Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut raajarikkona yksin ja lähti mökille, soitin exäni apuun

Vierailija
17.06.2017 |

Saa nähdä mikä sota syntyy, tai onko minulla enää tämän jälkeen parisuhdetta mutta paskan tempun teki mieskin !

Nilkkani on murtunut, muttei silti voinut jättää välistä sovittua poikien mökkireissua. Exässäni oli vikansa, mutta tiesin ettei jättäisi tässä tilanteessa yksin !' soitettuani kävi minulle eilen kaupassa , sen jälkeen jäi katsomaan leffaa seuraksi ja lopulta sohvalle nukkumaan. Nyt keittää kahvia keittiössä :)

Jos joku nyt miettii, miksen pyytänyt ketään muuta avuksi niin kaverit ovat reissussa/töissä, siskoni asuu ruotsissa ja äitini on kiinni parkinsonia potevassa isässä..

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan mammojen mielipiteet ja peukutukset hiukan toisenlaisia , jos aloittaja olisi mies ja tyttöjen kylpyläreissun aikana miestä "auttelisi" ex-muija.

Jos tilanne olisi toisinpäin, niin nainen saisi siinäkin tapauksessa haukut, kun jättää sairaan puolison pärjäämään yksin kotiin. Itse olen sitä mieltä, että jos puoliso ei peru turhanpäiväistä reissuaan, niin apua voi pyytää sieltä, mistä sitä saa. Vaikka exältä.

Mikähän sinä olet arvostelemaan kenekään reissuja turhanpäiväisiksi.

Kaveriporukan mökkiviikonloppu. Onko se niin ainutlaatuinen tapahtuma, että mikään ei mene sen ohi? Sinäkö menisit vaikka puolisosi tarvitsisi sinua enemmän kotona? Minä osaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja tuossa tapauksessa jäisin kotiin.

Minä en valitse puolisokseni noin avutonta yksilöä joka ei pärjää omillaan.

Sovittu reissu, järjestetyt jutut, maksettu mökki, suunnitellut ja maksetut matkat/matkustus järjestelyt. Niin kiva että sitten yksi peruu avuttoman puolison takia ja kaikki järjestelyt menee muilta uusiksi.

Vierailija
142/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh, aikuinen nainen ja ei selviä yksin muutamaa päivää murtuneen jalan kanssa?! Minä viskaisin repun selkään, ja keppien avulla menisin kauppaan ihan ite. En todellakaan pistäis pahaksi, jos mies lähtisi kauan odotetulle poikien mökkireissulle. Elämässä on pahempiakin asioita! Olen puhunut.

Just näin, olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Uusavuttomia prinsessoita on ihan liikaa täälläkin ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sama mies jolta lähti halut kun pyysit että pesisi sinut:D

Häh? .D Ei nyt sentään suihkuun yhdessä, siihen menee raja!

Ap

Miksei voi mennä suihkuun yhdessä?

Taisi nyt ap sekoittaa tuon ensimmäisen kommentin nykyiseen ja exään.

Vierailija
144/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan mammojen mielipiteet ja peukutukset hiukan toisenlaisia , jos aloittaja olisi mies ja tyttöjen kylpyläreissun aikana miestä "auttelisi" ex-muija.

Jos tilanne olisi toisinpäin, niin nainen saisi siinäkin tapauksessa haukut, kun jättää sairaan puolison pärjäämään yksin kotiin. Itse olen sitä mieltä, että jos puoliso ei peru turhanpäiväistä reissuaan, niin apua voi pyytää sieltä, mistä sitä saa. Vaikka exältä.

Kaveriporukan mökkiviikonloppu. Onko se niin ainutlaatuinen tapahtuma, että mikään ei mene sen ohi? Sinäkö menisit vaikka puolisosi tarvitsisi sinua enemmän kotona? Minä osaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja tuossa tapauksessa jäisin kotiin.

Sinä olet tainnut jäädä vähän turhan usein kotiin.

Vierailija
145/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Jännää että täälä on ihmisiä selittämässä että kyllähän nyt murtuneen nilkan kanssa pitäisi pärjätä yksinään hyvin, mutta itse kun sain vain nivelen jalasta repeämään niin en saanut keppien kanssa edes kannettua saunatakkia kylpyhuoneeseen (tippui hartialta koko ajan) luo tai kannettua lautasta mikroon tai sieltä pois, koska kipu ilman molempia sauvoja liikkuessa oli vain niin hirveä.

Olettaisin kuitenkin että murtunut nilkka on kivuliaampi kuin osittian repeytynyt nivel.

Ihailen kyllä sitä että ap on noin hyvissä väleissä exänsä kanssa.

Jos tulee vielä uudestaan, tässä pari neuvoa.

Istu alas ja laita saunatakki päälle ennen kylppäriin menoa.

Laita ruoka vaikka muoviasiaan, näin jäksat nostaa mikroon

Olisiko vielä muita ongelmia? Autan mielelläni

Toki: mitenkä siirrän ilman käsiä muoviastian mikroon? :)

Sen takia en sitä lautastakaan sinne saanut.

Anteeksi. En tiennyt että myös kädet on poikki

No eikö se aika selvää ole, että keppejä pidetään käsissä, eli kädet ei ole käytössä? Vai jalkoihinko ne olisit teippaamassa tuiksi?

Ei niihin kepeihin tarvi nojata. Esim meillä on työpöytä. Voin nojata siihen. Seistä yhdellä jalalla. Laittaa kädet käyttöön. Voin hetken käyttää yhtä keppiä. Hyppiä ja toinen n käsi on vapaa kantamaan

voi laittaa tulin ja hinata itseäni ym

Ei todellakaan ole niin että kaksi kättä on pois käytöstä

Kaksi kättä on poissa käytöstä! Usko nyt nilkan tai jalanmurtuma vie kädet kokonaan pois kun niitä keppejä pitää puristaa rystyset valkoisena kokoajan! EI ole mahdollista tehdä tuota mitä kirjoitit aiemmin!

Mites ihan vaan hyppiminen yhdellä jalalla ilman keppejä?

Vierailija
146/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naitko ex:n kanssa?

Vierailija
147/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Jännää että täälä on ihmisiä selittämässä että kyllähän nyt murtuneen nilkan kanssa pitäisi pärjätä yksinään hyvin, mutta itse kun sain vain nivelen jalasta repeämään niin en saanut keppien kanssa edes kannettua saunatakkia kylpyhuoneeseen (tippui hartialta koko ajan) luo tai kannettua lautasta mikroon tai sieltä pois, koska kipu ilman molempia sauvoja liikkuessa oli vain niin hirveä.

Olettaisin kuitenkin että murtunut nilkka on kivuliaampi kuin osittian repeytynyt nivel.

No eikö se aika selvää ole, että keppejä pidetään käsissä, eli kädet ei ole käytössä? Vai jalkoihinko ne olisit teippaamassa tuiksi?

Ei niihin kepeihin tarvi nojata. Esim meillä on työpöytä. Voin nojata siihen. Seistä yhdellä jalalla. Laittaa kädet käyttöön. Voin hetken käyttää yhtä keppiä. Hyppiä ja toinen n käsi on vapaa kantamaan

Kaksi kättä on poissa käytöstä! Usko nyt nilkan tai jalanmurtuma vie kädet kokonaan pois kun niitä keppejä pitää puristaa rystyset valkoisena kokoajan! EI ole mahdollista tehdä tuota mitä kirjoitit aiemmin!

Opettele kävelemään käsillä.

Pääset niin vaikka sinne boyfrendin mökille saakka. Voivat koko poikapoppoo hoidella sua.

Vierailija
148/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun on vaikeaa - kato pari Syyrian sotavideota ja tule sitten päätä aukomaan

Vierailija
149/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessa tätä ketjua saa käsityksen miten APn mies on hylännyt hänet aivan kokonaan. Kyseessä on murtunut nilkka! Ei mikään molemmat jalat murtunut+käsi poikki tilanne ja viikonlopun mies on poissa. Luultavasti aikoja sitten sovitulla reissulla.

Suuresti ihmettelen mihin se APn toinen jalka on kadonnut? Kepit saa laitettua keittiötasoa vasten sitten paino sille terveelle jalalle ja kädet ovat vapaat! Saa nostettua vaikka lautasen sinne yläkaappiin integroituun mikroon.

Vierailija
150/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan ok soittaa apua. On miehesi aika mäntti, mutta miksi exän piti jäädä yöksi?

Mitä väliä? Ex voi olla pelkkä kaveri.

Vierailija
151/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua oikeasti vaivaa mt-puolella, nilkka tekosyy

Vierailija
152/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovittu reissu, järjestetyt jutut, maksettu mökki, suunnitellut ja maksetut matkat/matkustus järjestelyt. Niin kiva että sitten yksi peruu avuttoman puolison takia ja kaikki järjestelyt menee muilta uusiksi.

Vielä parempi että et ole koskaan suhteessa.

Vierailija
153/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiessa tätä ketjua saa käsityksen miten APn mies on hylännyt hänet aivan kokonaan. Kyseessä on murtunut nilkka! Ei mikään molemmat jalat murtunut+käsi poikki tilanne ja viikonlopun mies on poissa. Luultavasti aikoja sitten sovitulla reissulla.

Suuresti ihmettelen mihin se APn toinen jalka on kadonnut? Kepit saa laitettua keittiötasoa vasten sitten paino sille terveelle jalalle ja kädet ovat vapaat! Saa nostettua vaikka lautasen sinne yläkaappiin integroituun mikroon.

Ei saa kun on prinsessa.

Vierailija
154/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä käy sääliksi

Vierailija
155/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas ihminen olet parisuhteeseen

Vierailija
156/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee lapsia

Vierailija
157/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa pirttihirmurlta ja jos mies ei tee kuten hän toivoo, soittaa ärsyttääkseen exän paikalle.

Vierailija
158/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että kun ap:n mies palaa kotiin, niin ap:n kannattaa luetuttaa miehellä tämä ketju.

Todennäköisesti riittää kun sanoo että exä oli vähän auttelemassa kun ap ei yksin pärjännyt.

Vierailija
159/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nils kirjoitti:

Opettele kävelemään käsillä.

Pääset niin vaikka sinne boyfrendin mökille saakka. Voivat koko poikapoppoo hoidella sua.

En usko että ap kirjoitti tuota kommenttia johon vastasit.

Vierailija
160/268 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on ne kaveritkin ihan avuttomia, jos kaikkien reissu peruuntuu, kun yksi ei pääsekään mukaan. Kauheaa, kun kavereiden pitää tehdä järjestelyt uusiksi. Jääkö sauna lämmittämättä, kun kaveri, jonka hommiin se kuuluisi, ei tulekaan mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi