Uskotko olevasi keskimääräistä ikäistäsi naista seksuaalisempi / vähemmän seksuaalinen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut hyvin seksuaalinen, nyt mulla on ikää 43 vuotta ja olen siis nainen.
Minulle hyvä seksi on hyvää seksiä ja vähän huonompikin on vielä seksiä. Onneksi ei ole enää pariinkymmeneen vuoteen tarvinnut tuota vähän huonompaa seksiä kokea.
Mä väitän että suurin syy seksihalujeni säilymiseen myös pikkuvauva-aikana ja sen jälkeen on siinä, etten ole käyttänyt hormoniehkäisyä kuin parikymppisenä vuoden verran. Kokeilin eri pillereitä ja kaikki vaan vei seksihalut ja kuivasi limakalvot. Jätin pillerit pois ja taas pantiin kuin kanit.
Ei johdu, mä en ole käytännössä koskaan käyttänyt ehkäisyä (varsinkaan hormonaalista), eikä haluta kuin rakastuneena.
Mammoilla on sormi valmiiksi alapeukulla, kun joku kehtaa kertoa tykkäävänsä seksistä :D
Kannattais kokeilla, niin ei tarvis olla niin kireenä.
Vierailija kirjoitti:
Libidoni on varmaankin korkeampi kuin keskimäärin ikäisilläni naisilla (24v), mutta harrastan reilusti keskimääräistä vähemmän seksiä, koska ei ole kumppania (välillä oli 2v kokonaan ilman seksiä, monesti joku puoli vuotta helposti).
Masturboin noin 1-3krt päivässä läpi kuukauden, paitsi ovulaation aikaan enemmän.
Ennätys on 7krt putkeen.:DItse seksissä mulla ei ole oikeastaan mitään estoja, ts. kaikki käy ja kaikenlainen seksi on mukavaa, tosin se nyt ei varsinaisesti liity siihen kuinka "seksuaalinen" on.
Tai en tiedä. Mutta olen siis täysin estoton ja kokeilunhaluinen, p*nettaa 1-3krt päivässä eli enköhän keskiverto 24v naista seksuaalisempi sitten ole.
Tää taitaa olla "sukuvika" meillä, sekä naisilla että miehillä.
Vanhempanikin ovat edelleen (yli 30 vuoden yhdessäolon jälkeen) hyvin seksuaalisia ja se näkyy. Silmät palaa edelleen kun toisiaan katsovat ja lääppivät päivittäin ihan innoissaan kuin joku nuoripari.
Masturboit 1 - 3 krt päivässä. Olet varmasti keskimääräistä seksuaalisempi.
Vähemmän. Mulle kelpaa seksi vain rakastuneena tai henkilön kanssa, jota rakastan. En ikinä ruinaisi ketään panemaan mua ja osaan tyytyä sooloseksiin. Seksi ei näyttele kovinkaan isoa roolia elämässäni.
N44