Taas kerran tuli eteen se kiusallinen kysymys treffeillä
Kun nainen 35v kysyi, Haittaako sinua se että minulla on neljä lasta ja kaikilla on eri isä ? Onko tämä sinulle joku ongelma tai ylitsepääsemätön este ?
Olen itse m38 ja minulla on yksi täysikäinen tytär joka muuttaa syksyllä toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Oli pakko vastata rehellisesti että uskon että vaikeuksia tulisi todennäköisesti melko paljon ja varsinkin kun ei yhtään vko:n loppua olisi niin että hän olisi ns lapsista vapaa .
Sanoin että olisi varmaan viisainta heittää pyyhe kehään ja unohtaa koko juttu, ja siitä se puheripuli & paskamyrsky vasta repesi.
Nainen alkoi "tilittää viisauksia " ei pitäisi heti tuomita +pitäisi antaa aina mahdollisuus jos vaikka oppisi pitämään toisesta, mutta kun ei taipunut niin tuli .olet aivan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet (haluaa vain panna mutta ei olla osana arkea) +kaikki mahdolliset kirosanat.
Lopulta pääsin hänestä eroon, ajattelin mielestäni että: kokemus se on huonokin kokemus
Kommentit (109)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ei ole kovin diplomaattista sanoa, että "parempi unohtaa koko juttu". Pakit voi antaa myös epäsuoremmin ja pehmeästi, niin että henkilö voi rivien välistä päätellä ettei kiinnosta niin paljon.
Sen sijaan että AP vastasi rehellisesti suoraan kysymykseen lapsista, hänen olisi pitänyt jättää nainen epätietoisena miettimään, onko se nyt ohi ja miksi??? Ei sellainen ole pehmeää vaan pelkuruutta ja kiduttamista.
Kuule, elämä on. Jotenkin tuli semmoinen käsitys että tuo nainen sinua kiinnosti, et varmaan muuten olisi edes kirjoittanut tälle palstalle.
Mulla ei ole vastaavaa tilannetta kuin kertomuksessasi ( olen nainen, kahden lapsen yh. äiti) mutta jos kohtaisin miehen, jolla olosi rohkeus tarttua tilanteeseen joka näyttää hankalalta, voi että se olis ihanaa! Jokainen kirjoittaa itse oman tarinansa ja ja uskon että rohkeimmat sen mielenkiintoisimman. Kannattaa kuitenkin miettiä, oletko sinä se henkilö, joka voi tuoda näiden viiden ihmisen elämään jotain tärkeää ja oletko valmis vastuuseen. Jos ei tunnu mielekkäältä niin luovuta mahdollisuus jollekin toiselle.
Toisaalta kyllä pakko pohtia että miksi ihmeessä lapsi jokaisen neljän kanssa? Kysyitkö sitä?
Käyttäjä4416 kirjoitti:
Kuule, elämä on. Jotenkin tuli semmoinen käsitys että tuo nainen sinua kiinnosti, et varmaan muuten olisi edes kirjoittanut tälle palstalle.
Mulla ei ole vastaavaa tilannetta kuin kertomuksessasi ( olen nainen, kahden lapsen yh. äiti) mutta jos kohtaisin miehen, jolla olosi rohkeus tarttua tilanteeseen joka näyttää hankalalta, voi että se olis ihanaa! Jokainen kirjoittaa itse oman tarinansa ja ja uskon että rohkeimmat sen mielenkiintoisimman. Kannattaa kuitenkin miettiä, oletko sinä se henkilö, joka voi tuoda näiden viiden ihmisen elämään jotain tärkeää ja oletko valmis vastuuseen. Jos ei tunnu mielekkäältä niin luovuta mahdollisuus jollekin toiselle.Toisaalta kyllä pakko pohtia että miksi ihmeessä lapsi jokaisen neljän kanssa? Kysyitkö sitä?
Heh. Ihanko todella ajattelet, että rohkeus on se asia, jonka vuoksi joku haluaa neljä lasta mukaan kuvioon? Tai että se on suurikin mahdollisuus, jonka missaa? Lapset ovat toivottavasti vanhemmilleen tärkeintä, mutta on aika paksua odottaa samaa uudelta kumppanilta. Jos minulta alettaisiin odottaa, että tuon koko perheelle jotain olemalla suhteessa vanhemman kanssa, niin pakenisin todella nopeasti. Lapsia pitää totta kai kohdella hyvin ja ymmärtää, että he ovat vanhemmalle ykkönen, mutta joku raja noissa odotuksissa. Kuulostat siltä, että isä- tai äitipuolen pitäisi suurinpiirtein alkaa toiseksi vanhemmaksi.
Itse olen todennut, että olen ennemmin yksin kuin tuollaisessa kuviossa. Katsellaan uudestaan sitten, kun ikäisilläni on aikuiset lapset.
Itse pysyisin tuollaisesta naisesta kaukana. Neljä eri isää kertoo elämänhallinnan puutteesta. Liian spontaania, ei paljon lapset paina siinä metsästyksessä. Uutta isukkia jo viidennelle hakemassa? Todennäköisesti lapset myös oireilee. En tunne yhtään perhettä, jossa lapset olisi täysipäisiä, jos alkaa tuommoinen elämä olemaan taustalla. Hienoa olla sitten siinä ADHD-meiningissä äidin/isän uutena kumppanina. Suoraan sanottuna: lapset häiriintyy, kun kumppanit vaihtuu jatkuvasti ja se näkyy ja tuntuu arkielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin käynyt siis usein sinulle? Sinun kannattaa kalastaa jossain toisissa vesissä.
Ei, tämä oli ensimmäinen kerta ja kyllä varmaan pitäisi lähteä kokeilemaan jotain muuta.
Olen tapaillut muutamaa ihan ok naista kolmekymppisiä,lapsettomia mutta taustaltaan ulkomaalaisia ( venäjä) mutta kielimuuri ja pieni ennakkoluulo, voisi silti ehkä toimia mutta vaatisi paljon työtä ja vaivaa.
Tämä oli siis ensimmäinen kerta kun sinulle treffeillä kävi näin ja kuitenkin otsikko alkaa: TAAS KERRAN tuli eteen........ Aika ristiritaista?
Itsekään naisena en koskaan olisi huolinut miestä jolla olisi ollut 4 lasta neljän eri naisen kanssa. Ei siinä mitään pahaa ole. Tai jos itse olisin eronnut ja 4 lapsen äiti, en kuvittelisi, että siihen kuvioon olisi helppo kenenkään miehen tulla. Mutta epäilytää tämä aloitus, kun otsikossa sanotaan, että TAAS kerran tuli treffeillä eteen.... ja kuitenkin aloittaja kohta kertoo, että tämä oli ensimmäinen kerta???????. Ensimmäiset kommentit ei tainneet olla aloittajan mieleen, kun ei niisä alettukaan parjata tätä naista, vaan epäiltiin ap:n harkintakykyä seuranhankinnassa ;)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ei ole kovin diplomaattista sanoa, että "parempi unohtaa koko juttu". Pakit voi antaa myös epäsuoremmin ja pehmeästi, niin että henkilö voi rivien välistä päätellä ettei kiinnosta niin paljon.
Päinvastoin. Tuo on aivan yleinen ilmaisutapa silloin, kun nainen sen sanoo miehelle joka yrittää tutustua eikä kaikki speksit naisen mielestä ole kohdillaan, tai mies ei muuten vaan ole naisen mielestä täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tiukkis kirjoitti:
Jos lapset ovat kaikki eri isille, se kertoo paljon naisesta.
Mitä se kertoo naisesta? Kerro ihmeessä jos tiedät. Ei se välttämättä kerro yhtään mitään. Elämässä nyt joskus sattuu ja tapahtuu. Lasten tekeminen/saaminen on ainakin maailman luonnollisin asia. Se että jos parisuhteet ei toimi tai mies vaikka kuolee, niin sekö tarkoittaa että nainen ei saisi enää tehdä lapsia uusien miesten kanssa?
Itse en tuomitsisi tuollaista naista.
t. Mies 30-vee
On naisia, jotka oikein kehuvat kuinka he eivät ole tavallisia ja heille sattuu ja tapahtuu ja vaatii kumppanilta "huumorintajua" olla heidän kanssaan etc... Minusta kertoo, että ei ole elämänhallinta kohdillaan, heikko itsetunto eivätkä kykene hallitsemaan tunteitaan. Neljä lasta eri miesten kanssa. Kyllä oli syytäkin kellojen soida. Viisainta pysyä erossa sellaisista lähiönaisista. Pikaseksisuhteetkin kannattaa hoitaa muualla.
Eiköhän miestäkin katsottaisi nyt hieman kieroon, jos ilmoittaisi, että neljä skidiä löytyy eri naisille.