Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa pestä lattioita

Vierailija
12.06.2017 |

Mulla on selkä paskana ja mies imuroi ja sitten luuttusi (mun pyynnöstä) mutta ihan yhtä tyhjän kanssa on tuo lattian lääppiminen. En kuitenkaan halua valittaa kun toinen edes yrittää. :/

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se sitten mielestäsi tekee väärin?

Exäni pesi lattian kaatamalla siihen puolen sentin kerroksen vettä, niin että kaikki huonekalut homehtuivat alaosistaan. Sitä huonommin on vaikea pestä.

Nojoo ehkä tuo sun exän tyyli vie voiton tästä meidän isännän lattianpesuta :D Ja siis se ärsyttää kun ei kunnolla ota nurkkia myöten vaan vähän keskilattialta huitasee mopilla menemään. Sama kuin ei pesisi ollenkaan.

"Teidän isäntä" on varmaan meidän työpaikan siivoojan veli. Sekin pyöräyttää moppia keskilattialla, ja kas - viikkosiivous on tehty.

Vierailija
22/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä on vähän sama et oon ilonen jos mies joskus imuroi mutta sit ku se imuroinnin jälki ei vastaa ihan mun odotuksia niin fiilis on sellanen kiitollisen ja ärsyyntynen välillä :D miehelle tietty oon aina sillee "oot ihana ku jaksoit siivota" mut samalla päässäni muhii vaan ajatus nurkkiin jääneistä pölypalloista ja lattialistojen päällä olevasta pölykerroksesta. mies kun ei tajua että se suutin pitää välillä ottaa imurista irti ja imuroida pelkällä putkella/vaihtaa suutinta sopivaan.

Niitä jalkalistoja ei todellakaan kannata joka kerta imurilla hakata paskaksi. Sinä voit sen tehdä omalla vuorollasi.

Kuka sillä imurilla hakkaa? mä ainaki imuroin ne listat iha niin että imurin putkella hädintuskin osun listaan ja yhdellä vedolla otan pölyt pois. Sun kannattaa pohtia imurointi tapaasi jos tapasi on hakata sillä imurilla menemään.

Pointti oli se, että niitä jalkalistoja ei todellakaan ole tarvetta imuroida joka ikinen kerta.

Jos sinua kiinnostaa pilkunviilaaminen imuroidessa, imuroit sitten itse.

Joka kerta? jos mä haluan et mies imuroi nekin sillon kun ne on pölyset ni onko se joka kerta :D mitä jos mä oon jättäny ne imuroimatta edellisellä kerralla ja nyt ois ollu niiku miehen vuoro tehä se kunnollinen imurointi? Mutku ei se osaa ees ajatella että ne listatki vois imuroida kun niissä näkyy SELVÄSTI että on pölyä täynnä.

Ja sinä tietenkin teet IHAN KAIKEN juuri niin kuin miehesi haluaa, ja osaat lukea miehesi ajatukset?

Niinhän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies aina imuroi ja pesee lattian.Tekee huolellisempaa työtä.Hän myös tekee aina taikinat,inhoan taikinan tekemistä.

Minä laitan ruoan ja pyyhin pölyt sekä siivoan vessan.Pesen myös pyykit.

Ollaan eri jutuissa hyvät,kannattaa jakaa hommat sen mukaan ja kaikki hyötyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme