Miksi aina puhutaan tissien pituudesta, kun niiden paksuushan on miehen nautinnon kannalta paljon tärkeämpää?
Miksi aina puhutaan tissien pituudesta, kun niiden paksuushan on miehen nautinnon kannalta paljon tärkeämpää?
klo 17:23 | 30.5.2017
Kuinka paksut tissit sinulla on? Ei tarvitse vastata, jos olet lesbo.
Missä puhutaan tissien pituudesta?
Miten se mitataan.
Miten mitataan paksuus?
Kyllä paksut tissit hierovat eturauhasta paremmin!
Kahjo ketju :DD
Kaikkialla.
Mittanauhalla (kaulakuoppa-nänni)
Mittanauhalla (tissin ympärysmitta tissin keskiosasta)
Aina pituudesta? Eka kerta kun kuulen. Lähes aina puhutaan suurista ja pienistä.
"Ei se tissien koko vaan miten tissejä käyttää" -lausahdus on vain pienitissisten propagandaa.
.... mmmitä?
Voihan tissi taas. Sitä se teettää kun rintaruokintasuosiiuksia ei oteta vakavasti :D
Joo, mä ainakin puhun aina tissien pituudesta. Päivät pääksytysten. Naapureitakin alkaa jo vähän rasittaa kun koko ajan mitta ojossa lähestyn tissejä. Pitääköhän ne mua jotenkin outona?
Ei pituudella ja paksuudella niin kauhean paljon merkitystä ole, kunhan nännit pysyvät kovana seksin loppuun asti. Inhoan sitä, kun naisen nännit lerpahtavat kesken panon. Mitä sellaisella naisella tekee, jonka nännit eivät edes jäykisty kunnolla ja tarpeeksi kauan?
Kerran harrastin seksiä naisen kanssa jolla oli niin pienet tissit etten oikein edes tuntenut että olenko jo sisällä :S
Siis työnnätkö peräaukon kautta eturauhaseen tissin
No more Mr Nice guy
Olette te naiset sitten sekasin :)
Tissin pituus mitataan soliskuopasta nänniin jos aikoo pienennyttää ne kirurgisesti.
Daiju, etkö ymmärrä että nää kommentit on samanlaisia kuluneita fraaseja (kieli poskella kirjoitettuna) joita naiset käyttää keskustellessa peniksistä :D
Mun mummolla oli g kupit, 30 vuotiaana oli pitkät tissit
Mulla on tisseissä klipsipidennykset. Olisiko sittenkin pitänyt hankkia vähän tuuheutta ja paksuutta?
Mun mielestä tissien pituudella tai paksuudella ei ole merkitystä, lähinnä lukumäärä ratkaisee ja sen olisi syytä pysyä kahdessa tai alle.
Vähän sama ku sanois että leveä kaljamaha on parempi kun pitkä kaljamaha, nyt valoja päälle.