ICSI/IVF vko 20
Heipä hei!
Ajattelin tulla kyselemään, onko muita samassa aikataulussa meneviä? Aloitan sumut pääsiäismaanantaina, eli 17.4.
Tämä on meidän ensimmäinen lapsettomuushoitomme kaikkiaan. Meillä kaikki muu on kai suht' kunnossa, mutta miehen siemenjohtimissa oleva rakenteellinen vika aiheuttaa sitä, että siemensyöksy tulee ulos asti aika harvoin. Tästä syystä siis suoraan ICSI:iin Joulukuussa tehtiin biopsia, missä löytyi ilmeisesti hyvää tavaraa kolmeen hoitokertaan. Toivotaan että riittää =)
Olen jännittänyt eniten sitä, miten työpoissaolot järjestyvät. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että ultra-ajat sattuvat sellaisiin rakoihin, ettei suurta ongelmaa pitäisi tulla. Olen lastenhoitoalalla, jossa sijainen on usein välttämätön, jos on poissa... Enkä halua kuuluttaa hoidoista naisvaltaiselle, juoruavalle työporukalle :(
No, toivotaan että järjestyy.
Hypätkäähän siis mukaan. Tuntuu ihan oudolta kirjoittaa tätä =) Tällä hetkellä positiivisella mielellä kuitenkin.
Kommentit (122)
piti ihan tulla tarkistamaan sinun tilanne. Voi että harmittaa, halauksia sinulle. Ehkäpä niistä luovutetuista munasoluista löytyy apua. Vaikka ei nyt varmasti siltä tunnukaan niin toivottelen aurinkoista kesää.
t. vanha piiniskaveri sonjaemma, kohti 2.ivfää
:( pieleenhän se meni... :( niinku arvata saattoi... miksi se nyt mulla onnistuis????
Perjantaina alko tulla jotain pieniä tuhruja/limakalvon rippeitä, sama jatku lauantaina ja pyhäaamuna testasin sit negan. Varsinaisesti ei oo vielä kunnon punanen vuoto päällä mut kyllä se sieltä tulee...
Että näin neljännelläki kerralla!
t. Ippu