Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärstäni oli mielenosoituksesta otetussa lehtikuvassa

Vierailija
31.05.2017 |

Ja olin vain menossa kadun yli. Argh!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE?

Vierailija
2/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä kivalta tunnu. Vähän hävettää. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niin, joku pride-marssi tietty ja koko seuraava kuukausi menee kun työkaverit kommentoi kaapista tuloa ja sinä koitat selittää että mutku mulla on perhe ja 3 lastakin :)

Vierailija
4/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin niin, joku pride-marssi tietty ja koko seuraava kuukausi menee kun työkaverit kommentoi kaapista tuloa ja sinä koitat selittää että mutku mulla on perhe ja 3 lastakin :)

Pride-marssilla on joka vuosi suurin määrin solidaarisia heteroita, myös heteroperheitä. Helsingissä siis. Jos se on joku Juuka Pride, niin viesti voi olla toinen...

Vierailija
5/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TORILLA TAVATAAN !!!!!!!!

Vierailija
6/8 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pride-marssilla on joka vuosi suurin määrin solidaarisia heteroita, myös heteroperheitä. Helsingissä siis. Jos se on joku Juuka Pride, niin viesti voi olla toinen...

Mutta rasistimarssilla on vain rasisteja. Esim. viime itsenäisyyspäivän muutaman tuhannen henkilön kulkue hautausmaalle muuttui äärioikeistolaiseksi tai jopa uusnatsistiseksi (hieno sana) pelkästään sillä että mukana marssi muutama kymmenen ruotsalaista äärioikeistolaista. 

Vierailija
7/8 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei sentään käynyt niin kuin entiselle työkaverilleni, jonka naama näkyi hamppumarssilta otetussa kuvassa. Kuvasta pystyi kyllä päättelemään ettei kyseinen henkilö ollut mukana marssimassa, mutta vain jos jaksoi tarkastella kuvaa sillä silmällä. Nopealla vilkaisulla sai mielikuvan että ahaa, meidän Jaana on ollut hamppumarssilla :)

Vierailija
8/8 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muaki nolottais, jos kyse ois jostain rajat kiinni -miekkarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän