Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako tästä valittaa kampaajalle? (kuvat)

Ap
08.06.2017 |

Pyysin kampaajaa tekemään värjäämättömään tukkaani "liukuvasti omaan sävyyn sekoittuvat luonnolliset ja viileänsävyiset raidat" koska halusin kirkkaamman yleisilmeen. Painotin, että en halua raitojen alkukohdan jäävän näkyviin selvästi, vaan haluan jättää tyveen oman sävyn ja siitä raitoihin liukuefektin. Eli sellaiset muodikkaat balayage / freehand / soft ombre -tyyliset, latvasta hieman enemmän vaalennetut.

No latvaan laitettiin vaalennusainetta niin, että tuli kiva liukuväriefekti, mutta raidat pitkin päätä näyttää mun silmään tökeröiltä palkeilta.

En ole tyytyväinen, mutta en tiedä voiko tälle ylipäätään enää tehdä mitään korjaavia toimenpiteitä. Ja kyllä, mainitsin heti kampaajalle että toivoin luonnollisempaa ja erilaista lopputulosta, mutta kampaaja vain totesi iloisesti että kyllä sun silmä siihen tottuu. Näinköhän?

Miten meni teidän mielestä? Arvioikaa:

http://aijaa.com/FrE6jg

http://aijaa.com/B71Ni7

Hopeashampoolla sävytettynä:
http://aijaa.com/LZbCxW

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava värisilmä kampaajalla. Not.

Vierailija
22/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemmassa inspiskuvassa on kyllä päässä väri poikineen... Eli en yhtään ihmettele enää, miksi kampaajakin teki raitoja useammalla sävyllä. Täällä valitettu että kampaaja teki värisoppaa, mut sehän teki just samalla idealla kuin mitä inspiskuvassa on :D toteutuksen onnistuminen on sitten eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä

Vierailija
24/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin nään paksut, vaalennetut palkit noissa kuvissa. Sellaset tuli itelle, kun eka kertaa tein kotona raitoja.

Vierailija
25/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet pyytänyt viileitä raitoja, kun oma väri on punertava? Inspiskuvat eivät toimi silloin, kun mallin pohja poikkeaa noin paljon omasta sävystä.

Vierailija
26/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vielä kaikille, että raidat tehtiin ihan vaan vaalennusaineella, värejä tai sävytteitä ei käytetty. Omassa värissäni on eri vivahteita, raidat tuo ne esiin korostetusti ja mun mielestä huonolla tavalla.

En kyllä odottanut, että näin moni on sitä mieltä että on ihan hyvät... Ite en joka tapauksessa oo tyytyväinen, mutta ehkä annan olla ja meen vaan eri kampaajalle seuraavan kerran. Sanoin kuitenkin kantani jo ennen kuin lähdin, eikä kampaaja itse ehdottanut mitään korjausta tai muuta vaan vaikutti itse olevan tyytyväinen työhönsä. Eli tuskin osaisi asialle mitään tehdä, vaikka haluaisikin.

Onneksi sentään kiharalla nämäkin näyttää hyvältä, nuo palkit ei erotu silloin ollenkaan vaan pituudet näyttää kivoilta auringon vaalentamilta.

Ap

Vierailija
27/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ilkeitä ootte, kaikki jotka sanoo että hyvin on onnistunut värjäys.... Kauheeta valehtelua, ja joo ap itse vaatisin rahat takaisin.

Oliko ap:n esittämään kysymykseen siis vain yksi oikea vastaus?

Itse en osaa arvioida lopputulosta. Onneksi en ole kampaaja.

Vierailija
28/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuossa silmään mikään palkkimaisuus osu, lähinnä herättää hilpeyttä tuollainen harmaa/mummotukka..... :D

Vierailija
29/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo raitojen sävyt (onko tosissaan laitettu vaan yhtä sävyä?) ei oo ainut ongelma. Näyttää myös, että nuo raidat on laitettu ihan yhteen könttiin. Voi olla, että kuva vääristää noita sävyjä, mutta ei mun mielestä vastaa ollenkaan tuota mitä halusit.  

Vierailija
30/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äänestetään!

Hiukset on hyvät= yläpeukku

Hiukset on epäonnistuneet= alapeukku

Vierailija
31/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä firma? Luonnottoman väriset mielestäni mut paranee todennäköisesti

Vierailija
32/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisen värinen sekamelska. Voi itkut ap. Ens kerralla kaiva kuvetta, kunnon kampaaja ja koko tukka uusiksi.

Vierailija
33/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ihan ok perusraidat eli kyllä noiden kanssa elää varsinkin kun raidat tuppaa tummentumaan nopeasti ilman hopeashampoota. Mutta ei tuo ole balayagea nähnytkään. Nehän tehdään ihan eri tekniikalla missä otetaan osio käteen ja vedetään väriä kummallekin reunalle ja aine yhdistyy latvassa. Itse asiassa tosi helppo tehdä itsekin kotona. Oliko tässä foliot päässä?

Vierailija
34/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pyysit punertaviin hiuksiisi viileitä raitoja? Ei sovi sitten yhtään. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
35/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mielestä ole kyllä mennyt ihan putkeen. Väri on outo ja olisi vaatinut siis jonkun sävytteen. Palkkimaisethan noista tuli. Kun hiukset kihartaa tai laittaa vähän laineille niin varmaan ihan hyvä, mutta jos tykkää pitää tukan suorana niin ei oikein toimi.

Vierailija
36/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo sun pohjaväri oli värjäämätön oma väri, niin miksi IHMEESSÄ menit värjäämään sitä ollenkaan? Olisi ollut ihana kesähunaja.

Vierailija
37/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi vähän ysärit, jos lähdit kuitenkin hakemaan ihan eri tyyliä. Ottaisin yhteyttä uudelleen kampaajaan ja kysyisin mitä tolle voisi tehdä. Käy vaikka ensin kysymässä toisesta kampaamosta ammattilaisen mielipidettä.

Vierailija
38/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan kamala tukka! En tosin tiedä kumpi on pahempi raidat vai pohjaväri... Sinuna menisin eri kampaajalle ja värjäisin koko tukan uudelleen, vaikka vaaleanruskeaksi. Tai ajelisin pois kaikki ja aloittaisin ns. puhtaalta pöydältä.

Vierailija
39/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas sulla ohut tukka. älä valita hiirulainen.

Vierailija
40/67 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika kamalat,harmaita soiroja siellä täällä,eikö olisi ollut paremmat tuollaiset kastanjan punertava vai mikä tuo nyt on ilman harmaita raitoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä