Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
81/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan lisää tarinoita!

Vierailija
82/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut repesivät persauksista.

Jouduin kreikkalaisessa ravintolassa niin kovaan tanssin tiimellykseen, että vasta taksissa huomasin (oudon viileä penkki), että toinen housun lahkeeni oli melkein irti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin stressaantunut jostain syystä, ja mulla oli aika kampaajalle. Silloinen poijaystäväni halusi jostain syystä tulla mukaan. Hän oli sitten valmis liian myöhään, ja kun olimme lähteneet, niin taisin eksyä ja koitin siellä kadulla funtsia että missäköhän päin se kampaamo tarkalleen on, ja kävelimme samalla siihen suuntaan.

Poikaystäväni jäi sitten yhtäkkiä katselemaan jotain kenkiä itselleen xD ja sanottuani ensin rauhallisesti "tuu mennään ny", multa meni jo valmiiksi stressaantuneena hermot ja huusin/ sanoin kovaan ääneen "TuLE nYt SIELTä ViTTU, mUA StreSSaA!!" 😂

En edes tajunnut että aloin huutaa, ja me molemmat lähdettiin jatkaa matkaa noloina, kun ihmiset vaan katsoi hölmistyneinä 😂😂😰 Noloa. :(

(Olen tämän kirjoittaja) miksi tää sai 13 alapeukkua ja 2 yläpeukkua..?

Luultavasti koska tuo ei ollut hassunhauskaa ja noloa käytöstä, vaan ihan oikeasti aikuiselta todella huonoa käytöstä tiuskia tuolla tavalla poikaystävälle.

Vierailija
84/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mrs. Offtopic kirjoitti:

Itse en yleisesti nolostu helposti, mutta huvittaa, kun muut myötähäpeävät tai hämmentyvät. Mistä voi johtua?

Koska me ollaan suomalaisia!

Mistähän se sitten johtuu, että me suomalaiset nolostutaan niin helposti???

Vierailija
85/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin noloo!!!

Kertoo lähinnä jostain täydellisyyden tavoittelusta ja halusta olla "parempi" kuin muut (tuntemattomat yleensä).

Me ollaan kaikki ihmisiä vaan.

Olisko helpompi olla jos kaikki ei olis niin noloo?!!

Itekin oot mokannut.

Vierailija
86/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli? Kenellä ei oo ikinä ollut ripulia ei peukuta alas.

Vierailija
87/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäinen, hiljainen sunnuntai-iltapäivä Helsingin Stockmannilla. Mä laittautuneena ihan viimesen päälle cooleihin kuteisiin, joka käsitti trikookankaisen maxihameen. Rullaportaita alas ja sit kaikki tapahtuu silmänräpäyksessä. Tunnen et hame nykii, se on jäänyt rullaportaiden väliin, yritän nykiä mut ei irtoo minnekkään, lyön hätäpysäytysnappia ja seisoskelen siinä kyyryssä ettei hame lähde päältä :D 

Missään ei näy ristin sielua.

Myyjä vilahtaa nurkan takana ja huutelen sille sitte että tarttis vähä apua :D No sit siinä venailen pienen ikuisuuden vartijaa, asiakkaita käy pällistelemässä kun mitäki sirkuseläintä... Myyjä ihana onneks piti mulle seuraa siinä ja koitti rauhotella että näitä sattuu, ite olin ihan sairaan nolona ja teki mieli esim kuolla siihen paikkaan :D Vartija tuli sit saksien kanssa ja leikkas mekon helmasta poikki. Laitoin aurinkolasit naamalle ja kirmasin ekasta ovesta ulos ja kävelin vielä pitkälle ennen ku kehtasin pysähtyä :D

Kohtalotoveri! Minulle ei tavallaan käynyt ihan noin pahasti (tavallaan toisaalta pahemminkin), mutta joskus 15 vuotta sitten minulla oli hieeenot venyvää materiaalia olevat farkut, joiden leveät lahkeet oli sidottu sivuista nahkaremmeillä. No, eikös liukuporras syönyt toisen lahkeen remmin! Tunsin miten housut alkoivat lähteä jalasta, ja olin toki juuri silloin pääsemässä kauppakeskuksen toiseen kerrokseen, niin että näyin mahdollisimman laajalle. Kun tajusin mitä tapahtuu, tarrasin housunkaulukseen, mutta liukuporras ehti kiskoa farkkuja niin pitkään, että puolet perseestäni oli paljaana, kun pikkaritkin hilautuivat tietysti alas. Toivoin jo kuolevani säästyäkseni täydeltä nöyryytykseltä, kun nahkaremmi katkesi. Ryntäsin heti portaista vapauduttuani lähimpään vessaan häpeämään enkä ikinä enää käyttänyt housuja, joiden lahkeissa on ulokkeita.

Vierailija
88/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tapauksesta on jo (onneksi) aikaa... Olin menossa aamulautalla Tallinnaan tärkeään asikastapaamiseen parin työkaverin kanssa, jotka olivat firmassamme minua korkeammissa asemissa. Matkaan kuului buffetaamiainen jossain yläkerroksen ravintolassa, jonka nautinkin hyvällä ruokahalulla heti alkumatkasta. Pahaksi onneksi merenkäynti muuttui huomattavasti kovemmaksi kun pääsimme avomerelle, ja laiva alkoi keinua voimakkaasti, mikä tietysti tuntui erityisen voimakkaasti siellä yläkerroksessa. Aloin voida tosi pahoin, ja tuntui, että kohta se aamiainen tulee ylös. Ehdin nousta pöydästämme lähteäksi kohti vessoja, kun sitten oksennus tuli siihen keskelle lattiaa, tietenkin niiden kollegoideni silmien edessä. Vetäisin tuotokseni päälle jonkun sanomalehden lähipöydältä, ja hoipuin sinne vessaan. Siellä onnistui vielä oksentamaan lavuaarin tukkoon.

Työkaverini eivät onneksi sanoneet asiasta mitään, mutta voi sitä h ä p e ä n määrää, varsinkin kun maihin (vihdoinkin!) tultaessa tarjoilija pysähtyi nostamaan sitä sanomalehteä, ja huomasi inhon ilme kasvoillaan aiheuttamani sotkun... :(

Vierailija
89/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli virtsarakon tulehdus, mutta koska isäpuolelle en tästä uskaltanut sanoa niin menin normaalisti kouluun ( 6. luokka)

Leikimme jotain tanssia (?) jossa aina kun musiikki pysähtyi niin piti jäädä siihen asentoon.  Tunsin liikuntasalin nurkassa, että nyt tulee pissa enkä voi asialle mitään. Käperryin liikuntasalin nurkkaan ja annoin tulla housuun. Onnistuin jotenkin vaimentamaan lirinän niin etteivät muut tajunneet. Opettaja huusi muille "menkää te jo pesulle etukäteen, juttelen vielä *Vilman kanssa siitä ohjelmanumerosta"

Opettaja tajusi mitä oli tapahtunut. Hän antoi omat vaihtohousunsa, antoi peseytyä rauhassa opettajien tiloissa ja vei minut autolla kotiin. Varmisti vielä että menenhän lääkäriin. Ilman tuota opettajaa olisin varmasti ollut kiusattu ties kuinka pitkään. Kiitos sinulle, Sanna, jos tät satut lukemaan.

Ihana opettaja <3 :)

Vierailija
90/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kukkakaupassa missä oli paljon ihmisiä ja jonoa, oli äitienpäivä.

Mun piti sanoa "otan ton ruukkuruusun", pyysin vahingossa runkkuruusua!

Vierailija
91/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin hävettää kertoo tää :D

Olin joskus just 18-vuotiaana viettämässä kosteaa iltaa baarissa. Menin sit mäkin kautta kotiin, otin jotain pientä mukaan ja söin samalla ku kävelin yöbussiin. Yhtäkkiä mua alkoi oksettaa ja vaistomaisesti oksensin siihen mäkkärin paperipussiin. Olin sit ylpeä itestäni ku kukaan ei huomannut.

Lähdin sit viemään sitä pussia lähimpään roskikseen. Se pussi jotenkin meni puhki pohjasta, mulla kai sit oli siellä joku juoma vielä + ne oksennukset. Se kirjaimellisesi RÄJÄHTI keskelle narinkkatoria :D. Aika moni huomas ja osa oli ihan mitä vittua?! Hävetti niiiiiin paljon. Vein sit vaa äkkiä sen hajonneen oksennuspussini sinne roskikseen ja lähdin itku kurkussa kotiin :D.

Kaikkee sitä nuorena..

Vierailija
92/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena olin vanhan mummon kanssa saunassa, mummon poika tuli sinne kesken kaiken kun käskettiin tuoda saippuaa.  Oli juuri se aika, valui pitkin jalkaa.  Mummon miniä oli mustasukkainen tästä ja syytti lauteiden sotkemisesta vaikka en istunut vain seisoin.  Oli inhottava kokemus kun siihen aikaan pidettiin sopimattomana edes puhua miespuolisten aikana.  Pojan oli pakko totella äitiään, oli hiukan nolo tästä.

Vierailija
93/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin niin kovaa, että pissasin housuuni. Äärimmäisen nöyryyttävää, mutta yllättävä kyllä se ei nykyään tunnu kovinkaan nololta. Aika auttaa näissäkin jutuissa hyvin. 

Vierailija
94/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v sitten luennoitsijana toisen asteen oppilaitoksissa lisäansion vuoksi. Olin kropaltani aika hyvässä kunnossa tuolloin (hoikka kroppa ja isot rinnat). Eräänä keväänä oli kuumat ilmat ja löysin ison väljän harmaan/beigen paidan josta tykkäsin ja joka tuntui hyvältä ja viileeltä päällä. Varsinkin miesopiskelijat tuntuivat olevan innoissaan kurssistani sinä keväänä ja ne kaikki kävivät istumassa kaikki 5 luentoani. Olin tyytyväinen itseeni, kunnes toinen opettaja vinkkasi, että auditoriossa takaa paistava aurinko aiheuttaa sen, että paidasta näkyy kaokki läpi.

Vierailija
95/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana olin kova poika juomaan viinaa. Heräsin kaverien soluasunnosta monen päivän ryyppyputken jälkeen. Ilma kiersi vatsassa ja pieru tuli varren kanssa, eli ns. krapulapaska. No, sen sentään siivosin joten kuten vessassa ja lähdin hoippumaan kotiin päin, Tampereen keskustan halki Kalevasta Amuriin. Kotona sitten huomasin, että minulla olikin ollut jalassa vaaleat, käytännössä valkoiset farkut. Joista vahingon jäljet näkyivät.

Eli olin kävellyt Tampereen keskustan läpi takamuksesta toisen lahkeen punttiin ulottuva ruskea paskaviiru housuissani.

Vierailija
96/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sammuin 2-kybäsenä kotibileissä lämpimälle kylpyhuoneen lattialle housut nilkoissa. Kukaan ei päässyt vessaan ja porukka kävi kusella pihan puskissa. naapuri soitti poliisit. lopulta ovi murrettiin ja mut löydettiin alapää paljaana makaamassa omassa kusessani. kaverit muistelee välillä tuota 10v takaista tapahtumasarjaa.

Vierailija
97/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin 18v enon häissä pirtukännit, haukuin melkein kaikki paikalla olijat, ahdistelin seksuaalisesti sukulaismiehen vaimoa, tappelin erään toisen sukulaisen kanssa ja kaaduin lopulta koiran päälle, joka puri mulle ranteeseen haavat.

Aamulla isäpuoli vei minut juna-asemalle ja äiti sanoi, ettei ole koskaan hävennyt mua niin paljon.

Oli selitellyt mun käytöstä mun parhaan kaverin itsemurhalla, tyttöystävän jättämisellä ja opiskelustressillä.

En kohdannut kyseisä sukulaisia 15 vuoteen.

Vierailija
98/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay up -sukka valahti nilkkaani...

Käytin yhteen aikaan usein stay uppeja. Koskaan ei ollut ongelmia sukan ylhäällä pysymisen kanssa, paitsi kerran. Olin ruokatunnilla käymässä kaupassa, etsin jotain urheiluvaatetta lapselle. Minulla oli kapea polvipituinen hame ja takki polveen asti myös. Yhtäkkiä tunsin, kun toinen sukka alkoi valua alaspäin. Jotta valumisen olisi saanut pysäytettyä, olisi pitänyt nostaa hame ylös, mitä en tietty kehdannut tehdä. En vieläkään ymmärrä, miksen sännännyt lähellä olevaan sovituskoppiin (siinä kerroksessa oli vain miesten ja lasten vaatteita, mutta mitä se olisi haitannut..?) vaan kiirehdin kaupasta ulos. Kaupan tuulikaapissa sukka putosi nilkkaan ja jouduin riisumaan ensin kengän ja sitten sen sukan. Hävetti ihan kamalasti! En uskaltanut katsella ympärilleni - olihan siinä ihmisiä... Säntäsin lähellä olevaan hissiin (!), jossa hätäpäissäni otin myös toisenkin sukan pois, onneksi ketään ei tullut hissiin samaan aikaan. Vähään aikaan en käyttänyt stay uppeja...

Vierailija
99/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä, ranta, aurinkoa ja lämpöä, spiidot jalassa, selällään auringon ottoa, uni tulee, herääminen siihen, kun järkyttävä stondis ja makkara tunkenut itsensä vyötärönauhan alta haistelemaan napaa...

Vierailija
100/1938 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin kotikaupunkini keskustaan kesäisenä perjantai-iltapäivänä. Tuolloin sattui vielä olemaan suuri tapahtuma meneillään, jonka myötä liikkeellä oli ihmisiä paljon keskimääräistä enemmän. Turisteja niin Suomesta kuin ulkomailtakin. Nolo tapahtuma sai siis poikkeuksellisen paljon silminnäkijöitä.

Aloin lukitsemaan pyörääni perille päästyäni ihmispaljouden keskellä, ja kauhukseni huomasin että napaan asti napitetun tunikan kaikki napit olivat auenneet laukun hihnan hangatessa. Kaiken kukkuraksi päälläni oli rumat alerekistä ostetut rintsikat, jotka eivät takuulla ole jääneet keneltäkään huomaamatta shokeeraavan värinsä vuoksi. Tunika lensi kirppiskasaan tuon jälkeen. Toivottavasti se ei ole aiheuttanut vastaavaa tilannetta uudelle omistajalleen.