Vinkkejä ruokajonoon Vantaalle...Mihin mennä? Mistä hyvät ruoat eikä 2v sit vanhaks menneitä
Sain eräästä paikasta vähän jotain apua pakasteiden muodossa, jotka olivat yli vuos sit menneet vanhaks, ja muutenkin ö-luokan ruokaa.
Kertokaa te nyt parhaat ruokajonot vantaalla tai läheisyydessä mihin voisin mennä...
M32
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Meeppäs nyt Pummeroinen töihin ja sitten kauppaan ostamaan.
Olen työtön työnhakija jo. Töitä en ole saanut
Ap
Joku varnasti tuntee pk-seudun ruokajonot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö työtön työnhakija saa mistään rahaa millä ostaisi ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Myy peräsuoltas ja osta ruokas.
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saa, mutta ei tarpeeksi.
Ap
Voisivatko ihmiset pysyä aiheessa ja vastata kysymykseen, eikä asiattomuuksia...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saa, mutta ei tarpeeksi.
Ap
Koetko että olisit ansainnut enemmän ja jos, niin millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saa, mutta ei tarpeeksi.
Ap
Koetko että olisit ansainnut enemmän ja jos, niin millä perusteella?
Siis häh?
Mulla ei oo ruokaa eikä rahaa siihen. Yksinkertaista. silloin haetaan ruoka-apua
Voitko mennä muualle purkamaan pahaa oloas
ruoka-apu Vantaa 2024
Laita tuo googleen niin saat tiedot. Heti eka linkki antaa kalenterin jossa paikat. En katsonut kaikkia linkkejä mutta tuo eka linkki näytti aika kattavalta.
Vierailija kirjoitti:
ruoka-apu Vantaa 2024
Laita tuo googleen niin saat tiedot. Heti eka linkki antaa kalenterin jossa paikat. En katsonut kaikkia linkkejä mutta tuo eka linkki näytti aika kattavalta.
Niin ja laadusta en osaa mitään sanoa, en oo ite käynyt. Mutta luulisin että se vaihtelee joten ei muuta kun kokeilemaan sitkeästi onneaan. Tsemppiä, toivottavasti saat hyviä ruokia.
Vierailija kirjoitti:
ruoka-apu Vantaa 2024
Mutta tarttisin kokemustieto että minne kannattaa mennä...osassa tosi huonoa ja vanhaa ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruoka-apu Vantaa 2024
Mutta tarttisin kokemustieto että minne kannattaa mennä...osassa tosi huonoa ja vanhaa ruokaa
Mitä jos menisit johonkin ilmaisruokailuun, huomena vaikka myyrätielle ja kysyt onko siellä konkareita joilla sisäpiiritietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruoka-apu Vantaa 2024
Mitä jos menisit johonkin ilmaisruokailuun, huomena vaikka myyrätielle ja kysyt onko siellä konkareita joilla sisäpiiritietoa.
Saatan mennäkin
Lähtee ainakin läskit lorvikatarreilta,jotain positiivista.