Mies jätti minut raajarikkona yksin ja lähti mökille, soitin exäni apuun
Saa nähdä mikä sota syntyy, tai onko minulla enää tämän jälkeen parisuhdetta mutta paskan tempun teki mieskin !
Nilkkani on murtunut, muttei silti voinut jättää välistä sovittua poikien mökkireissua. Exässäni oli vikansa, mutta tiesin ettei jättäisi tässä tilanteessa yksin !' soitettuani kävi minulle eilen kaupassa , sen jälkeen jäi katsomaan leffaa seuraksi ja lopulta sohvalle nukkumaan. Nyt keittää kahvia keittiössä :)
Jos joku nyt miettii, miksen pyytänyt ketään muuta avuksi niin kaverit ovat reissussa/töissä, siskoni asuu ruotsissa ja äitini on kiinni parkinsonia potevassa isässä..
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se murtunut nilkka ole mikään neliraajahalvaus.
Ostoskassien kantaminen kaupasta kotiin on yleensä silti kielletty ja aika mahdotonta. Autolla ajaminenkin on kielletty.
Ostokset reppuun ja reppu selkään. Näin minä tein kun jalka oli kipsissä ja oli pakko päästä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostoskassien kantaminen kaupasta kotiin on yleensä silti kielletty ja aika mahdotonta. Autolla ajaminenkin on kielletty.
Eikai se mies nyt sinne mökkireissulle loppuelämäksi jää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostokset reppuun ja reppu selkään. Näin minä tein kun jalka oli kipsissä ja oli pakko päästä kauppaan.
Sinulla ei ehkä ollut viittä kilometriä kauppaan.
Hah mikä provo tai täys taukki uusavuton nysvä.
Mulla hajos nilkka, olin silloin sinkku, asuin yksin, mulla oli iso koira joka piti kerrostalosta viedä 2-3 kertaa päivässä lenkille.
Arvaa auttoko yhtään kukaan arvaa tuliko edes mieleen vinkua apua keneltäkään.
Hyvin selvisin.
Tollaset toisten sovittujen ja maksettujen reissujen torpeedoijat sais painua hlvttiin. Opetteleppa Ap pärjäämään ihan itte.
Kyllä sun jalka olisi pitänyt amputoida, virhe sairaalassa
Mä oisin tilannut taksin kauppakyydiksi. 5km kauppamatka ei terveenäkään kävellen mitään herkkua näillä lämpötiloilla (täällä ainakin helle) ole. Samoin 5km taksikulut eivät luulisi mitenkään mahdottoman suuret olevan?
No mutta, kukin tavallaan.
Kyllä kipsi jalassa / nilkka murtuneena pystyy liikkumaan. Oliko jääkaappi tyhjä, eli oliko pakko mennä kauppaan, vai kävikö exä vain viinakaupassa?
Olisin tehnyt samoin kuin miehesi, ei tuossa ollut mitään syytä perua mökkireissua. Tosin olisin varmistanut sen että kaikkea tarvittavaa löytyy kotoa, mutta ehkä miehesi teki senkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitset ympärivuorokautista hoitoa? Eikö kädetkään toimi, kun ei kahvinkeitto onnistu.
Minä ymmärain tuon niin, että ap tarvitse apua kaupassa käymiseen ja leffaillan seura oli vain plussaa. Eli eksä toimi kuten kunnon aviomies. :-)
Miksi piti jäädä vuorokaudeksi, keittelee kahvia tm.
Kyllä kuulostaa joko avuttomalta tai sitten vaan haluaa näpäyttää miestä.
Ei kipsi jalassa tee kenestäkään kädetöntä
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin tilannut taksin kauppakyydiksi. 5km kauppamatka ei terveenäkään kävellen mitään herkkua näillä lämpötiloilla (täällä ainakin helle) ole. Samoin 5km taksikulut eivät luulisi mitenkään mahdottoman suuret olevan?
No mutta, kukin tavallaan.
Ostosten kotiinkuljetus on yllättävän edullista, esimerkiksi Kauppahalli.fi enintään 5,90e. Tuon verran menee jo bensaankin kun lähtee itse käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ehkä ollut viittä kilometriä kauppaan.
3,5km ja silloin oli talvi joka toi omat haasteensa.
Nro:25, aivan eihän se vakuutusyhtiökään maksa korvauskia matkan peruuntumisesta jos syynä on että asuinkumppani (joka ei ollut edes matkalle lähdössä) sairastui. =D Kyllä ihmisen pitää ihan itse selvitä ja jos on niin sairas että ei selviä niin ottavat kyllä sairaalaan sisälle. Nilkka murtunut en pysty itsenäisesti olemaan hehehehee=D
Vierailija kirjoitti:
Hitsiläinen. Itselläkin on kaksi tuollaista eksää, joihin voisin kyllä edelleen vuosienkin jälkeen luottaa, että tulisivat heti apuun jos vain soittaisin ja pyytäisin. Heidän tyttöystäviä se voisi tietysti harmittaa.
Nössöjä selkäänpuukottajia nuo eksäsi. Ei ihme, että ovat eksiä. Vieläkin pidät varalla ja olet yhteyksissä vain, kun tarvitset apua. Et arvosta heitä ollenkaan. Olet itsekin perseestä.
Olisi varmaan mammojen mielipiteet ja peukutukset hiukan toisenlaisia , jos aloittaja olisi mies ja tyttöjen kylpyläreissun aikana miestä "auttelisi" ex-muija.
Miten se murtunut nilkka tekee sut raajarikoksi ja avuttomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan mammojen mielipiteet ja peukutukset hiukan toisenlaisia , jos aloittaja olisi mies ja tyttöjen kylpyläreissun aikana miestä "auttelisi" ex-muija.
Olisin edelleen samaa mieltä eli nilkkansa rikkonut pärjää kyllä ihan itse.
Vai sinua senkin flinttakinttu, syö buranaa ja lepää rauhassa ja anna miehen nauttia mökkireissusta kaveriensa kanssa.
Hyvä ratkaisu. Fiksu nainen ei ole halpa kynnysmatto.
Onko sille miehelle pakko kertoa, että exsä kävi jeesaamassa.
Mitä helkkaria? Jos mulla nilkka murtuu niin kai sitä nyt yhden viikonlopun selviää ilman omaishoitajaa?? Arkisin mies on töissä, miten silloin pärjäisin? Pitäiskö miehen ottaa töistä loparit, jotta voi hoitaa nilkkapuolta?
En ymmärrä miksi mies ei olisi voinut mökille lähteä? Tietysti kauppareissu ennen mökille lähtöä, mutta kyllähän sitä nyt muuten pärjää.