Hei naiset, tyykkäättekö enemmän tummista vai vaaleista miehistä?
Mielenkiinnosta kyselen, sillä olen saanut sen käsityksen että yleisedtiottaen naiset pitävät tummista miehistä enemmän, mitä en ymmärrä :D mielestäni vaaleat vie ehdottomasti voiton, voiko olla ihanempaa kuin norjalaisen/ruotsalaisen näköiset miehet! :)
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain tietynlaisesta tyypistä tykkääminen on vähän harhaanjohtava asia. Se muuttuu, riiippuen tykkäämisen kohteesta. Jos hirttäytyy siihen, että ei voi tykätä jostain ihmisestä, kun tämä ei sovi tietynlaiseen muottiin, niin voi menettää aika paljon.
No voi herranjumala taas, tässä puhuttiin nyt siitä mikä yleisesti viehättää enemmän. Esimerkiksi minä tykkään enemmän vaaleista mutta tummatkin käy. Eikä se ole pelkästään se ulkonäkö vaan koko paketti jne
No voi herranjumala taas kun on luetun ymmärtäminen vaikeaa. Tai sitten minä en ole niin kapeakatseinen, että "tykkään" enemmän jostain tietystä yksityiskohdassa ihmisessä, ja ingooraan sen (jonkun tukan värin) perusteella koko ihmisen. V*tun idiootti.
(Silmien pyöräytys)
Ihan Halla-ahon kiusalla sanon, että tummista ja karvaisista.
Ja mieluiten ympärileikatuista.
Vaaleista, mutta ei tämä ole mikään karsiva piirre.
Tummista, ja ihanimmat silmät ovat vaaleanruskeat. Kreikkalaisissa on ehkä eniten tällaisia mun makuun olevia. Eivät ole todella, todella tummia vaan iho on vaalea. Piirteet onkin sitten häikäiseviä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen tykkää tummasta mokkapiirteestä.
No ei kyllä tyykkää, pitkä komea ja vaalea pitään olla.
Kerran päädyin mukavan välimerellisen miehen kanssa lähes tilanteeseen että olisimme päätyä yhteiseen sänkyyn. En tehnyt mitään tutkimusta saati vakoillut, kun eräästä seikasta paljastui, että vehkeensä olivat pikimustat. Saattoi tuolle, olla muukin selitys, mutta en keksinyt yhtään joka parantaisi asiaa.
Mies oli siis sellainen tumma kiharapää jolla on tavallista enemmän karvoitusta käsissä ja rinnoilla jollei niitä ajele pois.
Mutta munan ja pallien iho oli pikimustaat ja siellä olevan ihon alue.
Siis tämä tumma mies, joka oli vähemmän tumma kuin minä loman jälkeen olikin vielä kirjava kuin sekarotuinen koira.
Yleensä nämä kuvottavat ihon kirjavuus ilmiöt johtuvat ihosairauksista vaikka osittaisesta albunismista. Kolulussame olikin tuollainen jolla oli isoja läikkiä, jotka eivät ruskettuneet.
Mutta tähän tapaukseen liittyy se että asia on valtavan yleinen sielläpäin. Parannuskeinoa ei kai edes etsitä kuten pyllyreijän vaalennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi etten kirjoittanut tarpeeksi selvästi! Siis tarkoitin silmien ja hiusten väriä, en puhunut ihonväristä :)
Ap
Moni ymmärtää tumman aivan erilaiseksi kuin toinen. Vaaleat ovat lähes aina vaaleita noin muutenkin , mutta tummissa on valtavasti eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen tykkää tummasta mokkapiirteestä.
No ei kyllä tyykkää, pitkä komea ja vaalea pitään olla.
Kerran päädyin mukavan välimerellisen miehen kanssa lähes tilanteeseen että olisimme päätyä yhteiseen sänkyyn. En tehnyt mitään tutkimusta saati vakoillut, kun eräästä seikasta paljastui, että vehkeensä olivat pikimustat. Saattoi tuolle, olla muukin selitys, mutta en keksinyt yhtään joka parantaisi asiaa.
Mies oli siis sellainen tumma kiharapää jolla on tavallista enemmän karvoitusta käsissä ja rinnoilla jollei niitä ajele pois.
Mutta munan ja pallien iho oli pikimustaat ja siellä olevan ihon alue.
Siis tämä tumma mies, joka oli vähemmän tumma kuin minä loman jälkeen olikin vielä kirjava kuin sekarotuinen koira.
Yleensä nämä kuvottavat ihon kirjavuus ilmiöt johtuvat ihosairauksista vaikka osittaisesta albunismista. Kolulussame olikin tuollainen jolla oli isoja läikkiä, jotka eivät ruskettuneet.
Mutta tähän tapaukseen liittyy se että asia on valtavan yleinen sielläpäin. Parannuskeinoa ei kai edes etsitä kuten pyllyreijän vaalennukseen.
Huutonaurua :D
Tykkään jos on aivan vaalea iho ja myös häpykarva, ja punaiset silmat.
Kummistakin, kunhan ei ole ruskeat silmät, siniset silmät parhaat.