Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Yllätin vahingossa kaksi perheellistä työkaveriani touhuamassa toimistohuoneessa. Hetken aikaa meidän kolmen välillä oli töissä "jännitettä". Puolen vuoden päästä eräs neljäs työntekijämme (toisen osaston esimies), joka oli noista toisen puolison sisko, kyseli minulta onko näillä ollut säpinää. En sotkeutunut asiaan ja ohjasin puhumaan suoraan asianosaisille. Myöhemmin asioista juoruttiin paljonkin, paitsi minä. Tosin epäilivät minun puhuneen tapahtuneesta. Mitä wn ollut tehnut. Asia selvitettiin pikkujouluissa.
Harrastimme exän kanssa kännissä seksiä miesten vessan kopissa. Vessajono venyi ja henkilökunta puuttui toimintaamme ja kaikki tuijotti meitä. Aamulla hävetti, eikä tullut kyseisessä kapakassa käytyä vuoteen, vaikka oli aikaisemmin "kantis".
Vierailija kirjoitti:
Stay up -sukka valahti nilkkaani...
Käytin yhteen aikaan usein stay uppeja. Koskaan ei ollut ongelmia sukan ylhäällä pysymisen kanssa, paitsi kerran. Olin ruokatunnilla käymässä kaupassa, etsin jotain urheiluvaatetta lapselle. Minulla oli kapea polvipituinen hame ja takki polveen asti myös. Yhtäkkiä tunsin, kun toinen sukka alkoi valua alaspäin. Jotta valumisen olisi saanut pysäytettyä, olisi pitänyt nostaa hame ylös, mitä en tietty kehdannut tehdä. En vieläkään ymmärrä, miksen sännännyt lähellä olevaan sovituskoppiin (siinä kerroksessa oli vain miesten ja lasten vaatteita, mutta mitä se olisi haitannut..?) vaan kiirehdin kaupasta ulos. Kaupan tuulikaapissa sukka putosi nilkkaan ja jouduin riisumaan ensin kengän ja sitten sen sukan. Hävetti ihan kamalasti! En uskaltanut katsella ympärilleni - olihan siinä ihmisiä... Säntäsin lähellä olevaan hissiin (!), jossa hätäpäissäni otin myös toisenkin sukan pois, onneksi ketään ei tullut hissiin samaan aikaan. Vähään aikaan en käyttänyt stay uppeja...
Käyttäkää stay uppeja. Kiitos.
Kävelin oikein hienosti laittautuneena kaupungin keskustassa pahimpaan ruuhka-aikaan ihan jumalattomat korot jalassa, kun yhtäkkiä onnistuin jotenkin potkaisemaan toisen kengän pois jalasta johonkin monen metrin päähän. Siinä sitten nilkutin kiireesti kengän perään toinen jalka 20 senttiä toista pidempänä ihmisten tyrskähdellessä ympärilläni.
En ole sen jälkeen käyttänyt korkokenkiä, joissa ei ole jonkun sortin kiinnityssolkea.
Nuorempana joskus kävi umahallissa seuraavaa. Porealtaan poreet osuivat ihan liian sopiviin paikkoihin, sain armottoman stondiksen ja laukesin voimalla uikkareihini. Ihan älyttömän noloa ja vaikeeta pitää pokkaa ja olla kuin ei mitään. Sitten vaan nolona vessaan siivoamaan jälkiä. :|
Vierailija kirjoitti:
Olin kukkakaupassa missä oli paljon ihmisiä ja jonoa, oli äitienpäivä.
Mun piti sanoa "otan ton ruukkuruusun", pyysin vahingossa runkkuruusua!
Minä olen kerran tiedustellut kosmettiikaosaston myyjältä "silmänpoistoainetta", myyjä näytti hölmistyneeltä ja minä räjähdin niin hirveään röhönauruun etten pystynyt edes korjaamaan itseäni vaan kipitin kaupasta ulos.
naisesimies kirjoitti:
Puin aamulla kiireessä melko väljät housut jalkaan ja kiirehdin palaveriin.
Kesken palaverin tunnen kun eiliset pikkuhousut valahtavat housun lahkeesta lattialle. Kokous oli takkatilassa, jossa ei pöytää ja lepotuolit ympyrässä. Kaikki 10 työntekijää näkee, kun eiliset pikkarit valahtaa lattialle housun lahkeesta ja minä yritän salaa siirtää jalalla pikkarit ensin tuolin alle, josta nostan ne myöhemmin käsilaukkuun.
Hävetti - olen kyseisen porukan esimies. Kukaan ei koskaan puhunut aiheeta
Minun työpaikalla on juuri kuvatunlainen takkahuone, mutta en ole todistanut ko. tapahtumaa, eli tuskin sentään olet minun esimieheni. :D :D Hirveä tilanne kyllä, ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kesä, ranta, aurinkoa ja lämpöä, spiidot jalassa, selällään auringon ottoa, uni tulee, herääminen siihen, kun järkyttävä stondis ja makkara tunkenut itsensä vyötärönauhan alta haistelemaan napaa...
Just tän takia otan arskaa mahallaan. Siinähän kyrpä kaivautuu santaan... Ainut vaan, että pari kertaa selkä palanut, kun ei ole kehdannut nousta teltta pystyssä.
Unissakävelin hotellin käytävään alasti ja lukitsin itseni ulos. Olin random ruotsalaisten hytissä, joten en muistanut mikä ovi oli oikea, eikä siinä tilanteessa tehnyt mieli lähteä koputtelemaankaan oviin. Etsiessäni hissiä kuulin vastaantulevan miehen tokaisevan vain "Herranjumala!" näkiessään minut. Nöyränä menin hotellin respaan kysymään saisinko kiinteistöhuoltoon yhteyttä, jotta pääsisin kotiin. Kaikki omaisuuteni olivat siis näiden ruotsalaisten huoneessa, eikä ollut edelleenkään mitään havaintoa huoneen numerosta. Kuitenkin onnekseni osa ruotsalaisista seuralaisista olivat juuri kävelemässä respan ohi ja pääsin takaisin hotellihuoneeseen. Onni onnettomuudessa että oli alkoholia veressä vielä jonkin verran, muuten olisi nolottanut vieläkin enemmän.
Taipumusta törttöillä julkisesti, mutta tämä oli nyt pahin ja mieleenjäävin.
Vierailija kirjoitti:
Unissakävelin hotellin käytävään alasti ja lukitsin itseni ulos. Olin random ruotsalaisten hytissä, joten en muistanut mikä ovi oli oikea, eikä siinä tilanteessa tehnyt mieli lähteä koputtelemaankaan oviin. Etsiessäni hissiä kuulin vastaantulevan miehen tokaisevan vain "Herranjumala!" näkiessään minut. Nöyränä menin hotellin respaan kysymään saisinko kiinteistöhuoltoon yhteyttä, jotta pääsisin kotiin. Kaikki omaisuuteni olivat siis näiden ruotsalaisten huoneessa, eikä ollut edelleenkään mitään havaintoa huoneen numerosta. Kuitenkin onnekseni osa ruotsalaisista seuralaisista olivat juuri kävelemässä respan ohi ja pääsin takaisin hotellihuoneeseen. Onni onnettomuudessa että oli alkoholia veressä vielä jonkin verran, muuten olisi nolottanut vieläkin enemmän.
Taipumusta törttöillä julkisesti, mutta tämä oli nyt pahin ja mieleenjäävin.
Onko tämä tottakaan?
Näen painajaisia siitä, että olen alasti julkisella paikalla ja tähän mennessä olen lohduttautunut sillä, että ei nyt herranjumala kellekään käy niin oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä, ranta, aurinkoa ja lämpöä, spiidot jalassa, selällään auringon ottoa, uni tulee, herääminen siihen, kun järkyttävä stondis ja makkara tunkenut itsensä vyötärönauhan alta haistelemaan napaa...
Just tän takia otan arskaa mahallaan. Siinähän kyrpä kaivautuu sontaan... Ainut vaan, että pari kertaa selkä palanut, kun ei ole kehdannut nousta teltta pystyssä.
Joskus 80-luvulla, oli niitä sellaisia pitkiä kesämekkoja jossa oli vain kireä yläosa eikä ollenkaan olkaimia. Pysyi sillä tavoin paikoillaan. Oli oikein kuuma päivä, heitin sellaisen sievän siniruutuisen päälleni. Töissä käveltiin rapuissa ja takana esimies onnistui astumaan helmalle ja vetäisi mekon mun päältäni. Tietenkin olin ilman mitään liivejä, kun se oli rypytetty paksuksi se putkiosuus ettei nännit näy. Kirkaisin kun tissit pomppasi päivänvaloon, meinasin kaatua ja siinä kun kiljuen ja heiluvin käsin kallistuin eteenpäin niin tietysti koko firma kääntyi katsomaan. Sitten kun yritin kiskoa sitä päälleni niin piti sulloa tissejä sinne sisälle ja kaikki vaan katsoi niinikuin lehmä uutta konttia. Supatusta sai kuulla jälkeenpäin. Kyllä mulla seuraavissa kesäjuhlissa oli vientiä kun olin näyttänyt vähän paljasta pintaa. Se helman päälle tallonut esimiehen kömpelyskin oli oikein iholla koko illan ja heitti kotiinkin. Se oli pahoillaan kuin koiranpentu mutta kyllä se kertoi samalla olleensa vähän hyvilläänkin kuin näki mun hinkit. Annoin sen sitten säälistä nähdä vähän lisääkin.
Olin vuosia sitten töissä Helsingin Stockalla, ja olin menossa tauolla herkkuun ostamaan jotain eväitä. Herkkuun johtavissa rullaportaissa onnistun jotenkin töpeksimään ja koko laukkuni sisältö lävähtää rullaportaiden alapuolelle. Siinä sitten vielä työasussa keräilin kaikki huulikiillot, kondomit ja tamponit ihmisten jaloista jotka ovat laskeutumassa rullaportaita alas.
Kävelin päin valopylvästä. Klassikko.
Olkaimeton mekko tipahti vyötärölle baarissa ja minä olin sen verran humalassa etten huomannut mitään, jatkoin vaan bailaamista tissit paljaana. :o
Olin ollut yötä sen aikaisen seurustelukumppanin luona ja olin menossa kotiin kaupan kautta, kassalla nykäisin lompakon laukusta ja mukana lenti edellisen päivän pikkuhousut hihnalle. :/
Olin puolimaratonilla ja tottakai kaikki paikat täynnä väkeä. Juoksin rennosti, juoksu kulki, stailit kuteet päällä ja miesten katseetkin tais vähän hivellä - tunsin itseni aika timmiksi ja urheilulliseksi ja kivan näköiseksi.
Sitten yhtäkkiä...liekö ollut urheilujuoma, harjoittelun aiheuttama stressi vai hyvää vauhtia vedetty eka kymppi...maha kääntyi ympäri. Pidättelin hetken mutta Tunsin että märkä juoksi shortsinlahkeesta ja haistoin hirveän happaman lemahduksen, tuli sellainen märkä vetelä vinkuva pieru ja tunsin että koko mahan sisältö oli tulossa kohta lahkeen kautta ulos. Syöksyin äkkiä väkijoukon läpi mutta en ehtinyt kovinkaan kauas kun oli pakko laskea kastuneet, paskanhajuiset housut kinttuun ja päästää noin arviolta kuusi litraa vesiripulia ruoholle. Kaikki katsoivat, kaikki. Kaikki näkyi, yritin pidellä paitaa ylhäällä ja laskin huutoripulia persauksista, katse ja etupuoli kohti yleisöä, äijät tuijotti suoraan jalkoväliin (joka oli juoksun takia sheivaamatta) ja minä vaan väänisin myrkynkatkuista lantaläjää ja tuijotin epätoivoisena takaisin. Sitten yksi äijä, joukon komein tietysti, tuli kohti, niin että se näki ihan KAIKEN, ihan läheltä. Antoi mulle pari nenäliinaa ja sanoi ihan neutraalisti että juostessa josku tapahtuu tota, ja kääntyi selin ja jäi näkösuojaksi vähän matkan päähän. Juoksin puistoja ja metsiä pitkin kotiin ja itkin häpeästä koko matkan. Toivottavasti kukaan porukasta ei nähnyt. Muistan sitä yhtä äijää iltarukouksissani.
Olkaimetonkesämekko kirjoitti:
Joskus 80-luvulla, oli niitä sellaisia pitkiä kesämekkoja jossa oli vain kireä yläosa eikä ollenkaan olkaimia. Pysyi sillä tavoin paikoillaan. Oli oikein kuuma päivä, heitin sellaisen sievän siniruutuisen päälleni. Töissä käveltiin rapuissa ja takana esimies onnistui astumaan helmalle ja vetäisi mekon mun päältäni. Tietenkin olin ilman mitään liivejä, kun se oli rypytetty paksuksi se putkiosuus ettei nännit näy. Kirkaisin kun tissit pomppasi päivänvaloon, meinasin kaatua ja siinä kun kiljuen ja heiluvin käsin kallistuin eteenpäin niin tietysti koko firma kääntyi katsomaan. Sitten kun yritin kiskoa sitä päälleni niin piti sulloa tissejä sinne sisälle ja kaikki vaan katsoi niinikuin lehmä uutta konttia. Supatusta sai kuulla jälkeenpäin. Kyllä mulla seuraavissa kesäjuhlissa oli vientiä kun olin näyttänyt vähän paljasta pintaa. Se helman päälle tallonut esimiehen kömpelyskin oli oikein iholla koko illan ja heitti kotiinkin. Se oli pahoillaan kuin koiranpentu mutta kyllä se kertoi samalla olleensa vähän hyvilläänkin kuin näki mun hinkit. Annoin sen sitten säälistä nähdä vähän lisääkin.
Nuorena miehenä olisin tehnyt mitä vaan nähdäkseni alastoman naisen, tai edes tissit, ja mietin aina että yrittäiskö astua jonkun helmalle raitiovaunun portaissa? Tai ehtiskö pakoon jos kiskaisis joltain istuvalta tädiltä tuollaisen putkimekon kinttuihin? En tietenkään olisi mistään hinnasta tehnyt niin mutta jo pelkkä ajatus jonkun pullean konttoristin tissien pullauttamisesta tuntui niin kivalta että piti nostaa reppu syliin loppumatkan ajaksi.
Olin esimiehenä jakamassa lahjaa ja puhetta pitämässä eläkejuhlissa, kun yht'äkkiä unohdin täysin eläkkeelle jäävän henkilön nimen. Yritin sitä sitten jostakin luntata. En tajua mikä mulle tuli. Olin ollut pomona 4 vuotta talossa ja tuo ihminen oli ihan tuttu. Tilanne oli tosi nolo ja laukesi, kun sain jollain varjolla kysyttyä nimeä toiselta esimieheltä. Hävetti melko pitkään ja mun huono nimimuisti on työpaikan yleinen vitsi.