Antti Lindtman, 34, ja Kaija Stormbom, 54, odottavat lasta
Kommentit (665)
Vierailija kirjoitti:
Valitan. En hyväksy. Olen itse tuonikäinen ja minun lapseni on teinejä. Tätäkin olen jo miettinyt, että jaksanko tarpeeksi hyvin. Tuo äiti on 70 kun lapsi on teini. Ei. Ei.
Ei ei itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Riippuen siitä koska äidin syntymäpäivä on, hän on 70-v tai 71-v kun lapsi on 16-v. Todellinen mummoäiti.
Inhoan tuota nimitystä mummoäiti. Jos on lapsensa äiti ei ole tämän mummo. Oli minkäikäinen tahansa. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisitte, jos ikäero olisi toisinpäin?
Voi hyvä ihme sentään, eihän se mies ole raskaana eikä sitä lasta synnytä. Ne hirvittävät riskit tuossa iässä liittyvät nimen omaan siihen odottamiseen ja synnyttämiseen, varsinkin kun ei ole jäänyt luonnollisesti raskaaksi, joutuu kroppa koville jo noista hoidoista. Tuolla aikaisemmin pyydettiin katsomaan vanhoja tilastoja, joissa 14 lapsen jälkeen vielä syntyy lapsi äidin ollessa jo pitkän matkaa yli viiden kymmenen. Ensinnäkin niistä samoista tilastoista voisi myös tarkistaa synnyttäneiden/syntyneiden kuolleisuuden/sairaat lapset mikä liittyy näihin raskauksiin ja myöskin käsittääkseni jos kahden synnytyksen välissä on paljon aikaa, on se kropalle sama kuin olisit ensisynnyttäjä.
No, niin tai näin, toivon että kaikki sujuu hienosti, lapsen kanssa jaksamista en epäile, sitä ei ikä numeroina kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuen siitä koska äidin syntymäpäivä on, hän on 70-v tai 71-v kun lapsi on 16-v. Todellinen mummoäiti.
Inhoan tuota nimitystä mummoäiti. Jos on lapsensa äiti ei ole tämän mummo. Oli minkäikäinen tahansa. Piste.
Jos on 54 on mummoikäinen, ei äiti-ikäinen. Tää on semmonen mummolapsi. Omanapainen ja lapsellinen.
Ihailen ihmisiä jotka tekevät omannäköisiään ratkaisuja riippumatta siitä mitä ympäristö ajattelee. Valitettavan monet meistä elävät elämäänsä noudattaen sitä mikä on "soveliasta" ja ajatellen mitä muut meistä ajattelevat. Tuloksena hukkaan heitetty ja ulkoa ohjautuva elämä. Muistakaa että elämä ei ole kenraalinharjoitus!
Vierailija kirjoitti:
Ihailen ihmisiä jotka tekevät omannäköisiään ratkaisuja riippumatta siitä mitä ympäristö ajattelee. Valitettavan monet meistä elävät elämäänsä noudattaen sitä mikä on "soveliasta" ja ajatellen mitä muut meistä ajattelevat. Tuloksena hukkaan heitetty ja ulkoa ohjautuva elämä. Muistakaa että elämä ei ole kenraalinharjoitus!
Hakemasi sana on kenraaliharjoitus.
Kyllä, jotkut tosiaan elävät itsekkään kusipään elämää. Ei se silti asiallista tai oikein ole uhreja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuskin itkisi, jos isä olisi 54-vuotias ja äiti 34-vuotias. Ihanaa kaksinaismoralismia.
Ihan varmasti itkettäisiin. Valitettaisiin, että vanha isä ei jaksa hoitaa lasta, ja on niin hirveän vanha, kun lapsi aloittaa koulun, pääsee ripille, pääsee ylioppilaaksi jne. Olisi luultavasti ihan sama laulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on 54 on mummoikäinen, ei äiti-ikäinen. Tää on semmonen mummolapsi. Omanapainen ja lapsellinen.
Nyt on sitten jo mummolapsiakin. Sulla sensijaan on mummoasenne elämään! Tosin monet mummotkin on ajatusmaailmaltaan nuorekkaampia ja suvaitsevaisempia kuin sinä. Eli loukkaus heitä kohtaan käyttää teistä samaa nimikettä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin Anttia homoksi.
Ihan hyvä saavutus. Antissa ei ole mitään homomaista. On niin keskiverto heteromies kuin olla voi. Ei ole feminiininen, muttei mikään machokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten jo mummolapsiakin. Sulla sensijaan on mummoasenne elämään! Tosin monet mummotkin on ajatusmaailmaltaan nuorekkaampia ja suvaitsevaisempia kuin sinä. Eli loukkaus heitä kohtaan käyttää teistä samaa nimikettä.
Minulla on vastuuntuntoinen asenne. En polje muita. Toisin kuin tuo mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jotkut tosiaan elävät itsekkään kusipään elämää. Ei se silti asiallista tai oikein ole uhreja kohtaan.
On eriasia elää itsekkäästi kuin elää omannäköistään elämää. Liian monet ovat normiriemun uhreja. Asenteestasi huomaa että olet yksi heistä ja yrität vangita muutkin tapaasi elää ja nähdä maailma. Toivottavasti havahdut ennenkuin kuolo sinutkin korjaa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää poliitikot ovat vaan niin outoja.
Oikesti menestyneellä miehellä kuuluisi olla toisin päin.
Asenteesi on jääkaudelta.
No minun kohdallani onneksi vain asenteeni on sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eriasia elää itsekkäästi kuin elää omannäköistään elämää. Liian monet ovat normiriemun uhreja. Asenteestasi huomaa että olet yksi heistä ja yrität vangita muutkin tapaasi elää ja nähdä maailma. Toivottavasti havahdut ennenkuin kuolo sinutkin korjaa ;-)
Tuo mulkero elää itsekkään mulkeron elämää. Minäminäminäminä ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitan. En hyväksy. Olen itse tuonikäinen ja minun lapseni on teinejä. Tätäkin olen jo miettinyt, että jaksanko tarpeeksi hyvin. Tuo äiti on 70 kun lapsi on teini. Ei. Ei.
Onneksi heidän, eikä kenenkään muunkaan, ei tarvitse sinulta lupaa kysyä.
Jos sinä et jaksa, joku muu jaksaa.Niin. Minä olen hyvä äiti. Mietin voimavarojani ja sitä, annanko lapsilleni tarpeeksi. Reflektoin. Omat vanhempani eivät näin tehneet, vaam juurikin toimivat kuten tämä "äiti". Tuo on itsekäs kusipää, jota ei lapsensa hyvinvointi kiinnosta.
Mahdatko nyt ihan pikkuisen liioitella.
Tuolla kun kulkee maailmalla, niin näkee tuon tuosta nuoria äitejä jotka huutavat lapsilleen pää punaisena. Tai jättävät kitisevät lapsensa täysin huomiotta kun se kännykkä vetää niin puoleensa.
Turha väittää että kaikki nuoret äidit ovat hyviä äitejä ja vanhat huonoja.
Voi hyvin olla että tällä äidillä on niin paljon annettavaa lapselleen että se korvaa sitä mikä ehkä iästä aiheutuu.Ei voi olla. Hän on liian vanha äidiksi. Itsekeskeinen, omanapainen kusipää.
Toivottavasti sinä et siirrä vihaongelmaasi seuraavalle polvelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vihaajan asenne. Vihaat ja halveksut muita. Suosittelen terapiaa.
Vanhojen vanhempien lapsilta ne vanhemmat vie lapselta mahdollisuuden valita "omannäköisensä elämä". He ovat friikkejä aina. Ja se vanhempien iäkkyys näkyy vielä seuraavissakin sukupolvissa, koska sen iäkkään sukukin kuolee pois. Ja sen vanhempien vanhempien lapsen lapset jää ilman isovanhempia.
Eli omanapainen mulkero ei mieti yhtään, kuka ja miten ne sen ratkaisun seuraukset kantaa. Kun minä haluan ja muista viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vihaajan asenne. Vihaat ja halveksut muita. Suosittelen terapiaa.
Ei ole vihaajan asenne. Minä huomioin uhrit, sinä keskityt rikollisiin. Suosittelen terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mulkero elää itsekkään mulkeron elämää. Minäminäminäminä ja minä.
Kerro lisää itsestäsi!
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa he sun hyväksyntääsi kaipaavat, vaikka ymmärränkin pointtisi.
Asenteesi on jääkaudelta.