Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, se oli sitten jo neljäs isukkimies, joka valehteli aluksi olevansa lapseton. Mikä miehiä oikein vaivaa?

ei_kiitos_isukeille
08.06.2017 |

Olen itse lapseton ja tahdon ehkä joskus lapsia sellaisen miehen kanssa, jolle minun lapseni on myös ensimmäinen oma lapsi. Minusta ei olisi mihinkään uusioperhekuvioon tai äitipuoleksi. Siinä tulisi vaan itku ja viha kaikille, joten etsin lapsetonta miestä. Vaan mitenkäs on käynyt? Tapasin eilen taas yhden miehen, jonka kanssa on tapailtu useampi kuukausi. Hän oli jo neljäs mies, joka on lopulta tunnustanut hänellä olevankin lapsi tai lapsia. "En mä miellä mulla silleen olevan lapsia, kun ne ei asu mun luona.. Ne on mun luona vaan parin viikon välein.." ym. selittelyä.

Ehdin jo taas vähän ihastua, mutta pistin pillit pussiin ihan meidän kaikkien, jopa niiden miehen lasten takia. Ei kukaan tahdo äitipuoleksi ihmistä, joka ei sitä jobia halua. Mistä hitosta löydän _oikeasti_ lapsettomia miehiä, kun ei nettideittien "ei lapsia"-ruksiin voi enää yhtään luottaa?

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Et varmaan mistään. Lapsettomat miehet ovat taasen jämiä, jotka eivät ole kelvanneet kellekään.

Vierailija
2/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvittelee, että lasten paljastuttua ollaan jo umpirakastuneita ja kaiken saa anteeksi? Mitä miehet vastasivat kun kysyit syytä valehteluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä oon äiti-ihmisiltä kuullut, niin he ovat ylpeästi vanhempia. Tuollainen näiden neljän miehen harrastama salailu vaikuttaa minusta epäreilulta niiden lastenkin kannalta. Ihan kuin isä häpeäisi olla heidän isä? Myönnän katsoneeni mielenkiinnosta naistenkin profiileja ja he kyllä vaikuttavat ilmoittavan siellä useallakin sanalla olevansa äitejä, kertovat mm. lasten olevan heidän elämänsä valo ja että tulevan miehenkin pitää osata paistatella siinä valossa. Eikö nämä valehtelevat miehet tajua, että tuolla touhulla voivat löytää vaikka minkälaisia lapsia vihaaviakin naisia, jotka eivät välttämättä lopeta edes sitä suhdetta niin kuin minä tein, vaan alkavat kiusata niitä lapsia? Vai eivätkö nämä isukit vaan välitä?

Oletteko te huomanneet miesten salaavan olevansa isiä vai onko mulla vaan ollut oudon huono tuuri?

Vierailija
4/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin hetken miestä jolla oli lapsi, samoin etten halua mitään vakavampaa koska en halua lapsellista miestä niin vastaus "no mut emmä edes nää sitä ikinä ja voin mennä sen kans puistoon tai johonkin jos joskus edes nään" oli siis valmis hylkäämään lapsen elämästään. Hyi hitto.

Vierailija
5/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä lapsettomana miehenä kelpuutan vain lapsettoman naisen, saan kuulla olevani nirso ja lapsivihamielinen.

Vierailija
6/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt miehille, mutta en odota että kovin moni mies ajattelee aivoillaan.

Jos olisin ap:n tilanteessa, antaisin miehen kuulla kunniansa lasten puolesta. Häpeällistä salata heidät.

Vierailija
7/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä lapsettomana miehenä kelpuutan vain lapsettoman naisen, saan kuulla olevani nirso ja lapsivihamielinen.

Naista katsotaan kuin mielenvikaista, jos ei halua lapsia. Älä ole niin herkkä.

Vierailija
8/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin hetken miestä jolla oli lapsi, samoin etten halua mitään vakavampaa koska en halua lapsellista miestä niin vastaus "no mut emmä edes nää sitä ikinä ja voin mennä sen kans puistoon tai johonkin jos joskus edes nään" oli siis valmis hylkäämään lapsen elämästään. Hyi hitto.

Voi luoja! Olen itse vela mutta silti sapettaa!

Vierailija
9/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on vahinkolapsi jota ei ole edes ikinä nähnyt, eikä ole virallinen isä, eikä maksa elatuksia eikä ole missään tekemisissä koskaan ollutkaan. Pitääkö tämäkin ilmoittaa??

Vierailija
10/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelee, että lasten paljastuttua ollaan jo umpirakastuneita ja kaiken saa anteeksi? Mitä miehet vastasivat kun kysyit syytä valehteluun?

Tää viimeisin selitteli juuri tuota, ettei hänen mielestä se ollut silleen valehtelua, kun lapset eivät asu hänen luonaan. Käyvät vaan parin viikon välein.

1. sanoi, ettei uskonut sillä olevan niin väliä ja hyökkäsi syyttämään naistenkin monesti valehtelevan esim. painostaan.

2. esitti tietämätöntä. Aijaa, lukeeko hänen profiilissaan tosiaan niin, ei hän ajatellutkaan, eikä asia ollut tullut aiemmin esille. Niin varmaan joo.

3. vaan hyökkäsi haukkumaan minua lapsia vihaavaksi epänaiseksi, joka ei hänelle olisi kelvannutkaan. Jaa, muuten vaan hän oli jo tunnustanut rakkauttaan minulle ja oli oltu pari kuukautta kuin liimattu yhteen. Tämän jälkeen meinasin jo luovuttaa, mutta sitten menin turhaan tutustumaan vielä tuohon neloseenkin.

Tietenkään nämä miehet eivät ole olleet ihan peräkkäisiä, vaan välissä on ollut muutamia kai oikeastikin lapsettomia miehiä, mutta suhde on kaatunut muihin asioihin, muun muassa välimatkaan.

Vierailija
11/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon oikeasti lapseton mies, mutta en tahdo lapsia koskaan. Oot vähän huonossa saumassa, koska lapsia haluavat miehet ovat varmaan hankkineet niitä jo

Vierailija
12/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Et varmaan mistään. Lapsettomat miehet ovat taasen jämiä, jotka eivät ole kelvanneet kellekään.

Ööh. Ihan hyvin olen kelvannut naisille viimeiset n. 10 vuotta. Mikä ihme harha ihmisillä on, etteivät sinkut olisi koskaan seurustelleet?

Vierailija
13/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saattavat kasittaa ei lapsia =ei halua saada omiakaan lapsia. Eli et tutustu varteenotettaviin tyyppeihin. Ja jos jatat ei lapsia pois niin saat nopeammin kysymalla selville onko niita vai ei.

Vierailija
14/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei_kiitos_isukeille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää viimeisin selitteli juuri tuota, ettei hänen mielestä se ollut silleen valehtelua, kun lapset eivät asu hänen luonaan. Käyvät vaan parin viikon välein.

1. sanoi, ettei uskonut sillä olevan niin väliä ja hyökkäsi syyttämään naistenkin monesti valehtelevan esim. painostaan.

2. esitti tietämätöntä. Aijaa, lukeeko hänen profiilissaan tosiaan niin, ei hän ajatellutkaan, eikä asia ollut tullut aiemmin esille. Niin varmaan joo.

3. vaan hyökkäsi haukkumaan minua lapsia vihaavaksi epänaiseksi, joka ei hänelle olisi kelvannutkaan. Jaa, muuten vaan hän oli jo tunnustanut rakkauttaan minulle ja oli oltu pari kuukautta kuin liimattu yhteen. Tämän jälkeen meinasin jo luovuttaa, mutta sitten menin turhaan tutustumaan vielä tuohon neloseenkin.

Tietenkään nämä miehet eivät ole olleet ihan peräkkäisiä, vaan välissä on ollut muutamia kai oikeastikin lapsettomia miehiä, mutta suhde on kaatunut muihin asioihin, muun muassa välimatkaan.

Ei käy kateeksi!

Vierailija
15/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sulla lapsia tai haluatko sellaisia?" on ihan vakiokysymys jossakin kohtaa viestittelyn lomassa.

Vierailija
16/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo huonoa tuuria.

Vierailija
17/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on vahinkolapsi jota ei ole edes ikinä nähnyt, eikä ole virallinen isä, eikä maksa elatuksia eikä ole missään tekemisissä koskaan ollutkaan. Pitääkö tämäkin ilmoittaa??

Pitää.

Tämä lapsi perii sinut kuoltuasi.

Vierailija
18/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, lapsen virallinen isä on aisuri ja harrastat varattuja? Vai lapsen äiti on vain käyttänyt sinua spermapankkina yhteisestä sopimuksesta kaveripohjalta ja salannut isyyden synnärillä? No, moni nainen haluaisi kyllä tietää etukäteen nämäkin jutut, varsinkin ensimmäisen skenaarion.

Vierailija
19/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon oikeasti lapseton mies, mutta en tahdo lapsia koskaan. Oot vähän huonossa saumassa, koska lapsia haluavat miehet ovat varmaan hankkineet niitä jo

Ymmärtäisin tämän jos olisin jo yli 40v, mutta olen 28-vuotias, joka deittailee korkeintaan 38-vuotiaita. Nämä isukeiksi paljastuneet ovat olleet iältään 29-35-vuotiaita.

Vierailija
20/146 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää.

Tämä lapsi perii sinut kuoltuasi.

Ei peri, kun ei ole nimiä missään papereissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi