Ei kaikki naiset saa noin vain ketään jonka haluaisivat
Naiset varmaan saavat miehiä helpommin jonkun, se on totta. Toisaalta miehille taas kelpaa usein vain joku, koska seksillä on niin suuri merkitys miehille. Mutta ei läheskään kaikki naiset saa sitä miestä, jonka haluaisivat - koskaan. Siis että saattaa ihastua vakavasti montakin kertaa elämässä, mutta niistä ei koskaan tule mitään.
Aika harva nainen siinä sitten tyytyy mieheen, jota ei halua (jotta joku kiltti mies saisi seksiä ja naisen).
Tämä oli nyt siis tällainen itsestäänselvyys, mutta tiedoksi sille jankkaajalle, jonka mielestä naisilla on aina mies tarjolla jonka naiset haluavat. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ja siis mä en ainakaan halunnut statuksen perusteella miehen, vaan luonteen.
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa. Naisten ongelma on nirsous.
Seurustelen miehen kanssa, joka on pahoinpidellyt mua aikaisemmin, koska oon edelleen hämmästynyt että kukaan jaksaa mua. Olen ihan kaunis ja olisi vientiä, mutta uskon että kaikki kyllästyisivät tai löytäisivät kauniimman. Niimpä en nirsoile ja jään tähän suhteeseen, kunnes kuolema meidät ennemmin tai myöhemmin, luultavasti ennemmin, erottaa. Ainakin saan olla elämäni aikana ylpeä siitä, että en ole nirso.
lisää vielä marttyyri luonteenpiirteeksi.
gsdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat realisteja koska heillä ei yleensä ole valinnanvaraa. Nainen on se joka loppupeleissä valitsee. Jos joku nainen joskus on kiinnostunut niin parasta ottaa hänet. Näitä kiinnostuneita naisia ei keskivertomiehen elämään montaa mahdu. Ei, vaikka olen tuossa alussakin jonkun mielestä se niin "haluttu" DI, 185 cm ja kaikin puolin kunnollinen mies.
Monien kohdalla voi näin ollakin, muttei voi kaikkiin yleistää. On paljon naisia jotka eivät saa ketään - heidät torjutaan jos näyttävät kiinnostuksensa ja toisaalta kiinnostuneita miehiä ei ole missään tekemässä heille aloitetta. Ei hyviä, huonoja eikä tavallisia miehiä.
Osa näistä naisista on jopa hyvännäköisiä. Silti heidän olemassaolonsa kielletään, mikä on mielenkiintoinen ilmiö...
Heissä on luultavasti jotain suuria vikoja, vaikea persoonallisuushäiriö tmv. Nykyaikana hyvännäköinen nainen pääsee treffeille niin helposti, että jos ei sarjadeittamallakaan itselleen kumppania löydä, niin kyllä jotain vikaa täytyy olla.
Ja muita naisiahan teidän maailmassanne ei edes ole - toisin kuin todellisuudessa. Tässäkin ketjussa on kerrottu, kuinka 35-vuotias nainen on liian vanha eikä kelpaa kuin korkeintaan viisikymppisille, ja kuinka pitkät naiset ovat hevosmaisia, so. eivät kelpaa. Te itse todistatte, että vain hyvännäköiset, nuoret naiset kelpaavat eli ei kaikki naiset saa noin vain ketään jonka haluaisivat, ja silti vänkäätte, ettei aloitus pidä paikkaansa. Ettekö ymmärrä ristiriitaa?
Ja jos kelpuuttamisesta ryhdytään puhumaan, niin sen pitää koskea molempia sukupuolia. Jos kerran nainen kuin nainen saa miehen, kunhan vaan kelpuuttaa jonkun, niin yhtä lailla mies kuin mies saa naisen, kunhan vaan kelpuuttaa jonkun. Mutta kun kumpikaan sukupuoli ei taatusti sitä halua eikä edes tarvitse haluta.
Älä viitsi laittaa sanoja suuhuni, se on lapsellista. Puhuin hyvännäköisistä naisista, koska lainaamassani viestissäkin puhuttiin. Ihan mahdotonta keskustella teidän palstanaisten kanssa asiallisesti ja rakentavasti, kun te keskitytte lähinnä olkinukkejen rakenteluun ja muiden puolesta puhumiseen. Keskittykää kertomaan oma mielipiteenne, älkää muiden mielipiteitä näiden puolesta.
Ei kenenkään tarvitse kelpuuttaa ketään, mutta tavisnaisille on enemmän tarjontaa ja helpommin kuin tavismiehille, "alemman tason" ihmisistä puhumattakaan.
Mene sinne buffetiin missä on vain ruokaa jota et voi syödä tai kauppaan missä ei ole yhtään sopivaa vaatetta. Kuinka paljon välität siitä tarjonnasta silloin?
Kerro vielä mitä sinusta ovat nämä "tavisihmiset"? Näyttää siltä että miehillä on täysin eri käsitys tässä keskustelussa kuin naisilla siitä.Niin on. Sehän on tiedossa, että naisilla on täysin vääristynyt arviointi, sillä rankkaavat 80% miehistä alle keskiarvon. Eli naiset luulevat että kasin mies on vitosen mies.
"Naiset luulevat että kasin mies on vitosen mies."
Jos kaikki naiset pitävät kasin miestä vitosen miehenä, silloin tämä mies on vitosen mies. Ainakin mikäli "markkina-arvo -teorian" mukaan ajatellaan. Arvohan määrittyy nimenomaan vapailla markkinoilla ja ksynnän mukaan, eikö? Vähän sama kuin yrittäjä päättäisi myydä tuotettaan 100 euron kappalehinnalla, mutta kuluttajat olisivat valmiita maksamaan vain 70 euroa. Joko yrittäjä laskisi hintaa ja tuotteesta tulisi 70 euron arvoinen - tai sitten hän ei saisi mitään myytyä.
Tämä ihmiseltä, joka ei todellakaan usko mihinkään markkina-arvoon. Vielä vaikeampi uskoa, kun koko teoria on täynnä virheitä ja epäloogisuuksia.
Tuossahan viitattiin siis tutkimukseen, jossa paljastui että naisilla ei ole realistista käsitystä siitä, minkälainen on ulkonäöltään keskiverto mies. Naiset siis rankkasivat annetuista kuvista 80% keskivertoa rumemmiksi miehiksi ja sehän ei ole loogisesti mahdollista. Miehet taas samassa tutkimuksessa rankkasivat naiset juuri kuten voisi realistisesti olettaa ulkonäköjakauman perusteella. Eli pontti oli se, että naisilla on luonnostaan vedetty ulkonäkönirsousnuppi kaakkoon ja täten he pitävät ulkonäön puolesta jopa kasin miehiä vitosen miehinä. Luulevat siis, että George Clooney on joku perustaso ja sellaisia lompsii menemään lähes joka kulmassa.
clooneytä nyt ei saa perusmieheksi edes naisten kriteereillä. Mutta joku 183cm urheileva akateeminen mies on perusmies, vaikka vain jotain alle 10% miehistä täyttää kriteerit.
Olen 29v nainen enkä ikinä seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Olen 29v nainen enkä ikinä seurustellut.
Ja syy siinä, että et ole koskaan kelpuuttanut ketään.
Uli l a ssukat taas itkemässä puutettaan. On se hyvä, kun suomeen tulee näitä komeita, oikeita miehiä, jotka eivät ulise "tasoteorioista".🤣
Nämä on niin säälittäviä nämä tällaiset aloitukset.