Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 1200£ hyvä palkka Lontoossa? Euroissa on noin 1700€

Vierailija
29.03.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä töitä teet, missä asut jne. Mutta Lontoo on aika kallis kaupunki, joten periaatteessa aika huono palkka, varsinkin jos pitää itse maksaa asumisesta reippaasti.

Vierailija
2/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puolet palkasta menisi jo asumiseen. Voi tehdä aika tiukkaa. Tai riippuu ihan sun kuutustavoistasi.

Vierailija
4/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe elää £1000 nettopalkalla, mutta emme asu Lontoossa, ja vuokramme on vain £350. Muista, että vuokran päälle tulee rutkasti muita kuluja. Tiedätkö jo esim. sen, kuinka paljon tulisi olemaan Council Tax tuosta asunnosta? Meillä se on ylimääräinen £100 vuokran päälle joka kuukausi...

Vierailija
5/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta riittääköhän tuo 600£ käyttörahaa vuokran jälkeen. Olen siis muuttamassa Lontooseen lapseni kanssa siellä asuvan miehen luokse. Tarkoitus kyllä on minullakin sitten etsiä työtä kun ensin pääsee paikan päälle.

t. ap

Vierailija
6/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo summa ei riittaisi kolmelle ihmisella. Hyva ruokakin maksaa enemman kuin roskaruoka.

Vierailija
7/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa on vain asumiseen, peruslaskuihin, bussilippuihin ja edulliseen perusruokaan ja perustarpeisiin. Tullaan toimeen, mutta siinäpä se. Meillä siis miehellä tuo £1000/kk nettona, ja se on ainakin hänen alallaan TOSI alhainen palkka, ja minä opiskelen. Ja asumme edullisemmalla alueella siis kuin Lontoo.

t. olinkohan nro 6

Vierailija
8/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ruokakuluja ei olisi tulossa kovinkaan paljon. Samoin lapsi menee sitten sukulaisten luokse ilmaishoitoon jos minä saan työtä.

t. ap

Vierailija
9/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis teitä on 2 aikuista ja vielä lapsi ja käytössä 1200£ ja siitä vielä 600£ vuokraan. Niin menee todella tiukille. Ainakin jos et heti saa töitä.

Vierailija
10/10 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma asun Lontoon ulkopuolella, saan n. £ 2500/kk (1 aikuinen, lapsi koulussa) ja valilla tekee taloudellisesti tiukkaa. Mm. kaasu ja sahkolaskut ovat suuria talvikuukausina + council tax ym. menot.

Mutta muuta ihmeessa tanne saarelle, taalla on mukavaa.