Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni mies kuvittelee, että flirttailu merkitsee jotain? Tai on iskuyritys naiselta?

Vierailija
07.06.2017 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta ja siinä olevista kommenteista. Mutta olen samaa huomannut ihan live-elämässäkin. Moni mies tuntuu kuvittelevan, että jos nainen flirttailee hänelle, niin se tarkoittaisi jotain. Esim. iskuyritystä, yritystä tutustua lähemmin tms. Miksi näin? Minä naisena en ole koskaan ajatellut, että flirttailu olisi jotain muuta kuin kepeä kohteliaisuus, tapa piristää päivää. Flirttailin sitten itse tai sain osakseni flirttiä joltain mieheltä. Mistä siis tulee ajatus, että naisen flirtti olisi iskuyritys?

Kommentit (331)

Vierailija
201/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti moni nainen ja muutama mieskin ajattelee flirttailua täysin viattomana harrastuksena mistä ei koidu haittaa kenellekään. Minä taas olen sitä mieltä että flirttailussa on aina seksuaalinen motiivi taustalla. Sitä ei sanota ääneen mutta kumpikin osapuoli tiedostaa sen. En tunne heteroita jotka flirttailisi oman sukupuolen ihmisten kanssa, lähinnä biseksuaalit flirttailee sekä miesten että naisten kanssa. Juuri seksuaalisen elementin takia flirttailun voi käsittää täysin väärällä tavalla, onko kyse todellisesta kiinnostuksesta vai pelkästä pelleilystä.

Minä olen aseksuaali ja flirttailu on aivan ihanaa ja parasta ajanvietettä. Siitä tulee hyvä mieli. Siinä ei ole mitään seksuaalista minulle. Ymmärrän sen, että jollekin siinä voi olla seksuaalinenkin motiivi, mutta pelkästä flirtistä ei silti kenenkään pitäisi tehdä mitään johtopäätöksiä.

Mut sitä varsinaista flirttailuakin enemmän vihaan sitä, kun toisille miehille se kohtelias hymy ja silmiin katsominenkin on kutsu tulla iholle. Olen luonteeltani hymyileväinen ja erittäin ihmisläheinen jne. Jos minulla on hyvä päivä, niin hymyilen ihan tuntemattomille ihmisille ja voin toivottaa hyvää päivää tms. Viime viikolla joku mies tervehti minua Kampissa ja tervehdin iloisen hymyn kera takaisin, jonka jälkeen mies hyökkäsi salamana seuraani ja yritti melkein iholle. Baarissa tuntuu, että pitäisi kulkea naama koko ajan yrmeänä, ettei vahingossakaan joku tulkitsisi, että olen pöksyt märkänä juuri hänelle.

Tämä on juuri tämä tematiikka mikä ketjussa puskee koko ajan läpi. Milloin sitten pitäisi "ymmärtää" sinun olevan kiinnostunut? Ai niin, sanoit olevasi aseksuaali, eli ilmeisesti et voisi koskaan ollakaan kiinnostunut. My bad, my bad... Olen vain sitä mieltä että jotkut naiset käyttävät sitä "flirttiä" jonain vapaudu vankilasta -korttina, ja käytännössä antavat kovasti ymmärtää, mutta sitten eivät ymmärrä antaa, niin sanoakseni. Mielestäni se ei ole mitään muuta kuin jotain kummallista kissaleikkiä lankakerällä. Kai sellaisestakin jotain kiksejä saa.

On kyse sosiaalisesta kommunikaatiosta, mistä moni tälläkin palstalla yrittää leipoa jotain naista syyllistävää vapaudu vankilasta korttia. Siinä ei todellekaan ole mitään pahaa jos joku haluaa sanoa jollekkin huomenta.

Mä olen asunut ulkomailla ja maassa missä ihmiset on potenssiin sata sosiaalisempia mitä suomessa, se on se yksilö joka käsittää tilanteen väärin tai luulee omassa mielessään jotain muuta. Ottaa kyllä kupoliin lukea näitä syyllistävään sävyyn kirjoitettuja viestejä, että nainen muka itse kerjäisi käytöksellään jotain negatiivista. Tuo on vähän sama ilmiö, jos on todella isorintainen ja hyvännäköinen nainen, joka alkaa saaan seksististä huomiota miehiltä jo nuoressa iässä, tai minkä ikäisenä tahansa, tai jos mies ajattelee naisen olevan helppo jos se korostaa poveaan - ihan sama ilmiö - se on sen henkilön omassa päässä se, että 'huomenta' tarkoittaakin seksiä tai syvempää kiinnostusta.

Sama juttu oli ihan vasta uutisissa, kun David Beckham oli antanut tyttärelleen suukon suulle, niin ihmiset väänsivät siitä jotain likaista ja seksististä ja vain siksi kun he ajattelivat asiasta niin.

Asioista tehdään jotain likaista ennemmin kuin korjattais niitä käsityksiä mitkä ihmisillä on itsellä vääriä. Tietty, voisiham nainen sanoa miehelle, että minä vain tervehdin.sinua en muuta, eli puollustaa itseään ja korjata tilannetta, jos mies käsittää tervehtimisen väärin.

Vierailija
202/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse pidän vähän outoina sellaisia ihmisiä jotka johdattelevat harhaan flirtillä, ihan kuin aikuinen ihminen olisi alentunut pahankurisen pikkukakaran tasolle.

Ei flirttaileva ihminen johda harhaan. Hän vain flirttailee, se ei tarkoita mitään sen enempää. Tuo harhaan johtamisen tunne syntyy vain sinun päässäsi, se on vain sinun tulkintaasi. 

Kyllä flirttailun voi tulkita kiinnostuneisuuden osoittamiseksi, etenkin tavallisen näköinen mies saa niin harvoin huomiota naisilta ettei väärinymmärryksiltä voi oikein välttyä. Flirttailu on suoraan sanottuna aika lapsellista touhua muutenkin, teini-iässä se on ihan okei mutta jos aikuinen ihminen taantuu kikattelevan pissiksen tasolle niin saatan katsoa jo vähän säälien.

Onkohan maailmassa muita kansallisuuksia, joissa miehet eivät edes haluaisi naisten kiinnittävän heihin positiivista huomiota ja piristävän heidän päiväänsä? Flirttailu ja kikattelu ovat muuten kaksi aivan eri asiaa.

Kannattaa huomioida sekin että flirttailuun mukaan lähtevä mies saattaa saada syytteen seksuaalisesta ahdistelusta? Moni nainen tehtailee perättömiä ilmoituksia ihan huvin vuoksi, parempi kun ei ota riskiä vankilaan joutumisesta.

Kuvitellaan, että kohtaan sinut lenkkipolulla kun olet ulkoiluttamassa koiraa. Totean leikilläni, että "ai kun söpö - eikä koirakaan ole hassumpi" ja sinä vastaat nokkelasti jotain saman tyylistä tai ainakin naurahdat huumorilleni, sen jälkeen molemmat jatkamme matkaa. Ihanko oikeasti esimerkiksi tällaisesta tilanteesta saat aikaiseksi syytteen seksuaalisesta ahdistelusta?

No vaikka juuri tuosta tilanteesta ja juuri noilla sanoilla ei syytettä tulisikaan, niin tämäkin palsta on täynnä naisia, jotka valittavat "limaisten miesten ällöttävistä katseista". Kyse on siitä, että ihmiset tulkitsevat asioita eri tavalla, ja jos miehellä on tapana flirttailla naisille silloin tällöin, niin ennen pitkää osuu kohdalle se omaa varjoansakin seksuaalisesta ahdistelusta syyttävä nainen, jonka elämän yksi tärkeimmistä asioista on miesten rankaiseminen. Ja hän toki värittää tarinaa ja vääristelee sanoja tehdessään ilmoituksen. Joo, kärjistin vähän, mutta muistuupa mieleen eräskin bussikuski, joka joko oli tai ei ollut ehdottanut naisasianaiselle seksiä, ja asia päätyi iltapäivälehtiin asti, vaikka ei tuomiota saanutkaan.

Voi apua. Seksin ehdottaminen ei ole flirttailua.  Miten ihmeessä voit rinnastaa flirttailun ja suoran seksiehdotuksen?

Minä en näe noissa mitään eroa, muuta kuin että toinen sanoo suoraan sen mitä toinen vihjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran heitin juttua ja vain juttelin small talk mielessä kaupan myyjälle, niin kaveri luuli oikeasti että yritin iskeä!? Mietin mielessä, että mitä ihmettä?? Teki mieli sanoa tyypille ääneen jo suorat, ja että en todellakaan ole kiinnostunut. Tuli tunne, että tahallisesti käsitettiin väärin, vaikka enhän minä sille mitään voi jos joku kuvittelee jutelemisen olevan iskentää.

Mua häiritsee myös, että ei voi edes jutella naisille ilman, että he käsittää sen väärin. Tuontakia en sano naisille yhtään mitään, ei heidän kanssa jaksa edes keskustella, olkoot yksinään tai keskenään.

Vierailija
204/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin elävien miesten määrä on yli kymmenkertaistunut 10 vuodessa ja jatkaa kasvuaan. Ongelma tuleekin olemaan kasvavassa määrin että yhä harvempaa naista ei lähesty yhtään ketään.

Toivottavasti olette kehitykseen tyytyväinen, loppuu tästäkin valittaminen, kun kukaan ei ole teistä kiinnostunut.

XD semmoset voimaantumiset siellä.

Karua faktaa, syntyvyys nälkävuosien tasolla, miesten kiinnostus naisiin kaikkien aikojen pohjalukemissa. Myös miehet on tajunneet, että ilman naisia voi elää vallan mainiosti.

Joo siitä se johtuukin, naiset epätoivoissaan ottaisivat kenet vaan, mutta miehet ovat tajunneet olevansa yksin onnellisempia kuin huonossa suhteessa.. Vai menikö se nyt näin päin :DD

Vierailija
205/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirting or coquetry is a social and sometimes sexual behavior involving verbal or written communication, as well as body language, by one person to another, either to suggest interest in a deeper relationship with the other person, or if done playfully, for amusement. In most cultures, it is socially disapproved for a person to make explicit sexual advances in public, or in private to someone not romantically acquainted, but indirect or suggestive advances (i.e. flirting) may at times be considered acceptable.

Tämän vuoksi. En osaa lukea ajatuksiasi, joten luonnollisesti lähden siitä olettamasta että pesää olisi nyt tarjolla.

Vierailija
206/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirting or coquetry is a social and sometimes sexual behavior involving verbal or written communication, as well as body language, by one person to another, either to suggest interest in a deeper relationship with the other person, or if done playfully, for amusement. In most cultures, it is socially disapproved for a person to make explicit sexual advances in public, or in private to someone not romantically acquainted, but indirect or suggestive advances (i.e. flirting) may at times be considered acceptable.

Tämän vuoksi. En osaa lukea ajatuksiasi, joten luonnollisesti lähden siitä olettamasta että pesää olisi nyt tarjolla.

Ymmärrän. Enkä oletakaan, että osaisit lukea ajatuksia. Mutta lähdet ihan väärästä olettamasta. Kannattaa lähteä siitä olettamasta, että pesää ei ole nyt tarjolla, sillä se on lähes aina se oikea olettama. Jos sitten joskus pesää olisikin tarjolla (harvinaista) niin yllättyisit vain positiivisesti.

Vierailija
207/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että valtaosa ihmisistä ei flirttaa ihmisille, joista eivät ole kiinnostuneita. Toki voi flirtata, vaikka ei olisikaan valmis menemään pidemmälle, mutta silloin antaa aika ikävästi toiselle vääriä viestejä ja tavallaan asettaa toisen pakit saavaan asemaan täysin turhaan. Miten se muutenkaan sinua haittaa, että sinua lähestytään jos kerran flirttaat? Jos et halua, että sinua lähestytään, niin sitten älä flirttaa. 

Vierailija
208/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin elävien miesten määrä on yli kymmenkertaistunut 10 vuodessa ja jatkaa kasvuaan. Ongelma tuleekin olemaan kasvavassa määrin että yhä harvempaa naista ei lähesty yhtään ketään.

Toivottavasti olette kehitykseen tyytyväinen, loppuu tästäkin valittaminen, kun kukaan ei ole teistä kiinnostunut.

Karua faktaa, syntyvyys nälkävuosien tasolla, miesten kiinnostus naisiin kaikkien aikojen pohjalukemissa. Myös miehet on tajunneet, että ilman naisia voi elää vallan mainiosti.

Joo siitä se johtuukin, naiset epätoivoissaan ottaisivat kenet vaan, mutta miehet ovat tajunneet olevansa yksin onnellisempia kuin huonossa suhteessa.. Vai menikö se nyt näin päin :DD

No ettehän te naiset halua uskoa sitä tosiasiaa, että on jatkuvasti kasvava joukko miehiä jotka valitsee vapaaehtoisesti elämän ilman naisia.

Saammekin lukea ja kuulla kovaa denialismia tulevaisuudessa asian tiimoilta. Hesarissa ja naistenlehdissä onkin jo saanut lukea useita artikkeleita miksi en kelpaa.

Vierailija
209/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin äsken kaupungilla, enkä ottanut katsekontaktia vastaan tuleviin naisiin. Huomasin kuitenkin sivusilmällä, että moni nainen katsoi minua ja ohitettuaan minut sukivat hiuksiaan. Oletan, että siksi, koska en huomioinut heitä. Joidenkin kohdalla vilkaisin heitä päin ja he käänsivät katseen nopeasti pois. Jokseenkin huvittavaa, että katsotaan, mutta sitten säikähdetään jos joku katsoo takaisin. 

Vierailija
210/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ettehän te naiset halua uskoa sitä tosiasiaa, että on jatkuvasti kasvava joukko miehiä jotka valitsee vapaaehtoisesti elämän ilman naisia.

Saammekin lukea ja kuulla kovaa denialismia tulevaisuudessa asian tiimoilta. Hesarissa ja naistenlehdissä onkin jo saanut lukea useita artikkeleita miksi en kelpaa.

MGTOW mies iski sitten tännekin levittämään ideologiaansa.

Vierailija
211/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää leikkiä, härnätä ja olla mahdollisimman epämääräinen? Miten te jotkut naiset kuvittelette että "pääsette" parisuhteeseen jos teistä ei ota mitään selvää? Osaatteko verbaalista kommunikaatiota? Mitä saatte siitä keimailusta? Egobuustia?

Ei oo kyse mistään ikävästä leikistä, tai toisen tahallisesta härnäämisestä, riippuu toki naisesta miten sen tekee. Jos olen itse kiinnostunut miehestä, niin monesti mies on entistä enemmän kiinnostunut, ja virittynyt kun flirttailee, ja mies osaa tämän pelik myös - se en siis ole minä yksin.

Ymmärrän myös tämän kategorian, eli ne vihaisen näköiset gorillat, jotka luulee, että nainen tekee tahallisesti kiusaa flirttailemalla ja kiusoittemalla ---- nämä miehet jätänkin jo suoraan kuin nallit kalliolle, enkä todellakaan jaksa sen tarkemmin heihin paneutua, en, jos mies tulee vihaiseksi leikkimielisestä flirtistä »» eikä ymmärrä missään vaiheessa, että se flirtti on juuri siksi kohdistettu häneen, kun ollaan kiinnostuneita. Mutta kuten jo joku tuolla totesikin, niin ne signaalit ja viestit on oltava molemmin puolisia, jos niihin ei toinen vastaa niin eikö se ole jo merkki jostain? Ja kun toinen vastaa flirttiin, ja jos on oikein vielä sinkkuja molemmat, niin mikäs siinä. Eikä se flirtti estä myös kunnon keskusteluidenkaan syntyä.

Jopas on mahdottoman epämääräistä ja vaikeaselkoista - kuka ties, ehkä se on tarkoituskin :O

Niin, sellaista se ihmisten kanssakäyminen on. Toiset ymmärtävät pienetkin vihjeet ja ovat hyviä lukemaan ihmisiä, toiset ymmärtävät vasta kun sanot suoraan, ehkeivät silloinkaan.

Niin, en kyllä ymmärrä miksi se suoraan sanominen on niin pannassa. Väittäisin myös että suurin osa suomalaisista ei omaa mitään ESP-kykyjä, ja näin ollen epämääräisten signaalien tulkinta on parhaimmillaankin melkoista itsekorostusta, "minäpä se olenkin sellainen ihmistuntija että!"

Niin että sinusta olisi hyvä kun sinut esitellään uudelle työkaverille joka on mielestäsi hyvännäköinen niin kätellessä sanoisit "olet mielestäni viehättävä." :D eh.. Tuo menee jo vähän ahdistelun puolelle. Hienovaraisempaa on katsoa häntä silmiin pitkään ja hymyillä.

Entä jos uusi työkaveri onkin ruma? Käänetään pää pois ja vilkutetaan vaan vähän matkan päästä?

Vierailija
212/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän kukaan hyvännäköinen, itsevarma ja naisten keskuudessa suosittu mies ei ole hurahtanut tuohon MGTOW-höpinään ;) .

Vierailija
213/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Enkä oletakaan, että osaisit lukea ajatuksia. Mutta lähdet ihan väärästä olettamasta. Kannattaa lähteä siitä olettamasta, että pesää ei ole nyt tarjolla, sillä se on lähes aina se oikea olettama. Jos sitten joskus pesää olisikin tarjolla (harvinaista) niin yllättyisit vain positiivisesti.

Paitsi että jos lähden siitä olettamasta että mitään ei ole tarjolla, niin jää ne harvinaisetkin kerrat kokematta kun en kerran osannut juuri silloin huomioida oikealla tavalla sitä naista. Itsetuntoni kestää kyllä pakit, enkä osaa potea syyllisyyttä siitä, että minulle pyytämättä ja yllättäen seksuaalis-sävytteisesti vihjaileva nainen vetää herneet nenuun siitä kun tulkitsen hänen lähestymisensä väärin.

Vierailija
214/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan naimisissa jonkun läppärin ja älypuhelimen kanssa, niin ei kai siinä ehdi ihmisiä kohdata.

Vierailija
215/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan naimisissa jonkun läppärin ja älypuhelimen kanssa, niin ei kai siinä ehdi ihmisiä kohdata.

No kyllä minusta yhä useampi mieskin on keksinyt ihan muita harrastuksia, kun naisten perässä juoksemisen. 

Ei mieskään tarvitse naista yhtään mihinkään, monet on tuon tajuneet nykyaikana.

Vierailija
216/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju jotain sarkasmia?

Siksi koska jos et oleta flirttiä kiinnostuksen osoitukseksi, saat tumputtaa yksin loppuelämäsi.

99% tapauksista nainen odottaa miehen tekevän aloitteen. Nainen ei ota SOSIAALISTA RISKIÄ, eli ilmaise kiinnostustaan selkeästi, sillä uhalla ettei mies vastaakaan kiinnostuksen osoitukseen.

Se tarkoittaa sitä että jos mies haluaa joskus naisen, jo pienikin ele kannattaa tulkita kiinnostuksen osoitukseksi ja flirtti haluksi pompata petiin sillä sekunnilla.

Niin kauan kun naiset eivät tee selkeitä aloitteita ("Hei! Mä olen Maija, lähtisitkö kanssani treffeille?" - siinä oli selkeä aloite), tilanne on tämä.

Katse = mahdollinen kiinnostus.

Flirtti = varma kiinnostus.

Noin kannattaa tulkita. Jos nainen ei ollutkaan kiinnostunut, so what.

Vierailija
217/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän kukaan hyvännäköinen, itsevarma ja naisten keskuudessa suosittu mies ei ole hurahtanut tuohon MGTOW-höpinään ;) .

Jos Suomi seuraa Amerikkaa, niin kuin yleensä, MGTOW-ilmiö lähtee liikkeelle juurikin matalatasoisista miehistä jotka eivät saa oikein millään naisia.

Se leviää keskitason miehiin jotka tajuavat että naisen saa vasta lähemmäs kolmekymppisenä kun tämä on juoksunsa juossut ja luultavimmin pullahtanut. Yhä useampi ei haluakaan ruuhkavuosien raatamista ja avioeroa kun IKEA-työkalupakkimiehelle ei ole enää tarvetta ja nainen alkaa haluamaan "ihanan kevyttä olemista" ilman miestä.

Ja sitten ylemmän tason miehiin. MGTOW kun ei tarkoita naisettomuutta, vaan sitä ettei sitouduta yhteenkään naiseen. Seuraa saa kavereilta, sisältöä elämään saa työstä ja harrastuksista, seksiä saa Tinderistä.

Naiset toki saavat yhä seksiä niiltä komeilta miehiltä jotka kierrättävät naisia kuin halpoja panoleluja, vaihtaen uuteen kun edellinen lakkaa miellyttämästä. Pelimiehille ja pelkkää fuckbuddyä kaipaaville naisille se on win-win. Muille ei niinkään.

Suomessa ei olle vielä tässä tilanteessa, mutta suunta on tämä.

Vierailija
218/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomi seuraa Amerikkaa, niin kuin yleensä, MGTOW-ilmiö lähtee liikkeelle juurikin matalatasoisista miehistä jotka eivät saa oikein millään naisia.

Se leviää keskitason miehiin jotka tajuavat että naisen saa vasta lähemmäs kolmekymppisenä kun tämä on juoksunsa juossut ja luultavimmin pullahtanut. Yhä useampi ei haluakaan ruuhkavuosien raatamista ja avioeroa kun IKEA-työkalupakkimiehelle ei ole enää tarvetta ja nainen alkaa haluamaan "ihanan kevyttä olemista" ilman miestä.

Ja sitten ylemmän tason miehiin. MGTOW kun ei tarkoita naisettomuutta, vaan sitä ettei sitouduta yhteenkään naiseen. Seuraa saa kavereilta, sisältöä elämään saa työstä ja harrastuksista, seksiä saa Tinderistä.

Naiset toki saavat yhä seksiä niiltä komeilta miehiltä jotka kierrättävät naisia kuin halpoja panoleluja, vaihtaen uuteen kun edellinen lakkaa miellyttämästä. Pelimiehille ja pelkkää fuckbuddyä kaipaaville naisille se on win-win. Muille ei niinkään.

Suomessa ei olle vielä tässä tilanteessa, mutta suunta on tämä.

Jaa en tiiä. En oikein saa kiinni tuosta mgtow-jutusta, se kuulostaa aika tylsältä elämältä enkä ymmärrä miksi sellaista kannattaa vouhottaa. Olen itse pelinainen, ja saan helposti miehiä, jopa useita yhtä aikaa. Seksiin ja parisuhteeseen. En tosin niin lämpeä parisuhteille, vaan mieluummin otan yhdeltä mieheltä hyvää seksiä, toiselta mieheltä vaikkapa harrastusseuraa ja kolmannelta halinukkumisseuraa ilman seksiä. 

Vierailija
219/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjailevat katseet ja merkitsevät hymyt kyllä ovat jo iskemista, eivät flirttiä. Nuo on tarkoitettu siihen että vastapuoli kiinnostuu, ei enää "ystävälliseen piristävään kanssakäymiseen". Kun käytät keinoja joilla yritetään saada toinen kiinnostumaan, ei pitäisi olla yllättynyt jos joku sitten kiinnostuu. Ja tämän sanon ihan naisena - kyllä minäkin luulisin että mies yrittäisi jotain, jos hän noin käyttäytyisi.

Olen eri mieltä. Joskus merkitsevät hymyt syntyvät aivan luonnostaan, kun toisen osapuolen kokee jollakin tavalla vetovoimaisena. Ja tämä voi tapahtua ihan heteronaisen toimesta toista naista kohtaan. Huomaat ihmisen, joka on vetoava, ja simsalabim: hymyilet merkitsevästi.

Ja kuinka ihmeen paljon monet miehet hymyilevätkään tarkoituksella merkityksellisesti. Ilman, että luulevat koskaan pääsevänsä mihinkään salattuun tavoitteeseensa. Sehän on vain viehätysvoiman testausta, flirttiä.

Vierailija
220/331 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuri osuus miehistä naisten mielestä hyvännäköisiä, itsevarmoja ja heidän keskuudessaan suosittuja? 2 vai peräti 5 %?