Kehtaako tästä valittaa kampaajalle? (kuvat)
Pyysin kampaajaa tekemään värjäämättömään tukkaani "liukuvasti omaan sävyyn sekoittuvat luonnolliset ja viileänsävyiset raidat" koska halusin kirkkaamman yleisilmeen. Painotin, että en halua raitojen alkukohdan jäävän näkyviin selvästi, vaan haluan jättää tyveen oman sävyn ja siitä raitoihin liukuefektin. Eli sellaiset muodikkaat balayage / freehand / soft ombre -tyyliset, latvasta hieman enemmän vaalennetut.
No latvaan laitettiin vaalennusainetta niin, että tuli kiva liukuväriefekti, mutta raidat pitkin päätä näyttää mun silmään tökeröiltä palkeilta.
En ole tyytyväinen, mutta en tiedä voiko tälle ylipäätään enää tehdä mitään korjaavia toimenpiteitä. Ja kyllä, mainitsin heti kampaajalle että toivoin luonnollisempaa ja erilaista lopputulosta, mutta kampaaja vain totesi iloisesti että kyllä sun silmä siihen tottuu. Näinköhän?
Miten meni teidän mielestä? Arvioikaa:
Hopeashampoolla sävytettynä:
http://aijaa.com/LZbCxW
Kommentit (67)
Ei ole pahat , ennen kuvien katsomista ajattelin , että on hirveät palkit ja selvemmin erottuvat. Ei paha ollenkaan.
En oikein tiedä, millaiset niistä olisi pitänyt tulla. Nyt kyllä näyttää siltä, että siellä keltaisia/punertavia raitoja ja lisäksi hopeanvaaleita raitoja sekaisin. Aika sekamelska värisoppa.
No ei kyllä oo hyvät, oudon väriset nuo raidat
En näe noissa mitään vikaa. Jos olisit tahtonut valittaa lopputuloksesta, niin eikö olisi kannattanut tehdä se ennen kun poistuit liikkeestä?
Ehkä tosiaan leveän oloisia osioita mutta nätin näköistä silti. Ja jos tosiaan alla täysin oma, värjäämätön hius, niin voi tosiaan mennä tovi ennen kuin silmä tottuu.
En menis tekemään valitusta.
Siis oikeestiko joidenkin mielestä toi kampaaja on tehnyt hyvää työtä?! Olen pahoillani ap, mutta hiukset on tosiaan aika kamala värisoppa. Sympatiseeraan, koska mulle on kampaaja tehnyt samalla lailla. Kesti kauan ennenkuin pääsin siitä värimelskasta eroon.
Yllättävän hyvät. Kun kysyin kampaajilta samaa, raidoitusta liukuvasti kun oma väri pohjana, niin kaikki sanoivat ettei onnistu.
Jätä se hopeashampoo, se tekee raidoista paksummat. Ylemmät 2 kuvaa näyttää ihan kivoilta:)
Kuinka ilkeitä ootte, kaikki jotka sanoo että hyvin on onnistunut värjäys.... Kauheeta valehtelua, ja joo ap itse vaatisin rahat takaisin.
Ei mun mielestä paha. Vähän jännän väriset, mutta tosiaan ihan jees.
Raidan lähtökohta on yksi klöntti. Sävy on todella erikoinen tai mun luurin näyttö vääristää. Ei pahimmat mitkä olen nähnyt mutta en itse noihin olisi tyytyväinen. Hopeashampoo pahensi vielä.
Eihän se kampaaja sille mitään mahda, jos asiakkaan värjäämätön pohja ja toivotut raidat ei sävyltään sovi yhteen. Kuvat on kyllä aika huonoja, onko pohja oikeesti noin punertava?
No ei oo kivan väriset. Tuo raidan väri ei sovi ollenkaan hiusten muuhun väriin, siis tosi hassun värinen, tollanen harmaa.
Näytit nuo kuvat siis kampaajalle? Vaatisin rahat takaisin. Tosi oudon väriset, eivät soinnu värit toisiinsa yhtään.
Oliko tarkoitus tehdä siis harmaita/hopeita raitoja? Minusta outo väriyhdistelmä ruskeaan, vaaleanruskea olisi ollut luonnollisempi.
Itse raidoitus ei ole minusta huonosti tehty, lähinnä värimaailma riitelee omaan silmään.
Todella huonosti tehty raidat. Onko jotkut täällä oikeasti sitä mieltä että ihan hyvät?! Ihan epäonnistuneet selvästi!
Ja laita kuvat millaiset olisit halunnut