I say emätintabletit tulehdukseen, kokemuksia?
Onko kellään kokemusta näistä? Itsellä tulehdus päällä, oireena kova kutina ja poikkeava vuoto. Tuon pitäisi kuulemma auttaa sekä bakteeri, että hiivatulehdukseen. Nyt pari tablettia käytetty ja ei kyllä ole auttanut vielä yhtään... Olo on todella tukala.
Kommentit (20)
Ei 🙂 ainakaan Clas Ohlsonilta löydä tähän apua.
Diflucan otettu jo torstaina, ei auta, eli tuskin on hiivaa.
Ap
Varaat ajan lääkärille etkä roiku palstalla.
Lääkäriin, hiivan voi hoitaa itsekin mutta muita yleensä ei. Maitohappobakteereita kannattaa kuitenkin kokeilla lääkäriaikaa odotellessa.
AI:n myötä, hyvä Ap, ehkä jo 2026 voit liittää tänne hajunäytteenkin mukaan.😀
Vierailija kirjoitti:
Varaat ajan lääkärille etkä roiku palstalla.
No minulla on jo lääke, nuo I say-tabletit, mistä yritin kokemuksia kysyä. Toki sitten menen lääkäriin, jos nuo eivät auta.
Ap
Sain orgasmin kun asetin lääkkeen. Sekunnissa.
Ota semmoinen kuin IFuck, jospa se auttaisi.
Canesbalance on näistä käsikauppalääkkeistä paras bakteerivaginoosiin.
Pitäis käydä gynekologilla, jos oot jo hiivaan lääkkeet ottanut eikä toimi, voi olla vaikka kohtutulehdus eikä siihen hiiva lääkkeet auta...
Mahtaa vittusi haista melko pahalle. N41
Vierailija kirjoitti:
Diflucan otettu jo torstaina, ei auta, eli tuskin on hiivaa.
Ap
Usein vie pari päivää, että alkaa vaikuttamaan. Huomenna voi olla jo parempi olo.
Jos diflucan-pillerit ja Vagisan puikot ei auta niin kyseessä on jokin hiivaa tujumpi eli lääkäriltä saat paikallishoitona antibioottia flagyl comp. Soita vaikka päivystykseen jos et voi mennä yksityiselle. Saat päivystysajan.
Älä ota ainakaan enempää hiivalääkettä, se pahentaa bakteeriongelmaa. Mulla I say toimi hyvin kun oli tulehduskierre, mutta kyllä se vaati kärsivällisyyttä, että sai alapään bakteeritasapainon kuntoon. I say ainakin 7 päivää putkeen, alushousujen pesu aina 60 asteessa, alapään pesu vain kerran päivässä ja välillä pesussa voi käyttää lactolinea, kunhan ei liikaa hiero pesuaineita alapäähän.
Ruokavalioon tummanvihreitä vihanneksia ja täysjyvää, ei liikaa sokeria. Jos alapään bakteeri-/hiivatasapaino on pahasti pielessä, voi mennä viikkoja tai jopa kuukausia sen korjaamiseen, mutta kyllä se onnistuu.
Mulla ollu ihan toimivia, kun käyttänyt useamman päivän.
Ennen näistä sai 14 kpl pakkausta samalla hinnalla mitä nykyään maksaa 7 kpl:n pakkaus, silloin nuo oli vielä tehokkaampia. Harmi kun menivät muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollu ihan toimivia, kun käyttänyt useamman päivän.
Ennen näistä sai 14 kpl pakkausta samalla hinnalla mitä nykyään maksaa 7 kpl:n pakkaus, silloin nuo oli vielä tehokkaampia. Harmi kun menivät muuttamaan.
Kiitos kokemuksesta. Monet muutkin apteekin tuotearvosteluissa harmittelivat tätä. Typerä uudistus...
Olisi oikeasti hienoa, jos nuo toimisivat, ei tarvitsisi (taas) antibiooteilla tuhota alapään (niitä hyviäkin) bakteereja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäis käydä gynekologilla, jos oot jo hiivaan lääkkeet ottanut eikä toimi, voi olla vaikka kohtutulehdus eikä siihen hiiva lääkkeet auta...
Kohtutulehdus ei kyllä oireile noin.
Lääkäriin. Sitä ennen hakisin apteekista hiivalääke fluconazolia.