Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isän vanhemmat uhkailee lastensuojeluilmoituksella

Vierailija
30.08.2024 |

Jos tekevät sen, niin mitä seuraa? Ei kai siellä niitä oteta ihan tosissaan?

Lasten isä kuoli viime syksynä ja siitä asti nämä vanhemmat on syyttäneet minua milloin mistäkin. Mitään perää näissä ei ole, vaan eletään lasten kanssa ihan tavallista arkea. En siis itse ole yhteydessä heihin, koska asiallinen yhteydenpito ei heidän puoleltaan vaan onnistu. Heidän mielestään lasten isän ongelmat ja kuolema, itsemurha, oli minun syytäni. Yrittävät jopa puhua näitä asioita pienille lapsille.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa jokainen olla rehellinen ja muista että he ovat lastesi isovanhemmat. Älä eristä lapsia koskaan sukulaisistansa. Ole aikuinen ja vastuullinen vaikka sinulla olisikin henkilökohtaisesti jotakin ongelmaa heidän kanssaan.

Vierailija
2/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten etu on turvallinen aikuinen ja koti sekä mahdollisimman paljon rakkaita ihmisiä elämässä. He ovat sinunkin tukesi ja turvasi. Rakkautta teille kaikille elämäänne. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa löytää sopu. 😇🙏

Vierailija
4/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa jokainen olla rehellinen ja muista että he ovat lastesi isovanhemmat. Älä eristä lapsia koskaan sukulaisistansa. Ole aikuinen ja vastuullinen vaikka sinulla olisikin henkilökohtaisesti jotakin ongelmaa heidän kanssaan.

En eristä, he ovat ihan itse valinneet tämän tien. Ap

Vierailija
5/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia lastensuojeluilmoituksia joskus sukulaiset tekevät. Ei sitä tarvitse pelätä, soittavat tai käyvät katsomassa teidän tilanteen. Älä turhaan säikähdä, ja ala toimia heidän vaatimustensa mukaan.

Vierailija
6/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa ihmiset jotka tuhlaa lastensuojelun resursseja kostamiseen.

Vierailija
7/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän valehtelet, miksi ovat halukkaita lastensuojelun kautta toimimaan? Sinun täytyy nyt ottaa vastuuta. Älä kiusaa ketään huvin vuoksi. Kärsit siitä tulevaisuudessa.

Vierailija
8/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhia lastensuojeluilmoituksia joskus sukulaiset tekevät. Ei sitä tarvitse pelätä, soittavat tai käyvät katsomassa teidän tilanteen. Älä turhaan säikähdä, ja ala toimia heidän vaatimustensa mukaan.

Ei ne sukulaisten ilmoitukset johda mihinkään. Saattavat soittaa ja kysellä. Kenenkään elämään ei saisi puuttua väkipakolla. 

Vierailija
9/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lasusta mitään seuraa 

MUTTA tallenna kaikki hullut viestit ja sano lasutädeille että toki ymmärrät että on vaikeaa kun Poika heillä kuoli 

Vierailija
10/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututtaa ihmiset jotka tuhlaa lastensuojelun resursseja kostamiseen.

Sanopa muuta. Ilkivaltaa tehdään Suomessa ja sossut käyttävät näitä hyväksi. Elämä nyt on..

Vierailija
11/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasusta sen kummempia seuraa, jos kaikki on hyvin. Kyllä ne ovat siellä tottuneet turhiinkin ilmoituksiin. 

Ja koskaan, koskaan, ei saisi vanhempia lapsille panetella.

Vierailija
12/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän valehtelet, miksi ovat halukkaita lastensuojelun kautta toimimaan? Sinun täytyy nyt ottaa vastuuta. Älä kiusaa ketään huvin vuoksi. Kärsit siitä tulevaisuudessa.

Vastuuhan minulla on, vastuu kahdesta lapsesta. Ap

Vierailija
13/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä voi antaa lasten tavata isänsä vanhempia jos syyttävät sinua lapsille isänsä kuolemasta!! Ei toista vanhempaa saa mollata edes lapsille saati puhua tuommosia! Huhhuh! Anna vaan tehdä lasu niin kerro niille sossuille miksi eivät tapaa isovanhempiaan. Todennäköisesti ohjaavat sinua antamatta lapsia isovanhemmille, kun tuommoisia puhuvat. Ei lapsia saa altistaa aikuisten välisille riidoille!!! Voimia ja kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
14/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuuhan minulla on, vastuu kahdesta lapsesta. Ap

No mitä sinä sitten edes pelkäät? Älä kiusaa niitä isovanhempia. Vaikutat lapselliselta salailijalta. Lopeta tuo typeryytesi ja ole nyt niiden lastesi kanssa siellä kotonasi. Vastuu on sitten valtava pitkän ajan. Älä työnnä apukäsiä pois. Jaksamista sinun elämääsi.

Vierailija
15/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todennäköisesti edes ota vastaan perättömiä ilmoituksia, ilmoituksellehan pitää olla perustelutkin.

Vierailija
16/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossujen neuvoja ei kannata kyseenalaistaa tai muutenkaan olla yhteistyöhaluton, koska sellainen tulkitaan välittömästi huoleksi. Ennen kuin tulevat kotitarkastusta tekemään, niin koti on syytä puunata viimeisen päälle ja miettiä tarkkaan, että mitä sekä itse että lapset sanovat heille. Kannattaa koko ajan muistaa, että sossuilla on valtuudet ottaa lapset mukaansa jos he kokevat huolta perheestä.

Vierailija
17/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät todennäköisesti edes ota vastaan perättömiä ilmoituksia, ilmoituksellehan pitää olla perustelutkin.

Lastensuojelu ei ole mikään oikeuslaitos joka penää todisteita asioista. Pelkkä huoli riittää syyksi puuttua perheiden elämään.

Vierailija
18/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossujen neuvoja ei kannata kyseenalaistaa tai muutenkaan olla yhteistyöhaluton, koska sellainen tulkitaan välittömästi huoleksi. Ennen kuin tulevat kotitarkastusta tekemään, niin koti on syytä puunata viimeisen päälle ja miettiä tarkkaan, että mitä sekä itse että lapset sanovat heille. Kannattaa koko ajan muistaa, että sossuilla on valtuudet ottaa lapset mukaansa jos he kokevat huolta perheestä.

Höpöhöpö. Pitää olla vahvat perusteet. Ei kenenkään lapsia syyttä viedä pois. Päin vastoin liian kauan katsotaan ja yritetään, pahimmillaan käy niin kuin Joensuun Milo paralle.

Vierailija
19/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon että vastaavassa tilanteessa sossut tekivät elämästämme helvetin.

Lapset eivät halunneet lähteä kouluun koska tiesivät että siellä tädit taas tenttaamassa.

Reilu peli, kaksistaan yrittivät saada lapsia sanomaan painostuksen alla että lasut totta.

Tulivat itkien koulusta. 

Kukaan ei suojele lapsia sossuilta.

Vierailija
20/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me täällä tiedetä, mikä oli syy heidän poikansa kuolemaan. 

Mutta sinun tulee ymmärtää, että he ovat lastesi isovanhemmat. Sinun on syytä pitää yhteyttä heihin lastesi vuoksi. Lapsesi ovat heille rakkaita ja lapsesi ansaitsevat kaiken rakkauden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän