Vierailija

Kuinka paksut tissit sinulla on? Ei tarvitse vastata, jos olet lesbo.

• ylös 12
  • alas 6

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä paksut tissit hierovat eturauhasta paremmin!

Kahjo ketju :DD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä puhutaan tissien pituudesta?
Miten se mitataan.
Miten mitataan paksuus?

Kaikkialla.

Mittanauhalla (kaulakuoppa-nänni)

Mittanauhalla (tissin ympärysmitta tissin keskiosasta)

Vierailija

"Ei se tissien koko vaan miten tissejä käyttää" -lausahdus on vain pienitissisten propagandaa.

Vierailija

Voihan tissi taas. Sitä se teettää kun rintaruokintasuosiiuksia ei oteta vakavasti :D

Vierailija

Joo, mä ainakin puhun aina tissien pituudesta. Päivät pääksytysten. Naapureitakin alkaa jo vähän rasittaa kun koko ajan mitta ojossa lähestyn tissejä. Pitääköhän ne mua jotenkin outona?

Vierailija

Ei pituudella ja paksuudella niin kauhean paljon merkitystä ole, kunhan nännit pysyvät kovana seksin loppuun asti. Inhoan sitä, kun naisen nännit lerpahtavat kesken panon. Mitä sellaisella naisella tekee, jonka nännit eivät edes jäykisty kunnolla ja tarpeeksi kauan?

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Kerran harrastin seksiä naisen kanssa jolla oli niin pienet tissit etten oikein edes tuntenut että olenko jo sisällä :S

Vierailija kirjoitti:

Siis työnnätkö peräaukon kautta eturauhaseen tissin

No more Mr Nice guy

Vierailija

Mika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis työnnätkö peräaukon kautta eturauhaseen tissin

Daiju, etkö ymmärrä että nää kommentit on samanlaisia kuluneita fraaseja (kieli poskella kirjoitettuna) joita naiset käyttää keskustellessa peniksistä :D

Vierailija

Mulla on tisseissä klipsipidennykset. Olisiko sittenkin pitänyt hankkia vähän tuuheutta ja paksuutta?

Vierailija

Mun mielestä tissien pituudella tai paksuudella ei ole merkitystä, lähinnä lukumäärä ratkaisee ja sen olisi syytä pysyä kahdessa tai alle.

Vierailija

Vähän sama ku sanois että leveä kaljamaha on parempi kun pitkä kaljamaha, nyt valoja päälle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.