Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei trollit, mitä prompteja käytätte jotta ei olisi imiselvää että trollaus on tekoälyn kirjoittamaa?

Vierailija
04.04.2026 |

Miten sen saa tuottamaan "naisen" kirjoittamaa tekstiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa sille vaikka, että 'olen surkea luuseri, jolla ei ole mitään muuta elämää kun trollailla vauvapalstalla, auta minua trollaamaan paremmin'

Vierailija
2/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit sanoa sille vaikka, että 'olen surkea luuseri, jolla ei ole mitään muuta elämää kun trollailla vauvapalstalla, auta minua trollaamaan paremmin'

Joojoo, ite oot täällå päivät pitkät odottamassa mun ragebeittiä että pääsisit taaa haukkumaan miehiä ja kauniita julkkisnaisia jolla on elämä mitä sä halusit muttet koskaan saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tippuneet kelkasta jos vielä pelaatte yksittäisillä prompteilla.

Vierailija
6/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! ChatGPT:ssä voit itse valita sen tyylin millä sulle vastataan, se määrittely on jossain siellä kun käytät sitä kirjautuneena. Jotkut CGPT:n vastaustyylit on selvästi puhekielisempiä, hauskempia ja luovempia.

Vierailija
7/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tekoälylle voi kertoa millä tavoin toivoo vastaukset kirjoitettavan, lyhyin vai pitkin lausein, kirjakielisesti vai puhekielisesti. Voi myös sanoja että kirjoita ilman kappaleiden numerointia ja ilman sisennys palluroita ja ajatusviivoja.

Vierailija
8/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tekoälylle linkin sivustolle ja kirjoita että opettele täältä tyyli, jolla siellä yleensä trollataan ja sitten kirjoita tästä ja tästä aiheesta jotain trollaavaa ja provosoivaa. Kirjoita että tekee useita trollaavia kappaleita, joissa useita rivejä tekstiä kussakin. Esim. Grok Expert mode.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän