Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni mies kuvittelee, että flirttailu merkitsee jotain? Tai on iskuyritys naiselta?

Vierailija
07.06.2017 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta ja siinä olevista kommenteista. Mutta olen samaa huomannut ihan live-elämässäkin. Moni mies tuntuu kuvittelevan, että jos nainen flirttailee hänelle, niin se tarkoittaisi jotain. Esim. iskuyritystä, yritystä tutustua lähemmin tms. Miksi näin? Minä naisena en ole koskaan ajatellut, että flirttailu olisi jotain muuta kuin kepeä kohteliaisuus, tapa piristää päivää. Flirttailin sitten itse tai sain osakseni flirttiä joltain mieheltä. Mistä siis tulee ajatus, että naisen flirtti olisi iskuyritys?

Kommentit (331)

Vierailija
161/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykynuorisoonpilalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää leikkiä, härnätä ja olla mahdollisimman epämääräinen? Miten te jotkut naiset kuvittelette että "pääsette" parisuhteeseen jos teistä ei ota mitään selvää? Osaatteko verbaalista kommunikaatiota? Mitä saatte siitä keimailusta? Egobuustia?

Mitä ihmettä? Eihän flirttailu ja parisuhteeseen "pääseminen" liity mitenkään toisiinsa. Johan täällä on sata kertaa sanottu, että se ei ole iskuyritys vaan tapa piristää molempien päivää. Ei se ole mitään epämääräistä vihjailua, josta toivotaan miehen tulkitsevan, että tämä nainen nyt tässä haluaa "päästä" parisuhteeseen. Sitäpaitsi varatut naiset flirttailevat ihan samalla tavalla kuin sinkkunaiset. Kun ei se liity parisuhteeseen mitenkään.

Taidat olla milleniaali, parisuhdetta etsit tietenkin tinderistä ja sekin on jokin hikinen pano. Vakava parisuhde on sulle jokin 2kk seurustelu ja sitä hikistä nysväystä.

No nyt kun kysyt, niin olen 38-vuotias, naimisissa, enkä koskaan ole ollut tinderissä. 

Vierailija
162/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhassa flirttailussa on se huono puoli, että se peittää alleen vähemmän flirttien naisten onnettomat vinkit. Jos mies alkaisi rajoittamaan iskemistään runsaasti flirttaavien mukaan, niin siinä samalla sulkis pois näiden ujompien naisten hienovaraiset vihjeet. Usein miehellä ei ole mitään kuukausien pohjatietoa, josta se voisi päätellä onko kyseinen nainen kaikille flirttaava tyyppi vai hiljainen hissukka, joka on palavasti rakastunu. Ja naiset monesti antavat todella vähän aikaa tutkailla ja miettiä ennen kun ne lukee rivien välistä että miestä ei kiinnosta. Sitä oppii kantapään kautta kokeilemaan onneaan vaikka oliskin melko varma että tulos on laiha, kun vaihtoehtona on että menettää sen ainoan tilaisuutensa. Siksi turhanpäivänen flirttailu varsinkin iskupaikoissa aiheuttaa turhautumista, kun se ei ole se mitä sieltä on tultu hakemaan. Vähän kuin olisit työpäivän päätteeksi väsyneenä menossa kauppaan ja joku kävelee mikrofonin kanssa vieressä ja tekee mielipidekyselyä jostain sun mielestä ihan turhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää leikkiä, härnätä ja olla mahdollisimman epämääräinen? Miten te jotkut naiset kuvittelette että "pääsette" parisuhteeseen jos teistä ei ota mitään selvää? Osaatteko verbaalista kommunikaatiota? Mitä saatte siitä keimailusta? Egobuustia?

Oletko lukenut ketjun? Jos, niin sinun pitäisi tietää jo, että flirttailulla tuotetaan mielihyvää nimenomaan toiselle. Tottakai se välillisesti tuntuu kivalta myös itsestä. Flirttailu voi olla myös verbaalista kommunikaatiota, sitä että sanotaan toiselle jotain kivaa. Flirttailulla ja parisuhteeseen pääsemisellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Ei flirttailun tavoitteena ole päästä parisuhteeseen eikä toisaalta parisuhteessa oleminen estä flirttailemasta muille.

Selvä. Se mikä minua kiinnostaisi on se, että kuinka sitten ylipäänsä erotetaan parisuhdekuviot ja flirtti. Oman näkemykseni mukaan tuo koko hässäkkä on niin sekava, että en vain tajua kuinka ihmiset sitten tekevät sen erottelun flirtin ja mahdollisesti "syvemmän" toiminnan välillä. En vain tajua, ehkä olen autistinen.

Flirtti on nopea, ohimenevä positiivinen toisen ihmisen huomiointi. Sen ei ole tarkoituskaan jatkua millään tavalla, usein se on vain yksittäinen kommentti tai ele, jonka jälkeen molemmat jatkavat sitä mitä ikinä olivatkaan tekemässä.

Vierailija
164/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut ketjun? Jos, niin sinun pitäisi tietää jo, että flirttailulla tuotetaan mielihyvää nimenomaan toiselle. Tottakai se välillisesti tuntuu kivalta myös itsestä. Flirttailu voi olla myös verbaalista kommunikaatiota, sitä että sanotaan toiselle jotain kivaa. Flirttailulla ja parisuhteeseen pääsemisellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Ei flirttailun tavoitteena ole päästä parisuhteeseen eikä toisaalta parisuhteessa oleminen estä flirttailemasta muille.

Selvä. Se mikä minua kiinnostaisi on se, että kuinka sitten ylipäänsä erotetaan parisuhdekuviot ja flirtti. Oman näkemykseni mukaan tuo koko hässäkkä on niin sekava, että en vain tajua kuinka ihmiset sitten tekevät sen erottelun flirtin ja mahdollisesti "syvemmän" toiminnan välillä. En vain tajua, ehkä olen autistinen.

Flirtti kestää ehkä minuutin tai parin lauseen verran. Tai parin hymyn verran. Se ei ole mikään tunnin jutustelu tutustumismielessä. Kunnon tutustuminen esimerkiksi on sitä syvempää toimintaa, tosin kannattaa osata erottaa se parisuhdemielessä tutustumisesta ja kaverimielessä tutustumisesta.

Vierailija
165/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin te sitten TARKOITATTE jotain, ja mistä se pitäisi osata päätellä, jos kuitenkin aina piiloudutaan sen flirtin taakse, "ei tää mitään tarkoita :D"

Ei sen flirtin taakse piilouduta, koska se ei ihan oikeasti tarkoita mitään muuta kuin flirttiä.

Suora treffipyyntö tarkoittaa jotain (halua lähteä treffeille, halua tutustua potentiaalisen parisuhteen mahdollisuuksien selvittämistä varten tms). Puhelinnumeron pyytäminen tarkoittaa. 

No voi herran jumala kun eihän tuollaista tapahdu tässä maassa naisten toimesta. Koskaan.

Ei ehkä sinulle tapahdu. Itse olen esittänyt treffipyynnön elämässäni yli 30 miehelle. Suurin osa sanoi kyllä, osa sanoi ei. Ainakin siis näille yli 30 suomalaiselle miehelle sellaista on siis todistetusti tapahtunut, vaikka sinulle ei olisikaan.

N40

Olemme samaa ikäluokkaa, ja minua kiinnostaisikin tietää että missä yhteyksissä olet esittänyt niille miehille nuo treffikutsut? Itse en ole koko tähän neljänkympin ikään edes koskaan todistanut sivullisena kuinka joku nainen olisi tehnyt selkeitä aloitteita miehille...

Vierailija
166/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin te sitten TARKOITATTE jotain, ja mistä se pitäisi osata päätellä, jos kuitenkin aina piiloudutaan sen flirtin taakse, "ei tää mitään tarkoita :D"

Ei sen flirtin taakse piilouduta, koska se ei ihan oikeasti tarkoita mitään muuta kuin flirttiä.

Suora treffipyyntö tarkoittaa jotain (halua lähteä treffeille, halua tutustua potentiaalisen parisuhteen mahdollisuuksien selvittämistä varten tms). Puhelinnumeron pyytäminen tarkoittaa. 

No voi herran jumala kun eihän tuollaista tapahdu tässä maassa naisten toimesta. Koskaan.

Ei ehkä sinulle tapahdu. Itse olen esittänyt treffipyynnön elämässäni yli 30 miehelle. Suurin osa sanoi kyllä, osa sanoi ei. Ainakin siis näille yli 30 suomalaiselle miehelle sellaista on siis todistetusti tapahtunut, vaikka sinulle ei olisikaan.

N40

Olemme samaa ikäluokkaa, ja minua kiinnostaisikin tietää että missä yhteyksissä olet esittänyt niille miehille nuo treffikutsut? Itse en ole koko tähän neljänkympin ikään edes koskaan todistanut sivullisena kuinka joku nainen olisi tehnyt selkeitä aloitteita miehille...

Olen esittänyt treffipyynnön esimerkiksi ravintolassa, kun oltiin jutusteltu vieraan miehen kanssa jonkin aikaa. Sitten esim. eräissä juhlissa, jossa aloin juttelemaan erään kaverin kaverin kanssa (jota en ollut ennen tavannut, mutta juttua riitti). Tietysti nettideitissä olen muutaman viestin vaihdon jälkeen ehdottanut tapaamista, ja siis itse olin se joka laittoi ensimmäisen viestin. Sitten kerran näin yhden kaverini facebook-kavereissa kivan näköisen miehen ja sanoin tälle kaverilleni, että jos se mies on sinkku, niin sano sille että minä haluaisin lähteä sen kanssa deiteille (ja siis kaverini sitten välitti tämän treffipyyntöni). Erääseen mieheen tutustuin yhden harrastuksen kautta ja jutusteltiin siis ensin ihan kavereina aina kun törmättiin, ja sitten kerran sanoin hänelle, että "haluaisitko lähteä ihan treffeille kanssani?". Jne vastaavia tilanteita. 

Vierailija
167/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moneen kertaan tätä joutuu jauhamaan, eikä mene sun nuppiin: Olen parisuhteessa, hyvässä sellaisessa ja kun flirttaan niin en tee sitä koska tahdon että panet mua tai mulla olisi huono suhde tai mitään sellaista. Flirttaan koska mulla on esim. tylsää, on mukava hymyillä ja olla hauska. En todellakaan hae minkäänlaista SUHDETTA sinuun, seuraava mies/nainen jonka ohi kuljen kun jäät taaksesi saattaa myös saada annoksen flirttiä. Hui kaameeta! Sehän se flirtin idea on. Kannattaa nyt sitten miettiä jos mulla ei olisi tätä parisuhdetta ja tahdon ISKEÄ sinut että mitä tekisin. Mä voin halutessani lähestyä miestä jos tahdon suhteen. Mutta mulla ON se jo, tällä ei vaan ole mitään tekemistä SINUN kanssasi. Jos joku muu olisi siinä sinun sijastasi: flirttailisin hänelle. 

Ei auttaisi olla niin narsistinen että jokainen nainen joka flirttaa tahtoo kanssasi suhteeseen. Huhhuh. Ehkä sinun kannattaa miettiä niitä omia syitä miksei ole parisuhteessa... 

Vierailija
168/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Olen esittänyt treffipyynnön esimerkiksi ravintolassa, kun oltiin jutusteltu vieraan miehen kanssa jonkin aikaa. Sitten esim. eräissä juhlissa, jossa aloin juttelemaan erään kaverin kaverin kanssa (jota en ollut ennen tavannut, mutta juttua riitti). Tietysti nettideitissä olen muutaman viestin vaihdon jälkeen ehdottanut tapaamista, ja siis itse olin se joka laittoi ensimmäisen viestin. Sitten kerran näin yhden kaverini facebook-kavereissa kivan näköisen miehen ja sanoin tälle kaverilleni, että jos se mies on sinkku, niin sano sille että minä haluaisin lähteä sen kanssa deiteille (ja siis kaverini sitten välitti tämän treffipyyntöni). Erääseen mieheen tutustuin yhden harrastuksen kautta ja jutusteltiin siis ensin ihan kavereina aina kun törmättiin, ja sitten kerran sanoin hänelle, että "haluaisitko lähteä ihan treffeille kanssani?". Jne vastaavia tilanteita. 

OK. Kiitos selvennyksestä.

Vierailija
169/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moneen kertaan tätä joutuu jauhamaan, eikä mene sun nuppiin: Olen parisuhteessa, hyvässä sellaisessa ja kun flirttaan niin en tee sitä koska tahdon että panet mua tai mulla olisi huono suhde tai mitään sellaista. Flirttaan koska mulla on esim. tylsää, on mukava hymyillä ja olla hauska. En todellakaan hae minkäänlaista SUHDETTA sinuun, seuraava mies/nainen jonka ohi kuljen kun jäät taaksesi saattaa myös saada annoksen flirttiä. Hui kaameeta! Sehän se flirtin idea on. Kannattaa nyt sitten miettiä jos mulla ei olisi tätä parisuhdetta ja tahdon ISKEÄ sinut että mitä tekisin. Mä voin halutessani lähestyä miestä jos tahdon suhteen. Mutta mulla ON se jo, tällä ei vaan ole mitään tekemistä SINUN kanssasi. Jos joku muu olisi siinä sinun sijastasi: flirttailisin hänelle. 

Ei auttaisi olla niin narsistinen että jokainen nainen joka flirttaa tahtoo kanssasi suhteeseen. Huhhuh. Ehkä sinun kannattaa miettiä niitä omia syitä miksei ole parisuhteessa... 

Esimerkki työpäivästä: Otin käsivarresta kiinni erästä naispuolista työkaveria kun kävelin tämän ohitse ja mymyillen sanoin "Huomenta!" Miten sä tulkitset mun käytökseni? Lesbo kenties? :D

Vierailija
170/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naiset stereotyyppisesti analysoivat toistensa ja miesten kaikki tekemiset, niin on vaikea kuvitella että naiset sitten tekisivät jotain tuollaista ilman että se merkitsisi vaikka mitä?

Vierailija
171/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyllä se vaikuttaa nyt siltä että sulla on joku asennevamma.

Vierailija
172/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vastuu jääkään kuulijalle?

T. Irma Iloinen

Vierailija
173/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla, että meillä suomessa niin sw mikö ulkomailla on vain ohimenevää kevyttä jutustelua, niin meillä se on jo flirttiä ja iskemistä? Siis tää on säälittävää, jos asiat todellakin on näin mitä tää kertoo ihmisten itsetunnosta. Siis pitäiskö avoimen ihmisen olla sulkeutunut? Pitäisikö tietyt piirteet itsessä kieltää vain sen vuoksi, että ohilkulkevan miehen tyttökaveri voi pahoittaa mielensä, jos vastaan tulee oikeasti huippu tyyppi joka hymyilee hyväntahtoisesti molemmille? Suomessa tuollainenkin käsitetään väärin - ja tästä olen satavarma! Olen kokenut tuota itse, en tuota esimerkin mukaista tilannetta, mutta sen, että jos normaalisti olen kontaktia ottava, ja puhelias, niin olen muuttanut käytöstä sen vuoksi, että en loukkaisi ketään. Ja en puhu siitä, että iskisin ketään miestä, vaan siitä että meidän kulttuuriin ja ihmisiin on todella sisäänrakennettu sellaisia käytöskoodeja, jotka on oikeasti pelkkää pölynhölyä, ja jotka tukee oikeasti juuri niitä negatiivisia ilmiöitä, että ihmisen täytyy olla harmaa varpunen muiden joukossa. Kun ymmärretään se, että hymyily, kontaktin otto, jutteleminen, kuulumisien vaihto mitä tahansa se on - on täysin normaalia ihmislajin käytöstä, joka johtaa parhaimmillaan onnellisuuteen ja tarttuu. Jos valtaväestö ajattelee, että hymyily on positiivista, eikä se tarkoita mitään muuta niin silloin se ajattelutapa leviää. Jos taas käsitetään hymyily jotenkin paheksuttavana ilmiönä väärissä tilanteissa, tai että se sisältää jonkun piilomerkityksen ( yrität viedä miestäni, haluan suhteen) , niin näin ruokitaan ja tehdään mukavasta ihmisestä pahimmillaan hirviö. Vastaava vertaus myös, kun lämpimissä maissa latinot pukeutuu kauniisiin vietteleviin vaatteisiin, niin suomessa tällainen ihminen voi pahimmillaan olla toiselle naiselle jo uhka, huomionhakuinen, tyrkky.

Vierailija
174/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vasta, kun heteronainen flirttaa toiselle heteronaiselle samoin kuin miehelle, uskon, että kyseessä on pieni päivän piristys, eikä mitään seksuaalista. Tällaista en vain ole vielä koskaan päässyt todistamaan.

N40

No miten sinä tulkitset sen, että juuri pari päivää sitten noin 35-vuotias kivannäköinen mies flirttaili minulle ylipainoiselle lähes 60-vuotiaalle naiselle? Siis muuten kuin että miehen tarkoitus oli piristää päivääni?

Olette eri sukupuolta, se 35v mies ei olisi ikimaailmassa flirttaillut 60v miehelle olettaen että puhutaan heteromiehestä. Ihminen voi pitää paljon itseään vanhempaakin seksikkäänä.

Vierailija
175/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyse mistään ikävästä leikistä, tai toisen tahallisesta härnäämisestä, riippuu toki naisesta miten sen tekee. Jos olen itse kiinnostunut miehestä, niin monesti mies on entistä enemmän kiinnostunut, ja virittynyt kun flirttailee, ja mies osaa tämän pelik myös - se en siis ole minä yksin.

Ymmärrän myös tämän kategorian, eli ne vihaisen näköiset gorillat, jotka luulee, että nainen tekee tahallisesti kiusaa flirttailemalla ja kiusoittemalla ---- nämä miehet jätänkin jo suoraan kuin nallit kalliolle, enkä todellakaan jaksa sen tarkemmin heihin paneutua, en, jos mies tulee vihaiseksi leikkimielisestä flirtistä »» eikä ymmärrä missään vaiheessa, että se flirtti on juuri siksi kohdistettu häneen, kun ollaan kiinnostuneita. Mutta kuten jo joku tuolla totesikin, niin ne signaalit ja viestit on oltava molemmin puolisia, jos niihin ei toinen vastaa niin eikö se ole jo merkki jostain? Ja kun toinen vastaa flirttiin, ja jos on oikein vielä sinkkuja molemmat, niin mikäs siinä. Eikä se flirtti estä myös kunnon keskusteluidenkaan syntyä.

Vierailija
176/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta ja siinä olevista kommenteista. Mutta olen samaa huomannut ihan live-elämässäkin. Moni mies tuntuu kuvittelevan, että jos nainen flirttailee hänelle, niin se tarkoittaisi jotain. Esim. iskuyritystä, yritystä tutustua lähemmin tms. Miksi näin? Minä naisena en ole koskaan ajatellut, että flirttailu olisi jotain muuta kuin kepeä kohteliaisuus, tapa piristää päivää. Flirttailin sitten itse tai sain osakseni flirttiä joltain mieheltä. Mistä siis tulee ajatus, että naisen flirtti olisi iskuyritys?

Mistä sinä sellaisen ajatuksen olet saanut, että moni mies kuvittelee flirttailuasi iskuyrityksenä? Ei miehen puoleltakaan sinun flirttailuusi vastaaminen esim. sukupuoliyhdyntää ehdottamalla tarkoita, että hän olisi sinusta kiinnostunut tai haluaisi kanssasi sänkyyn. On vain kohteliasta vastata flirttailuun näin ja se piristää mukavasti päivää.

Juuri tämä, siihen ei tarvitse suhtautua liian vakavasti.

Vierailija
177/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyse mistään ikävästä leikistä, tai toisen tahallisesta härnäämisestä, riippuu toki naisesta miten sen tekee. Jos olen itse kiinnostunut miehestä, niin monesti mies on entistä enemmän kiinnostunut, ja virittynyt kun flirttailee, ja mies osaa tämän pelik myös - se en siis ole minä yksin.

Ymmärrän myös tämän kategorian, eli ne vihaisen näköiset gorillat, jotka luulee, että nainen tekee tahallisesti kiusaa flirttailemalla ja kiusoittemalla ---- nämä miehet jätänkin jo suoraan kuin nallit kalliolle, enkä todellakaan jaksa sen tarkemmin heihin paneutua, en, jos mies tulee vihaiseksi leikkimielisestä flirtistä »» eikä ymmärrä missään vaiheessa, että se flirtti on juuri siksi kohdistettu häneen, kun ollaan kiinnostuneita. Mutta kuten jo joku tuolla totesikin, niin ne signaalit ja viestit on oltava molemmin puolisia, jos niihin ei toinen vastaa niin eikö se ole jo merkki jostain? Ja kun toinen vastaa flirttiin, ja jos on oikein vielä sinkkuja molemmat, niin mikäs siinä. Eikä se flirtti estä myös kunnon keskusteluidenkaan syntyä.

Jopas on mahdottoman epämääräistä ja vaikeaselkoista - kuka ties, ehkä se on tarkoituskin :O

Vierailija
178/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vasta, kun heteronainen flirttaa toiselle heteronaiselle samoin kuin miehelle, uskon, että kyseessä on pieni päivän piristys, eikä mitään seksuaalista. Tällaista en vain ole vielä koskaan päässyt todistamaan.

N40

No miten sinä tulkitset sen, että juuri pari päivää sitten noin 35-vuotias kivannäköinen mies flirttaili minulle ylipainoiselle lähes 60-vuotiaalle naiselle? Siis muuten kuin että miehen tarkoitus oli piristää päivääni?

Ihan uteliaisuudesta, miten tuo piristää sinun tai jonkun toisen päivää? En ole siis sama jolle vastasit, mutta nainen myös. Minua kyllä ilahduttaa jos joku hymyilee minulle tai jotenkin muuten osoittaa ystävällisyyttä, mutta se että joku flirttailee minulle on taas enemmän sellaista huomiota mitä en kaipaa. En näe miten se piristää olla vain yksi monista jolle joku flirttailee koska se ei merkitse mitään, aito kiinnostus kyllä tottakai ilahduttaisi ja kohottaisi itsetuntoa.

Vierailija
179/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas on mahdottoman epämääräistä ja vaikeaselkoista - kuka ties, ehkä se on tarkoituskin :O

Nimenomaan selkeätä, yritin selittää pienen flirtin ydintä tässä, mutta harmillista että osa sitä ei ymmärrä - selkeästä tulee epäymmärrettävää, ymmärsitkö?;)

Vierailija
180/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sellaista se ihmisten kanssakäyminen on. Toiset ymmärtävät pienetkin vihjeet ja ovat hyviä lukemaan ihmisiä, toiset ymmärtävät vasta kun sanot suoraan, ehkeivät silloinkaan.