Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hanne väsyi siihen että hänen autopaikalleen pysäköitiin luvatta tämä temppu ratkaisi ongelman

Vierailija
01.10.2022 |

Hän meni ja otti tussin ja lappuja ja liimaili aanelosia auton ikkunoihin.

Lapuissa luki: MYYDÄÄN, 200 EUROA.

Lisäksi hän laittoi puhelinnumeroksi auton omistajan numeron. Hän oli selvittänyt asiaa Trafilta.

-Auto lähti vauhdilla mun parkkipaikalta eikä enää ilmestynyt.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa :D

Vierailija
2/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autopaikalle pysäköi kerran joku urpo. Pysäköin oman autoni urpon auton taakse niin, että hän ei päässyt enää ruudusta pois. Soitti sitten nöyränä ovikelloani, kun oli lähdössä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, Hanne 😄

Vierailija
4/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun autopaikalle pysäköi kerran joku urpo. Pysäköin oman autoni urpon auton taakse niin, että hän ei päässyt enää ruudusta pois. Soitti sitten nöyränä ovikelloani, kun oli lähdössä pois.

Mun mies teki kerran saman 👍

Vierailija
5/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle aloittaja tartu copypaste-toiminnolla se väliviiva siitä iltsarin otsikosta vai mikä hitto sulla mättää?

Vierailija
6/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi joku jättää toisen numeroidulle autopaikalle autonsa?

Vierailija
7/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokas idea 😅

Vierailija
8/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä ap:ta. Laittaa monta uutisotsikkoa tänne joka päivä, ja otsikko on aina tuolla tavalla putkeen kirjoitettua solkotusta, ilman pistettä/pilkkua/ajatusviivaa.

Kirjoitat otsikkosi tällä tavalla vastaan sinulle siksi näin

Tää palsta poistaa nuo viivat. Ei oo mun vika.

Enkä nyt kovin usein juttuja laita tänne. Tuo nyt vaan sattui olemaan hauska ja vinkki jota voisin itsekin käyttää.

Ap

Vierailija
9/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle aloittaja tartu copypaste-toiminnolla se väliviiva siitä iltsarin otsikosta vai mikä hitto sulla mättää?

Tarttuu se mutta palsta puhdistaa otsikon sitten kun se on lähetetty.

Ap

Vierailija
10/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea.

Laitan valmiiksi lappuja.

Sillä erolla että:

-puhelinnumeron saat:

trafi. fi

😄😄👍

Vierailija
11/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea.

Laitan valmiiksi lappuja.

Sillä erolla että:

-puhelinnumeron saat:

trafi. fi

😄😄👍

Tossa alkuperäisessä on ideana se, että pysäköijän puhelin alkaa kiivaasti päristä. Harva kuitenkaan traficomista alkaisi numeroa kaivaa.

Vierailija
12/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totta.

Mut en itse jaksais kysellä trafi sta niin siksi....

Vierailija
13/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin olen minäkin tehnyt ja että vahingonilo on paras ilo ;D Mä vaan jäin pihalleni istuksimaan, kun autopaikkani oli ihan parin metrin päässä patiostani, rivarissa asuin tuolloin.

Katselin aikani autolleen palanneen kaverin epätoivoista pään raapimista, kunnes kysyin, että kuinka pitkäksi ajaksi olet aikonut ottaa mun maksaman paikan käyttöösi? Ei paljon pullistellut, mutta eipä enää näkynyt tyyppiä.

Olen usealta taholta kuullut, ettei näin saa toimia, vaan poliisi sakottaa, jos estät lähtemästä. Tietääkö joku asian oikean laidan?

Vierailija
14/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit pyytänyt kympin pari vuokraa autop lainaamisesta 😁

Vierailija
15/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pimeää, voipi lentää vaik savimöykky pakoputkeen....

Vierailija
16/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olen minäkin tehnyt ja että vahingonilo on paras ilo ;D Mä vaan jäin pihalleni istuksimaan, kun autopaikkani oli ihan parin metrin päässä patiostani, rivarissa asuin tuolloin.

Katselin aikani autolleen palanneen kaverin epätoivoista pään raapimista, kunnes kysyin, että kuinka pitkäksi ajaksi olet aikonut ottaa mun maksaman paikan käyttöösi? Ei paljon pullistellut, mutta eipä enää näkynyt tyyppiä.

Olen usealta taholta kuullut, ettei näin saa toimia, vaan poliisi sakottaa, jos estät lähtemästä. Tietääkö joku asian oikean laidan?

Kun itse pysäköin paikkavarkaan auton taakse estääkseni lähdön ennen soittamani Parkkipirkon saapumista, hän kertoi, ettei niin saisi tehdä. Selvisin siis nuhteilla.

Eli sakon tai ainakin pysäköintivirhelapun voi saada. Siinä takanahan ei ole pysäköintipaikkaa vaan pahimmassa tapauksessa jopa pelastustie = pysäköintikielto.

Vierailija
17/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs rakentaa sellanen pumppukärry, jolla voisi siirtää paikkavarkaan auton keskelle läheistä tietä ja antaa poliisin kuskata se varikolle.

Vierailija
18/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pimeää, voipi lentää vaik savimöykky pakoputkeen....

Tämä hyvä! Auto ei hajoa, mutta ei kyllä lähde käyntiinkään, siinähän työntelee;D

Vierailija
19/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi joku jättää toisen numeroidulle autopaikalle autonsa?

Ei tartte maksaa parkkipaikasta ja ei tartte maksaa pysäköintimaksua

Vierailija
20/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite joskus kenkäsin sivupeilin irti, heivasin bensaluukun hankeen ja vedin avaimella koko kyljen pitusen naarmun tollon autoon, joka toistuvista sanomisista huolimatta jatkoi pihaan parkkeerausta (ei kuulemma halunnut vieraspaikalle jättää, koska kävi meidän taloyhtiössä pettämässä vaimoaan ja kuulemma heidän tuttuja asui jossain lähistöllä)

Kävi se sitten vielä pari kertaa peili jesarilla teipattuna, jättäen auton tien varteen, ilmeisesti kuvitellen että ei hänen autonsa siinä yksinäisenä oudossa paikassa ollessaan erotu kuten vieraspaikalle laittaessa.