Mies jätti minut raajarikkona yksin ja lähti mökille, soitin exäni apuun
Saa nähdä mikä sota syntyy, tai onko minulla enää tämän jälkeen parisuhdetta mutta paskan tempun teki mieskin !
Nilkkani on murtunut, muttei silti voinut jättää välistä sovittua poikien mökkireissua. Exässäni oli vikansa, mutta tiesin ettei jättäisi tässä tilanteessa yksin !' soitettuani kävi minulle eilen kaupassa , sen jälkeen jäi katsomaan leffaa seuraksi ja lopulta sohvalle nukkumaan. Nyt keittää kahvia keittiössä :)
Jos joku nyt miettii, miksen pyytänyt ketään muuta avuksi niin kaverit ovat reissussa/töissä, siskoni asuu ruotsissa ja äitini on kiinni parkinsonia potevassa isässä..
Kommentit (268)
No ihan ok soittaa apua. On miehesi aika mäntti, mutta miksi exän piti jäädä yöksi?
Hitsiläinen. Itselläkin on kaksi tuollaista eksää, joihin voisin kyllä edelleen vuosienkin jälkeen luottaa, että tulisivat heti apuun jos vain soittaisin ja pyytäisin. Heidän tyttöystäviä se voisi tietysti harmittaa.
Aika paha, urpo ukko sulla. Minun mies perui ulkomaan työmatkansa vastaavassa tilanteessa.
Kiva exä, hienoa nähdä että eron jälkeenkin voi olla noin hyvissä väleissä. Jos mies ei suostunut ennen lähtöään edes kaupassa käymään, niin turha suuttua.
Onko sama mies jolta lähti halut kun pyysit että pesisi sinut:D
Muista antaa seksiä eksälle, sen vuoksi se tuli.
No ei kai sen takia tarvitse jättää sovittuja reissuja väliin että puoliso sairastuu!! Mutta miksi jäit mökille? Mikset lähetenyt kaupunkiasuntoosi?
Mies olis voinut ostaa viikon ruuat jääkappiin ja lähteä sovitulle reissulleen hyvällä omallatunnolla. Mutta ei sinäkö halusit jäädä marttyyrinä jonnekkin mökin pahaseen avuttomana huutelemaan exiä hätiin!!
Ihana ex sinulla! :)
Samaa ei voi sanoa nykyisestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Häh? .D Ei nyt sentään suihkuun yhdessä, siihen menee raja!
Ap
Minäkin olen ollut viikon yksinäni (melkein) jalka kipsissä kun mies läksi Lappiin kalareissulle. Teki kyllä joka päivälle ruoka-annoksen pakkaseen ja värväsi jonkun käymään iltaisin. Hyvin pärjäsin, lähes nautin rauhasta. Ei varmaan olisi lähtenyt, jos olisin pannut hanttiin.
Miksi tarvitset ympärivuorokautista hoitoa? Eikö kädetkään toimi, kun ei kahvinkeitto onnistu.
Nykyinen mies tosiaan oletti, että tilailen pitsaa ja istun perse homeessa sisällä maanantaihin asti! Lähti siis eilen. Hyvä mies, mutta osaa olla kypsymätön ja omaan napaansa tuijottava idiootti....
Ex taas saattoi olla peliriippuvainen työnvieroksuja, mutta ei ainakaan jätä jalkapuolta selviämään omin nokkinensa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sen takia tarvitse jättää sovittuja reissuja väliin että puoliso sairastuu!! Mutta miksi jäit mökille? Mikset lähetenyt kaupunkiasuntoosi?
Mies olis voinut ostaa viikon ruuat jääkappiin ja lähteä sovitulle reissulleen hyvällä omallatunnolla. Mutta ei sinäkö halusit jäädä marttyyrinä jonnekkin mökin pahaseen avuttomana huutelemaan exiä hätiin!!
Missä sanottiin, että ap on jossain mökillä?
Miten jalassa oleva kipsi estää sinua lämmittämästä ruokaa mikrossa? Etkö pysty liikkumaan kyynärsauvojen avulla? Siitä olen kyllä samaa mieltä, että miehen olisi pitänyt käydä kaupassa ennen lähtöään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitset ympärivuorokautista hoitoa? Eikö kädetkään toimi, kun ei kahvinkeitto onnistu.
Minä ymmärain tuon niin, että ap tarvitse apua kaupassa käymiseen ja leffaillan seura oli vain plussaa. Eli eksä toimi kuten kunnon aviomies. :-)
Eihän se murtunut nilkka ole mikään neliraajahalvaus.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se murtunut nilkka ole mikään neliraajahalvaus.
Ostoskassien kantaminen kaupasta kotiin on yleensä silti kielletty ja aika mahdotonta. Autolla ajaminenkin on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? .D Ei nyt sentään suihkuun yhdessä, siihen menee raja!
Ap
Miksei voi mennä suihkuun yhdessä?
:D