Ei tässä ole mitään järkeä, että taksit on pilattu niin, että niihin ei enää uskalla mennä
Kommentit (54)
Apteekitkin on pilattu. Jostain kujalta kun ostaa lääkkeitä niin ei tiedä yhtään mitä saa.
Miehenä pelkkää plussaa tämä taksiuudistus. Tilaan apin kautta ja hinta on kohtuullinen. Aikoinaan ei ollut koskaan varaa mennä taksilla.
On niitä yhtiöitä joihin voi vielä luottaa nykyäänkin. Esim. täällä Helsingissä Kovanen ja Taksi Helsinki.
Hyvin uskaltaa mennä. Ketju ilmiannettu vihapuheena.
Ja vielä koomisinta on nämä taksilakien korjaussarjat. Tuodaan ikäänkuin uusina asioina korjaavat toimenpiteet. "Hei miten olis taksamittarit!"
Kaikki taksiongelmat ratkeaisi kun palattaisiin siihen vanhaan systeemiin.
Taas hysteeriset ihmiset peloissaan. Hohhoijaa. Uber ja Bolt ovat oikein turvallisia vaihtoehtoja, kun kuskilta loppuu hommat nopeasti huonojen arvostelujen takia. En todellakaan kulkisi jollain perinteisellä taksilla jo hinnan takia. Melkein joka viikonloppu ja joskus arkisinkin kuljen Uberilla/Boltilla useamman vuoden ajan eikä yhtään huonoa kokemusta.
Ei minulla ole ollut mitään ongelmia, tilaa luotettavalta yhtiöltä kyytisi.
Vierailija kirjoitti:
Taas hysteeriset ihmiset peloissaan. Hohhoijaa. Uber ja Bolt ovat oikein turvallisia vaihtoehtoja, kun kuskilta loppuu hommat nopeasti huonojen arvostelujen takia. En todellakaan kulkisi jollain perinteisellä taksilla jo hinnan takia. Melkein joka viikonloppu ja joskus arkisinkin kuljen Uberilla/Boltilla useamman vuoden ajan eikä yhtään huonoa kokemusta.
Aina voi tilata kaverin kanssa tai porukalla taksin, niin on ainakin turvallista matkustaa.
Aivan turhaa hysteriaa. Kunhan et mistään tolpalta ota taksia.
Mitenköhän nämä takseja pelkäävät ihmiset uskaltavat tehdä yhtään mitään muutakaan. Mikä mielenterveyden häiriö tämä on? Eivät varmaan koskaan matkusta edes ulkomaille kun pelottaa niin kamalasti. Ja olen kaiken lisäksi melko rohkeasti pukeutuva nuori nainen, eikä yhtään huonoa kokemusta ole.
Maaseudun persumies kauhistelee, kun naisia esson baarin tarinoiden mukaan ahdistellaan takseissa samalla, kun itse hakkaa omaa vaimoaan ja nostas työttömyystukia. Hienoja ihmisiä kertakaikkiaan.
Viimeksi kun menin taksiin (Fixutaxi lentokentältä), oli taksiluvassa erivärinen mies, kuin ratin takana. Varmaan Bolt ja Uber -kuskitkin ajelevat toistensa tileillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole ollut mitään ongelmia, tilaa luotettavalta yhtiöltä kyytisi.
Hyvä, että sinä olet päässyt turvallisesti kotiin. Kymmenet naiset eivät kuitenkaan ole vaan joutuneet raiskatuksi tai ahdistelluksi taksimatkalla/taksikuskin toimesta.
Ihan oikeasti uskot näitä tarinoita?
Ei edes pelkästään se pelko naisena, mutta yleensäkin asiakkaana. Eihän noilta vaadita mitään osaamista, kun pelkkä ajokortti riittää. Itse haluan ainakin ammattikuskin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän nämä takseja pelkäävät ihmiset uskaltavat tehdä yhtään mitään muutakaan. Mikä mielenterveyden häiriö tämä on? Eivät varmaan koskaan matkusta edes ulkomaille kun pelottaa niin kamalasti. Ja olen kaiken lisäksi melko rohkeasti pukeutuva nuori nainen, eikä yhtään huonoa kokemusta ole.
Minä olen tylsästi pukeutuva vanha tantta ja ihan ongelmitta olen voinut ajella takseilla, mutta en ole niin urpo että väittäisin että kaikki ahdistelutapaukset on puppua KUN EI MINULLE OLE NOIN KÄYNYT.
Yrittäisit edes vähän ymmärtää toisia naisia ja heidän kokemuksia vai oletko oikeasti mies leikkimässä naista?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun menin taksiin (Fixutaxi lentokentältä), oli taksiluvassa erivärinen mies, kuin ratin takana. Varmaan Bolt ja Uber -kuskitkin ajelevat toistensa tileillä.
Siihen kyytiin ei tarvitse eikä pidä mennä, jos kuski on eri kuin kuvassa.
Valitettavasti en keksi mitään omaperäistä, mutta kyllä; taksit ovat nykyään vaarallisia, kun ei voi tietää, että onko raiskari vai selibaatti kuski. Homo mies olisi myös selibaattikuskin lailla turvallinen vaihtoehto naisasiakkaalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tylsästi pukeutuva vanha tantta ja ihan ongelmitta olen voinut ajella takseilla, mutta en ole niin urpo että väittäisin että kaikki ahdistelutapaukset on puppua KUN EI MINULLE OLE NOIN KÄYNYT.
Yrittäisit edes vähän ymmärtää toisia naisia ja heidän kokemuksia vai oletko oikeasti mies leikkimässä naista?
Jos minulle eikä yhdellekään kaverille ei ole käynyt nuorena naisena noin kertaakaan monen vuoden aikana, niin kyllä se hieman kysymyksiä herättää, mistä nämä tarinat saavat alkunsa.
Tilanne on vaikea myös taksikuskien kannalta. Ajoja täytyisi saada että palkka juoksee.
Naisena en mene taxiin enää.