Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isännöitsijältä tuli lappu, että kaikkien pitää kirjoittaa etu- ja sukunimi sekä asunnon numero pyöräänsä

Vierailija
31.05.2017 |

Kiva kulkea pyörällä kaupungilla ja töissä, kun siinä paistattelee mun nimi :D

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin oli tällainen suursiivous viime syksynä. Aikaa ei annettu kuin reilu viikko laputtaa pyörät ja oltiin silloin reissussa. Palattiin päivää ennen kotiin! Siinä olisi voinut lapsilla itku päästä.

Säälitti ne pyörät joita keräsivät täyden peräkärryllisen.😅 Tosin tuskin niitä mihinkään kaatopaikalle vietiin.

Kannattaisi kyllä teidänkin taloyhtiöön palkata ammattinsa osaava isännöitsijä jonkun firabelina hommia vasemmalla kädellä hoitavan tyypin tilaan. Tulisi pitemmän päälle yhtiölle halvemmaksi. Paljonko joutui maksamaan korvauksia hävitetyistä pyöristä, vai eikö ole kehdattu kertoa?

No ei kai tällaisista hommista millekään huoltoyhtiölle kannata maksaa. Taloyhtiön hallituksen vanhat kääpät ihan itse tämän hoitivat.😂

Vierailija
62/63 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin seuraavasti. Kävisin pyöräkellarissa laittamassa joka fillariin helposti irrotettavan mutta ei itsekseen irtoavan lapun, jossa lukee: jos tämä pyörä on sinun etkä halua päästä siitä eroon, irrota tämä lappu. Vuoden päästä paiskaisin romulavalle kaikki ne fillarit, joissa lappu on vielä jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin maalarinteipin runkoon. Pyörä pysy tallessa eikä ollu lepattavaa lappua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän