Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitajan kootut ärsyynnykset...

Vierailija
28.03.2006 |

" Meidän Jenna-Johanna on nyt vähän väsynyt tänä aamuna, kun katsoi viime yönä niin myöhään Music Televisonia. Tiedäthän sä nämä lapset, ei näille voi mitään"

- Siis täh? 4-vuotias katsoo yöt MTV:tä eikä vanhemmat muka voi asialle mitään?

" Ei mun oo nälkä kun mä söin jo kotona sipsejä aamupalaksi."

- Ahaa, no ei ihme ettei puuro maistu...

" Kyllä sun pitää laittaa meidän Niilo tekemään läksyt, ne pitää olla tehty kun tulen hakemaan, pidät vaikka sitä tuolissa istumassa niin kauan että ne on tehty."

- Aivan... Mun on tosi helppoa pitää huutavaa ja riehuvaa koululaista tuolilla ja saada vielä tekemään läksytkin ihan itse, kun samaan aikaan pitää pystyä pitämään huoli 5 muusta lapsesta, joista 2 melkein vauvaa vielä.

" Meidän Eetulle pitää sitten olla joka päivä viinirypäleitä ja kalapuikkoja ruuaksi kun ei se suostu syömään mitään muuta."

- Just... Ja muutkinko lapset sitten syövät noita kahta ruoka-ainetta päivästä toiseen?

Kunhan tuuletan, jaksan taas huomenna tehdä töitäni kun saan vähän valittaa. (Nimet ja yksityiskohdat muutettu.)

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim illalla jo, että ollaan sairaita, eikä tulla huomenna töihin tms. Päiväkotiin ei voi illalla eikä viikonloppuna soittaa. Vanhempi voi myös olla itse sairaslomalla, joten ei tarvitse ilmoittaa töihin.

Vierailija
102/104 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet ei KOSKAAN ilmoita jos lapsi poissa. Eikä hakuaikoja. Ja vaihtelee välillä 15-17.30. Suunnittele siinä sitten iltavuorolaisen työaikaa. :(

Nyt ollut vatsatautialiikenteessä,seuraavat tapaukset tulleet hoitoon kuitenkin, kaksosparista toinen kipee, toinen hoidossa, yhden vanhemmat ilmoittivat et tuovat heti kun jompikumpi pöntöltä uskaltaa lähtee tuomaan. kiva.

Sisaruspareista aina on toinen hoidossa jos toinen esim kipeenä kotona.

Lääkärin lapsi sairastui kesken päivän, nin luultiin, kunnes lääkäri hakiessaan sanoi et ai se supon vaikutus lakkasi jo. Jepjep.

Eräillä koko viikon pikkuhousuja myöden samat vaatteet, ihan sama vaikka olisi näkyvää likaa. Ei villavaatteita ja muutenkin aina epäsopivat säähän kun säähän. Käyvät kuulemma la saunassa, vaan, mutta tällä viikolla tyttö ei päässy ku oli kipee. ok :o/

Yhden äiti ei saa 1,5 veetä puettua, jos isosisko 4 vee ei pue, niin lapsi lähtee sitten vaikka ilman haalaria kotiin.

Yksi äiti olisi kävelly ties kuiin kauan pitkin pihaa lapsensa perässä, houkutellen tätä kotiin jollei työkaveri olisi ottanut ja taluttanu lasta portin ulkopuolelle ja sanonut heippa.

" Ai, mä en tienny et nää tarttee kuravaatteitaki ku on lassie tec."

Juu, näitä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi kyllä ottais päähän jos olis aina puhtaissa kun hakee. Vois ajatella että on istunu pöydän vieressä koko päivän. Mulla meni monta vuotta tajuta esikoisen kanssa miksi sillä oli aina niin puhtaat ulkovaatteet kun haki hoidosta. Ei ne ollu koskaan ulkona kun jotain 10 minuuttia kerrallaan.

Vierailija
104/104 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Mulla meni monta vuotta tajuta esikoisen kanssa miksi sillä oli aina niin puhtaat ulkovaatteet kun haki hoidosta. Ei ne ollu koskaan ulkona kun jotain 10 minuuttia kerrallaan.

Ulkona leikkivät mutta ei niitq vaateita tarvi liata ja sitten tulla sisälle mun kotia sotkemaan likaisilla vaatteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi