Mistä johtuu se, että olet jäänyt ilman seurustelukumppania?
Kommentit (278)
Koska haluan tutustua rauhassa, ja lisäksi en kelpuuta mitä tahansa. Rakastun miehessä luonteeseen loppujen lopuksi enemmän kuin ulkonäköön, ja haluan tuntea hänet edes jotenkin ennen kuin olemme enemmän kuin ystäviä. Minusta ensisuudelma viikon päästä tapaamisesta on täysin tahditonta etenemistä, eikä se saa minut kuin ahdistumaan ja miettimään, että viikon päästä tuokin haluaa jo varmaan seksiä. Eihän minun ole pakko suostua mihinkään, ja asioista voi keskustella, mutta valitettavan usein mies päättää lähteä etsimään helpompaa saalista. Tai sitten itse hylkään miehen, kun vonkaa yrittämättä edes peitellä halujaan.
Vierailija kirjoitti:
No ykkössyy on varmaan se, että olen hiljainen ja sulkeutunut introvertti, ja mun on yleensä vaikea tutustua ihmisiin. Olen myös tylsä kuin mikä, koska mulla ei ole hirveästi elämää mistä ammentaa jutunaiheita. Small talk on kenen tahansa tuntemattoman kanssa aina ihan hirveää, kun en ikinä keksi mitään mistä vois jutella ja sit seuraa tuskallinen hiljaisuus. Lisäksi en käy ikinä oikeastaan missään, koska haluan olla vapaa-ajalla rauhassa. Baarit ja tanssilavat ei ole mun juttu, koska välttelen juomista ja tappeluita ja inhoan tanssimista. Nettiin en taas halua naamani laittaa haukuttavaksi. Ja Tinderiinkään en viitsi laittaa, kun joku työkaveri kuitenkin bongaisi sen sieltä ja kohta olisi kaikki kyselemässä ja vittuilemassa työyhteisön ainoalle "peräkammarin-Pertille". Että ne minun pariutumistodennäköisyyteni taitavat näillä lähtökohdilla olla sitä lottovoiton todennäköisyyksien luokkaa. M25
Haittaisiko sinua tutustua hiljaiseen naiseen? Oltaisiin molemmat hiljaa jos siltä tuntuu eikä pidettäisi sitä kiusallisena? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen ihan samperin tylsä. Tuntuu, että suurin osa miehistä haluaa sosiaalisen naisen, jolla on paljon harrastuksia, mielenkiintoinen työ ja laaja kaveripiiri. Minun harrastukseni ovat tyyliin palapelit ja lenkkeily. Ystäviä on vain muutama ja työni on hoitoalalla. Tykkään synkästä musiikista ja sarjoista, kaikesta vähän kummallisesta. Lisäksi olen luonteeltani vähän varautunut. En tiedä mitä voisin miehille edes tarjota. Ehkä joku samanlainen mörökölli voisi minusta kiinnostua, mutta en ole heihin oikein törmännyt. Ulkonäköni perusteella vaikutan trendikkäältä pintaliitäjältä, koska tykkään meikata ja pukeutua trendikkäästi. Ulkonäköni on kuitenkin ristiriidassa luonteeni kanssa. Sellaiset nörttimiehet eivät tunnu minusta kiinnostuvan, vaikka minä kiinnostun heistä. Nämä olen itse laittanut syyksi siihen, että olen ikisinkku. Olisi valaisevaa saada jonkun sellaisen mielipide asiasta, joka minut oikeasti tuntee.
Jos vielä pidät ruuanlaittamisesta, niin minua kyllä kiinnostaisi.
Kyllä mä ihan tykkään. Myös leipominen on mukavaa, vaikka onnistunkin aina sotkemaan koko keittiön.
Vielä jos tuollaisen naisen kanssa kemiat kohtaisi, niin en enempää tarvitsisi.
Harmi kun en törmää teihin, joille ehkä kelpaisin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen ihan samperin tylsä. Tuntuu, että suurin osa miehistä haluaa sosiaalisen naisen, jolla on paljon harrastuksia, mielenkiintoinen työ ja laaja kaveripiiri. Minun harrastukseni ovat tyyliin palapelit ja lenkkeily. Ystäviä on vain muutama ja työni on hoitoalalla. Tykkään synkästä musiikista ja sarjoista, kaikesta vähän kummallisesta. Lisäksi olen luonteeltani vähän varautunut. En tiedä mitä voisin miehille edes tarjota. Ehkä joku samanlainen mörökölli voisi minusta kiinnostua, mutta en ole heihin oikein törmännyt. Ulkonäköni perusteella vaikutan trendikkäältä pintaliitäjältä, koska tykkään meikata ja pukeutua trendikkäästi. Ulkonäköni on kuitenkin ristiriidassa luonteeni kanssa. Sellaiset nörttimiehet eivät tunnu minusta kiinnostuvan, vaikka minä kiinnostun heistä. Nämä olen itse laittanut syyksi siihen, että olen ikisinkku. Olisi valaisevaa saada jonkun sellaisen mielipide asiasta, joka minut oikeasti tuntee.
Jos vielä pidät ruuanlaittamisesta, niin minua kyllä kiinnostaisi.
Kyllä mä ihan tykkään. Myös leipominen on mukavaa, vaikka onnistunkin aina sotkemaan koko keittiön.
Vielä jos tuollaisen naisen kanssa kemiat kohtaisi, niin en enempää tarvitsisi.
Harmi kun en törmää teihin, joille ehkä kelpaisin. :(
Ainakin yksi pari on tavannut vauva-palstallakin - nainen kirjoitti täällä jokin aika sitten.
Ei muuta kuin anonyymeneja s-postiosoiteitta kehiin ja kirjeenvaihtoon, hei 2 tässä keskustelevaa?
Ketjussa on paljon rankkoja tarinoita, joista on ikävä kuulla. Voimia teille! Mutta sitten on taas paljon näitä itsesäälitarinoita, jossa ongelmat aiheutuvat ihan puhtaasti asenteesta "kunhan nyt ei vain itse tarvitsisi tehdä mitään". Esimerkiksi nämä, joita kyllä lähestytään ja tullaan juttelemaan, mutteivät saa sanaa suustaan. Ongelmahan on siis ihan päivänselvä ja korjattavissa: opetelkaa juttelemaan niitä näitä tuntemattomille. Ei se ole mitään ihmeellistä. Ei se aluksi helppoa ole, mutta harjoittelulla siitä tulee pian rutiinia. Kuunnelkaa, mitä muut juttelevat tuntemattomille ja jutelkaa samanlaisia. Eikä se niinkään tarkkaa ole. Voitte oikeastaan jutella ihan mitä lystää. Ynseydellä (ts. toisen huomioimattomuudella) sen sijaan tapatte orastavan sosiaalisen tilanteen.
Olen ujo ja tylsä, enkä käy koskaan paikoissa, jossa miehiä voisi tavata, itse asiassa ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluvat ihmiset ovat lähes samoja, kuin alakouluikäisenä. Opiskelen myös naisvaltaista alaa, joten uranikin puolesta näen lähinnä vain naisia
Samasta syystä kun olen jäänyt myös ilman vankeustuomioita. Olen päättänyt tehdä vain hyviä päätöksiä elämässäni, ja omalla kohdallani seurustelu tai linnaan itsensä hommaaminen ei olisi hyvä päätös.
Ulkonäkö ratkaisee eniten että saako tyttö-/naisystävää. Ei siis pahalla ap mutta se on karu fakta
Ruma naama, kaljuuntuminen ja lyhyys. Siinä keskeisimmät syyt miksi en kelpaa naisille kumppaniksi
Haluan fiksun, vaaleahiuksisen, kauniin ja uskollisen miehen.
Elän yksin.
Varmaan useampi syy. Ehkä tärkein on se, että olen häslännyt ja tuhlannut aikaa miehiin, joista ei ole kumppaneiksi parisuhteeseen. Renttuja ja varattuja miehiä. Lisäksi mulla on aika voimakkaat mielipiteet, korkea koulutus ja liksa, niin että en taida olla useimpien miesten mieleen noin niin kuin parisuhdetta ajattelen. Valitsevat minut kiihkeään seksisuhteeseen, ja sitten jonkun tavallisemman ja pehmeämmän naisen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ratkaisee eniten että saako tyttö-/naisystävää. Ei siis pahalla ap mutta se on karu fakta
Näinhän se menee. En tiedä yhtään komeaa, jonka ympärillä ei pyörisi naisia riippumatta luonteesta tai statuksesta
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole ikinä osoittanut minua kohtaan sellaista huomiota, joka voisi seurustelu/seksihommiin johtaa.
Olen liian kiltti ja tylsä. En näe mitään syytä edes yrittää lähestyä ketään, sillä tässä iässä (28v) kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta tulisi olla joko kunnollisen parisuhteen tai usean yhdenyönjutun verran.
Harrastukseni eivät taatusti kelpaa yhdellekään naiselle, mm. katson animea ja pelaan videopelejä. Työttömyys ei auta yhtään sen enempää. Jos se vain olisi mahdollista, palaisin ajassa taaksepäin ja tuhoaisin kaiken kilttimieheyden mielestäni tarkoituksenani ruveta sellaiseksi korkean tason alfaurokseksi mistä naiset taistelevat.
No, saavatpahan ainakin verorahoillaan elättää loisimiseni.
Kyllä vielä jonkun löydät! Itsekin pelailen melkein joka päivä, ja animen katsomiseen pitää olla jo animelistissa lista, että pysyy mukana. Löysin itselleni miehen, jonka kanssa katsotaan yhdessä animea, ja pelataan pelejä yhdessä tai erikseen.
Olen alta 170 cm mies ja naamakaan ei mikään hyvä. Tässä iässä parikymppisenä ne ovat selvä syy sinkkuuteen kun ulkonäkö on nuorille eli ikäisilleni naisille niin tärkeää
Täällä näköjään paljon muitakin koulukiusattuja.... On se p-seestä kun ne vaikuttaa koko iän....
Olin tosi kiusattu ala- ja yläasteen lihavuuden vuoksi, lisäksi silmälasit ja 4. luokalta asti hyvä koulussa. Siihen asti olin ollut alisteisessa asemassa erään vanhemman "kaverin" kanssa ja oli pakko saada vain huonoja numeroita. Oli keskiarvo 6,1 kolmannelle luokalle mentäessä. En halunnut saada turpaan, niin oli helpompi olla huono. Sitten muutettiin ja pääsin tästä "kaverista", mutta alkoi karsea kiusaaminen. Sairastuin syömishäiriöön pahasti. Lukioon mennessä ka oli 9..0. Parhaimmillaan lukiossa.
Menin oikikseen. En tuntenut oloa kotoisaksi. Kaikki mun mielestä niin sosiaalisia ja fiksuja. Valmistuin ja koulutus todella korkea tällä hetkellä. Liian korkea. Opiskeluaikana todella paljon illan juttuja. Hain hyväksyntää. Työn perässä paljon. Nyt erakkomainen luonne vaikka kaikki luulee muuta. En käy baareissa en ravintolassa. Juon yksin. Aikaisemmin kävin lähibaarissa ja kyllä sieltä bubimiehiä löytyisi, mutta ei kiinnosta.
Teen töitä yksin. Asiakkaista en voisi kuvitellakaan kiinnostuvani. Työetiikka ja monet huumehemmoja tai muita ongelmaisia.... Netissä juttelen, mutta monet hakee seksiseuraa tai paljastan oman ammatin ja koulutuksen niin se siinä.....
Pitäisi muuttua, mutta en enää tiedä osaisinko edes seurustella tai tapailla. Ahdistun. Puhelias olen mutta jotenkin vain menen tätä samaa rataa... Ikäisekseni kaunis ja hoikka (171/55) mutta en ikinä enää voi olla itseeni tyytyväinen. Kiitos teille kemin ala- ja yläasteen luokkakaverit ja rinnakkaisluokkalaiset. Kannattiko niin monta kertaa työntää mun päätä vessanpyttyyn.....
F
ps. olis kiva nähdä niitä kiusaajia tänä päivänä....
Ei kiinnosta seksikeskeiset miehet.
Ei ole rahaa eikä ulkonäköä. Maailmassa on paljon komeita ja varakkaita miehiä niin miksi naiset minuun tyytyisivät
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa eikä ulkonäköä. Maailmassa on paljon komeita ja varakkaita miehiä niin miksi naiset minuun tyytyisivät
Koska komeita ja varakkaita miehiä ei riitä kaikille naisille. Suurin osa tavisnaisista ymmärtää tämän ja kelpuuttaa myös tavismiehen.
Syitä:
- Olen ihmisraunio psyykkisesti johtuen vuosikausien koulukiusaamisista
- Työtön p***a jolla ei toki senttiäkään velkaa mutta tulot luokkaa 400+ euroa kuussa käyttörahaa
- Kiusaamisista seurannut sosiaalisten tilanteiden pelko pudottanut hampaatkin suusta, vajaa puolet revitty irti tai pudonneet ja tämä reilu kolmikymppisenä
- Kilttimies pohjimmiltani enkä mikään jännämies
- En ole pitkä enkä komea
- Lyhyt m**a