Äitini arvostelee jatkuvasti kotini siisteyttä (kotini on siisti)
Olen hetkellisesti pyörätuolissa ja asun hissittömässä talossa joten tarvitsen äitiäni tuomaan minulle ruokaa.
Äidin on _aina_ pakko huomauttaa jostakin. Jos tiskipöydällä on juomalasi ja lusikka, äiti alkaa tuhahdella "Tämähän on kuin joku nistikämppä, hyi hitto" tai roskiksessa banaaninkuori "täällähän vilisee kohta rottia tätä menoa" Roskiskaapissa oli tyhjä viinipullo, niin olen kuulemma juoppo. Valittaa myös jostain olemattomasta hajusta "hyi kun täällä on ummehtunutta" ja syöksyy avaamaan kaikki ikkunat. Aaaaargh!!!!
Kommentit (7)
Monella kaupalla on ostosten kotiintuontipalvelu. Voisit muuten huomauttaa äitiäsi kielenkäytöstä, kiroilu ei ole "siistiä".
Minulla ei ole ketään muuta, sukulaiset toisella puolella Suomea ja ystäviä ei ole. Kuinkahan hintava tuollainen kotiintuontipalvelu on?
ap
Äidit on äitejä. Oma äitini kertomansa mukaan häpeää ja kärsii minun asunnostani niin paljon, ettei voi edes omille ystävilleen kertoa missä minä asun, sillä he ovat vanhoja ja sivistyneitä ihmisiä... Vääntö alkoi 20 vuotta sitten siitä, kun en suostunut ottamaan seinälleni hänen sukulaisilta ostamaansa Ikean kissataulua.
M 42
Eikö se muuten auta? Mulla oli sama tilanne keväällä. Äiti kokkasi, pesi pyykit, siivosi. Huomasi itse miten iso homma tän kämpän siivous on kun on perhettä ja pieni lapsi.
Meillä oli samaa. Tilanne eskaloitui kerran, kun äiti dramaattisesti ilmoitti, että hän ei voi tulla enää kylään tällaiseen sekasotkuun. Totesin kylmästi, että sopii jättää tulematta. Siihen loppui valitukset, ei mennyt marttyyrius (josta koko lapsuuteni sain kärsiä) läpi enää. Äitini asunto on askeettisuudessaan kuin munkin kammio, meillä tavaraa paljon (mutta kuitenkin aina puhdasta).
Nykyajan naiset on niin laiskoja, ei ihme kun äidit kommentoivat.
Pitäisi aina vaan olla "omaa aikaa", jotta voi "maistella" viinejä ja lukea hömppälehtiä. Kodin siisteydestä, miehestä tai lapsista viis. Ei ihme, että Suomi on menossa kohti alamäkeä ja lujaa.
Pyydä jotain toista auttamaan sua. Problem solved.