Mistä johtuu se, että olet jäänyt ilman seurustelukumppania?
Kommentit (278)
Olen luonteeltani erakko ja liian ujo. Ei ole miehet tulleet kotoa hakemaan. N21
Minulla ei ole koskaan ollut läheisiä ihmissuhteita (ei-neurotyypillisiltä vanhemmilta ei opi sellaisia asioita), mutta aikojen saatossa olen oppinut vaikuttamaan normaalilta pinnallisissa ihmissuhteissa, kuten töissä. Niinpä suhteet alkavat hyvin, mutta sitten jämähtävät seksivaiheeseen. Ja koska 90% miehistä pelkkä seksi kelpaa sinänsä, hekään eivät yritä syventää suhdetta. Sitten minä jossain vaiheessa tajuan olevani pelkkä seksilelu ja on pakko lähteä oman mielenterveyden säilyttämiseksi.
Ehkä pitäisi yrittää tapailla aseksuaaleja jolloin molemmille olisi alusta lähtien selvää mitä haetaan eikä miehellä olisi motiivia valehdella. Mutta toisaalta en haluaisi elää koko elämääni ilman seksiä.
Harrastukset sellaisia, etten käy missään enkä tarvitse niihin ryhmää. Viihdyn kotona, olen extrovertti, hiljaiseksi jotkut haukkuvat, mutta minulla on silti vahvat mielipiteet asioihin, jos aletaan keskustelemaan, en mielistele. En oo kaunis, mutten rumakaan, olisinko sitten se seinäruusu, mitähän siitäkin termistä pitäisi ajatella? Nainen, jonka vierestä tuolit viedään.
Olen rumahko, kunnianhimoton, ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen mies. Löydän kaikista asioista ne negatiiviset puolet ja muutenkin elämässäni olen keskittynyt lähinnä luovuttamaan ja säälimään itseäni. Syytän tästä naisia. En minäkään tietysti mitään rumaa tai tyhmää naista silti haluaisi, vaan hoikan, älykkään ja huumorintajuisen. Vähän niin kuin äitini, joka on ainut nainen joka minua on koskaan rakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen ihan samperin tylsä. Tuntuu, että suurin osa miehistä haluaa sosiaalisen naisen, jolla on paljon harrastuksia, mielenkiintoinen työ ja laaja kaveripiiri. Minun harrastukseni ovat tyyliin palapelit ja lenkkeily. Ystäviä on vain muutama ja työni on hoitoalalla. Tykkään synkästä musiikista ja sarjoista, kaikesta vähän kummallisesta. Lisäksi olen luonteeltani vähän varautunut. En tiedä mitä voisin miehille edes tarjota. Ehkä joku samanlainen mörökölli voisi minusta kiinnostua, mutta en ole heihin oikein törmännyt. Ulkonäköni perusteella vaikutan trendikkäältä pintaliitäjältä, koska tykkään meikata ja pukeutua trendikkäästi. Ulkonäköni on kuitenkin ristiriidassa luonteeni kanssa. Sellaiset nörttimiehet eivät tunnu minusta kiinnostuvan, vaikka minä kiinnostun heistä. Nämä olen itse laittanut syyksi siihen, että olen ikisinkku. Olisi valaisevaa saada jonkun sellaisen mielipide asiasta, joka minut oikeasti tuntee.
Jos vielä pidät ruuanlaittamisesta, niin minua kyllä kiinnostaisi.
Uskomatonta...viesti lesboudestani ja kaapissa olosta poistettiin. :/
Itse olen onnellisin itsekseni. Kaikki suhteet ovat aina jossain vaiheessa osoittautuneet liian ongelmallisiksi ja vaativiksi. En vaan jaksa sitä ainaista parisuhde säätöä yhtään enää. Noh, josko iän myötä alkaisi kohtaamaan tasapainoisempia ihmisiä, niin ehkäpä sitten voisi harkita.
Omasta mukavuudenhalusta kai sitä on sinkkuna seilannut jo tovin. Tavallaan olisin valmis uuteen suhteeseen, mutta nyt ei oikein ehdi keskittyä mihinkään sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen onnellisin itsekseni. Kaikki suhteet ovat aina jossain vaiheessa osoittautuneet liian ongelmallisiksi ja vaativiksi. En vaan jaksa sitä ainaista parisuhde säätöä yhtään enää. Noh, josko iän myötä alkaisi kohtaamaan tasapainoisempia ihmisiä, niin ehkäpä sitten voisi harkita.
Ehkä olet vain itse liian epätasapainoinen
Tämä oli helppo kysymys, olen naimissa. Menin jo vuonna 1985 niin sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen ihan samperin tylsä. Tuntuu, että suurin osa miehistä haluaa sosiaalisen naisen, jolla on paljon harrastuksia, mielenkiintoinen työ ja laaja kaveripiiri. Minun harrastukseni ovat tyyliin palapelit ja lenkkeily. Ystäviä on vain muutama ja työni on hoitoalalla. Tykkään synkästä musiikista ja sarjoista, kaikesta vähän kummallisesta. Lisäksi olen luonteeltani vähän varautunut. En tiedä mitä voisin miehille edes tarjota. Ehkä joku samanlainen mörökölli voisi minusta kiinnostua, mutta en ole heihin oikein törmännyt. Ulkonäköni perusteella vaikutan trendikkäältä pintaliitäjältä, koska tykkään meikata ja pukeutua trendikkäästi. Ulkonäköni on kuitenkin ristiriidassa luonteeni kanssa. Sellaiset nörttimiehet eivät tunnu minusta kiinnostuvan, vaikka minä kiinnostun heistä. Nämä olen itse laittanut syyksi siihen, että olen ikisinkku. Olisi valaisevaa saada jonkun sellaisen mielipide asiasta, joka minut oikeasti tuntee.
Kyllä mä ihan tykkään. Myös leipominen on mukavaa, vaikka onnistunkin aina sotkemaan koko keittiön.
Noh, Suomalaiset naiset eivät koskaan ole minusta olleet kiinnostuneita, jostain syystä. En ole ruma mutta en komea, en selvästi miehekkään näköinen. Olen 41v eronnut mies nyt, ihmiset luulee mua jotain 30-35 ikäseksi, nuoren näkönen, baby skin ei karhu-apina, ei kalju, Olen kiltti (liian kiltti varmaankin), uskollinen, 179cm/80kg, en juo, en hillu ulkona, harrastukset on itseopiskeluu ja ohjemointi juttuja yms. Olen ujo, rauhallinen, eritysherkkä (HSP, highly sensitive person), luova, en harrasta seksisuhteita, pitää olla oikea syvälaatuinen suhde sitä varten. Yksi 8 vuoden avioliitto takana ja useampi suhde (kaikki ulkomaalaisia joille näytän kelpaavan kyllä hyvin). En edes kiroile naisten seurassa, kohtelias siis ja kun tutustuu olen kuulema tosi hauskaa seuraa, mutta harva alkaa tehdä tuttavuutta yleensä. Tällä hetkellä työtön ja jonkin verran masentunut yms, toimittajan töitä ja ohjelmointia tehnyt suurimman osan elämästä ja tietysti matkustanut paljon. Eli ei mikään ihme ilmeisesti että kukaan ei juuri kotoa tule hakemaan ja viihdyn kotona :(.
Lopputulos taitaa olla että en kelpaa kenellekkään tääl kotisuomessa ja se pitäisi hyväksyy hijalleen...
Olen tylsä.
Koko elämä on mennyt nipottaessa opiskelujen kanssa, koiran kanssa ja työelämässä nipottaessa.
Olen liian erilainen. Ystäviä on viimeksi ollut 7. luokalla, sitten jäin yksin. Jos kukaan ei jaksa tällaista friikkiä edes ystävänä, kuinka sitten seurustelukumppanina?
Minkäs teet.
N23
Vierailija kirjoitti:
Olen liian erilainen. Ystäviä on viimeksi ollut 7. luokalla, sitten jäin yksin. Jos kukaan ei jaksa tällaista friikkiä edes ystävänä, kuinka sitten seurustelukumppanina?
Minkäs teet.N23
Mikä tekee sinusta erilaisen ja "friikin"?
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet.N23
Mikä tekee sinusta erilaisen ja "friikin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihan tykkään. Myös leipominen on mukavaa, vaikka onnistunkin aina sotkemaan koko keittiön.
Vielä jos tuollaisen naisen kanssa kemiat kohtaisi, niin en enempää tarvitsisi.
Olen ollut hyvin estoinen eikä kukaan tule kotoa hakemaan. Nyttemmin rakastamani ihminen ei halua seurustella kanssani, ja tämä hengailu (lisättynä niihin muihin pelkoihini ja estoihini) estää minua tutustumasta muihin ihmisiin. Ystäviäkään ei ole.
Vietin liikaa aikaa av:lla ja uskoin tänne kirjoittavien viestejä.
99% naisista ei tee ollenkaan aloitteita joten komboosi jää jäljelle se, että kävisit jossain.