Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa pestä lattioita

Vierailija
12.06.2017 |

Mulla on selkä paskana ja mies imuroi ja sitten luuttusi (mun pyynnöstä) mutta ihan yhtä tyhjän kanssa on tuo lattian lääppiminen. En kuitenkaan halua valittaa kun toinen edes yrittää. :/

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies? Miksi se tuli luuttuamaan sun lattioita?

Vierailija
2/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi , kun ei taas mies osaa mitään ja nyyhnyyh. Aloittajan kaltaiset valittajat ovat todella syvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi , kun ei taas mies osaa mitään ja nyyhnyyh. Aloittajan kaltaiset valittajat ovat todella syvältä.

Mähän nimenomaan aloituksessa kirjoitin että en täällä livenä aio valittaa. Kai nyt kuitenkin anonyymisti saan tästä avautua. Ap

Vierailija
4/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se sitten mielestäsi tekee väärin?

Exäni pesi lattian kaatamalla siihen puolen sentin kerroksen vettä, niin että kaikki huonekalut homehtuivat alaosistaan. Sitä huonommin on vaikea pestä.

Vierailija
5/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vähän sama et oon ilonen jos mies joskus imuroi mutta sit ku se imuroinnin jälki ei vastaa ihan mun odotuksia niin fiilis on sellanen kiitollisen ja ärsyyntynen välillä :D miehelle tietty oon aina sillee "oot ihana ku jaksoit siivota" mut samalla päässäni muhii vaan ajatus nurkkiin jääneistä pölypalloista ja lattialistojen päällä olevasta pölykerroksesta. mies kun ei tajua että se suutin pitää välillä ottaa imurista irti ja imuroida pelkällä putkella/vaihtaa suutinta sopivaan.

Vierailija
6/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoat sitten hammasharjalla sen lattian kun olet terve. Nillittäjä-ämmät on perseestä.

Vierailija
7/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siivosi, nainen valittaa. Onneksi ei ole naista, niin ei tarvitse kuunnella tuollaista ja pysyy kotikin siistimpänä.  

Vierailija
8/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä on vähän sama et oon ilonen jos mies joskus imuroi mutta sit ku se imuroinnin jälki ei vastaa ihan mun odotuksia niin fiilis on sellanen kiitollisen ja ärsyyntynen välillä :D miehelle tietty oon aina sillee "oot ihana ku jaksoit siivota" mut samalla päässäni muhii vaan ajatus nurkkiin jääneistä pölypalloista ja lattialistojen päällä olevasta pölykerroksesta. mies kun ei tajua että se suutin pitää välillä ottaa imurista irti ja imuroida pelkällä putkella/vaihtaa suutinta sopivaan.

Niitä jalkalistoja ei todellakaan kannata joka kerta imurilla hakata paskaksi. Sinä voit sen tehdä omalla vuorollasi.

Vierailija
9/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näitä taas riittää, äijiä joiden mielestä juosten kustu on aina ihan riittävän hyvä. Voi luoja.

Vierailija
10/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siivosi, nainen valittaa. Onneksi ei ole naista, niin ei tarvitse kuunnella tuollaista ja pysyy kotikin siistimpänä.  

Juu, sama täällä. Ei ole joka nurkka täynnä purkkia, purnukkaa ja meikkejä, eikä kevätverhojen ja kynttiläkuppienkaan kanssa tarvitse taistella. Ja ihmetellä että mikä sohvatyyny pitää olla sohvalla viimeistään kesäkuun 15 päivä klo 15.40 mennessä.

Vierailija
11/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se sitten mielestäsi tekee väärin?

Exäni pesi lattian kaatamalla siihen puolen sentin kerroksen vettä, niin että kaikki huonekalut homehtuivat alaosistaan. Sitä huonommin on vaikea pestä.

Nojoo ehkä tuo sun exän tyyli vie voiton tästä meidän isännän lattianpesuta :D Ja siis se ärsyttää kun ei kunnolla ota nurkkia myöten vaan vähän keskilattialta huitasee mopilla menemään. Sama kuin ei pesisi ollenkaan.

Vierailija
12/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei osaa pestä lattiaa (oli sitten mies tai nainen) niin tällaisella ihmisellä on aivovaurio, kehitysvamma. Kannattaisi se puoliso valita vähän terveemmistä yksilöistä, etenkin jos aikoo lisääntyä.

Vierailija
13/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei osannut. Miksi pitää erikseen sanoa siivoamisesta aikuiselle ihmiselle? Miksi mies ei älynnyt itse siivota?

Vierailija
14/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin.

Aikuinen ihminen ei osaa pestä kotinsa lattioita?

Vierailija
15/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin.

Aikuinen ihminen ei osaa pestä kotinsa lattioita?

Niin, aloittajan mieleiseen tapaan. '

Taas kuitenkin päästään natisemaan av-palstalla kotitöistä ja paskoista miehistä. Hypätkää kaivoon.

Vierailija
16/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä jalkalistoja ei todellakaan kannata joka kerta imurilla hakata paskaksi. Sinä voit sen tehdä omalla vuorollasi.

Kuka sillä imurilla hakkaa? mä ainaki imuroin ne listat iha niin että imurin putkella hädintuskin osun listaan ja yhdellä vedolla otan pölyt pois. Sun kannattaa pohtia imurointi tapaasi jos tapasi on hakata sillä imurilla menemään.

Vierailija
17/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sillä imurilla hakkaa? mä ainaki imuroin ne listat iha niin että imurin putkella hädintuskin osun listaan ja yhdellä vedolla otan pölyt pois. Sun kannattaa pohtia imurointi tapaasi jos tapasi on hakata sillä imurilla menemään.

Pointti oli se, että niitä jalkalistoja ei todellakaan ole tarvetta imuroida joka ikinen kerta.

Jos sinua kiinnostaa pilkunviilaaminen imuroidessa, imuroit sitten itse.

Vierailija
18/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli se, että niitä jalkalistoja ei todellakaan ole tarvetta imuroida joka ikinen kerta.

Joka kerta? jos mä haluan et mies imuroi nekin sillon kun ne on pölyset ni onko se joka kerta :D mitä jos mä oon jättäny ne imuroimatta edellisellä kerralla ja nyt ois ollu niiku miehen vuoro tehä se kunnollinen imurointi? Mutku ei se osaa ees ajatella että ne listatki vois imuroida kun niissä näkyy SELVÄSTI että on pölyä täynnä.

Vierailija
19/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne listat täällä ainakin kerää pölyä ja ite ainakin imuroin ne joka kerta. Samallahan se siinä menee ku muutkin paikat :D

Kyllä ihmisillä on riidanaiheet :D ei se imuri niitä listoja itestään hakkaa. Tietty jissei osaa imuroida niin tokihan siinä kaikkea sattuu.

Vierailija
20/23 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on vetänyt kolmekymppisenä itkupotkuraivarit kun äitinsä imuroi väärin...

Huh. On ihanaa olla siivouksesta välittämätön ja stressaamaton. Jos meillä siivotaan, niin kukin siivoaa tyylillään. Ei voi olla aivan terve, jos näkee painajaisia kummittelevista pölypalloista tai likaisista nurkista miehen imuroinnin/lattianpesun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan