Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies vaatia?

Vierailija
04.06.2017 |

En halua seksiä, enkä pidä siitä ja siksi meillä on petipuuhia harrastettu joskus viime syksynä. Mies kinuaa kuitenkin aina silloin tällöin, mutta en halua. Ukko haluaa kaiken maailman pariterapiaan, mutta ei se muuttaisi tilannetta; minua ei seksi kiinnosta ja piste. Myös lapset on jo tehty, joten ei sekään ole peruste. Lisäksi olemme jo reilusti yli nelikymppinen pari, niin sitä poltetta ei juuri enää ole. Mies kuitenkin välillä vaatii seksiä ja uhkailee myös avioerolla, vaikka kaikki muu on meillä hyvin. Voiko mies vaatia seksiä ja voiko jollekin olla pelkkä seksi avioeron peruste?????

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna lupa vieraisiin.

NO EI TODELLAKAAN!!!!

Tätä en käsitä. Miksei mies saisi hakea seksiä muilta, jos sinä ehdottomasti kieltäydyt? Siis ketään ei pidä painostaa seksiin milloin vain, kun itsestä siltä tuntuu ja vielä erolla uhkailemalla. Että jo et suostu tänäänkin, jätän sut-tyyliin, se on henkistä väkivaltaa. Mutta yhtä väärin on kieltää seksi toiselta ihmiselyä kokonaan loppuelämäksi! Sekin on henkistä väkivaltaa.

Jos seksi on sinulle vastenmielistä, mutta mies haluaa sitä, niin ymmärrän, ettei tarvitse väkisin suostua. Ja ymmärrän senkin, ettet halua erota vaan pitää perheen koossa. Niin en käsitä, miksi ihmeessä vastutat, että mies saisi seksinsä muualta? Eikö se olisi win win? Ethän sentään voi kieltää seksiä toiselta ihmiseltä, vaikket itse siitä tykkää. Mies saisi seksiä ja platonisen perhe-elämän ja sun ei tarvitse garrastaa sejsiä ja saat platonisen perhe-elämän. Järjetön asennoituminen sulla suorastaan ja itsekäs ja joustamaton.

N46

Vierailija
22/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille nuorille miehenaluille tulisi näyttää ap:n kirjoitus varoittavana esimerkkinä, siitä kuinka naiset huijaa miehiä avioliittoon. Aluksi ollaan oikein mukavia ja seksiäkin on, mutta kun on lapset tehty ja uusi talo rakennettu, niin sitten voi läheisyyden ja sekin lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni mies voi vaatia ja sinä voit kieltäytyä. Mutta hinnaksi voi tulla ero ja se pitää hyväksyä. Varsinkin kun et ole halukas edes käymään asiaa läpi terapiassa. Miehellä on oikeus tehdä omat valintansa, että haluaako tuollaista kämppiliittoa jatkaa. Nykymallilla teille käy niin, että mies löytää jostain halukkaamman naisen ja vaihtaa sinut lennossa tähän uuteen.

Vierailija
24/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eronnut juuri seksin puutteen takia. Nainen olisi voinut kertoa heti ettei tykkää seksistä niin molemmat ois päässy helpommalla. Mulla on seksiä lähes joka päivä, joko yksin tai yhdessä. En näe mitään järkeä kerätä turhia paineita mitkä voi laukaista.

Vierailija
25/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille nuorille miehenaluille tulisi näyttää ap:n kirjoitus varoittavana esimerkkinä, siitä kuinka naiset huijaa miehiä avioliittoon. Aluksi ollaan oikein mukavia ja seksiäkin on, mutta kun on lapset tehty ja uusi talo rakennettu, niin sitten voi läheisyyden ja sekin lopettaa.

Tuosta on moni vanhempi miestuttava kertonut. Kuulostaa jopa siltä että se on normi eikä poikkeus, valitettavasti.

Vierailija
26/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna lupa vieraisiin.

NO EI TODELLAKAAN!!!!

Tätä en käsitä. Miksei mies saisi hakea seksiä muilta, jos sinä ehdottomasti kieltäydyt? Siis ketään ei pidä painostaa seksiin milloin vain, kun itsestä siltä tuntuu ja vielä erolla uhkailemalla. Että jo et suostu tänäänkin, jätän sut-tyyliin, se on henkistä väkivaltaa. Mutta yhtä väärin on kieltää seksi toiselta ihmiselyä kokonaan loppuelämäksi! Sekin on henkistä väkivaltaa.

Jos seksi on sinulle vastenmielistä, mutta mies haluaa sitä, niin ymmärrän, ettei tarvitse väkisin suostua. Ja ymmärrän senkin, ettet halua erota vaan pitää perheen koossa. Niin en käsitä, miksi ihmeessä vastutat, että mies saisi seksinsä muualta? Eikö se olisi win win? Ethän sentään voi kieltää seksiä toiselta ihmiseltä, vaikket itse siitä tykkää. Mies saisi seksiä ja platonisen perhe-elämän ja sun ei tarvitse garrastaa sejsiä ja saat platonisen perhe-elämän. Järjetön asennoituminen sulla suorastaan ja itsekäs ja joustamaton.

N46

Miten tätä voi alapeukuttaa? Voisiko joku niin tehnyt pikkasen avata ajatuksenkulkuaan. Millä voit perustella sitä, että kieltää seksin loppuelämäksi toiselta ihmiseltä? Todella itsekästä ja epäempaattista. Minä minä minä.

N

Vierailija
27/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Myös lapset on jo tehty, joten ei sekään ole peruste. Lisäksi olemme jo reilusti yli nelikymppinen pari, niin sitä poltetta ei juuri enää ole. Mies kuitenkin välillä vaatii seksiä ja uhkailee myös avioerolla, vaikka kaikki muu on meillä hyvin. Voiko mies vaatia seksiä ja voiko jollekin olla pelkkä seksi avioeron peruste?????

Siis mitähän nyt taas? Onko tämä jälleen provo? Nelikymppinen pari ja sinä kysyt, että onko oikea peruste erolle, jos sinä olet päättänyt ettei mies saa seksiä....

Vierailija
28/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna lupa vieraisiin.

NO EI TODELLAKAAN!!!!

N46

Miten tätä voi alapeukuttaa? Voisiko joku niin tehnyt pikkasen avata ajatuksenkulkuaan. Millä voit perustella sitä, että kieltää seksin loppuelämäksi toiselta ihmiseltä? Todella itsekästä ja epäempaattista. Minä minä minä.

N

Ei se alapeukutus korvaa seksiä parisuhteessa, mutta pystyy kuitenkin tyydyttämään itseään. Minä mieluumin kyllä eroaisin, kuin eläisin seksittömässä parisuhteessa.

Vierailija
29/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Myös lapset on jo tehty, joten ei sekään ole peruste. Lisäksi olemme jo reilusti yli nelikymppinen pari, niin sitä poltetta ei juuri enää ole. Mies kuitenkin välillä vaatii seksiä ja uhkailee myös avioerolla, vaikka kaikki muu on meillä hyvin. Voiko mies vaatia seksiä ja voiko jollekin olla pelkkä seksi avioeron peruste?????

Siis mitähän nyt taas? Onko tämä jälleen provo? Nelikymppinen pari ja sinä kysyt, että onko oikea peruste erolle, jos sinä olet päättänyt ettei mies saa seksiä....

Kun lapset on tehty, ei seksiä tarvitse harrastaa :D

Vierailija
30/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lupa vieraisiin.

Meillä toimii tämä.

Vierailija
31/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni mies ei pidä huolta ulkonäöstään. Aika harvaa naista kiinnostaa panna kaljamahaisen miehen kanssa.

Siis tälläistä olen kuullut monilta naisilta joita hoitelen ja joiden miehet ovat töissä. Tavallaan mies huijaa naisen avioliittoon ja muuttuu lasten jälkeen lihavaksi siaksi niin ulkoisesti kuin sisäisesti äänekkäästi piereskellen.

-Lihaksikas kamppailulajien mestari

Vierailija
32/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on oikeus joko harrastaa seksiä tai olla harrastamatta sitä. Ja se oikeus ei ole toisen ihmisen määriteltävissä. Eli miehelläsi ei ole oikeutta vaatia sinua harrastamaan seksiä, mutta sinulla ei ole myöskään oikeutta kieltää mieheltäsi seksiä. Eli koska sinä et halua mitään seksuaalista, on vaihtoehtoja aikalailla joko ero tai lupa käydä vieraissa.

Minun mielestäni suhteenne kannalta olisi hedelmällistä käydä terapiassa. Luultavasti "kaikki on hyvin" on vain opittu mantra jolla ne ongelmat pysyy piilossa. Kuulostaa siltä, että teillä olisi aika iso ryönävuori perattavana ja se seksuaalisuuskin saattaisi löytyä ilman kukkia ja ravintolaillallisia. Mitkä by the way ovat omasta mielestänikin kivoja, mutta mun on henk.koht. vaikea yhdistää ne seksiin. Oikein pitkän kaavan mukaan vietetty ilta ulkona on kyllä vihoviimeinen seksintappaja, mua ainakin väsyttää. Seuraavana aamuna sitten ehkä.

Vierailija
33/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää, että seksihalut ovat parisuhteessa noin erilaiset. Näköjään jotkut haluavat seksiä vain siihen asti kun lapset on tehty. Mulle seksi parisuhteessa ja vaikka ilmankin suhdetta on tärkeää, en voisi enää hyväksyä seksitöntä suhdetta. Eroaisin, t.N55

Vierailija
34/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni mies ei pidä huolta ulkonäöstään. Aika harvaa naista kiinnostaa panna kaljamahaisen miehen kanssa.

Siis tälläistä olen kuullut monilta naisilta joita hoitelen ja joiden miehet ovat töissä. Tavallaan mies huijaa naisen avioliittoon ja muuttuu lasten jälkeen lihavaksi siaksi niin ulkoisesti kuin sisäisesti äänekkäästi piereskellen.

Varmasti pitää paikkaansa, mutta ihan samaa voi sanoa toisinkinpäin.

Vierailija
35/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti pitää paikkaansa, mutta ihan samaa voi sanoa toisinkinpäin.

Harvoin voi sanoa toisinpäin. Useimmin naiset pitävät yllä kauneutta.

Monesti nuo miehet ovat sen lisäksi pelkureita ja eivät uskalla edes käydä päälle vaikka yllättävät vieraan miehen kotoaan vaimonsa viereltä...

Pelkuruus on ilmeisesti sukulaisuutta sikamaisuudelle.

Järkyttäviä tarinoita kuullut itsensä lihottaneista miehistä. Kuinka he työpäivän jälkeen tulevat kotiin ja päästelevät äänekkäitä pieruja ja lähentelevät vaimojaan ja pitävät näitä itsestäänselvyyksinä.

Vierailija
36/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset on tehty, ei seksiä tarvitse harrastaa :D

AV-mamman sääntö nro 1 avioliitto-ohjekirjan.

Vierailija
37/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksin puuttuminen on ihan hyvä syy avioerolle. Miehesi on ollut harvinaisen rehellinen ja sitkeä, kun on ehdottanut terapiaakin, koska monet miehet tapaavat ottaa oikeuden omiin käsiinsä ja menevät pettämään, koska kotona ei heru. Oletko huomannut sitä ollenkaan, oletko koskaan osoittanut kiitosta ja arvostusta siitä, että jos miehesi on pitänyt itsensä kurissa?  

Mietipä, että miksi seksi ei kiinnosta sinua. Etkö rakasta ja tunne enää vetoa miestäsi kohtaan? Onko sinulle opetettu, että seksi on vain lisääntymistä varten? Onko sinulla ikäviä kokemuksia, minkä vuoksi ei kiinnosta? Etkö tunne olevasi viehättävä ja haluttava miehesi silmissä? Jutelkaa ja pyrkikää kompromissiin, koska muuten teidän avioliitto on kyllä entinen.

Vierailija
38/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei avioeroon tarvita mitään perusteluja

Vierailija
39/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sinä itsekäs nainen, et välitä miehestäsi pätkääkään.

Ei sinun tarvitse haluta, mutta suostu nyt kuitenkin seksiin miehesi kanssa vähintään joka viikko.

Nainenhan kykenee seksiin riippumatta haluaako tai ei, mutta jos mies ei halua, niin letku ei jäykisty.

Mielestäni jo avioliittolupaus sisältää sen, että annat miehellesi seksiä hänen halutessaan.

Vierailija
40/168 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi vaatia, mutta sinun ei tosiaankaan tarvitse suostua ja avioerolla uhkaaminen on jo törkeää, mikäli kaikki muutoin parisuhteessa ja elämässä kunnossa.

Jos seksi ei toimi niin kaikki on päin v*ttua suhteessa.

Parempi erota tai saada lupa irtosuhteeseen.

N46