Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin stressaantunut jostain syystä, ja mulla oli aika kampaajalle. Silloinen poijaystäväni halusi jostain syystä tulla mukaan. Hän oli sitten valmis liian myöhään, ja kun olimme lähteneet, niin taisin eksyä ja koitin siellä kadulla funtsia että missäköhän päin se kampaamo tarkalleen on, ja kävelimme samalla siihen suuntaan.
Poikaystäväni jäi sitten yhtäkkiä katselemaan jotain kenkiä itselleen xD ja sanottuani ensin rauhallisesti "tuu mennään ny", multa meni jo valmiiksi stressaantuneena hermot ja huusin/ sanoin kovaan ääneen "TuLE nYt SIELTä ViTTU, mUA StreSSaA!!" 😂
En edes tajunnut että aloin huutaa, ja me molemmat lähdettiin jatkaa matkaa noloina, kun ihmiset vaan katsoi hölmistyneinä 😂😂😰 Noloa. :((Olen tämän kirjoittaja) miksi tää sai 13 alapeukkua ja 2 yläpeukkua..?
Koska oli niin teiniX kirjoitus.
Meillä oli putkiremontti loppusuoralla ja samalla oli remontoitu kylpyhuone.
Olin yksin kotona ja juuri isommalla hädällä. Olin laiskana jättänyt vessan oven auki. Vessa oli eteisessä suoraan ulko-ovea vastapäätä.
Olin vääntänyt kunnon pökäleet, kun ovikello soi, ja samaan aikaan avain vääntyi ovessa.
Menin paniikkiin ja vetäisin housut äkkiä ylös ja juoksin keittiöön piiloon.
Joku remonttimies tuli tekemään vielä jotain kylppäriin.
Mahtoi olla kivat hajut. Näkiköhän pökäleetkin pöntössä
Tämäkään ei kyllä tapahtunut julkisella paikalla.
Tervehdin jonkin käsittämättömän aivopierun vallassa "terska" vanhempia ihmisiä. Sana tuli vaan suusta.
Olin nuorena tyttönä menossa toista tai kolmatta kertaa verenluovutukseen. Olin jo käynyt opiskelukavereiden kanssa ja kaikki oli mennyt hyvin vaikka kammoankin piikkejä ja verta. No, arvaahan sen että tällä kertaa ei mennyt ihan putkeen.
Kun hoitaja oli ottanut hemoglobiininäytteen sormenpäästä katselin sitä pikku veripisaraa sen sekuntin kun hoitajalta kesti laittaa siihen tuppo ja vatsassa alkoi kiertää. Hölmönä en sanonut mitään. Hoitaja totesi hemoglobiinilukemani hyväksi ja kehotti siirtymään luovutuspenkille. Heti kun nousin jalat meni alta. Heräsin siihen, että kolme hoitajaa kantaa minua makuulle ja yksi läpsii poskelle ja koettaa herätellä. Verenluovutuksesta ei luonnollisestikaan tullut mitään. Hoitajat olivat kauhean mukavia ja ymmärtäväisiä, kehotti syömään ja juomaan että oloni paranisi ja seurailivat huolekkaana vointiani. Ja. Minä. Häpesin. Kuollakseni.
Olen kyllä palannut kaupunkimme SPR:n pisteeseen ja osaan nykyisin nauraa tälle, mutta silloin se oli kova pala.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdin jonkin käsittämättömän aivopierun vallassa "terska" vanhempia ihmisiä. Sana tuli vaan suusta.
Meidän isä teki pikkupoikana kavereidensa kanssa samaa kunnes yksi iso poika kertoi heille et ei varmaan kantsis, et tiedättekö mitä se tarkottaa :D
Aloittaessani e-pillerit lukioikäisenä, menkkani muuttuivat TODELLA runsaiksi ensimmäisen päivän ajaksi ja lopuilla päivillä olivat sitten todella vähäisiä. Noh, kävi sitten muutamaan otteeseen niin että menkat tulivat läpi aika runsaasti keskellä koulupäivää vaikka käytin tamponia sekä sidettä yhtä aikaa ja vaihdoin ne koulupäivän aikana. Mustista farkuista ei onneksi huomannut, mutta vaaleansinisien kanssa oli vähän eri juttu.. Onneksi tuohon aikaan käytin paljon pitkiä neuleita ja sain niillä piilotettua haaraväliin 😮😅
Kyseinen pillerimerkki toimi sen verran ihanteellisesti että en uskaltanut vaihtaa niitä vain yhden päivän runsaan vuodon takia.
-Paskansin housuun julkisella paikalla (missä sinä olet kun ripuli iskee?)
-Pyörryin verikokeen jälkeen vuoronumeroaulassa vaikka vakuutin olevani ok lähtemään
Ysärillä olivat muotia spagettiolkaimilla olevat topit ja olin pukenut bussimatkalle sellaisen , olkaimet olivat hyvin venyvät kuminauhojen tyyliin ja napsuttelin niitä aikani kuluksi kunnes tunsin poskessa terävän kivun . Toinen olkain oli mennyt poikki ja läimäissyt poskeen ! Minulla ei ollut edes takkia mukana, villatakki kyllä mutta se oli bussin matkatavarasäiliössä laukussani . Loppumatkan pidin hassunnäköisesti roikkuvaa toppia ylhäällä.
Kuljen yleensä töihin pyörällä ja näytän aina kädellä suuntamerkkiä, kun olen kääntymässä. Kerran sitten kävelin samaa reittiä ja kääntyessäni näytin tottumuksesta oikein isolla eleellä suuntamerkkiä. Vastaantulijat katsoivat pitkään.
Tämä ei ole nolointa, mitä on tapahtunut, mutta kyllä sillä hetkellä oli vähän wtf-olo.
Menin kuntosalille ja mitä näinkään keskellä katua vähän matkaa kuntosalin ovesta: minun pikkuhousut siinä lumen päällä lojumassa.
Olin toissapäivänä ollut edellisen kerran salilla ja ilmeisesti silloin niiden on täytynyt pudota. Nolottaa ajatus, että ne on vähän aikaa roikkuneet jossakin laukussa tai takissa, kunnes ovat pudonneet siitä tervehtiäkseen minua seuraavalla kerralla. Kuinkahan moni ne roikkuvat housutkin oli ehtinyt nähdä...
Noin 10-vuotiaana söin juuri näin pääsiäisen aikaan koulussa ruokailussa jälkiruoaksi mämmiä ja koulupäivän jälkeen menin vanhempien kanssa kauppaan. Siellä minulla alkoi mahassa kiertämään todella kovasti enkä tajunnut, että kaupassa olisi ollut vessa jonne olisin voinut mennä. Sitten minulta pääsi kakat housuun keskellä kauppaa. En ole aivan 100% varma, että johtuiko se siitä mämmistä, mutta sen jälkeen se ei maistunut minulle noin 20 vuoteen. Nyt viime vuosina sitä olen pieniä määriä syönyt mutta kuitenkin aina silloin kun tiedän, että voin olla kotona vessan ääressä mieluiten seuraavaan päivään asti.
Olin raskaana ja kärsin voimakkaasta pahoinvoinnista, mieli alkoi tehdä sipsejä mutta mies ei ollut kotona joten päätin kävellä Lidliin. Matka oli hyvin lyhyt, mäki alas ja kadun yli joten arvelin pärjääväni, oli nätti kesäinen alkuiltakin. Meni hyvin kunnes Lidlissä paistopisteen tuoksu oli liikaa ja lähes juoksin vatsastani kiinni pitäen nappaamaan jonkun sipsipussin ja kassalle, ehdin juuri ja juuri ulos mutta huutoyrjösin suoraan siihen oven eteen. Sorisori!
Lähdin varoen taivaltamaan kohti kaukaisuudessa siintävää kotitaloani, kun samassa oksennus tuli taas ja tällä kertaa kaverin kanssa, eli pissasin housuuni. Maksimekkoni liimautui virtsasta märkänä jalkoihin ja crocseissakin lotisi epäilyttävästi. Kolmas oksennus tuli sitten eteiseen.
Poikani oli jotain ehkä just kouluikäinen, kun olimme Stocmannilla vaateostoksilla. Oltiin siis vaateosastolla, kun pojalla tuli yht´äkkiä huono olo ja hän laattasi ihan sairaat puurot keskelle käytävää (roiskui varmaan sinne vaatetelineisiin pisaroita). Voivottelin pojalle vaan että "voi voi pikkunen onko sulla huono olo" ja samalla kävelimme -melkein niin kuin mitään ei olisi tapahtunut- ulko-ovelle päin. Siinä heti oksentamisen jälkeen katsoin lähellä olevaa myyjää suoraan silmiin ja ei hän kovin tyytyväiseltä näyttänyt. Hävetti just sen ajan kunnes päästiin ulos ovesta, siellä rupesi jo naurattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuljen yleensä töihin pyörällä ja näytän aina kädellä suuntamerkkiä, kun olen kääntymässä. Kerran sitten kävelin samaa reittiä ja kääntyessäni näytin tottumuksesta oikein isolla eleellä suuntamerkkiä. Vastaantulijat katsoivat pitkään.
Tämä ei ole nolointa, mitä on tapahtunut, mutta kyllä sillä hetkellä oli vähän wtf-olo.
Ai saamari kun tulee melkeen pissat housuun kun kuvittelen tämän näyn jossain pyörätien risteyksessä :D
- Housuun paskominen teininä , kun olin vetänyt koulun jälkeen välipalaksi puoli tuokkosta mämmiä ja sitten käynyt kaverin kanssa Essolla kahvilla. Siinä olin sitten ripulit leviksissä.
- Kuuden kilometrin huuto-oksentaminen
pyörää taluttaen, kun sain töissä migreenikohtauksen ja luvan lähteä kotiin, oli vielä oikein aurinkoinen syyspäivä ja ihmiset varmaan miettivät paheksuen, että kännissä keskellä päivää!
- Kaatuminen kahvilassa jonkun senioriporukan pöydän päälle , kun olin hetkeä aikaisemmin hakenut uudet lasit optikolta ja heitti pahasti
- Pyörtyminen , kun kaverille tehtiin tatuointi ja olin luvannut tulla henkiseksi tueksi
- Kaatuminen täydessä odotushuoneessa hampaanpoiston jälkeen
Hyppäsin uimaan sellaisella liaanilla. Hirveä mahalässähdys kun ote ei pitänytkään niinkuin Tarzanilla. Lisäksi bikinien yläosa oli singonnut kaulaan. Tissit paljaana räpiköin altaan reunalle kiskomaan liivejä paikoilleen.
Toinen kerta innostuin laskemaan vesiliukumäkeä oikein urakalla. Kotona huomasin uikkareiden persaukseen palaneen reiän. Kitka...
Kävelin Helsingin keskustassa, kun huomasin vanhan kaverini pienen matkan päässä. Ajattelin yllättää hänet hihkaisemalla jotakin, ja tarkoituksenani oli tönäistä häntä kevyesti selkään. Minulla on vaikeuksia säädellä äänenvoimakkuuttani ja voimiani, mutta silloin en muistanut koko juttua. Meillä molemmilla on hieman omituinen huumorintaju. Tuollaiset pikku pilat olivat meille ihan arkipäivästä.
No, tämä "kevyt tönäisy" kaatoikin kaverini rähmälleen maahan, ja "hihkaisuni" olikin hyvin äänekäs "TÖÖT!" Siinä katsoessani maassa makavaa tyttöä huomasin kauhukseni, ettei hän ollutkaan kaverini, vaan vain hyvin samannäköinen tyttö. Tajusin pyytää kyllä anteeksi, mutta ohikulkijoiden tuomitsevat katseet olivat liikaa, joten syöksyin noin kahdessa sekunnissa karkuun.
Toivottavasti tyttöä ei sattunut D:
Ripulijuttu täälläkin...
Olin vieraalla paikkakunnalla juoksulenkillä metsäpolulla, kun yllätti kaamea ripulihätä. Samoilin metsään niin pitkälle, ettei polulta varmasti näkisi, laskin reilusti housut alas ja annoin mennä. Kesken kaiken kuulin, miten selkäni takaa tulee auto... Tajusin, että ihan siinä paljaan pyllyni takana kulki autotie!! En ollut tajunnut yhtään katsoa siihen suuntaan paikkaa etsiessäni, ja pahaksi onneksi oli vaan sattunut niin, että yhtään autoa ei kulkenut just silloin, kun kyykkyni aloitin (se autotie tuli siis ihan täytenä yllärinä). Matkaa tielle oli aidosti varmaan vaan 2 metriä ilman MITÄÄN näköesteitä, ja siinä mä pyllistin suoraan kohti sitä tietä!! Sitä ripulia ei niin vain lopetettu, vaikka niitä autoja vaan tuli ja tuli. Tuon jälkeen olen muistanut aina katsoa KAIKKI suunnat, jos olen joutunut luontoon asioille :).
Vierailija kirjoitti:
Poikani oli jotain ehkä just kouluikäinen, kun olimme Stocmannilla vaateostoksilla. Oltiin siis vaateosastolla, kun pojalla tuli yht´äkkiä huono olo ja hän laattasi ihan sairaat puurot keskelle käytävää (roiskui varmaan sinne vaatetelineisiin pisaroita). Voivottelin pojalle vaan että "voi voi pikkunen onko sulla huono olo" ja samalla kävelimme -melkein niin kuin mitään ei olisi tapahtunut- ulko-ovelle päin. Siinä heti oksentamisen jälkeen katsoin lähellä olevaa myyjää suoraan silmiin ja ei hän kovin tyytyväiseltä näyttänyt. Hävetti just sen ajan kunnes päästiin ulos ovesta, siellä rupesi jo naurattamaan.
Siis mitä??? Lapsesi oksenti pitkin kauppaa ja sinä talutit sen ulos kertomatta kenellekään/pahoittelematta? Missä mustalaiskylässä olet kasvanut ja miksi haluat opettaa lapsellesi omat huonot tapasi.
Hyi helvata kun hävettää puolestasi.
Ajelin polkupyörällä erään pikkukaupungin keskeisimmällä alueella, kun yhtäkkiä tunsin lenkkarin nauhojen sotkeutuivat polkupyörän polkimien ympärille niin tiukasti etten pystynyt tekemään mitään. Eräs mukava nainen käveli ohi ja nolona pyysin häneltä apua, että saisimme irrotettua nauhat polkimien ympäriltä. Amikset vaan naureskelivat autoissaan.. Ei ole mikään hävettänyt niin paljoa. Olin noin 24-vuotias.