Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te avokonttorissa tms istuvat hoidatte menkat?

Vierailija
14.06.2017 |

Istun töissä isossa huoneessa, avokonttorissa, jossa ympärilläni aika lähelläkin ihmisiä. Miten menisin menkkojen aikana vessaan? En jaksaisi raahata koko laukkua aina mukaan, mutta miten saan huomaamattomasti siteen/tampoonin mukaani? :D
miten muut hoitaa tämän??

Kommentit (241)

Vierailija
121/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. S. Miehet ja nuoret tytöt ja pojat: älkää uskoko puoliakaan näistä jutuista.

Vierailija
122/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuota just että miten sen hoitaa kun ihan vieressä istuu joku??

No esimerkkitilanne: otat käsipaperia, kaivat laukkuasi, joka on jalkojesi juuressa, laitat siteen käsipaperiin, ja sen kanssa kävelet vessaan. Tai siinä kohtaa käännyt vähän poispäin ja sujautat sen pikapikaa paidan alle

Tai hihaan (jos on siis pitkähihainen paita) ja vähän pitää sormilla hihasta kiinni, niin ei putoa :)

.

Siskolla unohtui kerran ja "löysi" sen useen tunnin päästä roikkumasta hihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut jalkaan, aamulla tamponit molempiin housuntaskuihin, rintsikoihin, jakun tms taskuihin, takintaskuihin. Jos menkat alkaa yllättäen kuten näin esivaihdevuosissa voi, minulla on aina suojia laukussa. Jos on vaikka taskuton mekko päällä, tongin pöydän alla majailevaa jättimäistä käsveskaani ja sujautan tampaxin kenkään. Kyllä sillä vessaan asti kävelee 😆

Otat siis noin 20 kappaletta mukaan?

Vierailija
124/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän duunissa toimin näin: Pakkaan kapsäkin täyteen tamponeja, siteitä ja vara-alushousuja.

Tarpeen sitten vaatiessa raahaan laukkua vessan ovelle päin ja ähkin kuuluvasti.

Tässä vaiheessa Samsoniten lukot pettävät ja laukusta pongahtaa haitarina aluspökiä ja naisten intiimituotteita pitkin avokonttori-tilaa.

Punastellen kerään em.tavaroita sieltä ja täältä ja tietysti ne noloimmat pitkäpunttisimmat ovat lentäneet toimitusjohtajan päähän...Äh, en viitsi jatkaa.

Eikö sitä sidettä tosiaan saa muilutettua eriöön ilman, että pitää avautua jollain neuvokki-palstalla?

Viekää vaikka hampaissanne, helkkari.

Vierailija
125/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaan siteet ja tamponit viulukoteloon, jonka sitten otan mukaan töihin. Kukaan ei taatusti arvaa, että minulla on kuukautiset, kun lähde kotelon kanssa vessaan.

Joka kuukauden 15. -17. päivä. ;-)

126/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku viitsii miettiä tuommoisia. :D Äläkä nyt herranjestas vessaankaan mene! Joku voi vielä luulla, että käyt kusella ja paskalla! 

Itsellä on aina laukku mukana vessassa oli menkkoja tai ei.

Vierailija
127/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vessassa aina lounaan yhteydessä, jolloin laukku on mukana.

Vierailija
128/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on toisessa nilkassa lahkeen alla tamponivyö, jossa tamponit kulkevat huomaamattomasti ja kätevästi mukana, kuin patruunavyössä

Siteet taas teippaan aamulla kylkiini paidan alle. Näin olen valmis vaihtoreissulle koska tahansa ja kenenkään aavistamatta.

Clint Eastwood'n kertoi tämän tyttärelleen. ;-))))))))))))))))))

Vierailija
129/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljetan Tupperware rasiassa, punaisessa.

Vierailija
130/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas onneksi käytän kuukuppia niin ei tarvitse tämmöisiä asioita miettiä.

Ja tuo kikka että aamulla tamponi ja side molemmat, päivällä tamponi pois, niin eikö vituta pitää turhaan sitä sidettä se puoli päivää!? Sehän on muutenkin epämukava niin sitten koko päivä istua siinä samassa siteessä.

Miksi vituttaisi kun se side on lähes kuiva?

Ja alapää piloille hautunut. Side on muovia.

Vierailija
131/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle oli pääsemätön ongelma, että vessoissa oli kannettomat roskikset! Arveli muiden niitä tutkivan ja näkevän siteet (käytetyt!). En ollut ymmärtäntyt tätäkään koskaan ongelmana pitää.

Mites te muut? Onko kauheita traumoja tai harhautusliikkeitä sen käytetyn siteen tai tamponin hävityksessä (WC-pönttöönhän niitä ei saisi laittaa.... menee tukkoon; väärä jäte vessajätteessä  - epäekologista).

Mä olen vain laittanut kannelliseen roksikseen tai sitten sitaissut WC-paperiin ja sen roskikseen (jossa ei sitä kantta).

Jättääkö joku rehvakkaasti esille - veripuoli päälle? ;-)

Vierailija
132/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa, että toi on varmaan kaikkein helpoin kodin ulkopuolella tehtävä työ menkkojen kannalta. Itse olen kioskimyyjä. Paskalle/kuukuppia tyhjentämään pääsee ennen ja jälkeen työvuoron. Eli sen kupin tilavuuden on parasta riittää 8-9 tuntia. Kesken päivän saattaa pystyä pikakusaista ovi auki valvontaruutuun kurkkien, jos on hiljainen päivä.

Vierailija
133/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas ongelma on p*skalla käynti. Ei ole vessaa jossa kunnon oma rauha, ja joku saattaa kuunnella oven takana ja tulla heti jälkeeni sisään ja haistaa. Käyn p-skalla yleensä 2 kertaa/päivä.

Vierailija
134/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että menkat ovat yksi jumalattoman harvoista asioista joiden suhteen naiset eivät ole etuoikeutetussa asemassa miehiin nähden.

Menkat konttorissa on tämänkin naikkosen suurin ongelma. Töitä on, varmasti puolisokin, mutta menkkojen kaltaisesta triviaalista asiasta tehdään helpon elämän tuottamassa tylsyydessä ongelma. Onneksi valkoritarit ja koko yhteiskunta tarvittaessa syöksyy apuun :)

Ensikerralla käynkin miesten vessassa - jää se karmiva kuukautisveren haju sinne. Ja jätän verisen siteen veri päällä päin lattialle.

Katotaan sitten, miten kivasti huudat. ;-)

Vierailija
135/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Kuka nyt jättäisi laukkunsa työpöydälle vessaan mennessä. Minä en ole ollut niin luottavainen enää 15 vuoteen.

Vierailija
136/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleensä tiukat farkut, joten taskuun en saa tungettua, plus joku huomaisi kun laukusta kaivan ja alan taskuun tunkemaan....

Laukkua en jaksa aina raahata, eikö sekin oo epäilyttävää? En halua että kaikki tietää millon mulla on menkat

Täh? Kuka miettisi, että sulla on menkat? Mulla on yleensä pikkuinen meikkilaukku, jonka laitan vessaan. Meillä on siis vain yksi naisten vessa, mutta siellä on hylly. Muillakin näyttää olevan siteitä hyllyllä.

Vierailija
137/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen avokonttorissa, enkä halua kiertoani kaikkien kanssa jakaa.

Joko laitan tamponin farkkujen  taskuun ja menen vessaan tai sitten menen vessaan käsiveskan kanssa. Käyn myös esim. putsaamassa hammasvälejäni päivän aikana ja vien nekin laukussa enkä yksitellen hammastikut, väliharjat ja hammasharja. Enkä mainosta, että minulle tulee helposti hammaskiveä vaan lampsin vaan vessaan. Tuskin kukaan huomaa asiaa ja jos huomaa, niin ihmetelköön.

t. nainen 35v.

Vierailija
138/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aina taskuja, joten hihan sisässä tai vatsan ja paidan välissä... joo :D

Vierailija
139/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleensä tamponit rintsikoissa. 5 molemmissa kupeissa.

Pitääkö olla yksi kuppikoko normaalia suuremat vai otatko vain fileen pois?

Itse olen tullut menkkapäivinä haisaappaat ja villasukat jalassa konttoriin. Villasukat on tungettu täyteen tamponeja, joten niitä riittää runsaampaankin vuotoon. Voisin näin kesäksi vaihtaa rintsikoihin, kun sukat alkavat ikävästi hiostaa. >_<

Vierailija
140/241 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan siteen käteen ja kävelen vessaan. Eipä kukaan ole kauhistellut, kun ovat siteen nähneet kädessäni, jos ovat edes nähneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi