Ei kaikki naiset saa noin vain ketään jonka haluaisivat
Naiset varmaan saavat miehiä helpommin jonkun, se on totta. Toisaalta miehille taas kelpaa usein vain joku, koska seksillä on niin suuri merkitys miehille. Mutta ei läheskään kaikki naiset saa sitä miestä, jonka haluaisivat - koskaan. Siis että saattaa ihastua vakavasti montakin kertaa elämässä, mutta niistä ei koskaan tule mitään.
Aika harva nainen siinä sitten tyytyy mieheen, jota ei halua (jotta joku kiltti mies saisi seksiä ja naisen).
Tämä oli nyt siis tällainen itsestäänselvyys, mutta tiedoksi sille jankkaajalle, jonka mielestä naisilla on aina mies tarjolla jonka naiset haluavat. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ja siis mä en ainakaan halunnut statuksen perusteella miehen, vaan luonteen.
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa sitä miestä jonka haluaisin, vaikka tää mies rakastaakin mua.
Mulla sama :(
Vierailija kirjoitti:
Olen 28 v nainen enkä koskaan ole saanut sitä kenet halusin. Että niin.
Brad Pittejä löytyy maailmasta vain yksi. Että niin.
Vierailija kirjoitti:
Perushyvä mies?
Tässä juuri mennään vikaan. Miehelle voi kai sitten kelvata joku randomreikä kairattavaksi, mutta kun naiset usein haluavat parisuhteeltaan vähän enemmän. Eli kumppanin, rakkaan.
Ja perushyvään tyytyminen ei tuo mitään plussaa elämään. Se toisi vain velvoitteen sietää jotain tyyppiä ja sen sotkuja saman katon alla, velvoitteen vastenmielisen seksiin, lisääntyneet kotityöt jne. Eli elämänlaatu huononisi radikaalisti verrattuna yksin pysymiseen. Eli miksi ihmeessä kukaan nainen tekisi näin, ampuisi itseään jalkaan?
Mä tein ja nyt mietinkin miten välttää sama virhe uudestaan :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, palstan kilttimiesjankkaaja??! Vittu jos mä kuulen vielä kerrankin siitä, miten jokaiselle naiselle on mies, niin mä täräytän sun aivosi pihalle.
Osui ja upposi? Jokainen, ihan jokainen nainen, joka vain haluaa, löytää kyllä miehen. Miehillä on PAAAALJON vaikeampaa löytää naista. Deal with it.
Niin, eli jokainen nainen kyllä löytää miehen jos tyytyy siihen 30v vanhempaan harvahampaiseen rappiojuoppoon. Ihan samalla tavalla jokainen mieskin löytää naisen kun vaan jaksaa läskit yh:t ja kodittomat päihdekäyttäjät koluta läpi. Mikseivät niin tee vaan ruikuttavat palstalla?
En mene takuuseen todellakaan siitä että edes yh:t tai lihavat naiset Huolisivat ainakaan nuorena esim. kaljut tai lyhyet miehet. Ei alemman tasoinen välttämättä tyydy samanlaiseen vaan on vaikka ilman mielummin
Voitko vähän selventää mitä nämä tasot ovat että osaan sitten valita oikean kaikista niistä rakastavista, oikean huumorintajun omaavista ja arvostavista miehistä joita ilmeisesti ympärilläni paljon pyörii? Kun naisena on niin helppo saada se haluamansa mies.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, palstan kilttimiesjankkaaja??! Vittu jos mä kuulen vielä kerrankin siitä, miten jokaiselle naiselle on mies, niin mä täräytän sun aivosi pihalle.
Epäreilua kun jokainen nainen saa miehen jos vain haluaa.
Kilttimies
Luuletteko että miehet saa sen unelmien kumppanin ikinä? No ei todellakaan.
Kyllähän se niin on vain tässä elämässä että täydellisyyttä on turha tavoitellakkaan koska täydellisyyttä ei ole olemassa.
Kuvitellaan että minä löytäisin ulkonäöltään täydellisen (mielestäni) kumppanin. Se että hänellä olisi täydellinen luonne on todella epätodennäköistä. Siinä on niin paljon muuttuvia asioita ihmisessä ulkonäollisesti ja henkisesti että täydellinen kumppani on absurdi ajatus.
Rakkaus tekee siitä ei niin täydellisestä täydellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. Naisten ongelma on nirsous.
Juuri se että ollaan nirsoja tarkoittaa että on paljon valinnanvaraa. Suurin osa naisista on niin kauniita että viehättävät melkein jokaista miestä, miehistä taas harvat ovat hyvännäköisiä naisten silmään
Olisi taas pitänyt käyttää vielä enemmän ratakiskoa ja mainita, että puhun elämänmittaisen kumppanin löytämisestä, sellaisen, jonka kanssa todella haluaa olla ja käydä läpi ne karikot. En mistään alaksä oleen ja pannaan yksi kesä -tyyppisestä suhteesta. Siihen löytyy toki ihmisiä aika monenlaisia.
ap
Olisi kannattanut käyttää koko rata Helsingistä Pietariin kun ei osa näistä miehistä vain tajua vaikka kuinka koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että vaatekaupassa on vain paitoja jotka eivät sovi sinulle millään tavalla. Et kuitenkaan tarvitse uutta paitaa koska sinulla on jo ihan tarpeeksi vaatteita ollaksesi tyytyväinen. Oletko siis nirso jos et osta sitä sopimatonta paitaa?
Ajattele asiaa niin, että olet buffassa, jossa on tuhatta ja yhtä ruokalajia tarjolla, mutta et huoli niistä mitään ja valitat nälkääsi.
Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen.
Tasokkaan miehen näkökulmasta suomalaiset naiset ovat samaa oksettavaa, ala-arvoista lihamössöä. YÖK.
Kyllä kuullostatkin sangen tasokkaalta mieheltä.
Sinä et osaa edes omaa äidinkieltäsi, se on kuulostaa. Menehän siitä, tyttö.
Äidinkieleni ei olekkaan suomi kun en kuulu noihin inhoamiisi naisiin.
Etkä koskaan ole vaivautunut kunnolla opettelemaan kotimaasi kieltä?! No minä autan jälleen, se on "olekaan".
Jatka toki solvaamista jos siitä saat hyvän mielen. On suomalaisten naisten onni ettei noin pikkusieluinen olento halua heidän lähelle.
Pata kattilaa soimaa. Sinähän siinä hyökkäät tai yrität hyökätä henkilökohtaisesti minua vastaan sen sijaan että myöntäisit kirjoitusvirheesi. Olet ihmistyyppiä, joka luulee aina olevansa oikeassa. Pysykin kaukana miehistä, tyttöraasu.
Voi höpsö kun sinä aloitit hyökkäyksen suomalaisia naisia kohtaan. En luule olevani oikeassa aina, enkä tiedä mistä sen keksit mutta sinusta paistaa hyvin tuo piikumaisuus.
Voi sinua harhoissa elävää mielenterveyspotilasta! Lue tämä lause "Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen."
Oho! Mielesi oli unohtanut tämän koska se ei toimi rationaalisesti vaan saa sinut muistamaan vain niitä asioita, joita haluat muistaa.
Siinä oli ensimmäisenä mies joka lähti tarjontaa vertaamaan buffetiin. Et ymmärrä vertauskuvan ja haukkumisen eroa? Ja minä en muuten tuota kirjoittanut vaan sen missä ollaan allergisia tarjoiluille.
Okei, jatketaan vielä kerta kiellon päälle :) Miehen buffettivertaus oli harmiton, naisen kirjoittama vastine käytti ihmisarvoa alentavia vertauskuvia kuten, että tarjolla olevat miehet edustavat "aivomuhennosta". Tämähän kuulostaa joltain -30 luvun Saksan propagandalta.
Tästä päästäänkin siihen, että sinä et ymmärrä vertauskuvan ja haukkumisen eroa :D Nimenomaan mieskommentoija esitti harmittoman vertauskuvan, nainen kirjoitti ilkeämielisen haukkuvan kommentin, jolla oli tarkoitus alentaa suurta osaa miehistä.
Eikö olekin ikävää, kun vastassa on minunlaisenia älykäs kommentoija, joka osoittaa virheet päätelmissäsi. Katsos, tyttö, kaikki miehet eivät ole niitä alkoholistiluusereita, jotka kommentoivat imbesillin tasolla. Jos väittelymme annettaisiin ulkopuolisen analysoitavaksi, sinä olisit häviäjä.
Hän vastasi vertaukseen omalla tyylillään ettei tarjonta kelpaa. Sinä haukuit kaikki suomalaiset naiset. Kumpi alentaa ja kenen arvoa? Buffetvertaus alensi jo miehiä.
Onko meillä väittely menossa? Minä luulin että kaksi trollia leikkii keskenään? Hauskaa jos sinä olit tässä tosissasi vaikka tuo omasta "älykkyydestäsi" puhuminen viittaa muuhun.Sovitaanko treffit niin voidaan jatkaa keskustelua! Huomaan, että tunnet vetoa minuun ;) Olen sopivasti kuriton mutta älykäs.
Hei, olen 27 vuotias nainen pk-seudulta. Harrastuksiin kuuluu turhanpäiväinen kommentointi av-palstalla.
Toisille ilmeisesti kelpaa kuka vaan, mutta yrittäkää tajuta, että toiset haluavat löytää elämänsä rakkauden, eikä vaan jotain ensimmäistä joka tulee vastaan. Muuten voi olla yksinkin. Ja itselläni ei ainakaan ole ollut mitään suuria kriteerejä, luotan siihen, että sen vaan tuntee. Mutta tämähän ei vaan millään mene perille kaikille, kun pitäisi vaan miettiä jotain helvetin tasoja sun muuta turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Brad Pitt on ruma enkä voi sietää hänen näyttelijän taitojaan. T. Se 28 v nainen joka ei ole koskaan saanut sitä miestä kenet olisi halunnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että vaatekaupassa on vain paitoja jotka eivät sovi sinulle millään tavalla. Et kuitenkaan tarvitse uutta paitaa koska sinulla on jo ihan tarpeeksi vaatteita ollaksesi tyytyväinen. Oletko siis nirso jos et osta sitä sopimatonta paitaa?
Ajattele asiaa niin, että olet buffassa, jossa on tuhatta ja yhtä ruokalajia tarjolla, mutta et huoli niistä mitään ja valitat nälkääsi.
Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen.
Tasokkaan miehen näkökulmasta suomalaiset naiset ovat samaa oksettavaa, ala-arvoista lihamössöä. YÖK.
Etkä koskaan ole vaivautunut kunnolla opettelemaan kotimaasi kieltä?! No minä autan jälleen, se on "olekaan".
Jatka toki solvaamista jos siitä saat hyvän mielen. On suomalaisten naisten onni ettei noin pikkusieluinen olento halua heidän lähelle.
Pata kattilaa soimaa. Sinähän siinä hyökkäät tai yrität hyökätä henkilökohtaisesti minua vastaan sen sijaan että myöntäisit kirjoitusvirheesi. Olet ihmistyyppiä, joka luulee aina olevansa oikeassa. Pysykin kaukana miehistä, tyttöraasu.
Voi höpsö kun sinä aloitit hyökkäyksen suomalaisia naisia kohtaan. En luule olevani oikeassa aina, enkä tiedä mistä sen keksit mutta sinusta paistaa hyvin tuo piikumaisuus.
Voi sinua harhoissa elävää mielenterveyspotilasta! Lue tämä lause "Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen."
Oho! Mielesi oli unohtanut tämän koska se ei toimi rationaalisesti vaan saa sinut muistamaan vain niitä asioita, joita haluat muistaa.
Siinä oli ensimmäisenä mies joka lähti tarjontaa vertaamaan buffetiin. Et ymmärrä vertauskuvan ja haukkumisen eroa? Ja minä en muuten tuota kirjoittanut vaan sen missä ollaan allergisia tarjoiluille.
Okei, jatketaan vielä kerta kiellon päälle :) Miehen buffettivertaus oli harmiton, naisen kirjoittama vastine käytti ihmisarvoa alentavia vertauskuvia kuten, että tarjolla olevat miehet edustavat "aivomuhennosta". Tämähän kuulostaa joltain -30 luvun Saksan propagandalta.
Tästä päästäänkin siihen, että sinä et ymmärrä vertauskuvan ja haukkumisen eroa :D Nimenomaan mieskommentoija esitti harmittoman vertauskuvan, nainen kirjoitti ilkeämielisen haukkuvan kommentin, jolla oli tarkoitus alentaa suurta osaa miehistä.
Eikö olekin ikävää, kun vastassa on minunlaisenia älykäs kommentoija, joka osoittaa virheet päätelmissäsi. Katsos, tyttö, kaikki miehet eivät ole niitä alkoholistiluusereita, jotka kommentoivat imbesillin tasolla. Jos väittelymme annettaisiin ulkopuolisen analysoitavaksi, sinä olisit häviäjä.
Hän vastasi vertaukseen omalla tyylillään ettei tarjonta kelpaa. Sinä haukuit kaikki suomalaiset naiset. Kumpi alentaa ja kenen arvoa? Buffetvertaus alensi jo miehiä.
Onko meillä väittely menossa? Minä luulin että kaksi trollia leikkii keskenään? Hauskaa jos sinä olit tässä tosissasi vaikka tuo omasta "älykkyydestäsi" puhuminen viittaa muuhun.Sovitaanko treffit niin voidaan jatkaa keskustelua! Huomaan, että tunnet vetoa minuun ;) Olen sopivasti kuriton mutta älykäs.
Hei, olen 27 vuotias nainen pk-seudulta. Harrastuksiin kuuluu turhanpäiväinen kommentointi av-palstalla.
Jo vain! Haistan tässä mahdollisuuden av-romanssiin.
80% naisista haluaa 20%:a miehistä. Ihminen ei ihastu jatkuvasti, joten ei nainen välttämttä ihastu kuin kerran vuodessa johonkin, jos silloinkaan. Ja naiset ajattelevat niin vahvasti tunteella, että eivät voi edes harkita suhdetta henkilön kanssa johon eivät ole ihastuneena. Ja tietysti nainen ihastuu siihen kärkikastiin miehistä. Miehet taas monesti ajattelevat maanläheisemmin ja rationaalisemmin. Minä voisin hyvillä mielin tapailla naista vaikke kokisi suuria tunteita pitkään aikaan koska järkeilyn tuloksena päätetyt käytännön asiat ovat ne mitkä ratkaisevat. Tietysti joskus ihastun, mutta ihastun baarilutkiin, tupakoijiin tms koska ne ovat monesti kuumia ja seksikkäitä ja irvokkaita. En kuitenkaan ala seurustelemaan sellaisen kanssa vaikka sydän niin sanoisikin. Järki sanoo että pitää mielummin ottaa naapurintyttö, joten sitten sodin tunteitani vastaan ja otan ns. "kiltin tytön".
T. Kärkikastin mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tuota ole väittänyt. Tietenkään kaikki naiset eivät voi saada niitä halutuimpia miehiä. Kyse lienee siitä, että likimain jokainen nainen voi saada ihan perushyvän miehen
Et nyt tajunnut aloitusta, urpo. Ei ole jäänyt saamatta "ne halutuimmat miehet", vaan ne miehet, jotka minä olisin halunnut. Onko liian vaikeaa aivokapasiteetillesi ymmärtää? Ja mitään perushyvää miestä ei ole olemassakaan, jos tunteet ratkaisevat, kuten niiden pitäisi. Sen jälkeen tulee sopivuus ym. tässä mistä minä puhuin.
Tämä.
Itse olin palavasti ihastunut elämässäni tähän mennessä ainoata kettaa tavallisen oloiseen, huomaamattomaan mieheen, mutta mies ei ollut kiinnostunut. Samaan aikaan minua liehitteli ja yritti iskeä yhteisön komein ja parhaassa asemassa oleva, naisten kuolaama mies. Mutta kun tämä kiinnostaa yhtä paljon kuin naapurin 30v vanhemmat papat tai palstan kilttimiesjankkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Brad Pitt on ruma enkä voi sietää hänen näyttelijän taitojaan. T. Se 28 v nainen joka ei ole koskaan saanut sitä miestä kenet olisi halunnut
Jos monesti MAAILMAN komeimmaksi ja seksikkäimmäksi rankattu mies on sinusta ruma, niin mitäs luulet, voiko sellaista miestä löytyä koko universumista, jonka ulkonäön kelpuuttaisit...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vain! Haistan tässä mahdollisuuden av-romanssiin.
Ongelmaksi voi muodostua olemmeko saman tasoisia vai pitääkö toisen tyytyä.
Tai sitten naiset ovat kyllästyneitä miesten peleihin ja tyytyvät sellaiseen ''perusjees''- mieheen.
Mä olin ennen parisuhdettani tosi villi, rauhaton. Sain tosin hyvää seksiä.
Parisuhteen myötä olen rauhoittunut ja elämäni on jotenkin seesteisempää. Seksi tosin on huonoa koska mies on niin ujo sängyssä.
Mutta mä uskon että parisuhteessa kuuluu tehdä kompromisseja. Mä en voi saada hyvää, toimeentulevaa miestä joka on peto sängyssä. Mutta mä sain miehen joka rakastaa mua ja saa mut tuntemaan itseni hyväksi. Miettikää mistä luovutte, ja mitä saatte tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos monesti MAAILMAN komeimmaksi ja seksikkäimmäksi rankattu mies on sinusta ruma, niin mitäs luulet, voiko sellaista miestä löytyä koko universumista, jonka ulkonäön kelpuuttaisit...?
Täällä toinen, joka ei pidä Brad Pittiä minkään näköisenä, sanoopa äänestykset ja listaukset mitä tahansa.
Viimeisin mies, johon ihastuin itse päätäpahkaa oli luurangonlaiha, pitkätukkainen ja hieman hieltä haistakahtava duunari, joka tienasi ehkä puolet siitä mitä minä. Ihastuin häneen, koska hänellä oli kaunis hymy, hän oli kohtelias ja heitti hauskaa läppää. Kuulostaako tuo tyypiltä, jonka perässä 80 % naisista juoksee? Tai antaiskohan Angelina Jolie sille pesää, mitä luulet? Ystävistäni kukaan tuskin koskisi tähän heppuun pitkällä tikullakaan, enkä minä puolestaan haluaisi niitä miehiä, joihin ystäväni ovat ihastuneet, kaikilla meistä on ihan omat ihastuksen kohteet, ja hyvä niin.
En ole koskaan seurustellut minkään miljonääri kirurgin tai lentäjän kanssa (ei myöskään tietääkseni kukaan ystävistäni), enkä ainakaan henkilökohtaisesti tunne jääneeni mistään paitsi sen takia. Mutta suhteeseen en ikinä alkaisi ihan "perushyvän" tyypin kanssa, jos ei se herättäisi minussa mitään haluja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tuota ole väittänyt. Tietenkään kaikki naiset eivät voi saada niitä halutuimpia miehiä. Kyse lienee siitä, että likimain jokainen nainen voi saada ihan perushyvän miehen
--------------------------
EI VOI. Miehet ovat sikoja eivätkä huoli vammaista, liian vanhaa, selvästi ylipainoista tai "rumaa" naista. Ovat mieluummin yksin jolloin heittäytyvät marttyyreiksi, koska "kukaan nainen ei ole heistä kiinnostunut".
Vierailija kirjoitti:
Toisille ilmeisesti kelpaa kuka vaan, mutta yrittäkää tajuta, että toiset haluavat löytää elämänsä rakkauden, eikä vaan jotain ensimmäistä joka tulee vastaan. Muuten voi olla yksinkin. Ja itselläni ei ainakaan ole ollut mitään suuria kriteerejä, luotan siihen, että sen vaan tuntee. Mutta tämähän ei vaan millään mene perille kaikille, kun pitäisi vaan miettiä jotain helvetin tasoja sun muuta turhaa.
Saahan sitä odottaa sitä Elämänsä Rakkautta, muttei silloin kai kannata itkeä, jos ei saa haluamaansa miestä, saati miestä ollenkaan. Moni kävelee onnensa ohitse vaatimuslistansa kanssa, siksihän näitä sammakosta prinssiksi satujakin on kerrottu.
Itselläni jo ennestäänkin matalat odotukset kumppanin ulkonäöllisistä ominaisuuksista heivasin 17 vuotiaana, kun silloinen tyttöystäväni minut iski. Ajatella, jo herran vuonna 1988, nainen saattoi osoittaa aktiivisuuttaan parisuhdetta etsiessään, onneksi tuommoiset hömpötykset on nuoremmilta jo unohtunut.
Haluamani naisen olen saanut muutaman kerran lyhyeseen suhteeseen, en todellakaan loppuelämäksi.
Näissä keskustelussa huvittaa aina sama: (Kiltti)mies sanoo, nainen miestä halutessaan saa kyllä (jonkun) miehen. Nainen sanoo, ettei koskaan ole saanut haluamaansa miestä, ja että mies on huono mies, jos hän kelpuuttaa kenet tahansa. Luonnossahan pariutuminen noudattaa kaavaa, jossa koiras tarjoutuu kaikille mahdollisille naaraille, ja naaras valitsee mieleisensä koiraan. Alfat sikseen, loppujen on löydettäva kantensa vakalleen niistä lopuista, tai tyydyttävä odottamaan hetken huomiota alfalta.
Sinäkin pidät varmaan itsesi "perushyvänä" miehenä? Sekin on huolestuttavaa.