Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaikki naiset saa noin vain ketään jonka haluaisivat

Vierailija
06.06.2017 |

Naiset varmaan saavat miehiä helpommin jonkun, se on totta. Toisaalta miehille taas kelpaa usein vain joku, koska seksillä on niin suuri merkitys miehille. Mutta ei läheskään kaikki naiset saa sitä miestä, jonka haluaisivat - koskaan. Siis että saattaa ihastua vakavasti montakin kertaa elämässä, mutta niistä ei koskaan tule mitään.
Aika harva nainen siinä sitten tyytyy mieheen, jota ei halua (jotta joku kiltti mies saisi seksiä ja naisen).
Tämä oli nyt siis tällainen itsestäänselvyys, mutta tiedoksi sille jankkaajalle, jonka mielestä naisilla on aina mies tarjolla jonka naiset haluavat. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ja siis mä en ainakaan halunnut statuksen perusteella miehen, vaan luonteen.

Kommentit (406)

Vierailija
81/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Naisten ongelma on nirsous.

Nirsous on myös miesten ongelma, erityisesti näiden kilttimiesten. Tuksukin on korkeampaa tasoa kuin kilttimies, ja silti kilttimies on sitä mieltä että hänelle kuuluu Selena Gomezin kaltainen rotunainen ja hänellä on siihen oikeus!

Olen huomannut, että on palstanaisille tyypillinen tapa argumentoida siten, että laitetaan sanoja toisen suuhun, jotta saadaan hänet näyttämään tolvanalta. Ja jostain syystä tuollainen keskustelutyyli saa kymmeniä ylänuolia, vaikka kyseessä on selvä argumentointivirhe. Tunnetaan nimellä "olkinukke".

"Olkinukke: Ohitetaan vastustettava väite tekemällä siitä karikatyyri, olkinukke. Sitä vastaan hyökkäämällä ja naurettavaksi tekemällä pyritään mitätöimään vastustajan väite. Tällä ei tietenkään saavuteta mitään, jos keskustelua seuraavat tietävät tarpeeksi asiasta, mutta valitettavasti näin ei useinkaan ole."

http://www.skepsis.fi/jutut/virhelista.html

Kovin järkevää tai hedelmällistä keskustelua ei voida palstalla aikaan saada, jos tämä on palstan naisten käsitys hyvästä argumentoinnista.

Vierailija
82/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että vaatekaupassa on vain paitoja jotka eivät sovi sinulle millään tavalla. Et kuitenkaan tarvitse uutta paitaa koska sinulla on jo ihan tarpeeksi vaatteita ollaksesi tyytyväinen. Oletko siis nirso jos et osta sitä sopimatonta paitaa?

Ajattele asiaa niin, että olet buffassa, jossa on tuhatta ja yhtä ruokalajia tarjolla, mutta et huoli niistä mitään ja valitat nälkääsi.

Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen.

Tasokkaan miehen näkökulmasta suomalaiset naiset ovat samaa oksettavaa, ala-arvoista lihamössöä. YÖK.

Kyllä kuullostatkin sangen tasokkaalta mieheltä.

Sinä et osaa edes omaa äidinkieltäsi, se on kuulostaa. Menehän siitä, tyttö.

Äidinkieleni ei olekkaan suomi kun en kuulu noihin inhoamiisi naisiin.

Etkä koskaan ole vaivautunut kunnolla opettelemaan kotimaasi kieltä?! No minä autan jälleen, se on "olekaan".

Jatka toki solvaamista jos siitä saat hyvän mielen. On suomalaisten naisten onni ettei noin pikkusieluinen olento halua heidän lähelle.

Pata kattilaa soimaa. Sinähän siinä hyökkäät tai yrität hyökätä henkilökohtaisesti minua vastaan sen sijaan että myöntäisit kirjoitusvirheesi. Olet ihmistyyppiä, joka luulee aina olevansa oikeassa. Pysykin kaukana miehistä, tyttöraasu.

Voi höpsö kun sinä aloitit hyökkäyksen suomalaisia naisia kohtaan. En luule olevani oikeassa aina, enkä tiedä mistä sen keksit mutta sinusta paistaa hyvin tuo piikumaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan sitä on nirso, jos hänellä on koulutus- tai pituusodotuksia miehelle. Pitkänä erittäin  korkeasti koulutettuna naisena (ja vuosia aikanaan sinkkuna olleena) voin sanoa, että kyllä ne ongelmat on yleensä siellä miehen päässä. Puheissa voidaan toki sanoa, ettei se haittaa, mutta todellisuudessa se vaan haittaa. Kun naisen pää on 20 senttiä miestä korkeammalla, niin siinä luimistelee jo aika moni mies. Tai kun puheeksi tulee tutkijan ammatti ja väitöskirja, niin yleensä vastapuoli joko liukenee paikalta tai alkaa kertoa miten heilläkin on töissä tohtori, joka on niin turha eikä osaa mitään. Yksikin mies hoki varmaan kolmet treffit miten mun koulutus ei todellakaan haittaa (mainitsi siis oma-aloitteisesti monta kertaa jokaisen tapaamisen aikana), juu ei varmaan haittaa.  Onneksi löysin lopulta miehen, joka on minua pidempi ja vain hiukan vähemmän koulutettu (joka on muuten ns. "kilttimies" ei todellakaan mikään kaikkia naisia kiinnostava jännämies).

Vierailija
84/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa ihan ookoo hyvännäköiset miehet joutuvat tyytymään huomattavasti omaa tasoaan alempiin naisiin koska niistä oikeasti hyvännäköisistä naisista pystyy kilpailemaan vain pieni marginaali miehistä.

Vierailija
85/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirsous on myös miesten ongelma, erityisesti näiden kilttimiesten. Tuksukin on korkeampaa tasoa kuin kilttimies, ja silti kilttimies on sitä mieltä että hänelle kuuluu Selena Gomezin kaltainen rotunainen ja hänellä on siihen oikeus!

Olen huomannut, että on palstanaisille tyypillinen tapa argumentoida siten, että laitetaan sanoja toisen suuhun, jotta saadaan hänet näyttämään tolvanalta. Ja jostain syystä tuollainen keskustelutyyli saa kymmeniä ylänuolia, vaikka kyseessä on selvä argumentointivirhe. Tunnetaan nimellä "olkinukke".

"Olkinukke: Ohitetaan vastustettava väite tekemällä siitä karikatyyri, olkinukke. Sitä vastaan hyökkäämällä ja naurettavaksi tekemällä pyritään mitätöimään vastustajan väite. Tällä ei tietenkään saavuteta mitään, jos keskustelua seuraavat tietävät tarpeeksi asiasta, mutta valitettavasti näin ei useinkaan ole."

http://www.skepsis.fi/jutut/virhelista.html

Kovin järkevää tai hedelmällistä keskustelua ei voida palstalla aikaan saada, jos tämä on palstan naisten käsitys hyvästä argumentoinnista.

Oikea havainto. Mutta mitä muuta voi odottaa, kun nämä päiväkommentoijat täällä ovat tämmöisiä entisiä kymppiluokkalaisia ja apukoululaisia? Tyhmyyshän täällä paistaa kirkkaammin kuin Naantalin aurinko.

Vierailija
86/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, palstan kilttimiesjankkaaja??! Vittu jos mä kuulen vielä kerrankin siitä, miten jokaiselle naiselle on mies, niin mä täräytän sun aivosi pihalle.

Osui ja upposi? Jokainen, ihan jokainen nainen, joka vain haluaa, löytää kyllä miehen. Miehillä on PAAAALJON vaikeampaa löytää naista. Deal with it.

Niin, eli jokainen nainen kyllä löytää miehen jos tyytyy siihen 30v vanhempaan harvahampaiseen rappiojuoppoon. Ihan samalla tavalla jokainen mieskin löytää naisen kun vaan jaksaa läskit yh:t ja kodittomat päihdekäyttäjät koluta läpi. Mikseivät niin tee vaan ruikuttavat palstalla?

Vierailija
87/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tuota ole väittänyt. Tietenkään kaikki naiset eivät voi saada niitä halutuimpia miehiä. Kyse lienee siitä, että likimain jokainen nainen voi saada ihan perushyvän miehen

Mä en ole saanut vielä tähän ikään mennessä perushyvää miestä. Kaikista miehistä on paljastunut, että niillä on alkoholiongelma. Oon yrittänyt netin kautta tavata kiltin ja hiljaisenkin oloisia miehiä, mutta viinan kanssa on sitten jokaisella ollut ongelmaa kuitenkin. 

Mistä sen perushyvän miehen oikein sitten saa?

Kysyy nainen 36-vuotta

Ruma, akateeminen hissukkanörtti miesvaltaiselta alalta. Tuollasta kannattaa katsella

Esimerkiksi sellaisia olen yrittänyt katsella. Dippainssejä ym. Silti ne on kaikki olleet viinaanmeneviä lopulta.

N36

Mistä AA-kerhosta olet oikein etsinyt? Tunnen useita dippainssejä ja kaikki ovat joko kohtuukäyttäjiä tai raittiita

Raittius olisi erittäin ok, sellaista en ole vielä tavannut. Kohtuukäyttäminen on se että ottaa pari lasia viiniä illallisella tai pari saunakaljaa. Kännit pari kertaa kuussa on jo ongelma. Missäs nämä sinun raittiit tutut sitten piileskelevät? Ovatko HKI-alueelta ja nettideitissä?

N36

Töiden parissa enimmäkseen. Kuulemma nettideittailua ovat kokeilleet, mutta siellä naisilla on niin kovia pituusvaatimuksia, että lyhyinä jäävät jalkoihin. En tiedä onko tuo oikea syy, kieltämättä kuulostaa hassulta, kun kuitenkin kyse aikuisista (30+v) ihmisistä

Niin no. Minä olen itse 175 cm pitkä. Joten kyllä edellytän mieheltä, että hän on vähintään 170 cm pitkä. Olen kerran ollut suhteessa 165 cm miehen kanssa, mutta 10 cm pituusero harmitti miestä koko ajan. 

N36

No kerro nyt kerralla kaikki ne teinimäiset etukäteisvaatimukset sentteineen, euroineen, kiloineen, hiustenväreineen, musiikkimakuineen jne. niin päästään selville, että mistä sun sinkkuus johtuu. Se on jo käynyt selväksi, että ihan pelkkä perushyvä mies sulle ei kelpaa.

Vierailija
88/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin naisten vaaka toimii sillä tavalla, että 80% miehistä on keskitason alapuolella eikä kelpaa kenellekään. Lopuista kilpailee kaikki ja tästä miespulasta johtuen suurin osa naisista jää panotasolle tai kokonaan ulos suhdekuvioista.

Aloittajanaisen cv:ssä on vielä kaksi isoa negaa: 36:na on parasta ennen -päiväys mennyt auttamatta ohi ja miehet jotka ovat kiinnostuneita tämän ikäisistä ovat 5-kymppisiä tai sitä vanhempia. Sen ikäiset ei välttämättä matsaa naisen toiveisiin. Toinen juttu on, että isokokoiset (175) naiset ovat hevosmaisia eikä mitään kuuminta hottiskamaa, varsinkin jos runkoon on vielä kerääntynyt muutama kilo traania.

Sori siitä, ei mulla muuta.

*huutonaurua*

Vai on 36-vuotias nainen liian vanha ja kelpaa vain yli viisikymppisille. Nätisti luonnehdit myös kaikkia maailman huippumalleja hevosmaisiksi.

Paljonkos sinulla onkaan ikää, joko kaksikymppiä on mennyt rikki? Tuo on niin epävarman teinin puhetta, koetahan aikuistua.

Vierailija
89/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että vaatekaupassa on vain paitoja jotka eivät sovi sinulle millään tavalla. Et kuitenkaan tarvitse uutta paitaa koska sinulla on jo ihan tarpeeksi vaatteita ollaksesi tyytyväinen. Oletko siis nirso jos et osta sitä sopimatonta paitaa?

Ajattele asiaa niin, että olet buffassa, jossa on tuhatta ja yhtä ruokalajia tarjolla, mutta et huoli niistä mitään ja valitat nälkääsi.

Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen.

Tasokkaan miehen näkökulmasta suomalaiset naiset ovat samaa oksettavaa, ala-arvoista lihamössöä. YÖK.

Etkä koskaan ole vaivautunut kunnolla opettelemaan kotimaasi kieltä?! No minä autan jälleen, se on "olekaan".

Jatka toki solvaamista jos siitä saat hyvän mielen. On suomalaisten naisten onni ettei noin pikkusieluinen olento halua heidän lähelle.

Pata kattilaa soimaa. Sinähän siinä hyökkäät tai yrität hyökätä henkilökohtaisesti minua vastaan sen sijaan että myöntäisit kirjoitusvirheesi. Olet ihmistyyppiä, joka luulee aina olevansa oikeassa. Pysykin kaukana miehistä, tyttöraasu.

Voi höpsö kun sinä aloitit hyökkäyksen suomalaisia naisia kohtaan. En luule olevani oikeassa aina, enkä tiedä mistä sen keksit mutta sinusta paistaa hyvin tuo piikumaisuus.

Voi sinua harhoissa elävää mielenterveyspotilasta! Lue tämä lause "Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen."

Oho! Mielesi oli unohtanut tämän koska se ei toimi rationaalisesti vaan saa sinut muistamaan vain niitä asioita, joita haluat muistaa.

Vierailija
90/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saadaan joka itselle suodaan. Ei ole meidän ihmisten käsissä nämä asiat.

Vierailija
91/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei voi kiistä sitä etteikö naisen olisi helpompi löytää mieluistaan seuraa kuin miehen.

Jeps näin se kyllä on sillä tavallisen näköisen miehen pitää nähdä vaivaa naisen saamiseen mutta tavallisen näköisen naisen ei tarvitse kuin sanoa joo tai ei

Aijaa, miksi olen sitten 30-vuotiaana ikisinkku, saanut kymmeniä pakkeja kaikentasoisilta miehiltä ja itse olen antanut pakit vain kerran, ja sekin itseäni 100kg painavammalle miehelle? Eipä ole paljoa tarvinnut joota tai eitä sanoa. Ihan normaalin näköinen olen, paino 50kg.

Vierailija
92/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, palstan kilttimiesjankkaaja??! Vittu jos mä kuulen vielä kerrankin siitä, miten jokaiselle naiselle on mies, niin mä täräytän sun aivosi pihalle.

Osui ja upposi? Jokainen, ihan jokainen nainen, joka vain haluaa, löytää kyllä miehen. Miehillä on PAAAALJON vaikeampaa löytää naista. Deal with it.

Niin, eli jokainen nainen kyllä löytää miehen jos tyytyy siihen 30v vanhempaan harvahampaiseen rappiojuoppoon. Ihan samalla tavalla jokainen mieskin löytää naisen kun vaan jaksaa läskit yh:t ja kodittomat päihdekäyttäjät koluta läpi. Mikseivät niin tee vaan ruikuttavat palstalla?

Tähän takaisin nuo vertaukset paidoista jotka ei sovi ja ruoasta josta saa vatsanpuruja. Mihin niitä tarvitsee?

Vierailija
93/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olkiukko-kommentin kirjoittanut, tässä oppikirjanäyte :DDD

Vierailija
94/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärjistettynähän se menee kutakuinkin näin: nainen on miesten "kilpakosimisen" kohteena, ja hänen ei periaatteessa tarvitse kuin hyväksyä tai hylätä. Ennemminkin naisen täytyy hätistellä miehiä pois kimpustaan, kärjistetysti. Mutta auta armias jos mies on vähänkään passiivinen; siinähän saa sitten olla maailman tappiin asti - naiset harvemmin "kilpakosivat" miehiä. Edelleenkään mitään biologista tai edes sosiologista perustetta tällaiselle ei ole. Ei missään kirjassa lue että on miehen tehtävä olla aloitteellinen ja metsästää, ja on naisen tehtävä olla passiivinen ja leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa palkintoa. Naisillehan toki tällainen järjestely sopii; heidän ei tarvitse panostaa tai ottaa riskejä.

Seuraa eläimiä. Juoksevatko naaraat urosten perässä ja tappelevat näistä vai toisinpäin?

Vierailija
95/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei voi kiistä sitä etteikö naisen olisi helpompi löytää mieluistaan seuraa kuin miehen.

Jeps näin se kyllä on sillä tavallisen näköisen miehen pitää nähdä vaivaa naisen saamiseen mutta tavallisen näköisen naisen ei tarvitse kuin sanoa joo tai ei

Aijaa, miksi olen sitten 30-vuotiaana ikisinkku, saanut kymmeniä pakkeja kaikentasoisilta miehiltä ja itse olen antanut pakit vain kerran, ja sekin itseäni 100kg painavammalle miehelle? Eipä ole paljoa tarvinnut joota tai eitä sanoa. Ihan normaalin näköinen olen, paino 50kg.

Sinussa on sitten jotain vikaa. En tiedä ketään naista, joka olisi saanut suoria pakkeja juuri keneltäkään mieheltä. Se että saat niitä kymmenittäin ja silti pidät itseäsi normaalina, on huolestuttavaa.

Vierailija
96/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin naisten vaaka toimii sillä tavalla, että 80% miehistä on keskitason alapuolella eikä kelpaa kenellekään. Lopuista kilpailee kaikki ja tästä miespulasta johtuen suurin osa naisista jää panotasolle tai kokonaan ulos suhdekuvioista.

Aloittajanaisen cv:ssä on vielä kaksi isoa negaa: 36:na on parasta ennen -päiväys mennyt auttamatta ohi ja miehet jotka ovat kiinnostuneita tämän ikäisistä ovat 5-kymppisiä tai sitä vanhempia. Sen ikäiset ei välttämättä matsaa naisen toiveisiin. Toinen juttu on, että isokokoiset (175) naiset ovat hevosmaisia eikä mitään kuuminta hottiskamaa, varsinkin jos runkoon on vielä kerääntynyt muutama kilo traania.

Sori siitä, ei mulla muuta.

*huutonaurua*

Vai on 36-vuotias nainen liian vanha ja kelpaa vain yli viisikymppisille. Nätisti luonnehdit myös kaikkia maailman huippumalleja hevosmaisiksi.

Paljonkos sinulla onkaan ikää, joko kaksikymppiä on mennyt rikki? Tuo on niin epävarman teinin puhetta, koetahan aikuistua.

Ei miehet pidäkään kohloja malleja minään kaunottarina, tuskin edes kauniina. Näin ajattelevat vain muotimaailman homot ja muut friikit.

Vierailija
97/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua harhoissa elävää mielenterveyspotilasta! Lue tämä lause "Siinä buffassa on mulle tarjolla kuukauden vanhaa sushia ja epämääräistä aivomuhennosta. Kuolen mielummin nälkään kuin noiden syömiseen."

Oho! Mielesi oli unohtanut tämän koska se ei toimi rationaalisesti vaan saa sinut muistamaan vain niitä asioita, joita haluat muistaa.

Siinä oli ensimmäisenä mies joka lähti tarjontaa vertaamaan buffetiin. Et ymmärrä vertauskuvan ja haukkumisen eroa? Ja minä en muuten tuota kirjoittanut vaan sen missä ollaan allergisia tarjoiluille.

Vierailija
98/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain menee jo pahasti tunteisiin :D

Vierailija
99/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain menee jo pahasti tunteisiin :D

Niin meneekin jollain ;) Sinulla. Se on ikävä huomata ettei oma mieli toimikaan niin rationaalisesti kuin luulisi. Ei se mitään, sattuu sitä paremmissakin piireissä. En ihan kirjaimellisesti tarkoita mt-potilasta, kärjistin.

Vierailija
100/406 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on sitten jotain vikaa. En tiedä ketään naista, joka olisi saanut suoria pakkeja juuri keneltäkään mieheltä. Se että saat niitä kymmenittäin ja silti pidät itseäsi normaalina, on huolestuttavaa.

Se on nainen ei automaattisesti tarkoita sitä että kelpaa jokaiselle vastaan tulevalle miehelle.

Itse olen vajaa kolmekymppinen täysin kokematon mies ja olen antanut pakit kahdelle kiinnostusta osoittaneelle naiselle. Miksikö?

Ensimmäisellä oli lapsi ja toinen oli politiikasta kiinnostunut, sattui vaan olemaan vastakkaisella laidalla poliittisesti kun itse olen. Näistä syistä johtuen koin että parisuhdetta ei ikinä pysty muodustumaan ja annoin pakit.

Toki naiset olisi voineet olla pelkän seksin perässä, mutta en ollut irtoseksistä heidän kanssaan kiinnostunut, vaikka ulkonäöllisesti kummankin olisin kelpuuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan