Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei naiset, tyykkäättekö enemmän tummista vai vaaleista miehistä?

Vierailija
11.06.2017 |

Mielenkiinnosta kyselen, sillä olen saanut sen käsityksen että yleisedtiottaen naiset pitävät tummista miehistä enemmän, mitä en ymmärrä :D mielestäni vaaleat vie ehdottomasti voiton, voiko olla ihanempaa kuin norjalaisen/ruotsalaisen näköiset miehet! :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehistä, joilla on tummat hiukset, vaalea iho ja siniset tai harmaat (tai vihreät) silmät, norjalaisen näköisistä siis (ei kaikki skandinaavit ole vaaleatukkaisia). Tykkään myös punapäistä, joilla vaaleat silmät. Oikeastaan hiusten ei tarvitse olla edes kovin tummat, kunhan ne eivät ole blondit.

Vierailija
22/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehistä joilla on mahdollisimman vaaleat, valkoiset hiukset. Siniset kirkkaat silmät. Itse olen tummahkotukkainen ja mulla on vihreät silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään eniten keskiruskeista hiuksista ja sinisistä silmistä. Tärkeintä on kuitenkin että mies pitää itsestään huolta eli on terveen ja hyvinvoivan, miehekkään näköinen eikä mikään taikinamainen sohvaperuna.

N40

Vierailija
24/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain tietynlaisesta tyypistä tykkääminen on vähän harhaanjohtava asia. Se muuttuu, riiippuen tykkäämisen kohteesta. Jos hirttäytyy siihen, että ei voi tykätä jostain ihmisestä, kun tämä ei sovi tietynlaiseen muottiin, niin voi menettää aika paljon.

Vierailija
25/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vaaleita hiuksia ei suomalaisillakaan miehillä ole oikein kellään. Lapsosilla useammin, mutta elämänkokemus alkaa tummentaa hiuksia.

Vierailija
26/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän/useammin tummista miehistä, suomalaisen/eurooppalaisen näköisistä kuitenkin. Tämänhetkinen kaukoihastukseni on silti vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen.

Vierailija
27/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi etten kirjoittanut tarpeeksi selvästi! Siis tarkoitin silmien ja hiusten väriä, en puhunut ihonväristä :)

Ap

Vierailija
28/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummista, vaaleat ei sytytä yhtään, niin kuin ei oikeastaan suomalaiset miehetkään.

Vierailija
29/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummista

Vierailija
30/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleista miehistä. Poikkeuksena Enrique Iglesias.

Vierailija
31/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain tietynlaisesta tyypistä tykkääminen on vähän harhaanjohtava asia. Se muuttuu, riiippuen tykkäämisen kohteesta. Jos hirttäytyy siihen, että ei voi tykätä jostain ihmisestä, kun tämä ei sovi tietynlaiseen muottiin, niin voi menettää aika paljon.

No voi herranjumala taas, tässä puhuttiin nyt siitä mikä yleisesti viehättää enemmän. Esimerkiksi minä tykkään enemmän vaaleista mutta tummatkin käy. Eikä se ole pelkästään se ulkonäkö vaan koko paketti jne

Vierailija
32/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleista miehistä. Poikkeuksena Enrique Iglesias.

Enrique on oiva esimerkki miehestä joka ainoastaan paranee vanhetessaan.

Vierailija
33/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne on tärkein. Ulkonäöllä ei ole väliä.

No kyllä sillä vaan on aika paljon väliä, joka muuta väittää valehtelee

Vierailija
34/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hulluna irakilaisiin. 

Sitä on liikkeellä.

Vierailija
35/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen tykkää tummasta mokkapiirteestä.

Olen saanut moccagigulia mutta kyllä ne vaaleat viikingit voiton vie.

Vierailija
36/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaaleammat, sen makeampaa. Oslossa olin täysin ihastuksissani. Huomattavan vaaleahiuksisia naisia siellä.

Vierailija
37/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma sen pitää olla. Vaaleanpunainen naama ja valkoinen tukka, yäk.

Vierailija
38/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi herranjumala taas, tässä puhuttiin nyt siitä mikä yleisesti viehättää enemmän. Esimerkiksi minä tykkään enemmän vaaleista mutta tummatkin käy. Eikä se ole pelkästään se ulkonäkö vaan koko paketti jne

No voi herranjumala taas kun on luetun ymmärtäminen vaikeaa. Tai sitten minä en ole niin kapeakatseinen, että "tykkään" enemmän jostain tietystä yksityiskohdassa ihmisessä, ja ingooraan sen (jonkun tukan värin) perusteella koko ihmisen. V*tun idiootti.

Vierailija
39/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleista - erittäin harva ruskeasilmäinen on silmääni komea; itsellä kun on ne ruskeat silmät.

Vierailija
40/49 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaaleammat, sen makeampaa. Oslossa olin täysin ihastuksissani. Huomattavan vaaleahiuksisia naisia siellä.

Skandinaaveilla on edelleen samat vaalennustuubit käytössään kuin 20 vuotta sitten. Ah ihanuutta, kellanvalkoiset ruotsalaiset ja norjalaiset naiset (tosin tässä ketjussa kysyttiin naisten miesmakua).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän