Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako tästä valittaa kampaajalle? (kuvat)

Ap
08.06.2017 |

Pyysin kampaajaa tekemään värjäämättömään tukkaani "liukuvasti omaan sävyyn sekoittuvat luonnolliset ja viileänsävyiset raidat" koska halusin kirkkaamman yleisilmeen. Painotin, että en halua raitojen alkukohdan jäävän näkyviin selvästi, vaan haluan jättää tyveen oman sävyn ja siitä raitoihin liukuefektin. Eli sellaiset muodikkaat balayage / freehand / soft ombre -tyyliset, latvasta hieman enemmän vaalennetut.

No latvaan laitettiin vaalennusainetta niin, että tuli kiva liukuväriefekti, mutta raidat pitkin päätä näyttää mun silmään tökeröiltä palkeilta.

En ole tyytyväinen, mutta en tiedä voiko tälle ylipäätään enää tehdä mitään korjaavia toimenpiteitä. Ja kyllä, mainitsin heti kampaajalle että toivoin luonnollisempaa ja erilaista lopputulosta, mutta kampaaja vain totesi iloisesti että kyllä sun silmä siihen tottuu. Näinköhän?

Miten meni teidän mielestä? Arvioikaa:

http://aijaa.com/FrE6jg

http://aijaa.com/B71Ni7

Hopeashampoolla sävytettynä:
http://aijaa.com/LZbCxW

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hirveän näköiset raidat. Pakko myöntää.

Vierailija
42/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, ihan ok perusraidat eli kyllä noiden kanssa elää varsinkin kun raidat tuppaa tummentumaan nopeasti ilman hopeashampoota. Mutta ei tuo ole balayagea nähnytkään. Nehän tehdään ihan eri tekniikalla missä otetaan osio käteen ja vedetään väriä kummallekin reunalle ja aine yhdistyy latvassa. Itse asiassa tosi helppo tehdä itsekin kotona. Oliko tässä foliot päässä?

Oli foliot, tekniikka ei kai ollut kampaajalle tuttu. Tai ei siis osannut sitä itse. Sanoi että tulee luonnolliset folioillakin kun käyttää mietoa hapetetta ja tekee ohuita raitoja jotka alkaa eri korkeuksilta.

Halusin viileät raidat, koska ajattelin että se näyttää kivemmalta kuin kusenkeltainen. Joka on siis joskus vuosia sitten ollut lopputulos, kun olen kotona vaalentanut hiuksia. Tykkään myös kokonaan harmaista hiuksista, mutta nämähän on ihan makuasioita.

Minusta kampaajan tehtävä on sanoa, jos asiakkaan toive on outo eikä todennäköisesti onnistu tai näytä hyvältä. Tai että se vaatii koko pään värjäämisen. Minä en ole ammattilainen, en tiedä tuollaisia juttuja. Kampaaja kuitenkin itse sanoi, että kannattaa pestä hopeashampoolla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi, että on vain yksi leveämpi palkki, muuten ihan ok raidat. Jos hiukset on tuossa suoristetut ja muuten pidät niitä kiharampana, ei varmaankaan ole niin selvät raidat.

Ei ole paha. Ehkä hieman liian harmaat omaan väriin verrattuna?

Vierailija
44/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

parturi kusi niskan

Vierailija
45/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo sun pohjaväri oli värjäämätön oma väri, niin miksi IHMEESSÄ menit värjäämään sitä ollenkaan? Olisi ollut ihana kesähunaja.

Koska se oli liian tumma eikä vaalene paljoa auringossa. Alkoi kyllästyttää. Halusin auringon valmentaman lookin keinotekoisesti. Ei ois kannattanu.

Ap

Vierailija
46/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ap pyysi omaan väriinsä sopimattomat raidat ei liene kampaajan vika. Ap:n olisi kannattanut miettiä etukäteen sopiiko hänen pyytämänsä "viileänsävyiset raidat" hänen hiustensa väriin. Ainoastaan yksi raita näyttää aavistuksen palkkimaiselta ja sekin luultavasti yhteensopimattoman pohjavärin takia. Kannattaa muutenkin miettiä että sopivatko raidat omiin hiuksiin, jos hiuksissa on noin paljon eri sävyjä kun ap:n hiuksissa on vai kannattaako värjätä pohja ensin tasaisemmaksi.

Vierailija
47/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap koko vartalokuva,minua alkoi kiinnostamaan minkä näköinen olet muuten?

Ikä?

Mun mielestä tukka olisi parempi tuollaisena punertavana ilman harmaita.

Vierailija
48/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks noissa kuvissa jotenkin huono valo, vai onks ne hiukset oikeesti ton väriset. Jos on, niin jotenkin outo yhdistelmä ruskea ja tollanen hopea.

Vierailija
49/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvanlaatu on kyllä myös niin huono että vaikea ottaa kantaa itse hiuksiin

Vierailija
50/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ilkeitä ootte, kaikki jotka sanoo että hyvin on onnistunut värjäys.... Kauheeta valehtelua, ja joo ap itse vaatisin rahat takaisin.

No mitä kyselee jos mielipidettä ei saa sanoa ??

Vierailija
51/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoit noista? Ei nyt ihan järkyttävä lopputulos mutta jos oot maksanu kovan hinnan ni vaatisin itse ainakin korjaustyön

Vierailija
52/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä väri, mutta tökerösti tehty. Näyttää kotitekoiselta. Kannattaa valittaa.

Vierailija
53/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat on niin huonot, että ei noista osaa sanoa. Voi luonnossa näyttääkin ihan hyvältä.

Vierailija
54/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidat on tehty väärällä tavalla, kampaaja ei selvästi osaa balayage-värjäystä. Väri myös outo. Tuon takia värjään aina itse tai pyydän erästä kaveria tekemään, tulee parempaa jälkeä kuin random kampaajalla.

Vierailija
55/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kylmä sävy raidoissa, ei sovi luonnolliseen hiusväriisi.

Vierailija
56/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla ammattilaisen tekemät raidat! Aivan järkyttävät ! Kuka tekee palkkiraitoja enää?? Kyllä ammattitaitoinen kampaaja osaa tehdä balayage raitoja nykyään. Pohjavärikin outo. Huh huh.

Vierailija
57/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on hyvä jos hiukset ei oo kampaajalta lähtiessä tumman vihreet. 👍

Vierailija
58/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pyysit viileän sävyisiä raitoja :D jos pohjavärisi on lämmin ja pyydät viileitä raitoja, niin mitä oikein odotit lopputuloksesta? hiukset on kyllä aika rumat, tuo yksi erottuu palkkina silmiinpistävästi.. mutta varmaan ajan myötä asettuu.

Vierailija
59/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa netti kuvissa hiukset on aina kiharrettu ja siksi ne raidat näyttää mun mielestä paremmilta kuin noin suorana.

Vierailija
60/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan tehtävä on sanoa jos asiakkaan toivoma juttu ei sovi. Hän on ammattilainen, asiakas ei. T.57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi