G:Mitä ällöttäviä juttuja on pistänyt silmään kyläillessa muilla?
Kommentit (212)
likaset kahvikupit (huonosti tiskatut), eläinten karvoja joka puolella, niin sekasta ettei ovesta mahdu kunnolla sisälle, paskavaippoja sohvan alla, lakanoita ei vaihdeta kun hyvä jos 2 kertaa vuodessa...yms...yms...
Koiria ei viitsinyt käyttää joka päivä ulkona, toisessa kerroksessa kun asui. Koiranpaskaa oli lattioilla.
Mä heitän usein lakanat pesuun ja kuivaajaan ja uudestaan sänkyyn, käyköhän meidän vieraat kattoos makkariin ja luulee ettei me ikinä pestä niitä...
Mutta kun nykymeno on tällaista niin äiti käy välillä siivoamassa, että olisi edes vähän siistimpää.
t. ap
kahvilla. Voin kertoa ettei pulla uppoa kovin hyvin kun siinä nenän edessä kissa nuolee kulkusiaan takakoipi taivasta kohti.
Tiskiallas jätteen peitossa ja siellä alimmaisena kahvinkeittimen se suodatinosa..ja sen sisällä verinen ja kastunut pikkuhousunsuoja..
Siitä piti sitten pestä se suodatinosa ja keittää kahveet.. Kyllä yökötti..
vähän asian vierestä menee mutta menköön...
meille kun tuli uusi koiranpentu aikanaan, se oppi hyvin pian käymään meidän pyykkikorilla ja se rakasti jostain syystä minun käytettyjä pikkuhousujani. ja ai että niitä oli mukava kuljetella ympäri kämppää ja esitellä! kerran tuli vieraita ja parissa minuutissa oli olohuoneen sohvalle levitelty kaunis kollaasi emännän käytetyistä pikkuhousuista. nolotti selitellä " ei kun tämä meidän pentu niitä tuo...!"
Mulla on ihan erilainen kammokokemus sukulaisen luona vierailulla olosta. Ei ollut likaista eikä paskan hajua missään.
Tältä isoenoni perheeltä on 70-luvulla kuollut 2-vuotias poika, jonka kuolinkuva on heillä olohuoneen seinällä. Siis kuva pikku pojasta vainajana:o(
Tuli tosi paha mieli ja ajattelin asiaa tosi pitkään jälkeenkin päin.
En tiedä onko silloin ollut tapana ottaa tuollainen " studiokuva" vainajasta vai mitä? En kehdannut kysyä. Ovat nyt jo vanhuksia nämä isoenoni ja vaimonsa.
pakastepussiin, pussi solmuun ja roskiin. Eipä nuo pussit nyt niin jumalattomasti maksa ettei talous kestäisi.
Vierailija:
Tiskiallas jätteen peitossa ja siellä alimmaisena kahvinkeittimen se suodatinosa..ja sen sisällä verinen ja kastunut pikkuhousunsuoja..
Mua inhottaa jo eläinten karvat ja vessanpöntön epäsiisteys. Samoin jos on sellanen tunkkanen haju huushollissa. Niin ja ylenpalttinen krääsä joka nurkassa. Miten sellastakin kämppää siivoo.
Omat tutut ovat kyllä suht siistejä perheitä eli ei mitään kamalia yllätyksiä ole eteen osunut.
Oma koti on aina perussiisti ja yllätysvieraatkin ihmettelee, että voiko meillä asua kolme alle kouluikäistä lasta.
Nostan hattua sille äidille, hienoa että jaksaa pitää huolta niin monesta lapsesta yksin, ei ole ihme jos pyykkikori pursuaa jos on noin iso perhe.
tai muutenkaan vuoteita sijata, joten kyllähän sen silloin lakanoista näkee, jos niitä ei ole vaihdettu aikoihin. Hyi yök.
auts. onneks meillä ei käynyt vieraita eilen :D
pyysi, että keittäisin meille aamukahvit ja minähän tietty heti siihen että juu keitetääs vaan, kun en oo vielä juonu..
Vierailija:
P***kaista ei ole mutta sekaista kyllä.
Tyhjiksi jääneet leipäpussit, kahvipussit ym kannattaa hyödyntää noihin. Ei ole järkeä ostaa kaupasta pusseja varta vasten, jos samaan aikaan heittää tyhjiä leipäpusseja ym roskiin = )
188: Mää aloin siivoon vaikka meillä on noin niinkuin sen verran siistiä ettei tartte hävetä silmiään päästä pihalle jos joku sattuis ilmottamatta tuleen kylään..
175: JOS oot kaverini niin oot silti mulle rakas!! Ajattele; tulen kuitenkin teille vaikka teillä aina sottasta onkin.. Oot niin ihana! :)
Toi ruokasooda vinkki oli MAHTAVA! Meillä veskipönttö vetäsee äkkiä vedenpinnasta sameen viivan ja sitä sais jyystää 17 tuntia vuorokaudesta että se olis hyvä!! Koklaan tota vielä tänään..
Mää voisin suositella semmosta et siivoo aina vähän sillon tällön, ihan ohimennen lääppää mennessään! Sillai kun tekee niin tulee pidettyä kämppää jatkuvasti kunnossa ja siistinä eikä tartte kuluttaa kauaa aikaa ja vaivaa siivoomiseen. Mää ainakin kyllästyn jos pitää kauan huhkia jonkun jutun kanssa tai hankkia tosi tehokkaita myrkkyjä (pahimmassa tapauksessa pöpöt tulee resistanteiksi ja pitää hankkia aina vaan vahvempia aineita)..
Mulle riittää että keittiö on siisti kun ottaa lautasen pöydältä, laittaa sen pesukoneeseen odottaan pesua yöksi, pyyhkii pöydän (ei haisevalla rätillä) ja se siitä!
Aamulla on koneellinen pestyjä tiskejä jotka nostaa kaappiin kun kahvi tippuu. Ei oo paha homma.
Ja kun joku kirjotti et kannattaa laittaa tiskiharja koneeseen kerran viikossa, se on tosi hyvä vinkki, nappasin sen.. :)
Mut mun vinkki olis et jos teillä on rätti lojumassa tiskipöydällä niin hankkikaa marketista Sinin rättipidike! Me ostettiin se testattavaks ihan pilke silmäkulmassa (miehen idea) ja se toimii! Rätti kuivuu niin nopeesti ettei mitään rajaa.
160
että taidanpa vihdoin ostaa jotain tosi vahvaa puhdistusainetta että saisin tuon vessanpöntön ja hanojen ympärykset puhtaiksi. Nyt niissä on jostain ihmeestä pinttynyt tän vauva-ajan aikana kalkkia ja jotain muuta likaa ja se ei lähde millään omistamallani myrkyllä irti. On ollut pitkään mielessä että pitäis ostaa jotain tosi tujua lianräjäyttävää pesuainetta. Te siisteysintoilijat!! Mitä ainetta suosittelette?