Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko olevasi keskimääräistä ikäistäsi naista seksuaalisempi / vähemmän seksuaalinen?

Vierailija
08.06.2017 |

Perustelut miksi uskot niin olevan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani ikäisiäni miehiä seksuaalisempi. On puhuttu eivät halua yhtä usein eikä ole yhtä tärkeää. M43

Vierailija
2/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias ja varmaan yhtä seksuaalinen kuin ikäiseni miehet keskimäärin tai vähän seksuaalisempi. Parisuhteessa haluaisin seksiä joka toinen päivä, mutta ei kerran päivässäkään haittaisi, jos nainen tekee osansa aloitteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin vastaa (jos vastaa) joko hyvin seksuaaliset tai ne joilla asia on iso ongelma. Tavikset pysyy poissa.

Vierailija
4/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut uudessa parisuhteessa neljä vuotta, ja mieheni väittää minun olevan hyvin seksuaalinen. Eli ilmeisesti keskimääräistä enemmän.

Jos minulla ei olisi tätä miestä, uskoisin olevani keskitasoa.

N48

Vierailija
5/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seksuaalinen.

Vierailija
6/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olen vähemmän seksuaalinen kuin muut ikäiseni. En juurikaan kaipaa seksiä, mutta harrastan sitä mieheni kanssa hänen ilokseen. Onhan se ihan mukavaa kun siihen ryhtyy. En ole koskaan saanut orgasmia kenenkään kanssa, vaan vain itsekseni, ja uskon, että tämä vaikuttaa haluihini. Miehellä on lupa hakea seksiä myös parisuhteemme ulkopuolelta, koska hänellä on valtava libido.

Vierailija
7/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän.

Pannut viimeksi 2v sitten.

Vierailija
8/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Vaihtelee. Mutta varmaan aika keskimääräinen. Viikottain jotain seksuaalista tulee harrastettua miehen kanssa ja itsekseenkin :D

Vierailija
9/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että keskimääräistä vilkkaampi. 3-4 krt viikossa tunti. En laukea kovin helposti. Mies ei halua enempää, itselle kävisi. N63

Vierailija
10/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vähemmän. Ei ole enää kovinkaan korkealla tärkeysjärjestyksessä. Ihan kivaa silloin tällöin mutta usein moni muu asia menee ohi. Tai mistäs minä tiedän, ehkä muilla on samoin pitkässä suhteessa kun ikää on noin 50v. En ole kysellyt.

Vierailija
11/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kuin muut (ikäseni) naiset. Perusteluna e-pillerit ja antidepressantit. Ilman noita lääkkeitä luulen olleeni seksuaalisempi, ts. halusin seksiä enemmän, kuin muut ikäiseni naiset. Halusin useita kertoja päivässä.

Vierailija
12/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvinkin seksuaalinen ilman pillereitä. Nyt odotan että sen sonnan vaikutus katoaa. En muista naisista tiedä.

Vierailija
13/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän. En varmaan olisi 26-vuotias neitsyt, jos seksuaalisuuteni olisi samaa tasoa kuin muilla naisilla.

Erittäin syvä itseinho omaa ulkonäköä kohtaan on melkoinen himojentappaja. Lisäksi ennen ajattelin seksistä romanttisemmin, nykyään ajattelen siitä paljon negatiivisemmin: että se on oikeastaan vain luvallista seksuaalista hyväksikäyttöä. Yleensä niinpäin, että mies on käyttäjä ja nainen käytettävä.

Vierailija
14/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla. seksi on mielessä joskus jopa häiritsevän usein/ jatkuvasti. kaikki kumppanini (4) ovat olleet hieman yllättyneitä halujeni määrästä ja ovat halunneet harvemmin kuin minä (alkuhuuman jälkeen). pohdin seksuaalisuutta monelta kantilta ja olen aina innokas uusiin juttuihin. nyt olen menossa lomalla tantraseksi kurssille.

n42

Vierailija
15/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libidoni on varmaankin korkeampi kuin keskimäärin ikäisilläni naisilla (24v), mutta harrastan reilusti keskimääräistä vähemmän seksiä, koska ei ole kumppania (välillä oli 2v kokonaan ilman seksiä, monesti joku puoli vuotta helposti).

Masturboin noin 1-3krt päivässä läpi kuukauden, paitsi ovulaation aikaan enemmän.

Ennätys on 7krt putkeen.:D

Itse seksissä mulla ei ole oikeastaan mitään estoja, ts. kaikki käy ja kaikenlainen seksi on mukavaa, tosin se nyt ei varsinaisesti liity siihen kuinka "seksuaalinen" on.

Tai en tiedä. Mutta olen siis täysin estoton ja kokeilunhaluinen, p*nettaa 1-3krt päivässä eli enköhän keskiverto 24v naista seksuaalisempi sitten ole.

Tää taitaa olla "sukuvika" meillä, sekä naisilla että miehillä.

Vanhempanikin ovat edelleen (yli 30 vuoden yhdessäolon jälkeen) hyvin seksuaalisia ja se näkyy. Silmät palaa edelleen kun toisiaan katsovat ja lääppivät päivittäin ihan innoissaan kuin joku nuoripari.

Vierailija
16/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hyvin seksuaalinen, nyt mulla on ikää 43 vuotta ja olen siis nainen. 

Minulle hyvä seksi on hyvää seksiä ja vähän huonompikin on vielä seksiä. Onneksi ei ole enää pariinkymmeneen vuoteen tarvinnut tuota vähän huonompaa seksiä kokea.

Mä väitän että suurin syy seksihalujeni säilymiseen myös pikkuvauva-aikana ja sen jälkeen on siinä, etten ole käyttänyt hormoniehkäisyä kuin parikymppisenä vuoden verran. Kokeilin eri pillereitä ja kaikki vaan vei seksihalut ja kuivasi limakalvot. Jätin pillerit pois ja taas pantiin kuin kanit.

Vierailija
17/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on seksuaalisuus? Sitäkö kuinka paljon hässii tai masturboi? Itse näen sen laajana kokonaisuutena, mutta jos seksuaalisuutta voisi jotenkin verrata, niin veikkaan, että olen melko keskivertoa, noin kerran viikossa seksiä + silloin tällöin omaa kivaa.

Vierailija
18/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoa seksuaalisempi. Vähän reilut 30v ja naimisissa muutaman vuoden. Halut kohtaa miehen kanssa, molemmat haluais joka päivä, joskus useamminkin, harmi että joka päivä ei olla edes yhtä aikaa kotona.

Vierailija
19/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin epäseksuaalinen. Kaikki seksiin liittyvä ällöttää. N54

Vierailija
20/24 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias nainen ja uskon olevani aika keskimääräinen tässä asiassa. Seksiä haluan 1-2 krt viikossa ja orgasmin hoidan itse itselleni vähintään kerran viikossa, ellen saa sitä mieheltäni.

Tätä palstaa lukiessani mietin joskus, että saattaisin olla keskimääräistä seksuaalisempi, koska täällä on niin paljon ketjuja haluttomuudesta, mutta en näe, että tämä palsta korreloi kovinkaan hyvin reaalimaailman kanssa, vaan täällä ääripäät tulee voimakkaammin esille.