Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu se, että olet jäänyt ilman seurustelukumppania?

Vierailija
04.06.2017 |

Minulla siitä, että olen liian kiltti.

M

Kommentit (278)

Vierailija
221/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy niitä miehiä jotka minusta kiinnostuvat.

Vierailija
222/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niille joista kiinnostun kelpaan vain seksiseuraksi :( Kunpa vain tietäisikin mistä tämä sitten johtuu. Paras keksimäni selitys on se että Helsingissä hyvännäköiset miehet eivät kerta kaikkiaan halua seurustella vakavissaan kun naisseuraa riittää muutenkin.

Ei komea mies halua ikinä seurustella kun on ihan helvetisti mahdollisuuksia moniin naisiin

Tai sitten voi tehdä kuten komea kaverini: on pitkässä suhteessa mutta käy vieraissa työmatkoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät pidä minua hyvännäköisenä vaan pikemminkin rumana. Siksi on turha lähestyäkkään kun naisella ei ole mitään tunteita minua kohtaan

Vierailija
224/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niille joista kiinnostun kelpaan vain seksiseuraksi :( Kunpa vain tietäisikin mistä tämä sitten johtuu. Paras keksimäni selitys on se että Helsingissä hyvännäköiset miehet eivät kerta kaikkiaan halua seurustella vakavissaan kun naisseuraa riittää muutenkin.

Ei se nyt rakettitiedettä ole. Ulkonäkösi ja ehkä myös käytöksesi ei riitä heidän tasolle.

Ai no minut on jatkuvasti feidattu itseäni rumempien takia? Heidän kanssaan sitten aletaan seurustella?

En tiedä vastausta otsikkoon:(

Vierailija
225/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt rakettitiedettä ole. Ulkonäkösi ja ehkä myös käytöksesi ei riitä heidän tasolle.

Höpö höpö, ei sillä ole mitään tekemistä välttämättä ulkonäön ja käytöksen kanssa. On paljon hyvännäköisiä miehiä jotka eivät halua sitoutua vaan lentävät kukasta kukkaan, koska voivat, tarjontaa on niin runsaasti eli voivat vaan kuoria rusinat pullasta.

Ummista vaan silmäsi, jos siltä tuntuu. He eivät voi sitä tasoisilleen naisille tehdä, koska ne naiset eivät salli sitä. Alempitasoiset sallii, ovat helposti vietävissä.

Millä tavalla ylempitasoiset naiset "eivät salli"?

Vierailija
226/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ei sillä ole mitään tekemistä välttämättä ulkonäön ja käytöksen kanssa. On paljon hyvännäköisiä miehiä jotka eivät halua sitoutua vaan lentävät kukasta kukkaan, koska voivat, tarjontaa on niin runsaasti eli voivat vaan kuoria rusinat pullasta.

Te naiset mahdollistatte sen itse, kun suurimmalla osalla naisista on niin samanlainen miesmaku.

Vierailija
227/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22 kirjoitti:

Kenellekkään ei kelpaa täydellisyys niin siksi

Kieliopin voit laittaa miinukseksi, et ole enää täydellinen.

Kaksi lausetta erotetaan toisistaan pisteellä eikä pilkulla.

Minähän en toisaalta väittänytkään olevani täydellinen, huomasin vain toisen kaltaiseni....

Vierailija
228/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin parisuhteen, jossa ollaan henkisesti sitoutuneita (eli ei muita säätöjä, panoja tms.) mutta asutaan omissa kämpissä ja ollaan yhdessä silloin kun molemmat haluavat. Öitä ja viikonloppuja voidaan viettää toki yhdessä niin paljon kuin kummalekin sopii ja tehdä yhdessä reissuja, mutta kummallakin olisi silti ns. oma rauha ja tila kun niin haluaa. Lisäksi en halua lapsia itse, vaikkei haittaa, jos kumppanilla niitä on.

Kun ikää on 40+ niin ei löydy naista, jolle tämä olisi ok. Oma elämä on oikein hyvää, matkustelen, käyn kulttuuri-riennoissa ja syömässä hyvin, niin ei jaksa turhaa stressata, jos siihen ei kaveria löydy. Menee se näinkin.

Tuo tummenettu kohtasi on kyllä nyt pahasti pielessä ja ei-totta. Tässäkin ketjussa useita samaa kuin sinä kertovia aikuisia naisia. Katsele vähän ympärillesi äläkä toista mantraa, jonka olet saanut päähäsi: se ei ole totta.

Varmasti tällaisia naisia on, emme vain ole löytäneet toisiamme. Korjataan siis: En ole toistaiseksi löytänyt.

Vierailija
229/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei riitä lähestymään naisia (siis onnistumaan siinä) missään opiskelijatapahtumissa tai baareissa ja en sitten tiedä muutakaan lähestymis tapaa ja varmaan sama ongelma niissäkin

Vierailija
230/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju päälaki ja vinot hampaat

Vierailija
231/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyräjyrä91 kirjoitti:

Olen introvertti enkä helposti päästä ketään lähelleni. Muutamia lyhyehköjä suhteita on ollut.

Tykkään kyllä käydä baareissa, mutta en ikäisteni suosimissa yökerhohelveteissä joissa on se kiimanhajuinen pariutumismeno päällä. Itse olen luonteeltani tasainen ja rauhallisen pohdiskeleva, enkä tykkää korostaa itseäni tai tuppautua ihmisten seuraan. Olen siis varmasti useiden naisten mielestä tylsä, mutta en itsekään jaksaisi jakaa arkea minkään bilehileen tai draamakuningattaren kanssa.

Moni kaverinainen on kehunut minua jopa jonkinlaiseksi unelmamieheksi, mutta tältä friend zonelta on vaikea viritellä mitään. Minua on myös luonnehdittu liiankin kunnolliseksi, kiltiksi ja huomaavaiseksi. On siunattu jopa komeahkolla ulkonäölläkin, arvostetulla ja vastuullisella ammatilla sekä herkkyydellä.

Kohtaanto-ongelman lisäksi ongelmani lienee se, että minulla ei ehkä ole mitään tarjottavaa nykyajan nuorille naisille. Tai henkilökohtaiset ominaisuuteni eivät vastaa tämän hetken ihanteita.

Olen jo tavallaan hyväksynyt sen, ettei kumppania ehkä tule löytymään. Välillä on heikkoja hetkiä kun sitä kumppania ja vieressä nukkujaa kaipaisi, mutta pääosin olen ihan tyytyväinen tähän poikamieselämäänkin.

En etsi yhden yön suhteita enkä pelkkää seksiä vaikka sitä silloin tällöin saisikin. Kuten Mika Waltari kirjoitti: "Mies on murheellinen jos hänellä ei ole naista jonka kanssa maata, mutta naisen kanssa maattuaan hän on vielä murheellisempi. Näin on ollut ja näin on oleva."

Ehkä vielä jonain päivänä se nainen löytyy, haku ei varsinaisesti ole päällä enää mutta kyllä tässä silmät auki kuljetaan.

Tsemppiä niille joita naisettomuus vaivaa! :)

Minun korviin sinä kuulostat unelmakumppanilta. Tai minä haluaisin sellaisen kiltin, kunnollisen ja tavallisen miehen. En biletä ja kaipaa arkeeni draamaa. Nuoret naiset ehkä eivät arvosta, mutta tulevaisuudessa kyllä. 

Vierailija
232/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset mahdollistatte sen itse, kun suurimmalla osalla naisista on niin samanlainen miesmaku.

Katkeruus kieltämättä karkoittaa nopeaa mahdolliset kumppanit, kummallakin sukupuolella.

Vierailija
233/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan useampi syy. Ehkä tärkein on se, että olen häslännyt ja tuhlannut aikaa miehiin, joista ei ole kumppaneiksi parisuhteeseen. Renttuja ja varattuja miehiä. Lisäksi mulla on aika voimakkaat mielipiteet, korkea koulutus ja liksa, niin että en taida olla useimpien miesten mieleen noin niin kuin parisuhdetta ajattelen. Valitsevat minut kiihkeään seksisuhteeseen, ja sitten jonkun tavallisemman ja pehmeämmän naisen parisuhteeseen.

Miksi olet häslännyt renttujen ja varattujen kanssa? Tähän voisivat muutkin naiset vastata, on aina kummastuttanut.

Vierailija
234/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus kieltämättä karkoittaa nopeaa mahdolliset kumppanit, kummallakin sukupuolella.

Mitäs kohtelet minua niin p2skasti, että tulen katkeraksi sinua kohtaan?

Nyt en voi enää tuon jälkeen yrittää kanssasi vaikka olisin halunnutkin

Vierailija
235/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hgdfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan useampi syy. Ehkä tärkein on se, että olen häslännyt ja tuhlannut aikaa miehiin, joista ei ole kumppaneiksi parisuhteeseen. Renttuja ja varattuja miehiä. Lisäksi mulla on aika voimakkaat mielipiteet, korkea koulutus ja liksa, niin että en taida olla useimpien miesten mieleen noin niin kuin parisuhdetta ajattelen. Valitsevat minut kiihkeään seksisuhteeseen, ja sitten jonkun tavallisemman ja pehmeämmän naisen parisuhteeseen.

Miksi olet häslännyt renttujen ja varattujen kanssa? Tähän voisivat muutkin naiset vastata, on aina kummastuttanut.

Koska varatut esittää olevansa muka sinkkuja ja unohtavat kertoa tyttöystävän olemassaolosta...

Vierailija
236/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se johtuu sosiaalisten tilanteiden pelosta ja estyneestä persoonallisuushäiriöstä. Jotenkin myös miesten seura ahdistaa esim. Välttelen aina mieskassoja ja lääkäreitä yms ja meen jotenkin aina lukkoon miesten seurassa.

Eikä mulla ole ollenkaan kavereita, työ tai opiskelupaikkaa eli mulla ei oo mitään elämää niin en usko et kukaan haluais olla mun kanssa ja häpeen muutenki itteeni niin paljon et en halua tutustua kehenkään enkä edes pystyisi vaikka halauaisinkin. Kaunis kyllä olen ja ulkonäkööni panostan koska ei mulla ole muutakaan ja sitä saan kuulla koko ajan, että voisit olla malli ja olet niin kaunis yms. Mutta mulla on niin huono itsetunto että en usko noita kehuja. T. Nainen 22

Vierailija
237/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten niin moni täällä listaa syyksi ulkonäön. Itse en ole ikimaailmassa tavannut ketään niin "rumaa" ettenkö olisi voinut hänen kanssaan keskustella ja ajan kanssa kiintyä. Tottakai nopea ihastuminen tulee ulkonäön perusteella, mutta ei se rakastuminen ja parisuhde siihen perustu. Itsekkin on tullut tapailtua ties minkä näköistä ukkoa, eniten kaduttaa ne kenellä oli huono luonne, ei se kenellä oli huono iho.

Vierailija
238/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla se johtuu sosiaalisten tilanteiden pelosta ja estyneestä persoonallisuushäiriöstä. Jotenkin myös miesten seura ahdistaa esim. Välttelen aina mieskassoja ja lääkäreitä yms ja meen jotenkin aina lukkoon miesten seurassa.

Eikä mulla ole ollenkaan kavereita, työ tai opiskelupaikkaa eli mulla ei oo mitään elämää niin en usko et kukaan haluais olla mun kanssa ja häpeen muutenki itteeni niin paljon et en halua tutustua kehenkään enkä edes pystyisi vaikka halauaisinkin. Kaunis kyllä olen ja ulkonäkööni panostan koska ei mulla ole muutakaan ja sitä saan kuulla koko ajan, että voisit olla malli ja olet niin kaunis yms. Mutta mulla on niin huono itsetunto että en usko noita kehuja. T. Nainen 22

Niin ja vielä se että en käy ikinä missään kun kaupoilla ja terapiassa, ja asun niin korvessa. Et kukaan ei varmaan tiä et oon olemassa.

Vierailija
239/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin aikoinani ilman kumppania rumuuteni ja tyhmyyteni vuoksi.Mutta kun nyt katson elämää taaksepäin, niin ihan hyvin olen selvinnyt yksinkin.Itse asiassa paremmin.Olen saanut ja saan päättää itse, mitä syön ja milloin nukun tai valvon ja milloin käyn WC:ssä.Miä enemmän ikää tulee, sen tärkeämpää on oma tila ja aika.

Kummaa, kyllä minä ainakin olen seurustellessakin saanut päättää noista asioista ihan itse. No, syöminen on tietysti kiva sopia yhteiseksi, mutta ei sekään pakollista ole. Onkohan sinulla vähän outo käsitys parisuhteesta?

Vierailija
240/278 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vielä se että en käy ikinä missään kun kaupoilla ja terapiassa, ja asun niin korvessa. Et kukaan ei varmaan tiä et oon olemassa.

Tää oli varmaankin vitsi?

Et voi olla todellinen ihminen