Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mitä ällöttäviä juttuja on pistänyt silmään kyläillessa muilla?

Vierailija
29.03.2006 |

Kommentit (212)

Vierailija
101/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumatta tietenkään kissan, koran, kanien ja hiirien hajusta. Eläinten häkit siis myös huonosti hoidettuja ja tosi epäsiistejä. Perhe peseytyy ja vaihtaa vaattet tosi harvoin, eli heillä kyseessä elämäntapa.

Vierailija
102/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla mä olen kaikista kaameimmat paikat nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/212 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(suurimmaksi osaksi se ruskea on kai kuitenkin kalkkia, ei se mun silmään ihan paskaltakaan näytä...) Pääasia että lähtis pois

Vierailija
104/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tutullani ei ole ikinä vessassa paperia, eikä viitsi vaihtaa palanutta lamppuakaan, joten en juuri koskaan käy siellä vessassa. (Itse käy ovi auki ja pyyhkii milloin mihinkin, nenäliinoihin tai jopa kahvin suodatinpusseihin! Luulisi että tulee kalliimmaksi kuin wc-paperin ostaminen pitemmän päälle. Ei siis kyse satunnaisesta tapauksesta, jonka ymmärtäisin hyvin, vaan ihan jatkuvaa tämmöinen toimintatapa. ) Muutaman kerran olen erinäisissä perheissä kyläillessä kuivatellut kädet ilmassa ravistellen, sillä käsipyyhkeitä ei joko ole tai sitten ne ovat niin likaiset, ettei tosiaankaan uskalla niihin pyyhkiä...

Sokeritoukat ällöttävät eniten, mutta niillehän ei asunnon omistaja välttämättä mitään mahda.

Vierailija
105/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen tuumasi, että tuollaistapa ei ole ennen ollutkaan! Ja mikä pahinta, harja oli yhä muovikotelossaan seuraavan kerran käydessä, seuraavan vuoden puolella... Voitte vaan kuvitella miltä se vessanpönttö näytti!

Vierailija
106/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siivoaa joskus jos jaksaa eli ei melkein koskaan. Äitini siellä käy sitten siivoamassa, mutta kun ei hänkään aina ehdi. Lasten lelut ympäri lattioita kaikkialla asunnossa ei siis pelkästään lasten huoneessa. Ruoanmuruja joka paikassa. Kissankarvoja samoin, kun sieltä lähtee niin vaatteet ihan karvaiset. Tiskivuori keittiössä. Hella täynnä ruokatahroja. Sisareni pesee pyykkiä silloin kun jaksaa eli ei kovinkaan usein. Kylpyhuoneessa kamala pyykkivuori siis. 2-vuotiaan potan sisareni tyhjentää joskus vasta monta tuntia sen käytön jälkeen. Vessanpönttöä ei pese vaan se on ihan likainen. Suihkun lattiakaivo varmasti täynnä kaikkea likaa ja paskaa. Vessan lattia hiuksia ja kissankarvoja täynnä.

Petivaatteet vaihtavat ehkä kerran kuussa ja lakanoita ym. säilytetään rytyssä vaatekaapissa. Samoin kaikki vaatteet vaan tungetaan kaappiin ja otetaan sieltä mikä ensimmäisenä sattuu käteen.

Vierailija
107/212 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui joku oikeesti pystyy asumaan tollasissa läävissä. Itse olen yh ja eläimiäkin on talossa 5 mutta kyllä meillä yleensä kerran päivässä siivotaan ihan oman mukaavuudenkin takia. Olen aina kuvitellut että meillä tai siskoni luona on sotkuista ,mutta näitä lukiessani olen ylpeästi todennut kotini olevan todella siisti. Tosin äitini jaksaa huomautella kylässä käydessään, jos sattuu olemaan hieman eilisiä tiskejä altaassa tai pari tavaraa lattialla tai kahvikuppi väärässä paikassa, että eikö teillä siivota ollenkaan. Tarviikin varmaan laittaa äitini lukemaan nämä jutut ni ehkä se huomauttelukin voisi loppua.

Vierailija
108/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eräällä tutullani ei ole ikinä vessassa paperia, eikä viitsi vaihtaa palanutta lamppuakaan, joten en juuri koskaan käy siellä vessassa. (Itse käy ovi auki ja pyyhkii milloin mihinkin, nenäliinoihin tai jopa kahvin suodatinpusseihin! Luulisi että tulee kalliimmaksi kuin wc-paperin ostaminen pitemmän päälle. Ei siis kyse satunnaisesta tapauksesta, jonka ymmärtäisin hyvin, vaan ihan jatkuvaa tämmöinen toimintatapa.

Vierailija
109/212 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yhdessä kodissa nähnyt seinällä valokuvan vainajasta. Oli ilmeisesti tämän asukkaan veli joka kuollut joskus nuorena, n. parikymppisenä. Siinä oli sitten koko perhe kerääntynyt vainajan ympärille ja oli otettu kuva. Sinäänsä ei mikään ihmejuttu mutta en minä kyllä sitä kuvaa seinällä pitäisi. Jotenkin tuntui tosi karmaisevalta.

Vierailija
110/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asun aika kaukana hänestä. Eikä muutenkaan minusta minun kuulu auttaa häntä siivouksessa. Täsmennän vielä, että kyse ei ole mistään tavallisesta lapsiperheen sotkusta vaan paljon pahemmasta, eli ruokaa on lattialla, ei imuroida kuin silloin tällöin, lasten lelut ympäri asuntoa jne.

On tästä asiasta kyllä sanottu siskolleni monesti ja itsekin hän sen tietää, kun olemme joskus siellä siivonneet niin on ollut tosi tyytyväinen siihen siistiin kotiinsa ja luvannut huolehtia siivouksesta jne. mutta sitten taas kahden viikon päästä on asunto taas yhtä siivoton kuin ennenkin.

t. 33

Vierailija
111/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän vaan laiska, vai kenties masentunut tmv?

Vierailija
112/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haju on tosi kamala mutta minkäs teet, kaksi isoa koiraa jotka päivät ulkona ja sisään tuodessa märkiä.

Mutta kauhein kämppä missä olen käynyt on ex-työkaverini. Joka huone täynnä kamaa: esim. olohuoneen yksi seinä lattiasta kattoon täynnä erilaista tavaraa, vaatteita, leluja, pahvilaatikoita ym. Vessa tosi saastainen, samoin keittiö. Kaikki lelut ym. pitkin lattiaa. Mies päivät kotona mutta ei kai laita tikkua ristiin, nainen ei vaan välitä.

Vierailija
113/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse yh että voit asettua hänen asemaan, lapseton , vai kenties parisuhteessa missä kotityöt voidaan jakaa

Vierailija
114/212 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienoa toi, mitä teet. Minä en kehtaa kysyä/ehdottaa tollaista, kun pelkään että loukkaan.

Vierailija
115/212 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tulot ei päät huimaa niin ei ole ollut ostolistan kärjessä.

Vierailija
116/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ja mies ja tiedän, ettei arkeni ole niin rankkaa kuin siskollani. Mutta kuten sanoin tämä siskoni siivottomuus ei ole mitään normaalia. Esim. jos ranskanperunoita putoaa lattialle niin ne voi olla siinä seuraavat kaksi viikkoa ennen kuin hän siivoaa ne jne.

Eli kirjoitin vain tähän ketjuun, kun kysyttiin ällöttäviä asioita niin siskoni koti on usein täynnä sellaisia.

t. 33

Vierailija
117/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

33:n siskon tapauksessakin voisi kyse olla uupumuksesta, masennuksesta.

Tunnistan joitakin kuvailujanne omasta kodistani. Olen loputtoman väsynyt, ja arkipäiväinen elämä tuntuu raskaalta. Yritän kuitenkin pitää kodin suht siistinä lasten vuoksi, mutta kaikkea en saa vaan tehtyä vaikka kuinka olisi ihanaa asua siistissä kodissa. Nukun kaiken ylimääräisen ajan.

Meillä :

-vaatehuoneen lattia peitossa n. ½ metrin pyykkivuoren alla

-keittiön pöytä on useammin epäsiisti kuin siisti (varsinaisia vuoria ei ole)

-muruja/ketsuppi/maitolänttejä keittiön lattialla AINA.

-roskikset ylitäysiä

-vessat pölyisiä, eikä pönttöjä pestä tarpeeksi usein

-lakanat ovat useimmiten 2-3 viikon vaihtoväleillä, joskus menee 1-2 kuukauttakin

-parvekkeella on joulukuusen neulasia iso kasa vieläkin

-makuuhuoneen lattialla on yleensä aina muutama/kasa/lattia peitossa pyyhkeitä, vaatteita, lehtiä ja leluja

-matot olen pessyt viimeksi...muistelisin, että 3 tai 4 vuotta sitten

Nämä tuli mieleen näin äkkiä mietitynä.

Mutta KOSKAAN ei ole ollut esim. käytettyjä siteitä tai kondomeja (YÄK!!) missään muualla kuin roskiksessa.

Vierailija
118/212 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran vieraillut pikaisesti sellaisessa asunnossa, jollaisia en tiennyt olevan olemassakaan. Siellä oli kanssa uskomattoman kamala haju ja niin pinttyneen likaista kaikkialla, ettei sitä voinut uskoa todeksi. Jäi ostamatta se lemmikkieläin siitä huushollista, lehti-ilmoituksen perusteella siis olimme siellä...

Kävi vaan niin sääliksi niitä eläimiä! Olivat kuitenkin periaatteessa varmaan ihan ok hoidettuja, ruokittuja olivat ainakin. Kaiken huipuksi tämä asukki halusi tarjota kahvit, ja se oli kyllä jotakin ihan kamalaa... Kohteliaisuudesta ei sitten kehdattu tarpeeksi pontevasti kieltäytyä, kun kyseinen henkilö niin tuputti, mutta olin aivan varma, että saamme jonkun kamalan vatsataudin tms. kylkiäisenä, mutta ei ihme kyllä saatu.

Kerran myös käytiin katsomassa sellaista asuntoa, joka veti hyvinkin vertoja näille monille kauhukertomuksille. Jäi ottamatta se asunto.

Vierailija
119/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä....

Vierailija
120/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

33:n siskon tapauksessakin voisi kyse olla uupumuksesta, masennuksesta.

Tunnistan joitakin kuvailujanne omasta kodistani. Olen loputtoman väsynyt, ja arkipäiväinen elämä tuntuu raskaalta. Yritän kuitenkin pitää kodin suht siistinä lasten vuoksi, mutta kaikkea en saa vaan tehtyä vaikka kuinka olisi ihanaa asua siistissä kodissa. Nukun kaiken ylimääräisen ajan.

Meillä :

-vaatehuoneen lattia peitossa n. ½ metrin pyykkivuoren alla

-keittiön pöytä on useammin epäsiisti kuin siisti (varsinaisia vuoria ei ole)

-muruja/ketsuppi/maitolänttejä keittiön lattialla AINA.

-roskikset ylitäysiä

-vessat pölyisiä, eikä pönttöjä pestä tarpeeksi usein

-lakanat ovat useimmiten 2-3 viikon vaihtoväleillä, joskus menee 1-2 kuukauttakin

-parvekkeella on joulukuusen neulasia iso kasa vieläkin

-makuuhuoneen lattialla on yleensä aina muutama/kasa/lattia peitossa pyyhkeitä, vaatteita, lehtiä ja leluja

-matot olen pessyt viimeksi...muistelisin, että 3 tai 4 vuotta sitten

Nämä tuli mieleen näin äkkiä mietitynä.

Mutta KOSKAAN ei ole ollut esim. käytettyjä siteitä tai kondomeja (YÄK!!) missään muualla kuin roskiksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi