Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mitä ällöttäviä juttuja on pistänyt silmään kyläillessa muilla?

Vierailija
29.03.2006 |

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

henkisestä tilasta: Jos kaikki energia menee oman elämän, stressin tai muun kiireen pyörittämiseen ja ihminen on aivan loppu, niin ei siinä paljon repeä enää joka ilta siivoilemaan. Jokainen kaaoksessa elänyt tietää myös, kuinka toivottomalta sellaisen jättikaaoksen siivoamisen aloittaminen tuntuu.

Tämä! Minä olen ollut pahimmillani puolitoista vuotta siivoamatta. Olen ihan oikeasti luullut että en selviydy siitä siivoamisesta. Sitten kun olen aloittanut viimein se onkin ollut ihan inhimillistä, homma ohi noin 10 tunnissa. Nyt kun muutin eri paikkakunnalle pari vuotta sitten ja viihdyn paremmin, yllätys yllätys olen koko ajan myös saanut asuntoni pysymään aika siistinä. :-)

Vierailija
202/212 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin vessanpytty oli pinttyneen ruskea, kun muutettiin tähän taloon. Minä valutin pönttöön kunnon annoksen tuhtia klooripitoista pesuainetta ja jätin yön yli. Aamulla vedin kumihanskat käteen ja jynssäsin. Kokeilin ensin vanhalla tiskiharjalla, mutta taisin päätyä loppujen lopuksi jynssäämään sellaisella teräsvillajutulla tms. Oli aika kuvottavaa ja siinä kesti aika kauan ja käsi väsyi, mutta pönttö puhdistui.

Muutama astianpesukonetabletti yön yli ja huuhtelu ja se on siinä. Tiedän omasta kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt vauvan vaipat ripoteltuna ympäri asunto, lattioilla, sohvalla, keittiön pöydällä, tv-tasolla....

Vierailija
204/212 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun joku muukin niin mä kummastelen että miten ne käytetyt siteet ym on olohuoneessa avonaisena jne. Oikeestiks joku vaihtelee verisiä siteitä siinä suunnileen telkkaa katsoessaan? Ja jättää siihen sitten komeilemaan? Järkkyjä kuvauksia... ja mä kun hädissäni tyhjään kaikki puolitäydetkin roskikset jos epäilen että voi tulla vieraita.

Ööö no kyllä minä vaihdan siteeni ihan missä tahansa kolkassa kotiani, mutta tietenkin vien siteet roskiin enkä jätä lojumaan mihinkään.

Vierailija
205/212 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli virtsannut valkoisen sohvan pilalle, mutta silti tämä perheen äityli yritti hinkata sohvan vielä kuntoon, kun sohva oli ollut kallis. Höyrypesurilla yritti kusia höyrytellä ja teeskenteli että hyvähän tästä tuli, vaikka sohva jäi ihan nuhjaantuneen näköiseksi.

Vierailija
206/212 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin teininä siivoamassa iäkkään miehen asuntoa. Siellä tosiaan tunsi olevansa hyödyksi, mutta toisaalta turhautti vaikkapa tampata ja imuroida mattoja jotka olisi pitänyt pesettää tai jopa heittää pois. Kaikki asunnossa oli tupakoinnin kellastamaa. Jos mieheltä tuli esim oksennus lattialle ja minä olin tulossa viikon päästä, minä sen siivosin. Tyhjien maito- ja mehutölkkien huuhteluun ja poisvientiin meni jo iso osa ajasta. Ja ne siivousvälineet, muistan vieläkin miltä imuri haisi. Eteisen kaapissa oli iso p--novideokokoelma ja keittiön pöydällä aina huolellisesti luettuja alusvaatemainoksia.

Vierailija
207/212 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahin, mitä olen nähnyt, mutta kerronpa silti. Tutustuin harrastuksessa naiseen joka oli puheista päätellen himosiivooja. Jos valitin hänelle vaikka, että kauhea kiire tulee kotona kun vieraita tulossa ja pitäisi ainakin imuroida jne. Hän hymähti että itse oli pessyt lattiat aamulla ennen töihin menoa, kiva tulla puhtaaseen kotiin. Ja aina tämmöistä settiä. Ihailin ja ihmettelin hänen tarmoaan että herätä nyt ennen töihin lähtöä lattioita pesemään...

Kerran sitten minulla oli asiaa keskustaan harrastuksen jälkeen. Hän tuumi, että itsekin on menossa sinnepäin ja voi heittää minut, käy vaan kotona matkalla hakemassa pari tavaraa. Autossa hän sitten yhtäkkiä sanoikin että taitaa myös siivota ainakin alakerran, että on sitten kiva tulla kotiin. Olin ihan äimänä, minulla oli sovittu aika milloin piti olla keskustassa ja hän tiesi sen. Vaikka auttaisin siivouksessa, alakerta tuskin on mikään yksi huone.

Kotonaan asia selvisikin... hän haki tavaransa ja pyysi sisälle alakertaan. Tulin pahvilaatikoiden ja sekalaisten huonekalujen täyttämään tilaan, kissa pinkaisi säkkituolin taakse piiloon. Nainen alkoi siivota. Hän tuumi, että pestään nyt vessakin samalla, suihkutti vessanpönttöön yleispesuainetta ja veti. Sitten hän kaivoi jostain jonkun höyrymopin ja alkoi sillä pyöritellä vähäistä näkyvissä olevaa lattiapintaa käymättä lähelläkään nurkkia. Kissankarvat ja muu roska vaan muhjusivat mopissa. Eteisen hän veteli samalla mattoa ja pikkukiviä mopillaan työnnellen. Tunkkaisenimelä lämpö vaan pössähti mopista. Lopuksi vielä vessanlattia samalla, kissanhiekat lentelivät. Siivous loppui ja moppi jäi karvoineen niille sijoilleen vessan nurkkaan. Nainen tuumasi, että on se kätevää, kun tuo desinfioi samalla kun pesee. Sitten lähdettiin.

Hyvä tietenkin minulle, ehdin hyvissä ajoin keskustaan. Enkä enää tuntenut morkkista kun hän kertoi pesseensä lattiat aamulla.

Vierailija
208/212 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin vessanpytty oli pinttyneen ruskea, kun muutettiin tähän taloon. Minä valutin pönttöön kunnon annoksen tuhtia klooripitoista pesuainetta ja jätin yön yli. Aamulla vedin kumihanskat käteen ja jynssäsin. Kokeilin ensin vanhalla tiskiharjalla, mutta taisin päätyä loppujen lopuksi jynssäämään sellaisella teräsvillajutulla tms. Oli aika kuvottavaa ja siinä kesti aika kauan ja käsi väsyi, mutta pönttö puhdistui.

Muutama astianpesukonetabletti yön yli ja huuhtelu ja se on siinä. Tiedän omasta kokemuksesta.

Miten tää toimii? Poistaako vain vedenpinnan alapuolelta lian vai myös sielt ylempää

Vierailija
209/212 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näette todella pahoissa oloissa suoraan sanoen heitteille jätettyjä lapsia, niin siitä on tehtävä lastensuojeluilmoitus! Jouduin asumaan sairaiden vanhempien kanssa hirvittävässä sikolätissä koko lapsuuteni ja se oli aivan kauheaa ja johti moniin ongelmiin (mm koulukiusaus).

Kyllä apuaankin voi ja saa tarjota, jos joku äiti yrittää pärjätä monen lapsen kanssa yksin. Hän olisi varmasti kiitollinen ja lapset myös.

Koulukiusaus 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
210/212 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu, yh-äiti jolla kehitysvammainen teinitytär.. äiti polttaa sisällä, tytär vaihtelee menkkojen aikaan  siteitä missä sattuu ja jättää ne sitten siihen paikkaan, kerran tyttö myös niisti keittiön verhoihin.

Vierailija
211/212 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppilassa näin: Pupun papanoita ja heiniä joka huoneessa pitkin lattioita. Vessa/kylppäri täynnä pölyä. Käsipyyhkeeseen ei tehnyt mieli koskea. Sellainen yleinen likainen fiilis koko asunnossa.

Lapsen yhden kaverin luona haisee tunkkaiselta, sellainen vanhuksen ja kissanpissan yhdistelmä. Heillä ei ole kissaa. Ilmeisesti eivät tuuleta ikinä, ja 60-luvun kerrostalon ilmanvaihto ei ole kummoinen. Tätä vastaavaa tunkkaista hajua on tullut vastaan muissakin nimenomaan kerrostaloasunnoissa.

Vierailija
212/212 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän