Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu se, että olet jäänyt ilman seurustelukumppania?

Vierailija
04.06.2017 |

Minulla siitä, että olen liian kiltti.

M

Kommentit (278)

Vierailija
201/278 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen ei kelpaa minulle eikä ole rahaa hakea naista ulkomailta. Ennen asuin toisessa maassa joten totuin laadukaisiin naisiin josta suomesta voi vaan uneksia. Sitten meni työ ja viisumi alta. Nyt sitten elän tiukalla budjetilla ja jokainen ylimääräinen euro menee säästöön.

Voi harmi. Toivottavasti vielä joskus tulevaisuudessa saat enemmän rahaa, niin että kelpaat jollekin.

Kuka sanoi että tarvitsen rahoja kelvatakseni? Kyllä kelpaisin suomalaisille naisille mutta kun ei kiinnosta niin ei. Tuollaisia tylsiä, kylmiä ja tunteettomia jotka jakelevat toosaansa ihan liian vapaasti.  Eivätkä suomalaiset naiset todellakaan mitään maailmanluokan kaunottaria ole. Tosin sen vielä kestäisin jos muut asiat olisivat kunnossa. Ulkomailta pystyn löytämään naisen jolla on hyvä luonne ja on kauniskin, niin miksei?

Et sitten kelpaa ulkomaisille kaunottarille ilman rahaa? Eli kaunottaret ovat onnenonkijoita ja hyväluontoisuus kestää niin pitkään kuin rahasi riittävät? Onnea sulle!

Vierailija
202/278 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niille joista kiinnostun kelpaan vain seksiseuraksi :( Kunpa vain tietäisikin mistä tämä sitten johtuu. Paras keksimäni selitys on se että Helsingissä hyvännäköiset miehet eivät kerta kaikkiaan halua seurustella vakavissaan kun naisseuraa riittää muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/278 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että siksi että olen liian "miesmäinen" jollain tavalla. En yhtään sellainen herkkä ja siro piipittäjä niin kuin naisen kai pitäisi olla. Olen ihan kyllä ihan nätti ja pukeudun naisellisesti, mutta ehkä olen liian dominoiva ja kunnianhimoinen persoonana. Elekielenikin ja puhetapani eivät ole naiselliset osittain ammattinikin (johtotehtävät) vuoksi...

Vierailija
204/278 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että siksi että olen liian "miesmäinen" jollain tavalla. En yhtään sellainen herkkä ja siro piipittäjä niin kuin naisen kai pitäisi olla. Olen ihan kyllä ihan nätti ja pukeudun naisellisesti, mutta ehkä olen liian dominoiva ja kunnianhimoinen persoonana. Elekielenikin ja puhetapani eivät ole naiselliset osittain ammattinikin (johtotehtävät) vuoksi...

Minulle tulee tästä fiilis että tiedätkö sitten itse millaista kumppania kaipaat rinnalleni? Kyllä vahvakin nainen saa kumppanin kun tulee oikea persoona kohdalle.

Vierailija
205/278 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin parisuhteen, jossa ollaan henkisesti sitoutuneita (eli ei muita säätöjä, panoja tms.) mutta asutaan omissa kämpissä ja ollaan yhdessä silloin kun molemmat haluavat. Öitä ja viikonloppuja voidaan viettää toki yhdessä niin paljon kuin kummalekin sopii ja tehdä yhdessä reissuja, mutta kummallakin olisi silti ns. oma rauha ja tila kun niin haluaa. Lisäksi en halua lapsia itse, vaikkei haittaa, jos kumppanilla niitä on.

Kun ikää on 40+ niin ei löydy naista, jolle tämä olisi ok. Oma elämä on oikein hyvää, matkustelen, käyn kulttuuri-riennoissa ja syömässä hyvin, niin ei jaksa turhaa stressata, jos siihen ei kaveria löydy. Menee se näinkin.

206/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti enkä helposti päästä ketään lähelleni. Muutamia lyhyehköjä suhteita on ollut.

Tykkään kyllä käydä baareissa, mutta en ikäisteni suosimissa yökerhohelveteissä joissa on se kiimanhajuinen pariutumismeno päällä. Itse olen luonteeltani tasainen ja rauhallisen pohdiskeleva, enkä tykkää korostaa itseäni tai tuppautua ihmisten seuraan. Olen siis varmasti useiden naisten mielestä tylsä, mutta en itsekään jaksaisi jakaa arkea minkään bilehileen tai draamakuningattaren kanssa.

Moni kaverinainen on kehunut minua jopa jonkinlaiseksi unelmamieheksi, mutta tältä friend zonelta on vaikea viritellä mitään. Minua on myös luonnehdittu liiankin kunnolliseksi, kiltiksi ja huomaavaiseksi. On siunattu jopa komeahkolla ulkonäölläkin, arvostetulla ja vastuullisella ammatilla sekä herkkyydellä.

Kohtaanto-ongelman lisäksi ongelmani lienee se, että minulla ei ehkä ole mitään tarjottavaa nykyajan nuorille naisille. Tai henkilökohtaiset ominaisuuteni eivät vastaa tämän hetken ihanteita.

Olen jo tavallaan hyväksynyt sen, ettei kumppania ehkä tule löytymään. Välillä on heikkoja hetkiä kun sitä kumppania ja vieressä nukkujaa kaipaisi, mutta pääosin olen ihan tyytyväinen tähän poikamieselämäänkin.

En etsi yhden yön suhteita enkä pelkkää seksiä vaikka sitä silloin tällöin saisikin. Kuten Mika Waltari kirjoitti: "Mies on murheellinen jos hänellä ei ole naista jonka kanssa maata, mutta naisen kanssa maattuaan hän on vielä murheellisempi. Näin on ollut ja näin on oleva."

Ehkä vielä jonain päivänä se nainen löytyy, haku ei varsinaisesti ole päällä enää mutta kyllä tässä silmät auki kuljetaan.

Tsemppiä niille joita naisettomuus vaivaa! :)

Vierailija
207/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niille joista kiinnostun kelpaan vain seksiseuraksi :( Kunpa vain tietäisikin mistä tämä sitten johtuu. Paras keksimäni selitys on se että Helsingissä hyvännäköiset miehet eivät kerta kaikkiaan halua seurustella vakavissaan kun naisseuraa riittää muutenkin.

Ei se nyt rakettitiedettä ole. Ulkonäkösi ja ehkä myös käytöksesi ei riitä heidän tasolle.

Vierailija
208/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo uskaltanut pyytää ketään alkaa olee.

Vierailija
209/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin parisuhteen, jossa ollaan henkisesti sitoutuneita (eli ei muita säätöjä, panoja tms.) mutta asutaan omissa kämpissä ja ollaan yhdessä silloin kun molemmat haluavat. Öitä ja viikonloppuja voidaan viettää toki yhdessä niin paljon kuin kummalekin sopii ja tehdä yhdessä reissuja, mutta kummallakin olisi silti ns. oma rauha ja tila kun niin haluaa. Lisäksi en halua lapsia itse, vaikkei haittaa, jos kumppanilla niitä on.

Kun ikää on 40+ niin ei löydy naista, jolle tämä olisi ok. Oma elämä on oikein hyvää, matkustelen, käyn kulttuuri-riennoissa ja syömässä hyvin, niin ei jaksa turhaa stressata, jos siihen ei kaveria löydy. Menee se näinkin.

Tuo tummenettu kohtasi on kyllä nyt pahasti pielessä ja ei-totta. Tässäkin ketjussa useita samaa kuin sinä kertovia aikuisia naisia. Katsele vähän ympärillesi äläkä toista mantraa, jonka olet saanut päähäsi: se ei ole totta.

Vierailija
210/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt rakettitiedettä ole. Ulkonäkösi ja ehkä myös käytöksesi ei riitä heidän tasolle.

Höpö höpö, ei sillä ole mitään tekemistä välttämättä ulkonäön ja käytöksen kanssa. On paljon hyvännäköisiä miehiä jotka eivät halua sitoutua vaan lentävät kukasta kukkaan, koska voivat, tarjontaa on niin runsaasti eli voivat vaan kuoria rusinat pullasta.

Vierailija
211/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kelvannut ennen, mutta 25 v lakkasin kelpaamasta. En toki ole ollut tyrkyllläkään (baarit tai deittisovellukset), mutta silti jotenkin masentaa kohta 20-vuotinen sinkkuus.

Vierailija
212/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaaksi asti tapailin paljon naisia ja seurustelinkin muutaman kanssa. Sitten masennuin ja erakoiduin. Kaverit katosi ympäriltä. Nyt 40 vuotiaana elämä on suht ok, mutta viihdyn silti yksin.

Vierailija
213/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista on käytös joka ei riitä?

Vierailija
214/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten itse poikkeuksellisen hyvännäköinen?

Miksi sinulle itsellesi kelpaisi seurustelukumppaniksi vain hyvännäköinen mies eikä tavallinen?

Kyllä ne hyvännäköisetkin miehet jonkun kauniin kanssa seurustelevat, mutta tavallisia naisia huolivat vain seksiseuraksi

Vierailija
215/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on itsestäänselvä ratkaisu

Vierailija
216/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M22 kirjoitti:

Kenellekkään ei kelpaa täydellisyys niin siksi

Kieliopin voit laittaa miinukseksi, et ole enää täydellinen.

Kaksi lausetta erotetaan toisistaan pisteellä eikä pilkulla.

Vierailija
217/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin aikoinani ilman kumppania rumuuteni ja tyhmyyteni vuoksi.Mutta kun nyt katson elämää taaksepäin, niin ihan hyvin olen selvinnyt yksinkin.Itse asiassa paremmin.Olen saanut ja saan päättää itse, mitä syön ja milloin nukun tai valvon ja milloin käyn WC:ssä.Miä enemmän ikää tulee, sen tärkeämpää on oma tila ja aika.

Vierailija
218/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ei sillä ole mitään tekemistä välttämättä ulkonäön ja käytöksen kanssa. On paljon hyvännäköisiä miehiä jotka eivät halua sitoutua vaan lentävät kukasta kukkaan, koska voivat, tarjontaa on niin runsaasti eli voivat vaan kuoria rusinat pullasta.

Ummista vaan silmäsi, jos siltä tuntuu. He eivät voi sitä tasoisilleen naisille tehdä, koska ne naiset eivät salli sitä. Alempitasoiset sallii, ovat helposti vietävissä.

Vierailija
219/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ummista vaan silmäsi, jos siltä tuntuu. He eivät voi sitä tasoisilleen naisille tehdä, koska ne naiset eivät salli sitä. Alempitasoiset sallii, ovat helposti vietävissä.

Tämä oli jollekin niin paha viesti että piti oikein poistattaa. Totuus on näköjään liian kova pala.

Vierailija
220/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei komea mies halua ikinä seurustella kun on ihan helvetisti mahdollisuuksia moniin naisiin