Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies vaatia?

Vierailija
04.06.2017 |

En halua seksiä, enkä pidä siitä ja siksi meillä on petipuuhia harrastettu joskus viime syksynä. Mies kinuaa kuitenkin aina silloin tällöin, mutta en halua. Ukko haluaa kaiken maailman pariterapiaan, mutta ei se muuttaisi tilannetta; minua ei seksi kiinnosta ja piste. Myös lapset on jo tehty, joten ei sekään ole peruste. Lisäksi olemme jo reilusti yli nelikymppinen pari, niin sitä poltetta ei juuri enää ole. Mies kuitenkin välillä vaatii seksiä ja uhkailee myös avioerolla, vaikka kaikki muu on meillä hyvin. Voiko mies vaatia seksiä ja voiko jollekin olla pelkkä seksi avioeron peruste?????

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni haluttomien naisten tulisi tuoda oma haluttomuutensa esille heti suhteen alkuvaiheessa, jotta mies voisi arvioida, haluaako jatkaa suhteessa, joka päätyy suurella todennäköisyydellä täysin seksittömäksi.

Entä kun nainen on halukas 24/7 pari vuotta, ihan sopivan kiinnostunut 10 vuotta ja sitten, kuopuksen syntymän jälkeen lähes haluton?

Ei voinut sitten kertoa mulle että btw seksi sitten loppuu joskus aikanaan kuin seinään...

Nykyisellä kokemuksella olisi voinut ehkä aavistaa, kun ei ollut ehdotuksistani kovin innostuva muissa kuin seksiin liittyvissä asioissa. Nuori mies on sokea, jos nainen on riittävän kuuma.

Vierailija
122/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, että mies on haluton. On muutenkin tyytymätön elämäänsä, työhönsä ja kavereihinsa. On sairauttakin, ja luulen hänen kärsivän alhaisesta testosteronista. Hänen ei tee mieli seksiä. Viimeksi sitä on ollut viime kesänä ja harvakseltaan ennen sitäkin.

Mä olin pitkään niin, että asia harmitti ja suututtikin, mutta tyydyin tilanteeseen. Siihen tottui. Kävi kuitenkin niin, että toinen mies ihastui minuun ja minä häneen. Mentiin sänkyyn ja ne halut heräsivät ja voi kuinka ne heräsivätkään. Tekee aivan koko ajan mieli ja monta kertaa peräkkäin. Tällä toisella miehellä oli ollut aika sama tilanne, seksiä oli ollut vähän.

Nyt sitten mietitään mitä tehdään. Tuntuu vaikealta hajottaa perhe sen takia, että äiti sais seksiä. Mutta kyllä se ihan helvetin hyvältä tuntuu panna/naida ja kuinka hyvältä tuntuu kun toinen haluaa juuri minua.

N46

Vierailija
124/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni mies ei pidä huolta ulkonäöstään. Aika harvaa naista kiinnostaa panna kaljamahaisen miehen kanssa.

Siis tälläistä olen kuullut monilta naisilta joita hoitelen ja joiden miehet ovat töissä. Tavallaan mies huijaa naisen avioliittoon ja muuttuu lasten jälkeen lihavaksi siaksi niin ulkoisesti kuin sisäisesti äänekkäästi piereskellen.

-Lihaksikas kamppailulajien mestari

Todella moni mies ei myöskään pidä huolta naisen nautinnosta.

Ap:n miehelle ei pitäisi olla epäselvää, että ap suunnittelee suursiivousta samalla kun mies on päällä. Miksei mies tee jotain sellaista että ap tykkäisi, sen sijaan että tavoite on tyhjentää omat kassinsa ja muusta viis.

Terapiassa tämäkin voisi tulla esille. Joten mars sinne terapiaan ap.

Ehkä näillä kummallakaan ei ole mitään tajua että nainenkin voi nauttia, ja miten se tehdään.

Ehkä se on ap joka tarvitsisi sen avoimen liiton, joku ulkopuolinen opettaisi hänelle mitä seksi on.

Onko ap saanut orgasmin muiden kanssa, ja antaako miehensä suuseksiä mielellään?

Vierailija
125/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on niin, että mies on haluton. On muutenkin tyytymätön elämäänsä, työhönsä ja kavereihinsa. On sairauttakin, ja luulen hänen kärsivän alhaisesta testosteronista. Hänen ei tee mieli seksiä. Viimeksi sitä on ollut viime kesänä ja harvakseltaan ennen sitäkin.

Mä olin pitkään niin, että asia harmitti ja suututtikin, mutta tyydyin tilanteeseen. Siihen tottui. Kävi kuitenkin niin, että toinen mies ihastui minuun ja minä häneen. Mentiin sänkyyn ja ne halut heräsivät ja voi kuinka ne heräsivätkään. Tekee aivan koko ajan mieli ja monta kertaa peräkkäin. Tällä toisella miehellä oli ollut aika sama tilanne, seksiä oli ollut vähän.

Nyt sitten mietitään mitä tehdään. Tuntuu vaikealta hajottaa perhe sen takia, että äiti sais seksiä. Mutta kyllä se ihan helvetin hyvältä tuntuu panna/naida ja kuinka hyvältä tuntuu kun toinen haluaa juuri minua.

N46

Sano miehelles että sinne lääkäriin pitää mennä ennen kuin tulee ero. Että testosteronin vaje.

Vierailija
126/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua. Sanon vaan mielipiteenäni, että on henkistä väkivaltaa olla antamatta edes jonkin verran seksiä sille ihmiselle, jonka kanssa on itse vapaaehtoisesti yhteen mennyt. Kuivempia kausia voi olla mutta jos ne jatkuvat pitempään, on ongelma todellinen. Jos seksiä ei ole, useimmiten ei ole läheisyyttäkään, ja tilanne kyllä tappaa suhteen ennen pitkää. Nainen voi antaa vaikka ei niin hirveästi ensin innostaisikaan. Ja aina voi mennä pariterapiaan tai seksuaaliterapiaan ja yrittää selvittää, miksi omat halut ovat kadonneet. Sinulla on velvollisuus tähän.

Jos ei muu auta, vaihtoehdot ovat joko avoin suhde tai ero.  

t.Nainen 44v

Jos antaa vaikka ei halua, se tappaa lopunkin halun ja rakkauden. Sitä ei pidä tehdä.

Sen sijaan yrittää korjata sitä tilannetta muuten, sitä muuta v**tusta ja väsymystä, työnjakoa. Miehen kännäystä ei voi korjata tosin kuin erolla.

Terapiaan sitten miettimään mistä kenkä puristaa.

Vierailija
127/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pidän itseäni naisena, joka on ns. halukas. Perustelen sen sillä, että libidoni on aina ollut korkea, en ole juuri koskaan missään parisuhteessa kieltäytynyt miehen aloitteesta seksiin, ajattelen joka päivä useita kertoja himoiten seksiä. Koen tarvitsevani seksiä paljon, osaan nauttia siitä ja osaan laueta. 

Vaikka libidoni on pysyväisesti ja koko ajan korkea, niin en minäkään sentään huonoa seksiä halua. Enkä mitä tahansa seksiä. Enkä seksiä, josta en saisi nautintoa. Enkä seksiä idiootin tai kusipään kanssa. Enkä seksiä satunnaisen miehen kanssa. Enkä seksiä minua pettäneen miehen kanssa, tosin jos mies pettää niin jätän hänet heti joten en jää potemaan haluttomuutta hänen kanssaan. 

Tämä.niin tämä.

Vierailija
128/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä kiinnittäisin ensimmäiseksi huomiota siihen, että miksi ap ei halua ja miksi ap kokee, että hän ei erityisemmin pidä seksistä. Sanoisin, että jokainen meistä voi oppia rakastamaan seksiä ja nauttimaan siitä paljon, jos on pääsee käsiksi erittäin hyvään seksiin :) . Ja jos seksikumppanin kokee ihanaksi tyypiksi. Luulen, että ap ei ole päässyt kokemaan sellaista tajunnanräjäyttävää seksiä, jota kuitenkin on olemassa, ja jota moni nainen on onneksi kokenut. Sanoisin, että ap:n ongelma on se, että tarjolla ollut ja tarjolla oleva seksi ei ole hänen kannaltaan kovin kummoista, ehkä tylsää jopa. Ap:n pitäisi päästä kokemaan ihan toisenlaista, huippunautinnollista seksiä, niin kummasti hänenkin halut kasvaisivat ja hän varmasti alkaisi sanomaan, että hän pitää seksistä, koska kukapa ei pitäisi seksistä, jossa saa vaikkapa useita tajunnanräjäyttäviä orgasmeja jne.

Yllättävää kyllä mutta siihenkin turtuu jos se tehdään vuosia ja vuosia aina samalla lailla. Joku ilta tulee mieleen että lukisin mieluummin kirjaani kerrankin.

Joskus tarve saada oma hetki ylittää tarpeen saada seksiä.

N50

Vierailija
129/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä haluttomuus keskusteluissa harvemmin otetaan huomioon millaista se seksi sitten on. Kuinka moni kokee suurta halua seksiin, jossa esileikkiä ei ole ja se kestää minuutin? Sen jälkeen mies painelee pesulle. Niin.. Tuskin kovin moni.

Minua taas häiritsee keskustelussa se, että naisen haluttomuutta ollaan lykkäämässä miehen syyksi. Nainen on itse vastuussa omasta nautinnostaan!

Totta tavallaan, se vaan joskus tarkoittaisi eri miestä. On miehiä joita ei vaan saa opetettua kunnon suuseksiin jossa se orgasmi tulisi.

Vierailija
130/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tässäkin on klassinen tilanne. AP:n mies ei todennäköisesti ole koskaan kyennyt tuottamaan AP:lle seksuaalista nautintoa ja kun suden on jo ns. vanha, ei AP:llä ole enää mitään halua olla pussien tyhjennyspaikkana. AP kertoi että haluaisi romantiikkaa lisää ja jo se kertoo, että naisen haluttomuuden syytä lienee kannattavin hakea sieltä miehestä.

Milloin te miehet opitte edes perusasiat parisuhteesta? Nainen ei ole mikään seksikone, joka haluaa aina kun mies haluaa. Naisen tulee tuntea olevansa haluttava, ihailtu ja jopa vaikeasti tavoitettava, jolloin miehen pitää pystyä osittamaan että on naisensa arvoinen. Siihen kuuluu kukat, ravintolaillaliiset ja kaikki muukin romantiikka. Vasta kun nainen kokee että mies tekee kaikkensa pitääkseen naisen tyytyväisenä, syntyy myös halu miestä kohtaan.

Tässä tuleekin sitten toinen ongelma. Hyvin monet miehet ovat täysin osaamattomia sängyssä. Nainen tarvitsee paljon huomiota, hitaan, mutta miehekkään lämmittelyn ja tavoitteena pitää olla naisen orgasmi. Mies saa orkun niin helposti ettei sitä tarvitse tavoitella toisin kuin naisilla.

Vierailija
131/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö AP sun mieli seksiä toisten miesten kanssa tai masturboitko? Jo vastaat kyllä, et ole haluton, vaan miehesi ei pysty vain vastaamaan sinun tarpeisiin.

Vierailija
132/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

133, vain kotitaloustyöt puuttuivat seksiraideristasi. Omissa parhaissa suhteissani tärkeintä on voimakas keskinäinen eroottinen halu ja löytynyt yhteys.

Vierailija
133/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seksiä, enkä pidä siitä ja siksi meillä on petipuuhia harrastettu joskus viime syksynä. Mies kinuaa kuitenkin aina silloin tällöin, mutta en halua. Ukko haluaa kaiken maailman pariterapiaan, mutta ei se muuttaisi tilannetta; minua ei seksi kiinnosta ja piste. Myös lapset on jo tehty, joten ei sekään ole peruste. Lisäksi olemme jo reilusti yli nelikymppinen pari, niin sitä poltetta ei juuri enää ole. Mies kuitenkin välillä vaatii seksiä ja uhkailee myös avioerolla, vaikka kaikki muu on meillä hyvin. Voiko mies vaatia seksiä ja voiko jollekin olla pelkkä seksi avioeron peruste?????

Tässä kaikkein pelottavin lause minulle on tuo "kaikki muu on meillä hyvin" - AP kaikki muu on SINULLA hyvin sinun kumppanuusliitossasi - on aivan harhaista kuvitella, että tunnet miehesi niin hyvin, että tiedät että hänenkin mielestään on KAIKKI muu hyvin.

Jos seksi ei toimi - KAIKKI muukaan ei todellakaan ole hyvin. Sinä olet tarpeeksi 'vanha' mummosuhteeseen, miehesi ei ole valmis vanhukseksi. Voi hyvin olla, että monetkin arjen yksityiskohdat häiritsevät häntä. Älä koskaan kuvittele tietäväsi mitä puolisosi asioista oikeasti ajattelee!!! Harva mies pn se aktiivisempi osapuoli tuossa pariterapiaan menossa, ja nyt sinä vastustat vain 'koska meillä ei ole sitten enää mitään ongelmia kunhan mieskin ymmärtää että meidän täydelliseen parisuhteeseen EI kuulu seksi' - olet kyllä vähän yksinkertainen. Minä arvaan, että siellä pariterapeutin huoneessa voi tulla esille paljon asioita - ja se pelottaa sinua, että joudut työstämän muuten 'täydellistä elämääsi' kun mies ehkä siellä uskaltaa olla rehellinen.

T. N50, seksiä parisuhteessa 1-7krt/väki enkä todellakaan koe olevani lähelläkään vanhuutta 'johon ei enää kuulu seksi'

Vierailija
134/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä haluttomuus keskusteluissa harvemmin otetaan huomioon millaista se seksi sitten on. Kuinka moni kokee suurta halua seksiin, jossa esileikkiä ei ole ja se kestää minuutin? Sen jälkeen mies painelee pesulle. Niin.. Tuskin kovin moni.

Minua taas häiritsee keskustelussa se, että naisen haluttomuutta ollaan lykkäämässä miehen syyksi. Nainen on itse vastuussa omasta nautinnostaan!

Totta tavallaan, se vaan joskus tarkoittaisi eri miestä. On miehiä joita ei vaan saa opetettua kunnon suuseksiin jossa se orgasmi tulisi.

Mutta APn miten ei voi arvata mikä kiihottaisi jos AP ei asiasta edes halua puhua - eiköhän se pariterapeutti (mitä mies on ehdottanut) opastaisi myös, että APn täytyy kertoa mikä voisi tuntua hyvältä (ei vain mikä ei ainakaan ole Ok) - AP on kuitenkin kieltäytynyt moisesta huuhaasta :(

Ja tuo 'olisi edes romanttisempi' no Huoh - oikeastiko joku kiihottuu kukkapuskasta? Jos näin on APn kohdalla, niin hänen täytyy avata suunsa ja kertoa se miehelleen!

T. Nainen, joka kiihottuu miehestään, ja pn opettanut häntä kuin myös hän minua.

Vierailija
135/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin miehen seksivietti pilaa parisuteen. Mies on jatkuvasti kärttämässä seksiä ja olen tämän takia alkanut karttaa tilanteita, joissa olisin miehen kanssa kahdestaan. Päivät menee ok, kun molemmat töissä ja iltaisin lapset toimivat sopivasti esiliinoina. Illat on kuitenkin pahimpia, sillä näen jo miehen ilmeestä, että vain yksi asia mielessä. Siksi illat on mennyt ihan omituisiksi. Lasten nukahdettua jos mies jää sohvalle, menen itse nukkumaan ja jos mies tulee vähän ajan päästä viereen, niin näyttelen nukkuvaa (jos en oikeasti nuku). Jos taas mies menee nukkumaan, niin jään itse katsomaan telkkaa vaikka kuinka nukuttaisi.

Toki meillä on seksi, mutta se on huonoa, kun mies ei näe yhtään vaivaa "vietellä" minua jo pidemmän aikaa. Toisi kukkia, veisi syömään, järjestäisi romantiikkaa, mutta ei, panemaan vain pitää aina päästä. Kyllähän mies yrittää seksissä minua huomioida, mutta jos en ole tuulella, niin voisin lukea vaikka romskua sinä aikana kun mies räplää minua.

Tämä voisi olla osin vaimoni kirjoittama. Hänelle tilanne voi hyvinkin näyttäytyä tällaiselta. Kun seksivälit alkavat venyä viikkoon tai pitempään, alkaa jo päivisin ahdistaa se, ettei illalla todennäköisesti taaskaan ole seksiä. Toisaalta jos sitä seksiä olisi vaikkapa 2-3 kertaa viikossa, ei tällaista noidankehää edes syntyisi.

Olen itse paljon vaimoa seksuaalisempi. Vuosien ajan seksiä on ollut keskimäärin kerran viikossa. Kärsin ja olen miettinyt eroakin seksinpuutteen takia. Haluaisin itse 2-4 krt viikossa.

Vierailija
136/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin miehen seksivietti pilaa parisuteen. Mies on jatkuvasti kärttämässä seksiä ja olen tämän takia alkanut karttaa tilanteita, joissa olisin miehen kanssa kahdestaan. Päivät menee ok, kun molemmat töissä ja iltaisin lapset toimivat sopivasti esiliinoina. Illat on kuitenkin pahimpia, sillä näen jo miehen ilmeestä, että vain yksi asia mielessä. Siksi illat on mennyt ihan omituisiksi. Lasten nukahdettua jos mies jää sohvalle, menen itse nukkumaan ja jos mies tulee vähän ajan päästä viereen, niin näyttelen nukkuvaa (jos en oikeasti nuku). Jos taas mies menee nukkumaan, niin jään itse katsomaan telkkaa vaikka kuinka nukuttaisi.

Toki meillä on seksi, mutta se on huonoa, kun mies ei näe yhtään vaivaa "vietellä" minua jo pidemmän aikaa. Toisi kukkia, veisi syömään, järjestäisi romantiikkaa, mutta ei, panemaan vain pitää aina päästä. Kyllähän mies yrittää seksissä minua huomioida, mutta jos en ole tuulella, niin voisin lukea vaikka romskua sinä aikana kun mies räplää minua.

Kaikki eivät ole romanttisia samalla tavalla. Ehkä miehesi osoittaa romanttisuuttaan jollakin muulla tavalla. Olette varmaan käyneet asiasta keskustelua? Voithan itsekin ehdottaa jotakin. 

Vierailija
137/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi vaatia, mutta voi ilmoittaa tällä tavalla vaihtoehdot, kuten onkin ilmoittanut. AP:n mieshän on fiksu. On pyytänyt terapiaan ja kertonut etukäteen vaihtoehdot, eikä vain mennyt vieraisiin. Eli on antanut AP:lle mahdollisuuden korjata asioita.

Vierailija
138/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on niin, että mies on haluton..

N46

Minulla kävi samalla tavalla. Yhtäkkiä halut heräsivät ja olisin halunnut seksiä jatkuvasti. Myös se, että joku haluaa minua, tuntui aivan käsittämättömän hyvältä! Päätin kuitenkin tehdä seksisuhteelle stopin ja yrittää vielä parisuhteessa. M35

Vierailija
139/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta ja joskus se nautinto pitää hakea sitten muualta jos ei kotonta saa.

Vierailija
140/168 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa ihan vapaasti erota jos on huonossa liitossa. Ei se ole 'uhkailua'. Aivan varmasti apeen mies kokee olevansa erittäin huonossa liitossa, missä ap ei rakasta häntä eikä halua mitään muutosta asiaan. Ap on itsekäs.