Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Lindtman, 34, ja Kaija Stormbom, 54, odottavat lasta

Kommentit (665)

Vierailija
1/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh

Vierailija
2/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että Lindtmanin vaimo on noin paljon vanhempi. Ennemmin 44-vuotiaaksi olisin veikannut, on hyvin säilyneen oloinen. Onnea odotukseen joka tapauksessa, tässä tapauksessa jos missä uskon että lapsi on toivottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää poliitikot ovat vaan niin outoja.

Oikesti menestyneellä miehellä kuuluisi olla toisin päin.

Vierailija
4/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten?

Vierailija
5/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti joutuu vielä lastenhoidon ohella toimimaan vanhenevan vaimonsa omaishoitajana.

Vierailija
6/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan. En hyväksy. Olen itse tuonikäinen ja minun lapseni on teinejä. Tätäkin olen jo miettinyt, että jaksanko tarpeeksi hyvin. Tuo äiti on 70 kun lapsi on teini. Ei. Ei.

Vierailija
7/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta ihmetteli, kun lasta ei vaan yrityksistä huolimatta kuulunut.

Eikö se ole ihan normaalia jo tuossa iässä?

Vierailija
8/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi ihme jos tuossa iässä tulee raskaaksi? En ymmärrä miten ne edes ihmettelee miksi lasta ei kuulu....

Vierailija
9/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isä on silloin ihan OK iässä. Ei tarvita kuin yksi aikuinen saattamaan lapsi tervejärkiseksi aikuiseksi.

Vierailija
10/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva uutinen, toivon hyvää heille.

Itse olen 35 ja yritämme esikoista. Kyllä tämä uutinen antaa voimia, että en todellakaan ole liian vanha saamaan lapsia?! Minulla oli jo vähän stressiä omasta iästäni. 

Joku toinenkin kansanedustaja taisi saada vauvan 40-vuotiaana. 

Vierailija
11/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilpittömästi onnellinen pariskunnan puolesta. En ymmärrä ihmisiä, joilla on tarve tuomita toisten erilaiset ratkaisut. Jos joku on saanut lapsen kaksikymppisenä, ei se tarkoita sitä, että kaikkien tulee tehdä samoin. Ihmisten elinikä pitenee koko ajan, joten eikö ole luonnollista, että lapsentekoikäkin siirtyy myöhemmälle. Nykyiset lisääntymiskäsitykset perustuvat 1700-luvun kirkonkirjoihin. Riskit tietysti kasvavat iän myötä, mutta nekään eivät niin paljon kuin ihmiset kuvittelevat. Ja mikäpä elämässä olisi riskitöntä.

Lapsella on myös isä (joka oikein hyvässä lapsentekoiässä varmaan kaikkien tuomitsijoidenkin mielestä), joten miksi tuijotetaan vain äidin ikää? Sitä paitsi kukaan ei tiedä elinpäiviensä määrää. Voihan olla, että äiti menehtyy vaikka kahden vuoden päästä autokolarissa tms.

Antaa ihmisten elää tavallaan. Toivon pariskunnalle pelkkää hyvää!

Vierailija
12/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Toivottavasti kaikki menee hyvin raskauden loppuajankin. Viime vuonna vauva kuoli kohtuun raskauden alkuvaiheessa. Raskaan kokemuksen jälkeen toivon pariskunnalle kaikkea hyvää.

Vierailija
13/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 35 ja yritämme esikoista. Kyllä tämä uutinen antaa voimia, että en todellakaan ole liian vanha saamaan lapsia?! Minulla oli jo vähän stressiä omasta iästäni. 

40-v ja 54-v on eri asioita. Miten ihmeessä toi ees on mahollista 54-vuotiaana?

Vierailija
14/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Macronit ;)

Antti oli 14v kun rouvansa oli Antin ikäinen eli 34v.

Vierailija
15/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ikä ihan oikeasti oikein? Sijaissynnyttjä?!

Vierailija
16/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija oli myös viime vuonna raskaana ja lapsi kuoli kohtuun.

Vierailija
17/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää poliitikot ovat vaan niin outoja.

Oikesti menestyneellä miehellä kuuluisi olla toisin päin.

"Kuuluisi"? Sinäkö määräät? Nouse jo nykypäivään  sieltä pimeältä keskiajalta.

Vierailija
18/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja-Liisa kirjoitti:

Olen vilpittömästi onnellinen pariskunnan puolesta. En ymmärrä ihmisiä, joilla on tarve tuomita toisten erilaiset ratkaisut. Jos joku on saanut lapsen kaksikymppisenä, ei se tarkoita sitä, että kaikkien tulee tehdä samoin. Ihmisten elinikä pitenee koko ajan, joten eikö ole luonnollista, että lapsentekoikäkin siirtyy myöhemmälle. Nykyiset lisääntymiskäsitykset perustuvat 1700-luvun kirkonkirjoihin. Riskit tietysti kasvavat iän myötä, mutta nekään eivät niin paljon kuin ihmiset kuvittelevat. Ja mikäpä elämässä olisi riskitöntä.

Lapsella on myös isä (joka oikein hyvässä lapsentekoiässä varmaan kaikkien tuomitsijoidenkin mielestä), joten miksi tuijotetaan vain äidin ikää? Sitä paitsi kukaan ei tiedä elinpäiviensä määrää. Voihan olla, että äiti menehtyy vaikka kahden vuoden päästä autokolarissa tms.

Antaa ihmisten elää tavallaan. Toivon pariskunnalle pelkkää hyvää!

Olen itse vanhan isän lapsi. Hän kuoli kun olin 14.

Se vaan on väärin lasta kohtaan. Olen jäänyt paitsi liian paljosta.

Vierailija
19/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja se sijaissynnyttäjä majailee rouvan vatsassa piilossa. Hei please, lue tuo juttu ajatuksella. Kyllä siellä on oikeasti vauva rouvan vatsassa.

Vierailija
20/665 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-v ja 54-v on eri asioita. Miten ihmeessä toi ees on mahollista 54-vuotiaana?

Niillä hedelmöityshoidoilla mikä jutussakin mainitaan! Kyllä jos tuohon ikään mennessä ei ole lasta kuulunut niin pitäisi jo ymmärtää että ehkä ei kannata enää väkisin vääntämällä keinotekoisin menetelmin sitä lasta itselleen pakottaa. Itsekästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi