Mies jätti minut raajarikkona yksin ja lähti mökille, soitin exäni apuun
Saa nähdä mikä sota syntyy, tai onko minulla enää tämän jälkeen parisuhdetta mutta paskan tempun teki mieskin !
Nilkkani on murtunut, muttei silti voinut jättää välistä sovittua poikien mökkireissua. Exässäni oli vikansa, mutta tiesin ettei jättäisi tässä tilanteessa yksin !' soitettuani kävi minulle eilen kaupassa , sen jälkeen jäi katsomaan leffaa seuraksi ja lopulta sohvalle nukkumaan. Nyt keittää kahvia keittiössä :)
Jos joku nyt miettii, miksen pyytänyt ketään muuta avuksi niin kaverit ovat reissussa/töissä, siskoni asuu ruotsissa ja äitini on kiinni parkinsonia potevassa isässä..
Kommentit (268)
Itsehän murtuneella jalalla joka vielä myöhemmin leikattiin niin hoidin kotia sekä lasta, koska joskus oli mun miehelläkin menoja vaikka pääsäntöisesti kodin ja lapsen hoiti.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä vähättelijöitä. Kai he vain provoavat. Ei heillä ainakaan ole itsellä nilkka murtunut.
Murtuman jälkeen ensimmäiset pari viikkoa on jalka pidettävä kohoasennossa. Paineen tunne on sietämätön jo vessareissun aikana. Kipsi kiristää hakasia (jos operoitu) ja painaa vasten turvonnutta jalkaa.
Kipulääkkeet (esim tramal) voivat pistää olon pyörryksiin, jolloin kepeillä kävely voi olla hyvinkin huteraa ja vaarallista. Lisäksi lääkkeet voivat aiheuttaa huonovointisuutta.
Jalalle ei parin ekan viikon aikana saa varata OLLENKAAN.
Yrittäkää nyt pitää ne mölyt mahassa, jos ette asioista mitään tiedä.
Kerrotko vielä miten yksinolo eroaa parisuhteessa ja sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Saat kunnon hoitoa.
Sä oot varmaan just se sama joka sanoo nykysestä että jätä se sika, sit kun uus on kuvioissa ja tää tilanne toistuu niin exältä saa taas yllättäen kunnon hoitoa :) fucked up
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä vähättelijöitä. Kai he vain provoavat. Ei heillä ainakaan ole itsellä nilkka murtunut.
Murtuman jälkeen ensimmäiset pari viikkoa on jalka pidettävä kohoasennossa. Paineen tunne on sietämätön jo vessareissun aikana. Kipsi kiristää hakasia (jos operoitu) ja painaa vasten turvonnutta jalkaa.
Kipulääkkeet (esim tramal) voivat pistää olon pyörryksiin, jolloin kepeillä kävely voi olla hyvinkin huteraa ja vaarallista. Lisäksi lääkkeet voivat aiheuttaa huonovointisuutta.
Jalalle ei parin ekan viikon aikana saa varata OLLENKAAN.
Yrittäkää nyt pitää ne mölyt mahassa, jos ette asioista mitään tiedä.
Ei todellakaan ole pidettävä jalkaa kohoasennossa jatkuvasti. Pystyy kyllä tekemään arkisia askareita ilman, että varaa jalalle painoa, koska on käytössä tosiaan ne sauvat. Moni menee heti seuraavana päivänä kouluun tai töihinkin.
Kummastelen näitä ex-kommentteja. Miksei exien kanssa voi olla hyvissäkin väleissä, jopa hyviä ystäviä? Ainakin omat erot olleet sellaisia ettei katkeruutta ole jäänyt kummallekaan osapuolelle ja lämpimät välit säilyneet kaikenkaikkiaan muutenkin ja ollaan hyvissä väleissä myös kaikki uusienkin puolisoiden kanssa. Miksi te ihmiset teette elämästänne vaikeaa ihan tahallaan?
En tajua naita kommentteja.
Luita on mennyt poikki nivelsiteet poksuneet jne.
Autoa olen ajallut kipsillä. Olkonivel oli paikaltaan kerran ja piti päästä lääkäriin. Se oli kivulias auto ajelu.
Jos soittaisin ex vaimon hoitamaan itseäni kun on vähän pipi niin ei siitä hyvä heiluisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä jalalla liikkuen toipumisaika ilman apua. Ruuat tilasin kotiovelle. Tosin olen mies ja miesten kuuluu ilmeisesti selvitä kaikesta yksin... Ei ole exiä eikä kumppania tai kavereita.
Ei se sinun yksin pärjääminen johdu siitä, että olet mies vaan siitä, että sinulla ei ole exiä eikä kumppania eikä kavereita.
Nyt minä en tajunnut kyllä yhtään mitään.
Mies pärjäsi yksin kun hänelle ei ole ketään? OK.
Miksi sitten nainen ei pärjää yksin viikonloppua vaikka hänellä ei ole ketään paitsi exsä?
Tämä on kyllä hämärin ketju tällä palstalla.
Kenet tuo mies olisi pyytänyt apuun, kun hänellä ei ole ketään, ketä pyytää? Aloittaja tulee eksänsä kanssa toimeen, joten ap pyysi häntä. Eksää ei olisi tarvinnut pyytää, jos mies olisi jättänyt mökkireissun väliin. Itse en olisi vastaavassa tapauksessa lähtenyt mihinkään reissuun, osaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Yksinkertainen asia, etkä tajunnut.
Siis AP ei tule toimeen murtuneen nilkan kanssa viikonlopun yli jos hänellä ei ole ketään?
Mies tulee toimeen. ?
Miten AP olisi tullut toimeen ilman exsää?
Siis häh. Mun miehellä murtui kylkiluut onnettomuudessa. Pelkästään vasemmalta puolelta löytyi 7 murtumaa, oikeaa eivät edes viitsineet ultrata kun oli vähemmän kipeä kuin vasen. Sellaisia irtipoikki-murtumia, yksi luu oli kolmessa osassa. Pelkkää buranaa sai siihenkin. Ei muuten pärjännyt, oli pakko hakea toiselta lääkäriltä tujummat kipulääkkeet. Panacodillakaan ei päässyt ilman apua edes sängystä ylös. Ja buranalla olisi pitänyt pärjätä. Lääkäristä riippuu aika paljon.