Anoppi on kuollut
Kommentit (29)
Meinasin tulla sanomaan, että olen pahoillani, kun oman miniäni kanssa tullaan hyvin toimeen. Mutta ei sitten. Ymmärrän että toisenlaisiakin anoppeja on.
Mummeli kirjoitti:
Meinasin tulla sanomaan, että olen pahoillani, kun oman miniäni kanssa tullaan hyvin toimeen. Mutta ei sitten. Ymmärrän että toisenlaisiakin anoppeja on.
Ap on varmasti tullut anoppinsa kanssa juttuun. Sen verran vitsikäs alotus on:) Joillain suvuilla on hurttia huumoria.
Huonoa huumoria. Ei ihan kaikesta kannata vääntää
Vierailija kirjoitti:
Typerä aloitus, häpeä ap! Kuolo korjaa vielä sinutkin. Toivotko, että sinusta itsestäsi kirjoitellaan tällä tavalla?
Hei, ei nykynuoret kuole, nehän ei edes vanhene koskaan yli kolmikymppisiksi eikä niistä tule koskaan keski-ikäisiä eikä vanhoja!
Vähän säälittää niiden lapset sitten kun niistä tulee aikuisia ja vanhemmat on edelleen vaan kolmekymppisiä.
Jotenkin tuntuu ihan uskomattomalta, että ollaan miniän kanssa niin samankaltaisia; jutut menee yhteen, mielipiteet on pitkälti samanlaisia. Lasten kasvatuksesta sen verran, että kunnioitan aina poikani ja miniäni periaatteita (samoin myös tyttöni ja vävyni).
Jos lapset ovat hoidossani ja vanhemmat jossain illanvietossa niin minä ihan rohkeasti soitan (txt), että onko tämä tai tuo juttu ok heidän mielestään. Harvoin joudun kysymään mitään.
Se vielä että kun fb:ssä on noita "testejä"; ketä muistutat, kuka on paras kaverisi niin aina tulee miniä vastaukseksi. En siis julkaise noita koska hän joutuisi olemaan nolona (että EIKÄ!)
Minä olen päättänyt etten ikinä hoida lapsenlapsia kun ei teille miniöille mikään kelpaa! Edes kuolla ei saa loman alussa!
Mikä siinä on kun ei saa ottaa vauvaa synnytyslaitokselta kotiin että voisi näyttää ystävättärelle, antaa pottua kuukauden vanhalle tai puhaltaa 1v kakkua miniän selänä takana? Kyllä Perttinikin hengissä säilyi.
Taidat vaan ap olla kateellinen anoppivainaalle, kun paremmat lihapullatkin pyöritti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen päättänyt etten ikinä hoida lapsenlapsia kun ei teille miniöille mikään kelpaa! Edes kuolla ei saa loman alussa!
Mikä siinä on kun ei saa ottaa vauvaa synnytyslaitokselta kotiin että voisi näyttää ystävättärelle, antaa pottua kuukauden vanhalle tai puhaltaa 1v kakkua miniän selänä takana? Kyllä Perttinikin hengissä säilyi.
Taidat vaan ap olla kateellinen anoppivainaalle, kun paremmat lihapullatkin pyöritti.
Älä ainakaan jouluna kuole. Sinnittele loppiaisen yli, sillon on muutenkin paljon siivottavaa.
Mun anoppi pisti paremmaks. Kuolla kupsahti jouluna. Olis nyt edes lapsia ajatellu. Oli pukki tilattu ja kaikki valmistelut tehty viimesen päälle.