Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni mies kuvittelee, että flirttailu merkitsee jotain? Tai on iskuyritys naiselta?

Vierailija
07.06.2017 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta ja siinä olevista kommenteista. Mutta olen samaa huomannut ihan live-elämässäkin. Moni mies tuntuu kuvittelevan, että jos nainen flirttailee hänelle, niin se tarkoittaisi jotain. Esim. iskuyritystä, yritystä tutustua lähemmin tms. Miksi näin? Minä naisena en ole koskaan ajatellut, että flirttailu olisi jotain muuta kuin kepeä kohteliaisuus, tapa piristää päivää. Flirttailin sitten itse tai sain osakseni flirttiä joltain mieheltä. Mistä siis tulee ajatus, että naisen flirtti olisi iskuyritys?

Kommentit (331)

Vierailija
321/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en reagoi mihinkään naisen harrastamaan flirttin. Tulkoon juttelemaan jos on asiaa. Harva tulee.

Vierailija
322/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota... milläs ne suhteet alkavat, elleivät usein juuri flirttailulla ja muulla huomion tavoittelulla? Ap:n otsassa ei ole näyttöä, josta voisi lukea hänen syvemmät ajatuksensa. Eikä ole kenelläkään muullakaan. Minun nähdäkseni suhteet syntyvät sosiaalisena pelinä, jossa jompi kumpi tekee hienovaraisen (tai humalapäissään suorasukaisen) aloitteen ja katsoo, kuinka toinen reagoi. Jos vastareaktio on kannustava, tehdään pykälää rohkeampi avaus, johon toinen taas reagoi joko myönteisesti tai kielteisesti. Joissain tapauksissa tämä peli on lyhyt, toisissa pitempi.

Jos ei pysty hyväksymään sitä, että monet ottavat flirttailun vakavammin kuin itse toivoisi, on syytä käyttäytyä asiallisesti.

Tottakai pystyn hyväksymään, että joku ottaa sen vakavammin. En minä mitenkään valittanut, että joku ottaa vakavasti. Ainoastaan ihmettelin siihen syitä, että miksi.

Onko flirttailu ihan vain huvin vuoksi mielestäsi epäasiallista käyttäytymistä? Ap.

Erikoinen kysymys oletettavasti naiselta, kun vuosikausia juuri naiset on mutisseet kuinka miehet on milloin mitäkin, jos vaikka olettavat kehumisen olevan mieleinen huomionosoitus.

Ja kun vähän väliä on kirjoituksia miesten yksinäisyydestä yms, niin onhan se nyt melko ilmeisen tökeröä ajatella, että miehet nyt pitäisivät tuollaisesta, noh, rehellisesti sanottuna vttuilusta.

-eri 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

perässä ravaaminen ja häirintä etunimellä kertoo JOTAIN MUUTA.

esim. työpaikallasi löytyy todistajia ml. lukien niitä vastaavia jotka ovat puuttunueet jo siihen!

Vierailija
324/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin naisena kuvittelen että flirttaileva mies on kiinnostunut. Itse en ainakaan flirttaile sellaisten ihmisten kanssa jotka eivät minua kiinnosta.

Vierailija
325/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en reagoi mihinkään naisen harrastamaan flirttin. Tulkoon juttelemaan jos on asiaa. Harva tulee.

Miksi kukaan tulisi jos et reagoi mitenkään? Kai he olettavat ettei sinua kiinnosta, kun et anna mitään vastakaikua.

Vierailija
326/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan tarkoittaa sitä että tämä lirttailee, mikäli mies ei kiinnosta lirttailla, ei kannata alkaa ulisemaan sitten. mieti sitten mitä se tarkoittaa.

"jätä semiesasiakas rauhaan" kertoo jopa ceo tasolla oleva esihenkilö. Haluatteko vielä esitutkintaa asiasta miesASIAKKAAN toimesta?

Vierailija
327/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu voi vapauttaa dopamiinia eli mielihyväntunnetta kuten halaaminen. Se voi olla myös ahdistavaa. Riippuu vähän tunneälystä kuinka kykenee lukemaan peliä. Täysin tilannetajuton ihminen möläyttelee suustaan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Tunneälykäs ihminen voi saada toisen hyvälle tuulelle ja piristää häntä sekä saada vaikkapa tämän itsetuntoa kohenemaan.

Vierailija
328/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on parisuhteen alkua.. Jos se onkin vaan toiselle leikkiä ja vitsiä niin aika sairasta touhua tämä nykyään on Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
329/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tosin sillä erotuksella, että saatan hieman naljailla takaisin, mutta en sen enempää. Eli jos on asiaa, niin avatkoon suunsa.

-muu

Vierailija
330/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu voi vapauttaa dopamiinia eli mielihyväntunnetta kuten halaaminen. Se voi olla myös ahdistavaa. Riippuu vähän tunneälystä kuinka kykenee lukemaan peliä. Täysin tilannetajuton ihminen möläyttelee suustaan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Tunneälykäs ihminen voi saada toisen hyvälle tuulelle ja piristää häntä sekä saada vaikkapa tämän itsetuntoa kohenemaan.

Suuri(n?) osa ihmisistä ei halua mitään pelejä, varsinkaan sellaisia, jossa itse on se "leikitettävä" osapuoli.

Ja mä en ymmärrä mikä fiksaatio ihmisillä on nykyään kaikenlaisiin peleihin? Kaiken ihan koulunkäynnistä likimain tervehdyksiin pitäisi nykyään sisältää jonkinlaista kujeilua ja arvausleikkejä. 

Vierailija
331/331 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitkö flirttiä? Ensin flirttailee aikaasi ja sitten häivyt pikaisesti takavasemmalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän